dj.bobo, la 17 July 2015 - 09:53 PM, a spus:
Salutare si bun venit printre noi , impresionant lucrul tau de pana acum mai ales partea cu cazanul de aburi , ne poti spune mai multe despre compunerea lui si modul de executie .Am asa atasez un plan de motor cu aburi simplu in doua pistoane , poate il stii .
Toate cele bune si mult spor .
Salut
In primul rand multumesc ca ma urmariti.
La cazan mi-a venit inspiratia dupa o schita de mana ca si principiu de functionare. Dupa ce am inteles cum ar trebui sa functioneze am improvizat.
Pentru inceput am cautat sa vad din ce materiale pot sa-l fac. Ca si invelis exterior am folosit o teava de de cupru utilizata in instalatiile de incalzire Ø32. Dupa ce am vazut cam cum vine m-am gandit ca ar fi mai rezistent sa fac capace care sa intre in teava nu sa cuprinda teava.
Capacele le-am facut din aceeasi tabla ca si teava pe care am ambutisato in garaj.dupa ce le-am facut sa intre in camasa exterioara. Am conceput interiorul din teava de cupru Ø15 cu cot 15 si tevi de Ø1 interior pe care le-am intersectat cu camera de ardere. Tevile de Ø1 sunt special concepute pentru a lucra la temperaturi mari, fiind folosite in bancurile de testare pentru motoare termice.
Piesa de la gura de intrare a cazanului este bercuita pentru ca apoi sa o nituiesc. Toate piesele sunt si lipite nu numai nituite.
Deasura cazanuli este o priza de preluare a presiunii si un ventil de suprapresiune conceptie proprie (ARC, BILA, SURUB DE REGLAJ, CORP).
![Imagine atasata: FG6.jpg](http://www.rhcforum.ro/uploads/monthly_07_2015/post-122042-0-85737600-1437390979_thumb.jpg)
Multumesc pentru desenele de motoare.
Aceasta postare a fost editata de motanu595: 20 July 2015 - 01:18 PM