Multiplex Royal 12 (modificat titlul din "sistem rc" la cerere)
#1
Postat 17 December 2009 - 11:06 AM
sunt in pragul achizitionarii unui sistem rc,valoarea lui trebuiind sa fie pana in 2000 ron.Asa ca stiind la ce imi trebuie (controlul unui f22 cu toate suprafetele,voleti,flapsuri,eleroane,stabilator dublu,rudder dublu,tren aterizare) imi puteti da niste sugestii.ar trebui sa fie cu minim 9 ch.Deci nu am banii fizic sa ma duc sa o cumpar ci doar trebuie sa o aleg si firma va plati factura.
astept raspunsurile voastre.
Radio:
Multiplex Royal Pro 16 2.4GHz
Aero:
BADAN Kit - Yak55M 2.8m; MVVS116NP; Rezo RE2 MTW
EXTREME FLIGHT - Extra 300 2.3m; MVVS58 Prosport; Rezo -MVVS
MULTIPLEX - Funcub;Parkmaster;Funjet Ultra2
FREEWING - F22 Xicoy X45 Jet
ROBBE - Mistral 2.0m
F22 depron
AERONAUT - Triple RES 2.0m
Auto:
TRAXXAS - E Revo 1/16
ARRMA - Typhon 6S
#2
Postat 17 December 2009 - 11:43 AM
oachidori, la Dec 17 2009, 11:06 AM, a spus:
sunt in pragul achizitionarii unui sistem rc,valoarea lui trebuiind sa fie pana in 2000 ron.Asa ca stiind la ce imi trebuie (controlul unui f22 cu toate suprafetele,voleti,flapsuri,eleroane,stabilator dublu,rudder dublu,tren aterizare) imi puteti da niste sugestii.ar trebui sa fie cu minim 9 ch.Deci nu am banii fizic sa ma duc sa o cumpar ci doar trebuie sa o aleg si firma va plati factura.
astept raspunsurile voastre.
Zici ca firma plateste....
Cu siguranta, ti-ar sta bine cu un MC24 in 2,4GHz. Cu toate acareturile; pult, ham, rc....
Bafta
Bizu
PS. unde lucrezi tu?
#3
Postat 17 December 2009 - 11:48 AM
50%.
Mie imi place Graupner dar nu prea au reprezentare la noi si sint totusi cam scumpe.
Pe de alta parte, Multiplex sint scumpi si ei dar ai reprezentant in buc si lucrurile sint de calitate.
Hitec sint iar OK si au preturi decente. Eu cred ca la Hitec te incadrezi pe un virf de gama in 2,4.
Futaba am vazut ca sint foarte populare, nu am avut, asa ca las comentariul aici.
Daca o iei din tara, si asa vei face pentru factura, orienteaza-te catre ceva bine reprezentat la accesorii si pe cit posibil un dealer cu legatura directa ca sa-ti fie mai comod cu upgrade, service, reparatii (sa nu fie).
E parerea mea; eu asa as face.
Vezi ce mai zice lumea.
Bizu.
PS. Acum statia e pentru Raptor dar pina la urma va fi pentru multe alte modele ce vor veni...
Aceasta postare a fost editata de bizu: 17 December 2009 - 11:49 AM
#4
Postat 17 December 2009 - 01:11 PM
Multiplex iar sunt ok, un royal pro de 9 sau 12 canale nu cred ca trece de 2000 de ron,dar iarasi nu sunt pe stoc la dealer.
Si fiindca ne apropiem de sarbatori nu cred ca mai apuca sa primeasca ceva marfa pana de anul nou.
Indiferent ce ai alege-nu stiu daca ai de unde cumpara din Romania....
#5
Postat 17 December 2009 - 02:24 PM
SILVIU66, la Dec 17 2009, 01:11 PM, a spus:
Multiplex iar sunt ok, un royal pro de 9 sau 12 canale nu cred ca trece de 2000 de ron,dar iarasi nu sunt pe stoc la dealer.
Si fiindca ne apropiem de sarbatori nu cred ca mai apuca sa primeasca ceva marfa pana de anul nou.
Indiferent ce ai alege-nu stiu daca ai de unde cumpara din Romania....
Eu inclin ori spre Aurora dc ar fi sa aleg cea de 9 ch,am vazut meniul si mi se pare foarte facil.Acelasi lucru e si la Multiplex,caz in care as inclina catre cea cu 12 ch.Am vb deja cu ei si o pot aduce pe comanda.Nu tin neaparat sa o am maine ca sigur nu o sa fiu cu ea la zbor pana la primavara.Ideea e ca trebuie sa fac comanda si sa fie facturata ca sa poata fi platita.Si am zis sa iau maxim posibil in acesti bani.Avantajul achizitiei din Romania ar fi zic eu garantia,si faptul ca ai avea cu cine sa comunici in caz de probleme.Sper sa nu fie cazul.
Radio:
Multiplex Royal Pro 16 2.4GHz
Aero:
BADAN Kit - Yak55M 2.8m; MVVS116NP; Rezo RE2 MTW
EXTREME FLIGHT - Extra 300 2.3m; MVVS58 Prosport; Rezo -MVVS
MULTIPLEX - Funcub;Parkmaster;Funjet Ultra2
FREEWING - F22 Xicoy X45 Jet
ROBBE - Mistral 2.0m
F22 depron
AERONAUT - Triple RES 2.0m
Auto:
TRAXXAS - E Revo 1/16
ARRMA - Typhon 6S
#6
Postat 17 December 2009 - 02:50 PM
La aceasi bani intre EVO 12 si Aurora as merge pe Evo. Ce oferta de pret ai de fapt concret la EVO12?
#7
Postat 17 December 2009 - 03:50 PM
renatoa, la Dec 17 2009, 02:50 PM, a spus:
La aceasi bani intre EVO 12 si Aurora as merge pe Evo. Ce oferta de pret ai de fapt concret la EVO12?
evo 12 e 2100 ron doar statia si ar fi pe stoc la Multiplex,deci ar veni repede.La asta se mai adauga si receptorul Rx 9 sau 12.Cel cu 9 e 250 ron.Stiu ca nu e in 2,4.Cica a aparut una Evo 16 in 2,4 3100 ron.Setul rx/tx este 2750-evo 12,iar evo 9 2040.Ambele in 35 Mhz.
Dar cred ca dupa aia dc vreau o sa o pot transforma si in 2,4.Ghz.Cel putin asa am citit pe un topic "up grade multiplex".
Radio:
Multiplex Royal Pro 16 2.4GHz
Aero:
BADAN Kit - Yak55M 2.8m; MVVS116NP; Rezo RE2 MTW
EXTREME FLIGHT - Extra 300 2.3m; MVVS58 Prosport; Rezo -MVVS
MULTIPLEX - Funcub;Parkmaster;Funjet Ultra2
FREEWING - F22 Xicoy X45 Jet
ROBBE - Mistral 2.0m
F22 depron
AERONAUT - Triple RES 2.0m
Auto:
TRAXXAS - E Revo 1/16
ARRMA - Typhon 6S
#8
Postat 17 December 2009 - 04:21 PM
#10
Postat 17 December 2009 - 04:58 PM
Cel mai important este sa ramai la final cu un lucru de calitate si pe care sa-l poti folosi mult timp, pe orice model.
E momentul in care nu e bine sa te scumpesti, mai ales ca deja stii sigur ca vei merge mai departe.
Bizu
#11
Postat 18 December 2009 - 03:43 PM
bizu, la Dec 17 2009, 04:58 PM, a spus:
Cel mai important este sa ramai la final cu un lucru de calitate si pe care sa-l poti folosi mult timp, pe orice model.
E momentul in care nu e bine sa te scumpesti, mai ales ca deja stii sigur ca vei merge mai departe.
Bizu
Asa m-am gandit si eu.Dupa studierea manualelor avute la dispozitie:evo 12,Futaba cg 10,Aurora,Airtronics am decis ca cea mai ok ca si soft este evo 12.
Deci initial va fi un Evo 12 in 35 Mhz,urmand ca apoi sa trec la 2,4 Ghz.Asa ca am aranjat deja cu vanzatorul Multiplex de la noi sa imi faca 2 facturi una pt firma si una de diferenta pt mine,ca rezultatul sa fie un sistem Rc bun.
Asa ca asteptam sa vina si sa il butonam sa vedem live ce stie.
Olivian.
Radio:
Multiplex Royal Pro 16 2.4GHz
Aero:
BADAN Kit - Yak55M 2.8m; MVVS116NP; Rezo RE2 MTW
EXTREME FLIGHT - Extra 300 2.3m; MVVS58 Prosport; Rezo -MVVS
MULTIPLEX - Funcub;Parkmaster;Funjet Ultra2
FREEWING - F22 Xicoy X45 Jet
ROBBE - Mistral 2.0m
F22 depron
AERONAUT - Triple RES 2.0m
Auto:
TRAXXAS - E Revo 1/16
ARRMA - Typhon 6S
#12
Postat 14 January 2010 - 06:42 PM
Fisiere atasate
-
P1070603.JPG (255.76K)
Number of downloads: 438 -
P1070605.JPG (221.74K)
Number of downloads: 435
Radio:
Multiplex Royal Pro 16 2.4GHz
Aero:
BADAN Kit - Yak55M 2.8m; MVVS116NP; Rezo RE2 MTW
EXTREME FLIGHT - Extra 300 2.3m; MVVS58 Prosport; Rezo -MVVS
MULTIPLEX - Funcub;Parkmaster;Funjet Ultra2
FREEWING - F22 Xicoy X45 Jet
ROBBE - Mistral 2.0m
F22 depron
AERONAUT - Triple RES 2.0m
Auto:
TRAXXAS - E Revo 1/16
ARRMA - Typhon 6S
#13
Postat 14 January 2010 - 07:32 PM
Si da-i un titlu adecvat.
#14
Postat 15 January 2010 - 08:34 AM
Aia chiar e statie... poti iesi la pensie cu ea.
Butoane d'alea pe stick are si graupner pe MC; ar trebui sa poti pune ce vrei tu pe ele.
spor la butonat.
bizu
#15
Postat 23 April 2010 - 10:50 PM
Fisiere atasate
-
P1070699.JPG (319.82K)
Number of downloads: 223
Radio:
Multiplex Royal Pro 16 2.4GHz
Aero:
BADAN Kit - Yak55M 2.8m; MVVS116NP; Rezo RE2 MTW
EXTREME FLIGHT - Extra 300 2.3m; MVVS58 Prosport; Rezo -MVVS
MULTIPLEX - Funcub;Parkmaster;Funjet Ultra2
FREEWING - F22 Xicoy X45 Jet
ROBBE - Mistral 2.0m
F22 depron
AERONAUT - Triple RES 2.0m
Auto:
TRAXXAS - E Revo 1/16
ARRMA - Typhon 6S
#16
Postat 13 October 2010 - 10:52 AM
intrebare de baraj:voi folositi mansa din partea stg pentru motor sau folositi cum recomanda ei cursorul E si mansa pt voleti ?
Sau depinde de avionul pilotat si necesitatile pentru fiecare avion in parte?
De ex pt un planor s-ar putea utiliza recomandarea MPX de a utiliza mansa pt a mari portanta mai ales dc gasesti vreo termica!
Deci?? :) :)
Radio:
Multiplex Royal Pro 16 2.4GHz
Aero:
BADAN Kit - Yak55M 2.8m; MVVS116NP; Rezo RE2 MTW
EXTREME FLIGHT - Extra 300 2.3m; MVVS58 Prosport; Rezo -MVVS
MULTIPLEX - Funcub;Parkmaster;Funjet Ultra2
FREEWING - F22 Xicoy X45 Jet
ROBBE - Mistral 2.0m
F22 depron
AERONAUT - Triple RES 2.0m
Auto:
TRAXXAS - E Revo 1/16
ARRMA - Typhon 6S
#17
Postat 13 October 2010 - 11:59 AM
Acela este pentru planoare de performanta, cu flapsuri.
Mansa stanga comanda flapsurile, de aceea motorul este pe cursorul E.
La un planor fara flapsuri, e mai greu sa simulezi comportarea asta din eleroane, asa ca e preferabila folosirea template-ului POWER, adica la fel ca un acrobat, cel putin eu asa inclin sa folosesc, nu pretind ca e si corect.
#18
Postat 13 October 2010 - 12:08 PM
renatoa, la Oct 13 2010, 12:59 PM, a spus:
Acela este pentru planoare de performanta, cu flapsuri.
Mansa stanga comanda flapsurile, de aceea motorul este pe cursorul E.
La un planor fara flapsuri, e mai greu sa simulezi comportarea asta din eleroane, asa ca e preferabila folosirea template-ului POWER, adica la fel ca un acrobat, cel putin eu asa inclin sa folosesc, nu pretind ca e si corect.
Renato vorbesc in general.Chiar si pentru un planor doar cu eleroane,mai ales ca fiind planor se considera ca nu folosesti motorul decat pt a-l duce sus,zborul facandu-se fara,am citit ca atunci cand vrei sa cauti termice se lasa cateva grade eleroanele pt a mari efectul "camber" iar pt viteza se ridica putin.
De aceea probabil pt a avea o mai mare plaja in controlul acestor suprafete se foloseste aceasta varianta.Eu nu am folosit-o inca,dar rasfoind in ultima vreme tutorialul lui Joedy ma batea un gand sa incerc dar vroiam in acelasi timp sa aflu si parerea altora cu mai multa experienta.
Radio:
Multiplex Royal Pro 16 2.4GHz
Aero:
BADAN Kit - Yak55M 2.8m; MVVS116NP; Rezo RE2 MTW
EXTREME FLIGHT - Extra 300 2.3m; MVVS58 Prosport; Rezo -MVVS
MULTIPLEX - Funcub;Parkmaster;Funjet Ultra2
FREEWING - F22 Xicoy X45 Jet
ROBBE - Mistral 2.0m
F22 depron
AERONAUT - Triple RES 2.0m
Auto:
TRAXXAS - E Revo 1/16
ARRMA - Typhon 6S
#19
Postat 13 October 2010 - 12:11 PM
Citeaza
Daca e planor adevarat (nu strutocamila) mansa pentru frane/crow.
Asta am imprumutat-o de la cei care zboara profi FeB/J si care au pe mansa crow-ul.
Vezi ca poti asigna cum vrei tu switchurile si nu mai schimbi in template nimic.
Dragi bikeri, ingrijiti-va sanatatea! Cineva are nevoie de organele voastre.
#20
Postat 13 October 2010 - 12:34 PM
BogdanStancu, la Oct 13 2010, 01:11 PM, a spus:
Daca e planor adevarat (nu strutocamila) mansa pentru frane/crow.
Asta am imprumutat-o de la cei care zboara profi FeB/J si care au pe mansa crow-ul.
Vezi ca poti asigna cum vrei tu switchurile si nu mai schimbi in template nimic.
Stiu.Multumesc. :)
Radio:
Multiplex Royal Pro 16 2.4GHz
Aero:
BADAN Kit - Yak55M 2.8m; MVVS116NP; Rezo RE2 MTW
EXTREME FLIGHT - Extra 300 2.3m; MVVS58 Prosport; Rezo -MVVS
MULTIPLEX - Funcub;Parkmaster;Funjet Ultra2
FREEWING - F22 Xicoy X45 Jet
ROBBE - Mistral 2.0m
F22 depron
AERONAUT - Triple RES 2.0m
Auto:
TRAXXAS - E Revo 1/16
ARRMA - Typhon 6S
#21
Postat 13 October 2010 - 01:28 PM
BogdanStancu, la Oct 13 2010, 01:11 PM, a spus:
Eu folosesc cursorul F pt flaps,si cursorul E pentru crow.Motorul e pe mansa.
#22
Postat 13 October 2010 - 02:04 PM
#23
Postat 13 October 2010 - 03:21 PM
Dar nu cred ca ar fi folosibile din cauza ca rotitele nu au capat de cursa,se rotesc la nesfarsit,si te poti pacali ca nu stii in ce pozitie sunt.
#24
Postat 13 October 2010 - 07:46 PM
Dragi bikeri, ingrijiti-va sanatatea! Cineva are nevoie de organele voastre.
#25
Postat 13 October 2010 - 08:09 PM
#26
Postat 13 October 2010 - 09:16 PM
3D.jpg (64.8K)
Number of downloads: 19
Aceasta postare a fost editata de BogdanStancu: 13 October 2010 - 09:17 PM
Dragi bikeri, ingrijiti-va sanatatea! Cineva are nevoie de organele voastre.
#27
Postat 14 October 2010 - 08:37 AM
BogdanStancu, la Oct 13 2010, 10:16 PM, a spus:
3D.jpg
E adevarat ca se folosesc pentru trimarea modelului in zbor pentru a fi mai simplu decat sa zbori sa il aduci jos ,reglaje si apoi iar zbor.Mai bine asignezi functia pe care suprafata pe care vrei sa o reglezi si totul se face mult mai usor.Pentru ce vrea Renato cred ca Silviu are dreptate:nu se pot utiliza.
Radio:
Multiplex Royal Pro 16 2.4GHz
Aero:
BADAN Kit - Yak55M 2.8m; MVVS116NP; Rezo RE2 MTW
EXTREME FLIGHT - Extra 300 2.3m; MVVS58 Prosport; Rezo -MVVS
MULTIPLEX - Funcub;Parkmaster;Funjet Ultra2
FREEWING - F22 Xicoy X45 Jet
ROBBE - Mistral 2.0m
F22 depron
AERONAUT - Triple RES 2.0m
Auto:
TRAXXAS - E Revo 1/16
ARRMA - Typhon 6S
#28
Postat 14 October 2010 - 04:14 PM
'SILVIU66' date='Oct 13 2010, la 02:28 PM' post='428408', a spus:
Eu folosesc E pentru motor, si mansa pentru frana (crow). Flapsul sta cel mai bine pe un buton cu 3 pozitii: termica, zbor normal (cautare), salt. Pe butonul din lateral (stanga). Unii zic ca pentru un planor trebuie doar 2 setari: termica sau salt. Eu nu m-am putut adapta.
#29
Postat 14 October 2010 - 04:25 PM
Daca ma adaptam cum spui tu puneam motorul pe un sw de on/off sa ma duc sus,flaps pe E,frane pe mansa (frane,nu mix de crow)
#30
Postat 14 October 2010 - 06:04 PM
Am folosit motorul pe cursor si mixul crow pe mansa. Si invers, intotdeauna am adaptat conditiilor meteo, cu acelasi model. Nu cred sa fie o regula batuta in cuie, asa ca si Silviu si Bogdan au dreptate.
Bafta!
Costel.