Modelism - RHC Forum: Temperatura operare motoare pe benzina - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 4 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Temperatura operare motoare pe benzina

#31 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 15 July 2015 - 10:33 AM

Vezi postareabogdan.motrici, la 15 July 2015 - 10:19 AM, a spus:

Ok, multumesc.


Nu ai pentru ce , ca oricum o sa faci cum te taie capu ' ..
Nu esti nici primul nici ultimul ... si io la fel am facut ..
Oricum .. fara 140 de grade .. parerea mea .. numa sa nu se supere Tzicul ..
Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#32 Useril este offline   Flying Buddha 

  • 3D Freestyle
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1429
  • Inregistrat: 19-December 13
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Aeromodelism

Postat 15 July 2015 - 10:36 AM

Vezi postareaREAL DESIGN, la 15 July 2015 - 10:33 AM, a spus:

Nu ai pentru ce , ca oricum o sa faci cum te taie capu ' ..
Nu esti nici primul nici ultimul ... si io la fel am facut ..
Oricum .. fara 140 de grade .. parerea mea .. numa sa nu se supere Tzicul ..

Prin natura meseriei de project manager statistica este una din placerile vietii, daca 100 zic o temperatura au dreptate intr-un fel sau altul, deci eu pun pe lista, la final fac average si doar acolo intervine capul meu :p.
0

#33 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 15 July 2015 - 10:55 AM

Vezi postareabogdan.motrici, la 15 July 2015 - 10:36 AM, a spus:

Prin natura meseriei de project manager statistica este una din placerile vietii, daca 100 zic o temperatura au dreptate intr-un fel sau altul, deci eu pun pe lista, la final fac average si doar acolo intervine capul meu :p.


Aaaa .. pai de ce bre nu ai zis ca lucrezi in Statistica .. eu am absolvit Cibernetica cu Doamna Biju la Statistica
Nu mi-a placut de loc materia iar cand ma suna astia de la statistica sa imi spuna ca firma mea a intrat intr-un program
de cercetare ma ia cu ameteala .. Frateeeee .. o firma cu doi ametiti , cum poate reflecta situatia economica in domeniul
in care activez ? Luati si voi firma mai mari ca pierd doua zile pana va completez tampaniile de tabele ..
daaa trebuie sa isi justifice si bugetarii astia leafa ..

Hai ca acu chiar nu te mai deranjez .. baga grafice cu indici si indicatori la greu si vezi tu ce iese ...

Ale draq de motoare jucarii , cate probleme ridica ..

Intreaba si pe asta micu' la ce temperatura merge si cat de vechi are gazu' .. daaaaa sa nu ne injure , i-al usurel !

https://www.youtube....h?v=gOh-Bg7jsrY
Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#34 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19176
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 15 July 2015 - 11:03 AM

As vrea sa vad si eu in cazul asta ce criterii ti-ai pus in analiza swot (pe care nu ma indoiesc ca ai facut-o...) ca sa iti scoti in fata statia pe care ai ales-o... :unsure:
... cu picioarele pe pamant ...
0

#35 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 15 July 2015 - 11:20 AM

Vezi postarearenatoa, la 15 July 2015 - 11:03 AM, a spus:

As vrea sa vad si eu in cazul asta ce criterii ti-ai pus in analiza swot (pe care nu ma indoiesc ca ai facut-o...) ca sa iti scoti in fata statia pe care ai ales-o... :unsure:


Renatoa ... nu pune paie pe foc ca e ......................... benzina veche si nu se aprinde ..
A sarit si de etapa finala cu average si a ramas la : .. Intervine capul meu !
De multe ori feeling-ul e mai bun decat orice calcul stiintific ..

Aceasta postare a fost editata de REAL DESIGN: 15 July 2015 - 11:22 AM

Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#36 Useril este offline   Flying Buddha 

  • 3D Freestyle
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1429
  • Inregistrat: 19-December 13
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Aeromodelism

Postat 15 July 2015 - 12:01 PM

Vezi postarearenatoa, la 15 July 2015 - 11:03 AM, a spus:

As vrea sa vad si eu in cazul asta ce criterii ti-ai pus in analiza swot (pe care nu ma indoiesc ca ai facut-o...) ca sa iti scoti in fata statia pe care ai ales-o... :unsure:

Swot e pentru studentii la marketing :) ( no offense - e doar o gluma ), eu deja folosesc Probability Plot, 5why's, I-Chart, CTQ Tree, FMEA si lista continua daca reusesc sa imi iau si eu Green Beltu' la Six Sigma ca e greu sa mai inveti carte la 30 de ani :( si dupa Black Belt ca green nu prea suna bine, Black zici ca fac karate :).
la 8FG Super cand am luat-o inainte de toate am cautat sa vad cati o vand pe net - ups, mai nimeni - una dintre cele mai fiabile statii din lume si istoria RC, evident in top 5, mai sunt si altele. Pana acum m-a multumit pe deplin si nu am gasit minusuri si sper sa fie asa si in continuare. Ma uit cu balele curgand la un Jeti dar va ramane mai mult ca sigur doar un vis.

Aceasta postare a fost editata de bogdan.motrici: 15 July 2015 - 12:04 PM

0

#37 Useril este offline   ALLEN 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3004
  • Inregistrat: 11-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti sector 1

Postat 15 July 2015 - 06:47 PM

bai Bogdan, iti merge motorul? tin minte ca da. verifica temp la 10-15 sec de la aterizare. daca sari de 130, atunci sa-ti faci probleme. pana acolo... e OK.
benzina tine-o frate in ce vrei tu. decoperita sa nu fie. eu am renuntat la canistra de metal si fol una de plastic galbena. bai, da galbena de ti se sterpezesc dintii. vezi ca si Daniel are una la fel. 5l benzina - 3 we. de zbor
_______________________________________________________________________________________
Alaturi de hidrogen, prostia e cea care se gaseste in cea mai mare cantitate in univers. La fel si idiotii.
_______________________________________________________________________________________
0

#38 Useril este offline   Tzicul 

  • Free your mind
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2111
  • Inregistrat: 31-May 12
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 15 July 2015 - 07:34 PM

Vezi postareaREAL DESIGN, la 15 July 2015 - 10:33 AM, a spus:

Nu ai pentru ce , ca oricum o sa faci cum te taie capu ' ..
Nu esti nici primul nici ultimul ... si io la fel am facut ..
Oricum .. fara 140 de grade .. parerea mea .. numa sa nu se supere Tzicul ..


Mi se falfaie. Fiecare face ce vrea, pana la urma. Numa' ca n-am vazut pana acum motor sa mearga la 80C, nici macar cele racite pe apa. But again, mi se falfaie
Axial Yeti XL

Losi LST XXL

Kyosho Mad Force Xtra long and Xtra wide
Imagine postata
0

#39 Useril este offline   ALLEN 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3004
  • Inregistrat: 11-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti sector 1

Postat 15 July 2015 - 08:38 PM

citaqt din manualul motoarelor 3W:
"Optimum operating temperature range : 180°C - 220°C. In this range piston, spark plug and combustion chamber will be free of remains. Maximum temperature of 270°C should not be exceeded. During a certain time at full speed the temperature could be 250°C.Colour of the spark plug should be : light or middle brown. A grey / gray colour is a typical sign for over heating. Temperatures above 270°C are critical and over 300°C, piston can seize and could completely damage the engine.Temperatures below 180°C create remains ( carbon ) on the piston crown. Increasing remains hit the cylinder and cause abnormal running noises ( knocking ) which will increase the load of the needle bearings and can destroy them. Under extreme conditions the crankshaft can break and a complete damage of the engine will be the result" astia sunt singurii care zic de temperaturi ridicate, dar vorbim ce alta clasa de motoare


la DA, intre 130 si 150 grade

DLE intre 90 si 130grade

la DLE de ex. daca sari de o anumita temperatura, se paradesc muzicutele. iar pompa din carb nu mai functioneaza cum trebuie.
_______________________________________________________________________________________
Alaturi de hidrogen, prostia e cea care se gaseste in cea mai mare cantitate in univers. La fel si idiotii.
_______________________________________________________________________________________
0

#40 Useril este offline   Flying Buddha 

  • 3D Freestyle
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1429
  • Inregistrat: 19-December 13
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Aeromodelism

Postat 15 July 2015 - 10:04 PM

Vezi postareaALLEN, la 15 July 2015 - 08:38 PM, a spus:

citaqt din manualul motoarelor 3W:
"Optimum operating temperature range : 180°C - 220°C. In this range piston, spark plug and combustion chamber will be free of remains. Maximum temperature of 270°C should not be exceeded. During a certain time at full speed the temperature could be 250°C.Colour of the spark plug should be : light or middle brown. A grey / gray colour is a typical sign for over heating. Temperatures above 270°C are critical and over 300°C, piston can seize and could completely damage the engine.Temperatures below 180°C create remains ( carbon ) on the piston crown. Increasing remains hit the cylinder and cause abnormal running noises ( knocking ) which will increase the load of the needle bearings and can destroy them. Under extreme conditions the crankshaft can break and a complete damage of the engine will be the result" astia sunt singurii care zic de temperaturi ridicate, dar vorbim ce alta clasa de motoare


la DA, intre 130 si 150 grade

DLE intre 90 si 130grade

la DLE de ex. daca sari de o anumita temperatura, se paradesc muzicutele. iar pompa din carb nu mai functioneaza cum trebuie.

Multumesc Allen de raspuns. O sa le dau un mail la OS sa vad ce zic de optimum operating range ca nu scrie nimic in manual. Eu la mine am avut 74.6 grade dar nu cred ca pot sa ma bazez pe masuratoare pentru ca am zburat 6 minute normal fara sa solicit motorul iar masuratoarea a cam venit la 1 minut iar din ce am citit pe net 18X8 specificata in manual la rodaj e buna doar acolo si cam atat, ulterior fiind nevoie sa fie schimbata. O sa pun 20X8 si reiau masuratorile si vad dupa ce zice daca tot e scazuta temperatura, eventual masor si inainte inca odata cu 18X8 dar imediat dupa aterizare si in zbor sa il solicit un pic mai mult. El in rest merge perfect, porneste chiar si la prima pala, nu s-a oprit niciodata iar faza cu temperatura masurata a venit de la ideea ca am montat capota si am vrut sa vad cat de eficienta este iesirea facut pentru aer.
Cheers,
Bogdan

Aceasta postare a fost editata de bogdan.motrici: 15 July 2015 - 10:07 PM

0

#41 Useril este offline   ALLEN 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3004
  • Inregistrat: 11-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti sector 1

Postat 15 July 2015 - 10:08 PM

raportul optim in - out flux aer este de 1 - 4
_______________________________________________________________________________________
Alaturi de hidrogen, prostia e cea care se gaseste in cea mai mare cantitate in univers. La fel si idiotii.
_______________________________________________________________________________________
0

#42 Useril este offline   Flying Buddha 

  • 3D Freestyle
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1429
  • Inregistrat: 19-December 13
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Aeromodelism

Postat 15 July 2015 - 10:11 PM

Vezi postareaALLEN, la 15 July 2015 - 10:08 PM, a spus:

raportul optim in - out flux aer este de 1 - 4

Am incercat sa respect acest raport dar am vrut sa fiu sigur si prin masurarea temperaturii.
0

#43 Useril este offline   ALLEN 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3004
  • Inregistrat: 11-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti sector 1

Postat 15 July 2015 - 10:13 PM

:good:
_______________________________________________________________________________________
Alaturi de hidrogen, prostia e cea care se gaseste in cea mai mare cantitate in univers. La fel si idiotii.
_______________________________________________________________________________________
0

#44 Useril este offline   Tzicul 

  • Free your mind
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2111
  • Inregistrat: 31-May 12
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 15 July 2015 - 11:53 PM

Tare mi-e frica ca la traducerea din germana in engleza vreun Vasile de-al lor a uitat sa modifice F in loc de C, asta dupa ce a transformat gradele C in F. Doar o opinie! Mi se pare aberant ca sa spuna ca e inca ok la 270C, cand pe la aceste temperaturi se vorbeste deja de revenirea de dupa calire, adica modificari structurale ale materialului. Asta ca sa nu mai aduc vorba de lucruri vulgare gen vapor lock, arderea uleiului, craparea ceramicii din bujie si topirea vaselinei din rulmenti :)

Aceasta postare a fost editata de Tzicul: 15 July 2015 - 11:55 PM

Axial Yeti XL

Losi LST XXL

Kyosho Mad Force Xtra long and Xtra wide
Imagine postata
0

#45 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 16 July 2015 - 06:49 AM

Nu v-am zis eu ca abia de la 230 incepe sa "traga" Nemteste ( 3W ) ... sa traga sa moara ...

85-90-95 e parfum .. pe de alta parte esti obligat si de regimul de turatie ..

Il seci creste turatia dar si temperatura ..

Daca eu il duc la 140 de grade ca asa se zice ca e corect , ma intreb la ce turatie o sa ajung cu el ?
Ori nu am aerisirea buna si incepe sa prajeasca oua si la ralanti ?

si viceversa ca in Caragiale :

Vreau musai sa il tin in 75 de grade dar nu reusesc nici macar sa il decolez pentru ca nu are ..... ture ..

Prea multa teorie , prea multe dileme, prea .... ca la tara ..

Zambiti si tratati cu lejeritate .. e doar o jucarie ..



P.S.

Conteaza si cu CE si CUM si UNDE masori temperatura ..

Aceasta postare a fost editata de REAL DESIGN: 16 July 2015 - 06:50 AM

Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#46 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19176
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 16 July 2015 - 07:08 AM

De asta iubim electricul :D
Zgomotul si fumul s-au rezolvat... cu sintetizoare :p
... cu picioarele pe pamant ...
0

#47 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 16 July 2015 - 07:12 AM

Vezi postarearenatoa, la 16 July 2015 - 07:08 AM, a spus:

De asta iubim electricul :D
Zgomotul si fumul s-au rezolvat... cu sintetizoare :p


Daaa ? Aveti dumneavoastra asa ceva ? Fummm ! Marfa !!

Siii de la ce .......... temperatura incep sa se dezlipeasca magnetii ? :drinks:
Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#48 Useril este offline   ALLEN 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3004
  • Inregistrat: 11-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti sector 1

Postat 16 July 2015 - 07:32 AM

de la 39* in sus, de la febra.
_______________________________________________________________________________________
Alaturi de hidrogen, prostia e cea care se gaseste in cea mai mare cantitate in univers. La fel si idiotii.
_______________________________________________________________________________________
0

#49 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 16 July 2015 - 08:10 AM

Vezi postareaALLEN, la 16 July 2015 - 07:32 AM, a spus:

de la 39* in sus, de la febra.


:good:

Daaaaa .. pack-urile cand incep sa se umfle ca gogoasa ? tot de la 39* ?

Baaa .. 39 asta nu cumva e o ................ pozitie ? :wub:
Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#50 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9330
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 16 July 2015 - 01:12 PM

Vezi postareaREAL DESIGN, la 16 July 2015 - 06:49 AM, a spus:

Conteaza si cu CE si CUM si UNDE masori temperatura ..

Incepem sa venim acasa. Estimez ca dioda imbracata in silicon, pusa in bataia curentului de aer si, eventual langa aripioare, ca intr-o fotografie postata mai sus, nu indica nici jumatate din temperatura reala a cilindrului.

Vezi postarearenatoa, la 16 July 2015 - 07:08 AM, a spus:

De asta iubim electricul :D
Zgomotul si fumul s-au rezolvat... cu sintetizoare :p

Ce poate fi mai hidos de cat un vanator din al doilea razboi mondial, cu motor electric si un firtiflici care imita zgomotul?

Aceasta postare a fost editata de dan_mitea: 16 July 2015 - 01:13 PM

0

#51 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19176
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 16 July 2015 - 01:20 PM

Ala de e pus peste dioda este silicon termoconductiv, asa cum sunt si pastilele de se pun intre procesoare si radiatoare, sau la LED-urile de putere.
http://www.adelaida....as20cll251.html

Ce poate fi mai hidos... un biplan din WWI :) dar sunetul de mitraliera il scoate asa bine...
... cu picioarele pe pamant ...
0

#52 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9330
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 16 July 2015 - 01:29 PM

Vezi postarearenatoa, la 16 July 2015 - 01:20 PM, a spus:

Ce poate fi mai hidos... un biplan din WWI...

Blasfemie!
0

#53 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 16 July 2015 - 03:23 PM

Vezi postareadan_mitea, la 16 July 2015 - 01:29 PM, a spus:

Blasfemie!


Curata Blasfemie ! Sacrilegiu ! Trebuie EXORCIZAT ! Bleahhh ! Caca !
Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#54 Useril este offline   hash84 

  • DreamTeam member
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2183
  • Inregistrat: 28-November 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 18 July 2015 - 10:54 PM

Motorul de logan, benzina, functioneaza intre 85 si 95 oC. La un bmw seria 5, benzina, are 100oC in cap. Temperaturile sunt citite cu interfata obd.
Temperatura unui motor din aeromodelul nostru, imediat cum l-ai aterizat o sa creasca cu cateva grade, chiar daca e oprit deoarece nu mai are racire. Deci aia 74oC masurati sunt un pic peste ce ai in aer. Eu pusesem senzorul de temeperatura intre aripioarele pistonului, in partea din spate.
    /------------------------\              |~~\_____/~~\__  |
    |        Hash84          |______________ \______====== )-+
    |                        |                      ~~~|/~~  |
    \------------------------/                         ()
0

#55 Useril este offline   MLGore 

  • Dream Team Forever
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2332
  • Inregistrat: 08-March 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 19 July 2015 - 11:27 AM

Discutia e in craci rau. In primul rand temperatura motorului nu se regleaza din amestecul aer-benzina ci din obtinerea unui flux de aer adecvat peste cilindru si chiulasa!
Loganul si bmv-ul au motoare racite cu apa, nu putem compara mere cu pere. 3w masoara temperatura cu un senzor plasat intr-o garnitura de bujie, deci plaja 170-220 celsius e corecta.
Modelism = 10% zbor + 90% lipici
Cand o zbura A.R.C.A.! © 2010 All rights reserved.
0

#56 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 19 July 2015 - 12:27 PM

Aaaa ... super
Inseamna ca pot sa il sec cat vreau cu condiția
sa ii fac o gaura in capota pe măsura corelata
corect cu cea de evacuare a aerului precum si
multe ............ cuburi cu gheata .. ca la BMW
Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#57 Useril este offline   Flying Buddha 

  • 3D Freestyle
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1429
  • Inregistrat: 19-December 13
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Aeromodelism

Postat 19 July 2015 - 07:30 PM

Vezi postareaMLGore, la 19 July 2015 - 11:27 AM, a spus:

Discutia e in craci rau. In primul rand temperatura motorului nu se regleaza din amestecul aer-benzina ci din obtinerea unui flux de aer adecvat peste cilindru si chiulasa!
Loganul si bmv-ul au motoare racite cu apa, nu putem compara mere cu pere. 3w masoara temperatura cu un senzor plasat intr-o garnitura de bujie, deci plaja 170-220 celsius e corecta.

Dar ce nu inteleg Costine, care sunt cauzele cand temperatura este sub minimul recomandat?
0

#58 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9330
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 19 July 2015 - 07:41 PM

Vezi postareaMLGore, la 19 July 2015 - 11:27 AM, a spus:

3w masoara temperatura cu un senzor plasat intr-o garnitura de bujie, deci plaja 170-220 celsius e corecta.


Nu au auzit de dioda minune invelita in silicon, asezata in fluxul de aer si eventual, daca nu incape, langa arpioare?
0

#59 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19176
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 19 July 2015 - 08:46 PM

Dane, ti s-a explicat de nu stiu cate ori ca nu e vorba de silicon izolator, si nu este in bataia aerului, ci in spatele pistonului. Deja devine ciudata insistenta asta, mai ales ca...

Uite in ce pozitie mareata monteaza Hitec, care dupa tine se pare ca a inventat telemetria... monteaza tubuletzul ala minune in care nici nu stii ce este, ca sa ia temperatura corect... in fundul carterului, unde nu mai ai nici 100 grade... halal

http://hitecrcd.com/images/products/full/55_2_HTS-ETEMP_Engine_Temperature_Sensor-2.jpg

Si, ca sa vezi surpriza, au si ei senzori cu diode, identice ca Frsky, ca sa vezi...
http://hitecrcd.com/...sensor-/product

Pana acum singura concluzie care o trag este ca totul e o loterie, daca in capul pistonului avem 200 grade si in carter avem 50, orice ai masura este un vax daca nu stii cum sa interpretezi aceste valori.

Aceasta postare a fost editata de renatoa: 19 July 2015 - 08:48 PM

... cu picioarele pe pamant ...
0

#60 Useril este offline   MLGore 

  • Dream Team Forever
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2332
  • Inregistrat: 08-March 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 19 July 2015 - 09:08 PM

Vezi postareabogdan.motrici, la 19 July 2015 - 07:30 PM, a spus:

Dar ce nu inteleg Costine, care sunt cauzele cand temperatura este sub minimul recomandat?


In principal eroarea de citire. Nu ai cum sa te bazezi pe o masuratoare facuta cu un termometru ir. Din pct-ul asta de vedere solutia de la 3W e cea mai precisa.
Modelism = 10% zbor + 90% lipici
Cand o zbura A.R.C.A.! © 2010 All rights reserved.
0

Arata acest topic


  • 4 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

12 useri citesc topicul
0 membri, 12 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro