Extra 330L 1830mm 30cc de la Hobbyking
#1
Postat 24 July 2015 - 11:28 AM
Astazi a sosit pachetul, ma asteptam sa mai dureze inca o saptamana din ce am auzit dar s-au facut fix 6 zile de la comanda. Deocamdata pun poze cu el in cutie si cateva detalii si mai tarziu diseara il despachetez.
Pentru motor m-am hotarat la un os gt33. Are putere si cica sunt si fiabile daca sunt folosite cum trebuie. Receptia pe Frsky cu X8R si luna viitoare viitoare ii adaug si telemetria aia smechere de temperatura si turatie mai mult pentru data logging.
Diseara il cantaresc, stiu ca multa lume e curioasa la cat are uscat.
PS, modelul m-a costat 160 de euro de la HK fiindca era redus. :yahoo:
http://imgur.com/a/XpYCC
#2
Postat 24 July 2015 - 11:37 AM
TudorL, la 24 July 2015 - 11:28 AM, a spus:
Astazi a sosit pachetul, ma asteptam sa mai dureze inca o saptamana din ce am auzit dar s-au facut fix 6 zile de la comanda. Deocamdata pun poze cu el in cutie si cateva detalii si mai tarziu diseara il despachetez.
Pentru motor m-am hotarat la un os gt33. Are putere si cica sunt si fiabile daca sunt folosite cum trebuie. Receptia pe Frsky cu X8R si luna viitoare viitoare ii adaug si telemetria aia smechere de temperatura si turatie mai mult pentru data logging.
Diseara il cantaresc, stiu ca multa lume e curioasa la cat are uscat.
PS, modelul m-a costat 160 de euro de la HK fiindca era redus. :yahoo:
http://imgur.com/a/XpYCC
Uitasem de link catre model : http://www.hobbyking...warehouse_.html
#3
Postat 24 July 2015 - 10:38 PM
P.S.: Sa il stapanesti sanatos si cauta pe flying despre motor si model.
Aceasta postare a fost editata de RedDevil: 24 July 2015 - 10:39 PM
#4
Postat 24 July 2015 - 11:20 PM
RedDevil, la 24 July 2015 - 10:38 PM, a spus:
P.S.: Sa il stapanesti sanatos si cauta pe flying despre motor si model.
Pe 18 am facut comanda si pe 21 imi aparea pe tracking, poti vedea istoricul 47150053299867. Mi s-a intamplat sa dureze si o saptamana de la plata pana la preluare de catre curier de la HK, si odata s-a intamplat ca nu s-a mai actualizat deloc trackingul pana cand m-am trezit cu pachetul la usa. Mai nasol e cand ai dat banii si te intrebi de ce nu trimit aia de la HK pachetul, dar acuma ca zici ca a fost generat numar de tracking e ok. Nu stresa, cel mai probabil e pe drum.
In alta ordine de idei, trebuia sa cantaresc avionul dar surpriza nu mai am cantarul acasa, ramane pe maine.
#5
Postat 24 July 2015 - 11:40 PM
#6
Postat 25 July 2015 - 09:04 AM
#7
Postat 26 July 2015 - 08:05 PM
Sa-l stapanesti sanatos si aterizari line.
Deci a venit cu GLS si a ajuns si in stare buna.
Ce faci,ai gasit cantarul. :clapping:
#8
Postat 31 July 2015 - 07:18 AM
#9
Postat 21 August 2015 - 07:12 PM
Am avut vreo cateva probleme cu fuselajul asta, in primul rand elementele de comanda sunt de doi lei . Sincer mai bine nu le includeau, erau strambe si ruginite majoritatea, iar barele filetate nu stiu cu ce le-au filetat ca se blocau piulitele la fiecare 3mm. Am luat altele de la phoenix pana la urma. Pentru servo-uri am folosit dinastea http://www.hobbyking...arehouse_.html. Pana cand o sa-mi permit sa cumpar savox sunt foarte ok si astea. Apropo daca isi mai ia cineva dinastea sa le desfaceti si sa puneti niste lubrifiant mai serios, gen vaselina cu teflon. Asa cum e de la producator e putina si proasta, eu l-am deschis pe unul de curiozitate si bine ca am vazut inainte.
Alta problema ar mai fi ca peretele de foc e prea in afara sau motorul e prea lung, dar motorul e de la masa, fuselajul nu are nici o scuza. Ma enerveaza cand nu-si fac tema chinezii astia. Se vede in pozele din galerie cat de mult va iesi in afara arborele de la motor. Deocamdata nu ma preocupa asa tare ca oricum o sa-l zbor fara capota.
Urmatoarea problema si serioasa sa vedeti in poze ca au pus tavita de servo directie prea in fata, nu mai imi lasa loc pentru electronice si e si prea sus. Si inainte sa ma intrebati cum e in manual va zic de pe acuma, manualul e pentru alt avion care seamana doar din ideea ca e tot un extra 330 si atat. Asa ca trebuie sa fac alta tavita de servo care sa o duc mai in spate si mai jos sa pot pune si cablurile. Am cumparat un sistem interesant de la phoenix pentru servo de directie ( vedeti poze).
In rest pentru baterii o sa folosesc doua de 1800 pentru servo-uri si receptie si una de 1300 pentru aprindere printr-un bec fiindca nu suporta direct lipo 3s. Nu am pus NiMh la aprindere ca oricum o sa am de descarcat celalalte asa ca tot acolo e.\
Am instalat si un filru de combustibil http://www.hobbyking...arehouse_.html.
Regulator si power distribution trebuie sa vina - http://www.hobbyking...or_DP_BEC.html. La servo-uri standard deja amperajul e cam mare sa mai fie trecut tot prin receptor si asta era o solutie mai buna care nu a costat asa mult.
Motorul l-am reglat cat de cat, se tureaza ok, nu mai are momente cand merge in 4 timpi sau ezita, l-am reglat dupa ghidurile astea pe net si am folosit tahometru ca sa fiu sigur ca e cum trebuie. Singura nemultumire e ca nu sta la ralanti mai mic de 2100. Si asta cred ca e de la faptul ca e nou. Sau chiar nu stiu cum sa-l reglez.
Si aici sunt pozele http://imgur.com/a/vu1Ov
#10
Postat 21 August 2015 - 07:57 PM
TudorL, la 21 August 2015 - 07:12 PM, a spus:
Am avut vreo cateva probleme cu fuselajul asta, in primul rand elementele de comanda sunt de doi lei . Sincer mai bine nu le includeau, erau strambe si ruginite majoritatea, iar barele filetate nu stiu cu ce le-au filetat ca se blocau piulitele la fiecare 3mm. Am luat altele de la phoenix pana la urma. Pentru servo-uri am folosit dinastea http://www.hobbyking...arehouse_.html. Pana cand o sa-mi permit sa cumpar savox sunt foarte ok si astea. Apropo daca isi mai ia cineva dinastea sa le desfaceti si sa puneti niste lubrifiant mai serios, gen vaselina cu teflon. Asa cum e de la producator e putina si proasta, eu l-am deschis pe unul de curiozitate si bine ca am vazut inainte.
Alta problema ar mai fi ca peretele de foc e prea in afara sau motorul e prea lung, dar motorul e de la masa, fuselajul nu are nici o scuza. Ma enerveaza cand nu-si fac tema chinezii astia. Se vede in pozele din galerie cat de mult va iesi in afara arborele de la motor. Deocamdata nu ma preocupa asa tare ca oricum o sa-l zbor fara capota.
Urmatoarea problema si serioasa sa vedeti in poze ca au pus tavita de servo directie prea in fata, nu mai imi lasa loc pentru electronice si e si prea sus. Si inainte sa ma intrebati cum e in manual va zic de pe acuma, manualul e pentru alt avion care seamana doar din ideea ca e tot un extra 330 si atat. Asa ca trebuie sa fac alta tavita de servo care sa o duc mai in spate si mai jos sa pot pune si cablurile. Am cumparat un sistem interesant de la phoenix pentru servo de directie ( vedeti poze).
In rest pentru baterii o sa folosesc doua de 1800 pentru servo-uri si receptie si una de 1300 pentru aprindere printr-un bec fiindca nu suporta direct lipo 3s. Nu am pus NiMh la aprindere ca oricum o sa am de descarcat celalalte asa ca tot acolo e.\
Am instalat si un filru de combustibil http://www.hobbyking...arehouse_.html.
Regulator si power distribution trebuie sa vina - http://www.hobbyking...or_DP_BEC.html. La servo-uri standard deja amperajul e cam mare sa mai fie trecut tot prin receptor si asta era o solutie mai buna care nu a costat asa mult.
Motorul l-am reglat cat de cat, se tureaza ok, nu mai are momente cand merge in 4 timpi sau ezita, l-am reglat dupa ghidurile astea pe net si am folosit tahometru ca sa fiu sigur ca e cum trebuie. Singura nemultumire e ca nu sta la ralanti mai mic de 2100. Si asta cred ca e de la faptul ca e nou. Sau chiar nu stiu cum sa-l reglez.
Si aici sunt pozele http://imgur.com/a/vu1Ov
Eu am servo blue bird pe un 2.2m si sunt foarte mulțumit de ele. Daca o sa cauți pe site-ul producătorului o sa vezi ca sunt chiar ok. Au review uri foarte bune.
Radio:
Multiplex Royal Pro 16 2.4GHz
Aero:
BADAN Kit - Yak55M 2.8m; MVVS116NP; Rezo RE2 MTW
EXTREME FLIGHT - Extra 300 2.3m; MVVS58 Prosport; Rezo -MVVS
MULTIPLEX - Funcub;Parkmaster;Funjet Ultra2
FREEWING - F22 Xicoy X45 Jet
ROBBE - Mistral 2.0m
F22 depron
AERONAUT - Triple RES 2.0m
Auto:
TRAXXAS - E Revo 1/16
ARRMA - Typhon 6S
#11
Postat 21 August 2015 - 09:26 PM
oachidori, la 21 August 2015 - 07:57 PM, a spus:
Deocamdata sunt impresionat de servo-urile astea.
#12
Postat 21 August 2015 - 11:50 PM
TudorL, la 21 August 2015 - 07:12 PM, a spus:
Am avut vreo cateva probleme cu fuselajul asta, in primul rand elementele de comanda sunt de doi lei . Sincer mai bine nu le includeau, erau strambe si ruginite majoritatea, iar barele filetate nu stiu cu ce le-au filetat ca se blocau piulitele la fiecare 3mm. Am luat altele de la phoenix pana la urma. Pentru servo-uri am folosit dinastea http://www.hobbyking...arehouse_.html. Pana cand o sa-mi permit sa cumpar savox sunt foarte ok si astea. Apropo daca isi mai ia cineva dinastea sa le desfaceti si sa puneti niste lubrifiant mai serios, gen vaselina cu teflon. Asa cum e de la producator e putina si proasta, eu l-am deschis pe unul de curiozitate si bine ca am vazut inainte.
Alta problema ar mai fi ca peretele de foc e prea in afara sau motorul e prea lung, dar motorul e de la masa, fuselajul nu are nici o scuza. Ma enerveaza cand nu-si fac tema chinezii astia. Se vede in pozele din galerie cat de mult va iesi in afara arborele de la motor. Deocamdata nu ma preocupa asa tare ca oricum o sa-l zbor fara capota.
Urmatoarea problema si serioasa sa vedeti in poze ca au pus tavita de servo directie prea in fata, nu mai imi lasa loc pentru electronice si e si prea sus. Si inainte sa ma intrebati cum e in manual va zic de pe acuma, manualul e pentru alt avion care seamana doar din ideea ca e tot un extra 330 si atat. Asa ca trebuie sa fac alta tavita de servo care sa o duc mai in spate si mai jos sa pot pune si cablurile. Am cumparat un sistem interesant de la phoenix pentru servo de directie ( vedeti poze).
In rest pentru baterii o sa folosesc doua de 1800 pentru servo-uri si receptie si una de 1300 pentru aprindere printr-un bec fiindca nu suporta direct lipo 3s. Nu am pus NiMh la aprindere ca oricum o sa am de descarcat celalalte asa ca tot acolo e.\
Am instalat si un filru de combustibil http://www.hobbyking...arehouse_.html.
Regulator si power distribution trebuie sa vina - http://www.hobbyking...or_DP_BEC.html. La servo-uri standard deja amperajul e cam mare sa mai fie trecut tot prin receptor si asta era o solutie mai buna care nu a costat asa mult.
Motorul l-am reglat cat de cat, se tureaza ok, nu mai are momente cand merge in 4 timpi sau ezita, l-am reglat dupa ghidurile astea pe net si am folosit tahometru ca sa fiu sigur ca e cum trebuie. Singura nemultumire e ca nu sta la ralanti mai mic de 2100. Si asta cred ca e de la faptul ca e nou. Sau chiar nu stiu cum sa-l reglez.
Si aici sunt pozele http://imgur.com/a/vu1Ov
Nu ma pricep ce-i drept prea bine dar "cablul" de la fisa bujie pana la aprindere nu trebuie tot imbracat? Tu ai o parte care aproape ca atinge de toba, nu stiu ce aliaj e toba, sunt praf la capitolul asta dar cel putin cu motorul daca atinge nu poate face scurt la un moment dat? Eu am imbracat tot "cablul" ca sa fiu sigur.
#13
Postat 22 August 2015 - 06:53 AM
Stima!
#14
Postat 22 August 2015 - 05:42 PM
Rower, la 22 August 2015 - 06:53 AM, a spus:
Stima!
Daca pun tija paralela nu mai obtin deflexia maxima la profundor.
#15
Postat 22 August 2015 - 06:20 PM
TudorL, la 22 August 2015 - 05:42 PM, a spus:
Daca insurubezi pe surubul de la echia elevatorului mai aproape de suprafata poti sa pui micsorezi si dimensiunea echiei servoului care pare din alt film de lunga.. :drinks:
Nu stii ca daca vrei sa ai cursa maxima, tija de comanda trebuie sa fie cat mai aproape de suprafata care se misca si la servo la gaura exterioara..
Aceasta postare a fost editata de oachidori: 22 August 2015 - 06:22 PM
Radio:
Multiplex Royal Pro 16 2.4GHz
Aero:
BADAN Kit - Yak55M 2.8m; MVVS116NP; Rezo RE2 MTW
EXTREME FLIGHT - Extra 300 2.3m; MVVS58 Prosport; Rezo -MVVS
MULTIPLEX - Funcub;Parkmaster;Funjet Ultra2
FREEWING - F22 Xicoy X45 Jet
ROBBE - Mistral 2.0m
F22 depron
AERONAUT - Triple RES 2.0m
Auto:
TRAXXAS - E Revo 1/16
ARRMA - Typhon 6S
#16
Postat 22 August 2015 - 07:05 PM
Fisiere atasate
-
Picture 017.jpg (138.72K)
Number of downloads: 71
Radio:
Multiplex Royal Pro 16 2.4GHz
Aero:
BADAN Kit - Yak55M 2.8m; MVVS116NP; Rezo RE2 MTW
EXTREME FLIGHT - Extra 300 2.3m; MVVS58 Prosport; Rezo -MVVS
MULTIPLEX - Funcub;Parkmaster;Funjet Ultra2
FREEWING - F22 Xicoy X45 Jet
ROBBE - Mistral 2.0m
F22 depron
AERONAUT - Triple RES 2.0m
Auto:
TRAXXAS - E Revo 1/16
ARRMA - Typhon 6S
#17
Postat 23 August 2015 - 12:10 PM
oachidori, la 22 August 2015 - 07:05 PM, a spus:
Asa se poate cand e montat servo-ul in stabilizator dar la mine e pe fusejal. Dar daca il lasa asa in afara de faptul ca nu arata foarte estetic care e dezavantajul?
#18
Postat 23 August 2015 - 12:33 PM