HPI Savage x4.6
#1
Postat 14 July 2015 - 09:15 PM
Maine imi ajunge hpi savage x4.6 (second hand),
Avand in vedere ca sunt incepator in chestiile astea, la ce ar trebui sa ma uit prima data daca e functional la ea, care sunt chestiile care se strica cel mai repede ?
Persoana care mi-a trimis-o, a trimis-o cu verificare colet, deci o pot verifica... la ce sa ma uit prima data ?
P.S. Maine postez si poze cu ea.
#2
Postat 14 July 2015 - 09:30 PM
citat : "nu te pune cu prostul...te va trage la nivelul lui si te va bate cu experienta !"
alta culeasa din popor :
"I: De ce-si linge cainele plwa?
R: Pen`ca poate."
#3
Postat 14 July 2015 - 09:43 PM
#4
Postat 14 July 2015 - 09:45 PM
Gabi, e greu pentru un incepator sa verifice in 5 minute o masina facuta special pentru bashing (adica pentru a da cu ea de pamant cat de tare se poate :) ) In principiu ar trebui sa vezi daca nu are ceva indoit pe la sasiu si amortizoare, sa o pornesti, sa verifici temperaturile de functionare ale motorului, in general tot felul de chestii care nu se pot face in timp ce curierul asteapta sa-i semnezi de primire. Vezi ca ai cativa baieti prin Iasi (verifica ultimele pagini ale topicului sus mentionat) care chiar se pricep la Savage, poate iei legatura cu ei sa te ajute "la primire"
Aceasta postare a fost editata de Tzicul: 14 July 2015 - 09:46 PM
Losi LST XXL
Kyosho Mad Force Xtra long and Xtra wide
#6
Postat 14 July 2015 - 09:53 PM
Losi LST XXL
Kyosho Mad Force Xtra long and Xtra wide
#7
Postat 14 July 2015 - 09:56 PM
Gabi.B., la 14 July 2015 - 09:43 PM, a spus:
Daca nu ai gasit nimic,ce se intampla daca postai intrebarea in topicul respectiv????? :wacko: :wacko: :blink: :blink:
Axial SCX10.3
Absima Sherpa
Axial Base Camp
#8
Postat 14 July 2015 - 10:09 PM
:JetPro rear mount exhaust: :8000rpm clutch: :Walbro WT-1107 performance carb: :ADA Billet RC intake manifold: :HPI Baja dual-stage air filter on ShreadIndustries inclined stack: :FlySky FS-IT4 telemetry radio:
:Killer RC Super Bee kill switch: :Flywheel, air filter, pull start outerwears: :Shock covers: :5Ah DDM battery: :Voltwatch: :Custom in-the-box charger: :Tarmac busters on HPI rims: :HPI axle boots:
#9
Postat 14 July 2015 - 10:10 PM
Axial SCX10.3
Absima Sherpa
Axial Base Camp
#10
Postat 14 July 2015 - 10:16 PM
"Este permisa deschiderea unui topic nou, DOAR DACA, modelul cu pricina nu beneficiaza deja de un thread deschis in aceasta sectiune. In cazul in care exista un thread deschis legat de modelul dvs., atunci este OBLIGATORIU sa postati in acea sectiune.
In cazul de abateri de la acest regulament:
Prima abatere: Blocarea dreptului de a posta 5 zile
A doua abatere: Blocarea dreptului de a posta 30 zile
A treia abatere: BAN DEFINITIV - fara drept de accesare a acestui site"
Nu e greu,doar trebuie respectate niste cerinte minime.Noah acuma daca ar fi sa fi rau,as da report,da sunt baiat gigel si il las pe om,poate respecta si el ca sa fie fie respectat
Aceasta postare a fost editata de Kitty: 14 July 2015 - 10:17 PM
Axial SCX10.3
Absima Sherpa
Axial Base Camp
#11
Postat 16 July 2015 - 04:19 PM
Sa va spun ce am patit... motorul este blocat... deci cand bag rotostarterul acolo, se invarte in gol... ce sa-i fac ? asta nu mai raspunde la telefon... si el spunea ca masina este functionala, impecabila... ce imi sugerati sa fac acum ?
#12
Postat 16 July 2015 - 04:21 PM
:JetPro rear mount exhaust: :8000rpm clutch: :Walbro WT-1107 performance carb: :ADA Billet RC intake manifold: :HPI Baja dual-stage air filter on ShreadIndustries inclined stack: :FlySky FS-IT4 telemetry radio:
:Killer RC Super Bee kill switch: :Flywheel, air filter, pull start outerwears: :Shock covers: :5Ah DDM battery: :Voltwatch: :Custom in-the-box charger: :Tarmac busters on HPI rims: :HPI axle boots:
#13
Postat 16 July 2015 - 04:25 PM
Aceasta postare a fost editata de Gabi.B.: 16 July 2015 - 04:25 PM
#14
Postat 16 July 2015 - 04:31 PM
:JetPro rear mount exhaust: :8000rpm clutch: :Walbro WT-1107 performance carb: :ADA Billet RC intake manifold: :HPI Baja dual-stage air filter on ShreadIndustries inclined stack: :FlySky FS-IT4 telemetry radio:
:Killer RC Super Bee kill switch: :Flywheel, air filter, pull start outerwears: :Shock covers: :5Ah DDM battery: :Voltwatch: :Custom in-the-box charger: :Tarmac busters on HPI rims: :HPI axle boots:
#15
Postat 16 July 2015 - 04:33 PM
Aceasta postare a fost editata de Gabi.B.: 16 July 2015 - 04:35 PM
#16
Postat 16 July 2015 - 04:34 PM
P.S. Ai putea sa-i dai macar un mesaj "daca nu ma suni inapoi intr-o ora, o sa te sune diseara direct politia".
Aceasta postare a fost editata de Ice_2k: 16 July 2015 - 04:35 PM
:JetPro rear mount exhaust: :8000rpm clutch: :Walbro WT-1107 performance carb: :ADA Billet RC intake manifold: :HPI Baja dual-stage air filter on ShreadIndustries inclined stack: :FlySky FS-IT4 telemetry radio:
:Killer RC Super Bee kill switch: :Flywheel, air filter, pull start outerwears: :Shock covers: :5Ah DDM battery: :Voltwatch: :Custom in-the-box charger: :Tarmac busters on HPI rims: :HPI axle boots:
#17
Postat 16 July 2015 - 04:37 PM
Ice_2k, la 16 July 2015 - 04:34 PM, a spus:
P.S. Ai putea sa-i dai macar un mesaj "daca nu ma suni inapoi intr-o ora, o sa te sune diseara direct politia".
I-am dat mesaj deja... un singur raspuns am primit de la el.. "Foarte bine" . Nu stii cat costa un motor, sau daca se poate repara cel existent ?
Aceasta postare a fost editata de Gabi.B.: 16 July 2015 - 04:39 PM
#18
Postat 16 July 2015 - 04:42 PM
Sincer, du-te la politie, jegurile astea merita sa se lase cu dosar. Nu te costa nimic sa faci o plangere.
Aceasta postare a fost editata de Ice_2k: 16 July 2015 - 04:42 PM
:JetPro rear mount exhaust: :8000rpm clutch: :Walbro WT-1107 performance carb: :ADA Billet RC intake manifold: :HPI Baja dual-stage air filter on ShreadIndustries inclined stack: :FlySky FS-IT4 telemetry radio:
:Killer RC Super Bee kill switch: :Flywheel, air filter, pull start outerwears: :Shock covers: :5Ah DDM battery: :Voltwatch: :Custom in-the-box charger: :Tarmac busters on HPI rims: :HPI axle boots:
#19
Postat 16 July 2015 - 04:45 PM
Poate bateria la roto este descarcata si cand da motorul sa porneasca se blocheaza.
#20
Postat 16 July 2015 - 04:46 PM
:JetPro rear mount exhaust: :8000rpm clutch: :Walbro WT-1107 performance carb: :ADA Billet RC intake manifold: :HPI Baja dual-stage air filter on ShreadIndustries inclined stack: :FlySky FS-IT4 telemetry radio:
:Killer RC Super Bee kill switch: :Flywheel, air filter, pull start outerwears: :Shock covers: :5Ah DDM battery: :Voltwatch: :Custom in-the-box charger: :Tarmac busters on HPI rims: :HPI axle boots:
#21
Postat 16 July 2015 - 04:51 PM
jymmy05, la 16 July 2015 - 04:45 PM, a spus:
Poate bateria la roto este descarcata si cand da motorul sa porneasca se blocheaza.
Nu invarte deloc motorul ! + ca am tinut bateria la rotostarter vreo 6ore la incarcat... am ridicat coletul la ora 9, la 10 am pus bateria la incarcat, si acm 2h am incercat, se blocheaza instantaneu. Am incercat cu o surubelnita sa invar ala de acolo... nici ca se clinteste...
#22
Postat 16 July 2015 - 04:56 PM
:JetPro rear mount exhaust: :8000rpm clutch: :Walbro WT-1107 performance carb: :ADA Billet RC intake manifold: :HPI Baja dual-stage air filter on ShreadIndustries inclined stack: :FlySky FS-IT4 telemetry radio:
:Killer RC Super Bee kill switch: :Flywheel, air filter, pull start outerwears: :Shock covers: :5Ah DDM battery: :Voltwatch: :Custom in-the-box charger: :Tarmac busters on HPI rims: :HPI axle boots:
#23
Postat 16 July 2015 - 04:56 PM
Dupa ce scoti bujia dai la roto putin sa scuipe metanolul. Ai grija sa nu iti arunce in ochii.
#24
Postat 16 July 2015 - 05:46 PM
Mtorul merge, in sfarsit... dar bujia nu se incalzeste.. am testat-o cum am vazut pe net. Am scos-o, si am pus direct incalzitorul pe ea, si nu se inroseste in mijloc.
Nu stiti daca se poate repara si aia, sau cat costa una noua ?
Edit: am gasit bujie.. imi comand in 10-20min, sa vad ce mai gasesc.
Edit2: Care-i diferenta intre bujiile gold r4, gold r5, medium r3 ?
Aceasta postare a fost editata de Gabi.B.: 16 July 2015 - 05:51 PM
#25
Postat 16 July 2015 - 05:51 PM
Aceasta postare a fost editata de Ice_2k: 16 July 2015 - 05:52 PM
:JetPro rear mount exhaust: :8000rpm clutch: :Walbro WT-1107 performance carb: :ADA Billet RC intake manifold: :HPI Baja dual-stage air filter on ShreadIndustries inclined stack: :FlySky FS-IT4 telemetry radio:
:Killer RC Super Bee kill switch: :Flywheel, air filter, pull start outerwears: :Shock covers: :5Ah DDM battery: :Voltwatch: :Custom in-the-box charger: :Tarmac busters on HPI rims: :HPI axle boots:
#26
Postat 16 July 2015 - 05:53 PM
Ice_2k, la 16 July 2015 - 05:51 PM, a spus:
Nu l-am pornit, a inceput sa se auda sunetul ala de motor (inainte nu se invartea, dar dupa ce am scos bujia, a inceput sa se invarta si sa scoata benzina). Am icercat sa il pornesc, dar nu porneste. Am testat bujia, si nu se inroseste arcul ala.
#27
Postat 16 July 2015 - 05:58 PM
:JetPro rear mount exhaust: :8000rpm clutch: :Walbro WT-1107 performance carb: :ADA Billet RC intake manifold: :HPI Baja dual-stage air filter on ShreadIndustries inclined stack: :FlySky FS-IT4 telemetry radio:
:Killer RC Super Bee kill switch: :Flywheel, air filter, pull start outerwears: :Shock covers: :5Ah DDM battery: :Voltwatch: :Custom in-the-box charger: :Tarmac busters on HPI rims: :HPI axle boots:
#28
Postat 16 July 2015 - 06:25 PM
Bujia nu mai ai cum sa o repari trebuie sa cumperi alta.
Numerele acelea sunt cat de groasa este sarma la bujie.
Daca nu ma incer 3 este subtire 5 mediu si 6-7 groasa.
Cauta sa cumperi bujia care o aveai tu pe masinuta inainte.
Daca vei cumpara alta bujie va trebui reglat motorul si nu te vad in stare.
Rog pe cineva sa ma corecteze daca am gresit cu marimile la bujie.
#29
Postat 16 July 2015 - 06:29 PM
jymmy05, la 16 July 2015 - 06:25 PM, a spus:
Bujia nu mai ai cum sa o repari trebuie sa cumperi alta.
Numerele acelea sunt cat de groasa este sarma la bujie.
Daca nu ma incer 3 este subtire 5 mediu si 6-7 groasa.
Cauta sa cumperi bujia care o aveai tu pe masinuta inainte.
Daca vei cumpara alta bujie va trebui reglat motorul si nu te vad in stare.
Rog pe cineva sa ma corecteze daca am gresit cu marimile la bujie.
E defecta bujia.
Cumpar alta..
#30
Postat 16 July 2015 - 06:43 PM
- Motorul, era plin cu nitro daca nu se invartea, probabil masina a venit cu combustibil in rezervor.
- Glow-ul l-ai incarcat? Bateriile ni-mh nu se incarca la fel ca cele li-po, deci daca ai pus glow la incarcat cu incarcatorul standard de perete trebuie sa astepti ore bune pana se incarca.
- Ma uit sa vad daca am eu o bujie prin cutii, cu toate ca sunt destul de slabe sansele sa mai fie una ... daca am vreuna te ajut
- Savage nu e o masina pentru incepatori, nitro in general nu e pentru incepatori, dar daca ai cumparat deja trebuie sa pui burta pe youtube sa vezi modalitati de reglare si intretinere a motoarelor nitro
- Motoarele nitro merg diferit cu acelasi tip de combustibil si aceeasi bujie in zile diferite, si da, am zis corect, cu aceleasi setari cu acelasi combustibil si cu aceeasi bujie un motor nitro va merge diferit in functie de temperatura exterioara. Datorita acestui lucru vei avea nevoie de bujii diferite in functie de temperatura mediului ambiant si binenteles de reglaje diferite. Cu cat este mai cald afara vei avea nevoie de o bujie mai rece si un amestec mai bogat pentru a putea mentine un echilibru ardere / temperatura motorului in mers, si invers in cazul temperaturilor scazute. Iti recomand sa citesti putin despre modul de functionare a motoarelor nitro si modalitatea de reglare a lor in functie de aceste variabile. In principiu nu e greu dar trebuie sa bibilesti constant la reglaje. Cu reglaje gresite si temperatura mare de functionare, un motor se poate strica in mai putin de un rezervor consumat.
BAJA 5SC 30cc gas
Hobbytech str8 rally electric conversion