de ieri sunt posesorul uni kit complet (second dar in stare f buna) Cessna 182 clasa 400 de la Art tech.
http://www.miniplane...abs-description
Are motorul cu perii clasa 480 , ESC dedicat acestui motor dar marea problema ce ma deranjaza este acumulatorul NIMH de 1000A cred ca de 8,4 volti de care nu sunt multumit si nu stiu exact cum sa il incarc mai correct.
Concret, dupa primirea coletului cu acumulatorul "0" l-am pus la incarcat la servici cu incarcatorul lui original din Kit la priza de perete de pe la orele 12 pana la 17. Acumulatorul abia s-a incalzit putin, iar cand am ajuns acasa l-am montat dar cand am dat mansa maxima la motor regulatorul probabil a simtit ca nu e sufficient current si imi taie motorul; trebuie sa revin cu mansa in pozitia 0 face 3 sau 4 bipuri si apoi iarasi am motor dar nu la mansa maxima ca iarasi mi-l taie - restul comenzilor raman.
Am pus acumulatorul la Imax la 1A pe programul NIMH I-am dat chek battery mi l-a confirmat si a inceput incarcarea; a inceput de pe la 7,xx volti si cand era pe la 10,64 volti am pus mana pe el si ardea pur si simplu; m-am speriat am interrupt incarcarea de la butonul Stop si am pus acumulatorul pe avion. Am mansa maxima trage dar nu stiu inca cat va rezista si ma sperie faptul ca pot ramane fara motor in aer ....... fiind si incepator.......
Va intreb, in locul acumulatorului NIMH pot pe aceslasi ESC ptr motor cu perii sa folosesc un pak LIPO si daca da de care?
Pe ESC scire 30A. Nu stiu exact codul ESC-ului, este original Art tech ca de altfel toata electronica
Multumesc anticipat.
Aceasta postare a fost editata de cosmin77: 25 June 2015 - 07:00 AM