Strongbow paddle boat
#1
Postat 25 June 2015 - 07:57 AM
Va urmaresc lucrarile de ceva timp si m-am hotarat sa va arat si eu la ce lucrez.
La acest proiect am inceput sa lucrez acum un an, din pacate nu prea am timp pentru aceasta pasiune.
O sa va prezint pe scurt cam cum am efectuat fiecare etapa.
Pe masura ce avansez o sa adaug tehnici noi si de modelare si executie.
Multumesc pentru intelegere.
#4
Postat 25 June 2015 - 08:35 AM
Pentru inceput am sa ca prezint Zbaturile.
Am inceput prin a crea inelele, facute pe strung.
Pentru spite povestea este putin mai lunga:
La inceput nu stiam cum sa le fac dustanta dintre gauri sa fie egale la toate cele 32 dde spite.
Pana a studiat si am gasit metoda optima am cautat materialul care a fost destul de usor de gasit, chinga metalica de legat paleti (materia recuclabil).
Metoda de prelucrare a fost de a taia 32 de fasii de material pe care le-am prins intr-un pachet.
Am trasat locurile unde trebuiau sa vina gaurile si am executat operatia de gaurire pe pachet, care ma ajutat sa fac toate cele 32 de spite identice.
Inel
Roata
Spitele sunt prelucrate apoi indoite.
Aceasta postare a fost editata de motanu595: 25 June 2015 - 08:37 AM
#11
Postat 03 July 2015 - 09:18 PM
#13
Postat 06 July 2015 - 10:33 PM
http://www.rhcforum....__1#entry625201
#14
Postat 07 July 2015 - 11:59 AM
MR-JW, la 06 July 2015 - 10:33 PM, a spus:
http://www.rhcforum....__1#entry625201
Multumesc
L-am vazut si mi-a placut foarte mult. Ciar am luat cateva idei.
O zi usoara si spor la modelat
#18
Postat 17 July 2015 - 09:53 PM
Toate cele bune si mult spor .
Fisiere atasate
-
MV oSe 10x20.pdf (415.33K)
Number of downloads: 311
Impingator de 2400 CP
Nava de pasageri Tudor Vladimirescu
R.N.L.B. Ruby &Artur Reed 2
Yaht Milla - in lucru .
bobo shipyard
"Do not be a prisoner of his own style "- Armin van Buuren
#19
Postat 20 July 2015 - 01:16 PM
dj.bobo, la 17 July 2015 - 09:53 PM, a spus:
Toate cele bune si mult spor .
Salut
In primul rand multumesc ca ma urmariti.
La cazan mi-a venit inspiratia dupa o schita de mana ca si principiu de functionare. Dupa ce am inteles cum ar trebui sa functioneze am improvizat.
Pentru inceput am cautat sa vad din ce materiale pot sa-l fac. Ca si invelis exterior am folosit o teava de de cupru utilizata in instalatiile de incalzire Ø32. Dupa ce am vazut cam cum vine m-am gandit ca ar fi mai rezistent sa fac capace care sa intre in teava nu sa cuprinda teava.
Capacele le-am facut din aceeasi tabla ca si teava pe care am ambutisato in garaj.dupa ce le-am facut sa intre in camasa exterioara. Am conceput interiorul din teava de cupru Ø15 cu cot 15 si tevi de Ø1 interior pe care le-am intersectat cu camera de ardere. Tevile de Ø1 sunt special concepute pentru a lucra la temperaturi mari, fiind folosite in bancurile de testare pentru motoare termice.
Piesa de la gura de intrare a cazanului este bercuita pentru ca apoi sa o nituiesc. Toate piesele sunt si lipite nu numai nituite.
Deasura cazanuli este o priza de preluare a presiunii si un ventil de suprapresiune conceptie proprie (ARC, BILA, SURUB DE REGLAJ, CORP).
Multumesc pentru desenele de motoare.
Aceasta postare a fost editata de motanu595: 20 July 2015 - 01:18 PM
#20
Postat 20 July 2015 - 04:16 PM
Toate cele bune si multa bafta .
Impingator de 2400 CP
Nava de pasageri Tudor Vladimirescu
R.N.L.B. Ruby &Artur Reed 2
Yaht Milla - in lucru .
bobo shipyard
"Do not be a prisoner of his own style "- Armin van Buuren
#25
#27
Postat 30 April 2016 - 02:19 AM
#28
Postat 05 May 2016 - 07:18 PM
kno3, la 30 April 2016 - 02:19 AM, a spus:
Multumesc de aprecieri. Lucrez de foarte mult la el, nu prea am timp.
Ca sa-ti raspund la intrebare, va fi un motor in doi cilindri cu maneta de revers.
Am postat un desen mai sus cu motorul.
As dori sa pot sa- l realizez integral, fara ajutot.
Am cateva piese gata, o sa le postez.
Spor la modelat.
#29
Postat 07 May 2016 - 10:31 AM
Doar ca nu e cel mai potrivit motor pt o nava cu zbaturi (te obliga la transmisie pe curea sau roti dintate, complicatie inutila). Ti-ar trebui un motor care sa aiba sus arborele cotit si in extremele lui sa vina direct conectate zbaturile. In general vei devea 2 tipuri de motoare ptntru vapoare cu zbaturi, diagonale sau cu cilindri dispusi vertical, toate cu arborele sus, nu jos.