Modelism - RHC Forum: Ajutor de la posesorii de Casna 182 400 class de la Art Tech - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 2 Pagini +
  • 1
  • 2

Ajutor de la posesorii de Casna 182 400 class de la Art Tech

#1 Useril este offline   cosmin77 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 253
  • Inregistrat: 24-March 15
  • Gender:Male
  • Location:Sibiu
  • Interests:Aeromodelism

Postat 25 June 2015 - 06:56 AM

Va salut,

de ieri sunt posesorul uni kit complet (second dar in stare f buna) Cessna 182 clasa 400 de la Art tech.

http://www.miniplane...abs-description

Are motorul cu perii clasa 480 , ESC dedicat acestui motor dar marea problema ce ma deranjaza este acumulatorul NIMH de 1000A cred ca de 8,4 volti de care nu sunt multumit si nu stiu exact cum sa il incarc mai correct.

Concret, dupa primirea coletului cu acumulatorul "0" l-am pus la incarcat la servici cu incarcatorul lui original din Kit la priza de perete de pe la orele 12 pana la 17. Acumulatorul abia s-a incalzit putin, iar cand am ajuns acasa l-am montat dar cand am dat mansa maxima la motor regulatorul probabil a simtit ca nu e sufficient current si imi taie motorul; trebuie sa revin cu mansa in pozitia 0 face 3 sau 4 bipuri si apoi iarasi am motor dar nu la mansa maxima ca iarasi mi-l taie - restul comenzilor raman.

Am pus acumulatorul la Imax la 1A pe programul NIMH I-am dat chek battery mi l-a confirmat si a inceput incarcarea; a inceput de pe la 7,xx volti si cand era pe la 10,64 volti am pus mana pe el si ardea pur si simplu; m-am speriat am interrupt incarcarea de la butonul Stop si am pus acumulatorul pe avion. Am mansa maxima trage dar nu stiu inca cat va rezista si ma sperie faptul ca pot ramane fara motor in aer ....... fiind si incepator.......

Va intreb, in locul acumulatorului NIMH pot pe aceslasi ESC ptr motor cu perii sa folosesc un pak LIPO si daca da de care?

Pe ESC scire 30A. Nu stiu exact codul ESC-ului, este original Art tech ca de altfel toata electronica




Multumesc anticipat.

Aceasta postare a fost editata de cosmin77: 25 June 2015 - 07:00 AM

0

#2 Useril este offline   SID 

  • Search Prettys Womans in your town for night
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1445
  • Inregistrat: 26-December 09
  • Gender:Male
  • Location:Usa
  • Interests:discussion

Postat 25 June 2015 - 07:05 AM

Vezi postareacosmin77, la 25 June 2015 - 06:56 AM, a spus:

Am pus acumulatorul la Imax la 1A pe programul NIMH I-am dat chek battery mi l-a confirmat si a inceput incarcarea; a inceput de pe la 7,xx volti si cand era pe la 10,64 volti am pus mana pe el si ardea pur si simplu; m-am speriat am interrupt incarcarea de la butonul Stop si am pus acumulatorul pe avion. Am mansa maxima trage dar nu stiu inca cat va rezista si ma sperie faptul ca pot ramane fara motor in aer ....... fiind si incepator.......





Multumesc anticipat.



Salut , ce nu inteleg din relatarea ta este cum spui ca a ajuns la 10,64 v ? Daca spui ca ca incarcatorul l-a detectat corect nu avea cum sa ajunga asa sus incarcarea...
0

#3 Useril este offline   SID 

  • Search Prettys Womans in your town for night
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1445
  • Inregistrat: 26-December 09
  • Gender:Male
  • Location:Usa
  • Interests:discussion

Postat 25 June 2015 - 07:09 AM

Chestia cu incalzirea bateriei..., e normal sa se incalzeasca, cele NIMH se incalzesc destul de bine in timpul incarcarii

Aceasta postare a fost editata de danysoft32: 25 June 2015 - 07:09 AM

0

#4 Useril este offline   cosmin77 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 253
  • Inregistrat: 24-March 15
  • Gender:Male
  • Location:Sibiu
  • Interests:Aeromodelism

Postat 25 June 2015 - 07:09 AM

Da asa este nici eu nu stiu de ce a detectat 10,64 volti?????

Cred ca acesta este ESC-ul

http://www.giatrakos...8f90c2db2c2527e

http://hobbyostrov.r...13/?language=en





Aceasta postare a fost editata de cosmin77: 25 June 2015 - 07:11 AM

0

#5 Useril este offline   cosmin77 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 253
  • Inregistrat: 24-March 15
  • Gender:Male
  • Location:Sibiu
  • Interests:Aeromodelism

Postat 25 June 2015 - 07:13 AM

Mai precis acesta




http://www.rcgroups....d.php?t=1079720



0

#6 Useril este offline   SID 

  • Search Prettys Womans in your town for night
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1445
  • Inregistrat: 26-December 09
  • Gender:Male
  • Location:Usa
  • Interests:discussion

Postat 25 June 2015 - 07:18 AM

Vezi postareacosmin77, la 25 June 2015 - 07:13 AM, a spus:

Mai precis acesta


tot aici gasesti si raspunsul la intrebarea ta

http://www.rcgroups....d.php?t=1079720




0

#7 Useril este offline   SID 

  • Search Prettys Womans in your town for night
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1445
  • Inregistrat: 26-December 09
  • Gender:Male
  • Location:Usa
  • Interests:discussion

Postat 25 June 2015 - 07:22 AM

daca ai motorul din clasa 480 si regulatorul de care aminteai, cred ca il poti folosi cu un LiPo 2S
0

#8 Useril este offline   SID 

  • Search Prettys Womans in your town for night
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1445
  • Inregistrat: 26-December 09
  • Gender:Male
  • Location:Usa
  • Interests:discussion

Postat 25 June 2015 - 07:26 AM

uite si ce baterie poti folosi....
http://www.miniplane...tech-p-404.html

la tipul de baterie ma refer adica LiPo 2S 7,4V -xxx mAh 10C

Aceasta postare a fost editata de danysoft32: 25 June 2015 - 07:28 AM

0

#9 Useril este offline   cosmin77 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 253
  • Inregistrat: 24-March 15
  • Gender:Male
  • Location:Sibiu
  • Interests:Aeromodelism

Postat 25 June 2015 - 07:35 AM

Multumesc mult.

De mare ajutor mi-a fost raspunsul.

Cele bune va doresc si zboruri frumoase la toata lumea !!



0

#10 Useril este offline   ViP_Eol 

  • ROU 004
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2414
  • Inregistrat: 12-April 13
  • Gender:Male
  • Location:Bacău
  • Interests:Zbor.

Postat 25 June 2015 - 07:36 AM

Vezi postareacosmin77, la 25 June 2015 - 06:56 AM, a spus:

Va salut,

de ieri sunt posesorul uni kit complet (second dar in stare f buna) Cessna 182 clasa 400 de la Art tech.

http://www.miniplane...abs-description

Are motorul cu perii clasa 480 , ESC dedicat acestui motor dar marea problema ce ma deranjaza este acumulatorul NIMH de 1000A cred ca de 8,4 volti de care nu sunt multumit si nu stiu exact cum sa il incarc mai correct.

Concret, dupa primirea coletului cu acumulatorul "0" l-am pus la incarcat la servici cu incarcatorul lui original din Kit la priza de perete de pe la orele 12 pana la 17. Acumulatorul abia s-a incalzit putin, iar cand am ajuns acasa l-am montat dar cand am dat mansa maxima la motor regulatorul probabil a simtit ca nu e sufficient current si imi taie motorul; trebuie sa revin cu mansa in pozitia 0 face 3 sau 4 bipuri si apoi iarasi am motor dar nu la mansa maxima ca iarasi mi-l taie - restul comenzilor raman.

Am pus acumulatorul la Imax la 1A pe programul NIMH I-am dat chek battery mi l-a confirmat si a inceput incarcarea; a inceput de pe la 7,xx volti si cand era pe la 10,64 volti am pus mana pe el si ardea pur si simplu; m-am speriat am interrupt incarcarea de la butonul Stop si am pus acumulatorul pe avion. Am mansa maxima trage dar nu stiu inca cat va rezista si ma sperie faptul ca pot ramane fara motor in aer ....... fiind si incepator.......

Va intreb, in locul acumulatorului NIMH pot pe aceslasi ESC ptr motor cu perii sa folosesc un pak LIPO si daca da de care?

Pe ESC scire 30A. Nu stiu exact codul ESC-ului, este original Art tech ca de altfel toata electronica




Multumesc anticipat.



Acumulatorii NiMh trebuie formați dacă sunt noi. Asta presupune un prim ciclu de încărcare la curent mic (cel dat de încărcătorul original trebuie să fie bun). Ciclul se duce undeva la 6 - 12 ore de obicei, după care îl folosești și-l descarci maxim permis. Ciclul trebuie repetat de 3 ori să fii sigur că se formează cum trebuie.
NiMh-urile au ”memorie” și dacă nu sunt încărcați/descărcați cât trebuie, ”țin minte” nivelul intermediar și vor funcționa de acolo.
Un element de NiMh are 1,2 V și se încarcă maxim până la 1,5 V. Dacă la tine sunt 8,4 V înseamnă că ai 7 elemenți care se duc la încărcare până la 10,5 V - tensiune pe care o suportă și ESC-ul din dotare.
Poți folosi pachete LiPo cu condiția ca parametrii de pe ESC să nu fie depășiți. O celulă LiPo are 3,7 V și se duce la maxim 4,2 V, deci poți folosi un pachet 2S care-ți va da 8,4 V (nu știu dacă ajunge). Trebuie să te uiți la ESC să vezi dacă-ți permite 12,6 V la cât se duce un pachet LiPo 3S, dar motorul nu va suporta supravoltare, chiar dacă ESC-ul permite, așa că vezi și curenții maximi pe care-i acceptă motorul.
NiMh-urile se încălzesc puțin la încărcare, dar asta nu înseamnă că dacă nu poți pune mâna pe ei e normal. De obicei, dacă frig foarte tare sunt compromiși. Nu pot fi încărcați decât cu încărcătoare care sunt destinate NiMh, sau dau curenți de încărcare pentru parametrii NiMh. Dacă folosești alt tip de încărcător, sau alți parametri (Tensiune și Curent) se distrug.
URA şi la zbor fofezelor !
0

#11 Useril este offline   cosmin77 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 253
  • Inregistrat: 24-March 15
  • Gender:Male
  • Location:Sibiu
  • Interests:Aeromodelism

Postat 25 June 2015 - 07:45 AM

Vezi postareaViP_Eol, la 25 June 2015 - 07:36 AM, a spus:

Acumulatorii NiMh trebuie formați dacă sunt noi. Asta presupune un prim ciclu de încărcare la curent mic (cel dat de încărcătorul original trebuie să fie bun). Ciclul se duce undeva la 6 - 12 ore de obicei, după care îl folosești și-l descarci maxim permis. Ciclul trebuie repetat de 3 ori să fii sigur că se formează cum trebuie.
NiMh-urile au ”memorie” și dacă nu sunt încărcați/descărcați cât trebuie, ”țin minte” nivelul intermediar și vor funcționa de acolo.
Un element de NiMh are 1,2 V și se încarcă maxim până la 1,5 V. Dacă la tine sunt 8,4 V înseamnă că ai 7 elemenți care se duc la încărcare până la 10,5 V - tensiune pe care o suportă și ESC-ul din dotare.
Poți folosi pachete LiPo cu condiția ca parametrii de pe ESC să nu fie depășiți. O celulă LiPo are 3,7 V și se duce la maxim 4,2 V, deci poți folosi un pachet 2S care-ți va da 8,4 V (nu știu dacă ajunge). Trebuie să te uiți la ESC să vezi dacă-ți permite 12,6 V la cât se duce un pachet LiPo 3S, dar motorul nu va suporta supravoltare, chiar dacă ESC-ul permite, așa că vezi și curenții maximi pe care-i acceptă motorul.
NiMh-urile se încălzesc puțin la încărcare, dar asta nu înseamnă că dacă nu poți pune mâna pe ei e normal. De obicei, dacă frig foarte tare sunt compromiși. Nu pot fi încărcați decât cu încărcătoare care sunt destinate NiMh, sau dau curenți de încărcare pentru parametrii NiMh. Dacă folosești alt tip de încărcător, sau alți parametri (Tensiune și Curent) se distrug.




DAa asa este are 7 elementi.

Pakul nu este nou, este second, cel de la care l-am cumparat a spus ca il are de 5 ani su nu a putut zbura modelul nu l-a mai folosit si in consecinta acum (dupa 5 ani) mi l-a vandut mie.

Deci nu este nou dar folosit putin.

Oricum vreu sa trec pe LIPo si cand dau de bani sa pun si alt motor fara perii.




Multumesc de raspunsul foarte bine argumentat!



0

#12 Useril este offline   ViP_Eol 

  • ROU 004
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2414
  • Inregistrat: 12-April 13
  • Gender:Male
  • Location:Bacău
  • Interests:Zbor.

Postat 25 June 2015 - 07:57 AM

Cu plăcere. :rolleyes:
Un sfat: Niciodată să nu cumperi acumulatori, indiferent de tip, second.
Un pachet nefolosit de 5 ani e din start compromis.
URA şi la zbor fofezelor !
0

#13 Useril este offline   cosmin77 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 253
  • Inregistrat: 24-March 15
  • Gender:Male
  • Location:Sibiu
  • Interests:Aeromodelism

Postat 25 June 2015 - 08:01 AM

Vezi postareaViP_Eol, la 25 June 2015 - 07:57 AM, a spus:

Cu plăcere. :rolleyes:
Un sfat: Niciodată să nu cumperi acumulatori, indiferent de tip, second.
Un pachet nefolosit de 5 ani e din start compromis.






Ok o sa imi iau un LIPO 2s.

Acumulatorul a venit cu tot pachetul READY TO FLAY .




0

#14 Useril este offline   Tealk 

  • Fly Low, Go Fast, Turn Left
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 759
  • Inregistrat: 13-May 09
  • Gender:Male
  • Location:Turda
  • Interests:Aero, Navo

Postat 25 June 2015 - 08:02 AM

dupa 5 ani ... nu stiu ce sa mai zic ...eu recomand Lipo 3S 2Ah maxim si schimba escul si motorul, cumpara ceva ce trage 1,5kg...daca esc-ul iti taie motorul (nu si servomecanismele)in zbor nu ar trebuii sa fie o problema ...cessna din constructia lui daca e echilibrat bine poate plana foarte frumos.

cred ca poti pune 3S si pe configuratia actuala ...dar sa verifici putin ce ti-a spus danysoft32
Cessna 182 2.2m
-------------------------
DJI Mini 4 PRO
-------------------------
Hornet Tunel Hull Sprint F1
-------------------------
Fly Low. Go Fast. Turn Left.
Do. Or do not. There is no try.
0

#15 Useril este offline   Ciprian97 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3949
  • Inregistrat: 19-August 12
  • Gender:Male
  • Location:Third Rock From The Sun

Postat 25 June 2015 - 08:40 AM

Cessna si planatul baba si mitraliera.
Eu i-as zice sa puna tot modelul de-o parte si sa-si ia un easy star. Pe cessna am invatat si eu sa zbor si pe un easy star ar fi fost mult mai usor. Cessna zboara repede si nici spuma din care-i facuta nu prea ajuta la cazaturi.
0

#16 Useril este offline   cosmin77 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 253
  • Inregistrat: 24-March 15
  • Gender:Male
  • Location:Sibiu
  • Interests:Aeromodelism

Postat 25 June 2015 - 08:55 AM

Am deja un Drake de la Dululutu si zboara extraordinar - aprox 1 ora cumulat cu un Zyppy de 2200 si apoi un Rhino de 2150 .....

Cessna l-am luat asa de amorul artei ca mi-a convenit pretul pachetului, dar si din eroare ptr ca nu mi s-a spus ca este cu motor cu perii ..... de pe OLX....




P.S materialul din care este facut mie mi se pare OK, iar modelul cu exceptia acumulatorului este in stare f buna - numic rupt, iar motorul cu elice de 8x4 trage cat de cat; l-am probat tinandu-l in mana nu l-am zburat inca ca vreu sa pun un receptor pentru turnigy 9x.

Statia cu care a venit e cam primitiva si simt ca trebuie sa mai fac reglaje pe expo sub trim si e point......

Aceasta postare a fost editata de cosmin77: 25 June 2015 - 08:56 AM

0

#17 Useril este offline   ViP_Eol 

  • ROU 004
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2414
  • Inregistrat: 12-April 13
  • Gender:Male
  • Location:Bacău
  • Interests:Zbor.

Postat 25 June 2015 - 10:07 AM

Într-adevăr Cesna cu anvergura de 960 mm are încărcare alară proastă, cu un motor slăbuț și din cauza asta e cam greu de zburat. Panta de urcare trebuie să fie extrem de lină să-și mențină o viteză la care să-l poți controla. De planat, planează cam ca o cărămidă. :rolleyes:
Altfel se prezintă variantele cu anvergura mai mare și motorizare pe măsură.
La club avem două modele exact varianta cumpărată de tine. Unul a fost zburat, trântit, reparat și iar zburat, celălalt e nou și neechipat. Nu s-a mai obosit nimeni să-l pună în stare de zbor. :rolleyes:
Ambele stau cam de 5 ani agățate de perete, la expoziție.
Oricum, zboruri multe cu aterizări line.
URA şi la zbor fofezelor !
0

#18 Useril este offline   alex g 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 619
  • Inregistrat: 16-April 11
  • Gender:Male
  • Location:Campulung Moldovenesc
  • Interests:Aeromodelismul, e un hobby pe care de mult l-am admirat.

Postat 25 June 2015 - 10:21 PM

Daca ai posibilitatea, schimba motorizarea pe brushless si ai sa ai si incarcare alara mai mica si implicit un model mai usor de zburat.Eu am facut o astfel de transformare pe un model multiplex si rezultatul a fost spectaculos cu atat mai mult cu cat modelul era 150g mai usor decat in varianta originala cu motor BL C3015-21, esc 25A, 3S1250mAh si cu tren modificat :clapping:
Alex G:
SCOUT MX2
CESSNA 182, 1,87m
PIPER SUPER CUB, PICO CUB
WING-TIGER
TURNIGY 9X ER9X, E-FLY 6CIID, FUTABA T2R
0

#19 Useril este offline   cosmin77 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 253
  • Inregistrat: 24-March 15
  • Gender:Male
  • Location:Sibiu
  • Interests:Aeromodelism

Postat 26 June 2015 - 08:35 AM

Merge cu 3S, ieri am reusit artisanal sa fac o "mica" conexiune inre mufa XT60 de la accumulator si mufa dens de la ESC si servourile au functionat/primit current, ESC-ul a inceput sa "cante" si am dat si umpic de mansa la motor si a mers.

Insa am vazut o chiestie ciudata: cand am cuplat 3s-ul servo de pe directive si elevator (caci numai ele eru cuplate aripa era data jos) au facut comanda maxima ca si cum directia a fost virata maxim la dreapta si elevatorul maxim in sus ?????

Oare de ce? Cand am pus din nou NIMH-ul au revenit la normal????





0

#20 Useril este offline   cosmin77 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 253
  • Inregistrat: 24-March 15
  • Gender:Male
  • Location:Sibiu
  • Interests:Aeromodelism

Postat 26 June 2015 - 10:22 AM

Vezi postareaalex g, la 25 June 2015 - 10:21 PM, a spus:

Daca ai posibilitatea, schimba motorizarea pe brushless si ai sa ai si incarcare alara mai mica si implicit un model mai usor de zburat.Eu am facut o astfel de transformare pe un model multiplex si rezultatul a fost spectaculos cu atat mai mult cu cat modelul era 150g mai usor decat in varianta originala cu motor BL C3015-21, esc 25A, 3S1250mAh si cu tren modificat :clapping:





Salut,

la schimbarea motorului ce batiu ai folosit; sau cum ai procedat la adaptarea batiului original de pe model (Clasa 400) de la cel dedicate motorului cu perii la cel brushless?





0

#21 Useril este offline   ViP_Eol 

  • ROU 004
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2414
  • Inregistrat: 12-April 13
  • Gender:Male
  • Location:Bacău
  • Interests:Zbor.

Postat 26 June 2015 - 11:09 AM

Vezi postareacosmin77, la 26 June 2015 - 08:35 AM, a spus:

Merge cu 3S, ieri am reusit artisanal sa fac o "mica" conexiune inre mufa XT60 de la accumulator si mufa dens de la ESC si servourile au functionat/primit current, ESC-ul a inceput sa "cante" si am dat si umpic de mansa la motor si a mers.

Insa am vazut o chiestie ciudata: cand am cuplat 3s-ul servo de pe directive si elevator (caci numai ele eru cuplate aripa era data jos) au facut comanda maxima ca si cum directia a fost virata maxim la dreapta si elevatorul maxim in sus ?????

Oare de ce? Cand am pus din nou NIMH-ul au revenit la normal????


E posibil ca ESC-ul să fi dat prea multă tensiune în receptor. Ai mare grijă cu supravoltarea că poți arde receptorul, sau servo-urile. Mergi pe 2S dacă păstrezi motor cu perii și ESC-ul aferent.
URA şi la zbor fofezelor !
0

#22 Useril este offline   cosmin77 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 253
  • Inregistrat: 24-March 15
  • Gender:Male
  • Location:Sibiu
  • Interests:Aeromodelism

Postat 26 June 2015 - 02:59 PM

http://moshobby.ru/m...ushed-motor-30a




Cred ca merge si cu 3S



0

#23 Useril este offline   SID 

  • Search Prettys Womans in your town for night
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1445
  • Inregistrat: 26-December 09
  • Gender:Male
  • Location:Usa
  • Interests:discussion

Postat 26 June 2015 - 05:13 PM

Aici nu merge cu CRED ca...
Trebuie sa fi sigur
Una este ESC-ul care se poate conecta si cu 2 S si cu 3 S..., si alta e daca motorul nu suporta decat 7,5 V, daca ii dai 11 V poti sa-l arunci la gunoi

ia uite nu asta-i motorul tau..., daca asta e nu merge cu 3 S

http://www.miniplane...or-p-48662.html


Bafta
0

#24 Useril este offline   alex g 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 619
  • Inregistrat: 16-April 11
  • Gender:Male
  • Location:Campulung Moldovenesc
  • Interests:Aeromodelismul, e un hobby pe care de mult l-am admirat.

Postat 26 June 2015 - 10:56 PM

Vezi postareacosmin77, la 26 June 2015 - 10:22 AM, a spus:

Salut,

la schimbarea motorului ce batiu ai folosit; sau cum ai procedat la adaptarea batiului original de pe model (Clasa 400) de la cel dedicate motorului cu perii la cel brushless?






Home made, placaj lipit pe fuselaj paralel cu axa longitudinala si tabla de 1mm prinsa de placaj. Asa am reusit sa obtin si un batiu relativ elastic ( bun la trante si la reglarea unghiurilor motorului).
Alex G:
SCOUT MX2
CESSNA 182, 1,87m
PIPER SUPER CUB, PICO CUB
WING-TIGER
TURNIGY 9X ER9X, E-FLY 6CIID, FUTABA T2R
0

#25 Useril este offline   cosmin77 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 253
  • Inregistrat: 24-March 15
  • Gender:Male
  • Location:Sibiu
  • Interests:Aeromodelism

Postat 27 June 2015 - 12:09 PM

Am gasit un site cu descrierea motorului
http://www.rcunivers...?article_id=554

Deci motorul e de 7,2 v si in consecinta voi folosi pentru inceput un 2S sa vad cum se descurca cu motorul original si apoi il voi trece pe motor fara perii cu modificarile de rigoare.

Va multumesc tuturor pentru sfaturi, eram ferm convins ca merge cu 3S, deci il ardeam...... !!
0

#26 Useril este offline   czd 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 211
  • Inregistrat: 12-October 08
  • Gender:Male
  • Location:baia mare

Postat 27 June 2015 - 02:26 PM

Care a fost pretul RTF?
0

#27 Useril este offline   SID 

  • Search Prettys Womans in your town for night
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1445
  • Inregistrat: 26-December 09
  • Gender:Male
  • Location:Usa
  • Interests:discussion

Postat 28 June 2015 - 06:52 AM

Vezi postareacosmin77, la 27 June 2015 - 12:09 PM, a spus:

Am gasit un site cu descrierea motorului
http://www.rcunivers...?article_id=554

Deci motorul e de 7,2 v si in consecinta voi folosi pentru inceput un 2S sa vad cum se descurca cu motorul original si apoi il voi trece pe motor fara perii cu modificarile de rigoare.

Va multumesc tuturor pentru sfaturi, eram ferm convins ca merge cu 3S, deci il ardeam...... !!


http://www.rhcforum.ro/public/style_emoticons/default/clapping.gif ma bucur ca te-ai mai uitat odata pe specificatii, ca era pacat de motor http://www.rhcforum.ro/public/style_emoticons/default/drinks.gif

Bafta
Dan
0

#28 Useril este offline   Tealk 

  • Fly Low, Go Fast, Turn Left
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 759
  • Inregistrat: 13-May 09
  • Gender:Male
  • Location:Turda
  • Interests:Aero, Navo

Postat 28 June 2015 - 07:30 AM

pune un brushless pentru 1.5kg cu o elice de 10 si o sa vezi performante
Cessna 182 2.2m
-------------------------
DJI Mini 4 PRO
-------------------------
Hornet Tunel Hull Sprint F1
-------------------------
Fly Low. Go Fast. Turn Left.
Do. Or do not. There is no try.
0

#29 Useril este offline   cosmin77 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 253
  • Inregistrat: 24-March 15
  • Gender:Male
  • Location:Sibiu
  • Interests:Aeromodelism

Postat 28 June 2015 - 07:30 AM

Ieri am avut doua zboruri frumoase cu Cessna cu 2S; defapt un 3S cu un element scos.
Modelul a zburat foarte bime, putin cam vitezist daca ii dau motor, stabil si vine la aterizare planat cu fff putin motor.
Am avut 2 aterizari frumoase, pacat ca la a doua nu am vazut o ogasa facuta de carute/masini prin iarba, era si la ceva departare ca modelul planeaza destul de lung, vantul era destul de sanatos si evident in fata - concluzia trenul de aterizare sarit din locasurile lui + nevoie 3 puncte de lipici la roara din fata si acum modelul este iarasi RTF
Am fost foarte placut uimit de puterea motorului cu perii raportata la masa/dimensiunile modelului; pe vanticel sanatos am mers pe sfert / si maxim jumatate de mansa ca de nu devenea "acrobat" http://www.rhcforum.ro/public/style_emoticons/default/clapping.gif, cu acest acumulator am vastigat ceva grame mai putin in greutate; am facut o taietura in burta fuselajului asa fel incat am marit locasul bareriei, acumulatorul vine tot in lacasul destinat NIMH-ului original si in fata la maxim spre motor ca daca nu era greu de coada. CG este ok la 1/3 clasic -= fix 649 grame cu acumulatorul descris mai sus montat (folosit cantar electronic de bucaratie cu o zecimala)

!!!!! INSA AM O MARE PROBLEMA CARE MA DERANJAZA -- NU POT FOLOSI PE ACEST MODEL STATIA TURNIGY 9X V2 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! http://www.rhcforum.ro/public/style_emoticons/default/angry.gif

In momentul in care a fost pus receptorul de la aceasta statie servourile modelului (ART TECH AS - 100 scrie pe ele) au inceput sa caraie ca niste broaste in calduri .... si mai presus de atat se dadea la intervale de timp neregulate comanda aiurea, fara a misca din mansa statiei pe directie si elevator - numai acestea erau in functiune aripa nu era montata ????? Efectiv aveam impresia ca este o stafie care se joaca cu statia .........

Din ce cauza s-a intamplat asta? Sa fie servourile de generatie veche si sa nu mearga cu aceasta statie?
Cea originala din setul RTF este in 35.06MHZ, iar cand ar repus receptorul ei parca modelul era ca si scos din cutie .....

Trebuie oare sa schimb servourile pentru a folosi statia mea ????

Va rog ajutati-ma, vreau sa folosesc statia mea !!!!
0

#30 Useril este offline   gyany_eugen 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 977
  • Inregistrat: 17-December 10
  • Gender:Male
  • Interests:Electronica, IT
    Aeromodelism

Postat 28 June 2015 - 07:48 AM

Statia Turnigy ai mai folosit-o pana acum? Esti familiarizat cu ea?
Extra 330, Izicraft, Le Shark, No Brainer Glider, Flytrap Wing, Cessna 182, Easy Star 2, Spitfire Marine
Turnigy 9x -Er9x
0

Arata acest topic


  • 2 Pagini +
  • 1
  • 2

9 useri citesc topicul
0 membri, 9 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro