PUTIN AJUTOR ,VA ROG !
#1
Postat 25 July 2015 - 12:47 PM
Simpome;
-daca conectez "bateriile" se aprinde licarind;
-furnizeaza corect tensiune receptorului;
-nu reusesc sa il programez;
-dupa "programare" licare rosu;
-il alimentez dintro sursa de curent continuu la 7,4 V pe o borna,7,4V pe cealata;
-are lipsa piese puse de mn; IMG_20150725_132035.jpg (396.13K)
Number of downloads: 0
TAMIYA SONIC FIGHTER 1/10 brushed
#2
Postat 25 July 2015 - 12:50 PM
TAMIYA SONIC FIGHTER 1/10 brushed
#3
Postat 25 July 2015 - 02:56 PM
BAJA 5SC 30cc gas
Hobbytech str8 rally electric conversion
#5
Postat 25 July 2015 - 08:19 PM
Eu am intalnit vreo 2 buni pe domeniul lor, dar cand s-au uitat la componente de modele, se uitau ca boul la poarta noua.
E vreo 200 lei pe forum un Evx 2, nu e chiar un capat de tara.
Un electronist iti ia 100 pe reparatie, si ai o carpeala.
1/8 Brushless E-Revo
#6
Postat 28 July 2015 - 10:14 AM
Team Associated SC5M
Losi Rock Rey
HB-HPI D216
#7
Postat 29 July 2015 - 09:16 AM
Octavian_B, la 28 July 2015 - 10:14 AM, a spus:
poate erau tranzistori arsi :pardon:
TAMIYA SONIC FIGHTER 1/10 brushed
#8
Postat 29 July 2015 - 11:04 AM
Am avut ESC-uri arse in care erau cativa tranzistori arsi si cativa defecti. Atunci cand se arde un tranzistor MOS-FET intr-un ESC, de regula se strapunge jonctiunea drena-sursa si intra in scurt. E usor sa detectezi acesti tranzistori arsi, dar problema este ca i-am inlocuit si cand am alimentat din nou ESC-ul si l-am comandat cu motorul cuplat, s-a ars din nou. Motivul: pe langa tranzistorii aia arsi, mai erau altii defecti, cu jonctiunea drena-sursa partial strapunsa, si se comporta ca o rezistenta de valoare mica in circuit si cand a fost comandata puntea invertoare, curentii au fost condusi aiurea prin ea si a dus la arderea din nou a ESC-ului.
Un alt aspect este acela ca PCB-ul pe care sunt lipiti transistorii, este facut din 2, 4, sau mai multe straturi de cupru, pentru a putea sustine acei curenti mari si pentru un cuplaj termic cat mai bun pentru a disipa caldura din tranzistori spre radiator. Atunci cand dezlipesti un tranzistor si il schimbi cu altul, daca nu faci aceste operatiuni intr-un cuptor special, sau cu un dispozitv special cu suflanta, asa incat sa fie incalzit PCB-ul uniform pana la temperatura de dezlipire/lipire, atunci risti sa supraincalzesti local PCB-ul si se distrug intern acele straturi ale sale. Ca efect, creste rezistenta termica a PCB-ului si nu se mai produce transferul termic de la tranzitori la radiator la fel de eficient si chiar daca ESC-ul merge bine la curenti mici, cand il vei solocita considerabil, se vor supraincalzi local tranzistorii si se vor arde.
Cam asta ar fi in cateva cuvinte treaba cu inlocuirea tranzistorilor intr-un ESC...
Team Associated SC5M
Losi Rock Rey
HB-HPI D216
#9
Postat 29 July 2015 - 10:07 PM
Octavian_B, la 29 July 2015 - 11:04 AM, a spus:
Am avut ESC-uri arse in care erau cativa tranzistori arsi si cativa defecti. Atunci cand se arde un tranzistor MOS-FET intr-un ESC, de regula se strapunge jonctiunea drena-sursa si intra in scurt. E usor sa detectezi acesti tranzistori arsi, dar problema este ca i-am inlocuit si cand am alimentat din nou ESC-ul si l-am comandat cu motorul cuplat, s-a ars din nou. Motivul: pe langa tranzistorii aia arsi, mai erau altii defecti, cu jonctiunea drena-sursa partial strapunsa, si se comporta ca o rezistenta de valoare mica in circuit si cand a fost comandata puntea invertoare, curentii au fost condusi aiurea prin ea si a dus la arderea din nou a ESC-ului.
Un alt aspect este acela ca PCB-ul pe care sunt lipiti transistorii, este facut din 2, 4, sau mai multe straturi de cupru, pentru a putea sustine acei curenti mari si pentru un cuplaj termic cat mai bun pentru a disipa caldura din tranzistori spre radiator. Atunci cand dezlipesti un tranzistor si il schimbi cu altul, daca nu faci aceste operatiuni intr-un cuptor special, sau cu un dispozitv special cu suflanta, asa incat sa fie incalzit PCB-ul uniform pana la temperatura de dezlipire/lipire, atunci risti sa supraincalzesti local PCB-ul si se distrug intern acele straturi ale sale. Ca efect, creste rezistenta termica a PCB-ului si nu se mai produce transferul termic de la tranzitori la radiator la fel de eficient si chiar daca ESC-ul merge bine la curenti mici, cand il vei solocita considerabil, se vor supraincalzi local tranzistorii si se vor arde.
Cam asta ar fi in cateva cuvinte treaba cu inlocuirea tranzistorilor intr-un ESC...
dar la mn tranzistorii nu sunt arsi,licarare ledul rosu asta insemnand supraincalzire
:excl:
TAMIYA SONIC FIGHTER 1/10 brushed
#10
Postat 30 July 2015 - 07:56 AM
ZIPPO 9, la 29 July 2015 - 09:16 AM, a spus:
Eu raspunsesem la postul de mai sus. Si ce voiam sa spun ca o chestiune ce pare simpla la repararea unui ESC, nu este chiar asa de simpla in realitate. De asta sunt si putini care se incumeta sa le repare.
Team Associated SC5M
Losi Rock Rey
HB-HPI D216
#11
Postat 30 July 2015 - 08:00 AM
Team Associated SC5M
Losi Rock Rey
HB-HPI D216
#16
Postat 22 October 2015 - 08:32 AM
ZIPPO 9, la 01 August 2015 - 04:37 PM, a spus:
Eu iti recomanda sa notezi pozitia fiecarui mosfet,ii demontezi si ii testezi pe fiecare in parte.
Mosfeti se testeaza foarte simplu folosind numai 4 fire.Daca doresti iti explic mai detaliat modul de testare.
#17
Postat 30 May 2016 - 07:12 PM
Hello,
Unfortunately our Engineering Department does not provide schematics for any or our electronic items. I do not have a picture of the circuit board. You may be able to find something with an online search though.
Best regards
Steve
Traxxas Customer Support
Please include all previous e-mails in your response to prevent delays in receiving support.
If you need immediate assistance please contact our Customer Service department Monday through Friday, 8:30am to 9:00pm Central Time at one of the following numbers:
TAMIYA SONIC FIGHTER 1/10 brushed