Aceasta postare a fost editata de Taranu_74: 14 June 2015 - 09:58 PM
Pagina 1 din 1
Ajutor Eazy Star 2
#1
Postat 14 June 2015 - 09:56 PM
Am achizitionat de la Sierra,un aeromodel Eazy Star lam ansamblat ca la carte cu cg asa cum scrie la instructiuni am facut 10 zboruri dar am observat ca in momentulin care reduc gazul la 25-30%,aeromodelul tinde sa ridice botul in sus......Daca ma poate ajuta cineva cu un sfat sau daca a patit cv asemanator sunt deschis la orice discutie....Multumesc anticipat
#2
Postat 15 June 2015 - 05:39 AM
Sa inteleg ca la turatie mai mare zboara drept?
Aceasta postare a fost editata de gyany_eugen: 15 June 2015 - 05:39 AM
Extra 330, Izicraft, Le Shark, No Brainer Glider, Flytrap Wing, Cessna 182, Easy Star 2, Spitfire Marine
Turnigy 9x -Er9x
Turnigy 9x -Er9x
#3
Postat 15 June 2015 - 07:30 AM
La ez2 motorul impinge , e pusher .Deci de aceea sta o.k. cand merge motorul.Eu zic ca e usor de bot .Al meu merge cu un acu 2200 3s (175gr.) bagat pana in bot.
#4
Postat 15 June 2015 - 08:25 AM
Din experienta cu Bixlerul meu, copie a Easy Star-ului, iti spun ca solutia consta in cateva incercari de deplasare fina cu cativa mm a CG inainte si inapoi, combinata cu retrimarea profundorului. In final va ramane orizontal la accelerare si va plana pe panta foarte lina, fara oscilatii sus-jos, cu motorul oprit. Cand ai gasit pozitia cea mai buna, memorezi/marchezi exact pozitia CG in raport cu tija lonjeron a aripilor pentru a reface CG de cate ori umbli la acumulator. Cu siguranta vei gasi pozitia corecta in cateva minute.
Gigi Sterian
Rascal 1940mm fs.61 nitro
Rascal 120 DLE 30
U Can Do .46 nitro .52, 2T
Beaver 1520
Maule 1500
Helios 2545
... Taranis X9D plus / ACCST / AFHDS
Rascal 1940mm fs.61 nitro
Rascal 120 DLE 30
U Can Do .46 nitro .52, 2T
Beaver 1520
Maule 1500
Helios 2545
... Taranis X9D plus / ACCST / AFHDS
#5
Postat 15 June 2015 - 09:26 AM
In conditiile in care profundorul este reglat mecanic pe 0 si unghiul motor este corect, cum spuneau si colegii deplasarea cu cativa mm acumulatorului in fata este posibil sa rezolve problema.
Cu toate astea in general orice model are comportament diferit la turatii diferite ale motorului.
Cu toate astea in general orice model are comportament diferit la turatii diferite ale motorului.
Extra 330, Izicraft, Le Shark, No Brainer Glider, Flytrap Wing, Cessna 182, Easy Star 2, Spitfire Marine
Turnigy 9x -Er9x
Turnigy 9x -Er9x
#6
Postat 15 June 2015 - 11:14 AM
CG-ul optim il gasesti pentru planare cu motor taiat. Cand este corect, la aruncarea din mana puternica pe orizontala, nu in sus ca o sulitza ! ar trebui sa planeze 30-50m si sa aterizeze perfect pe burta, nu in varf sau in coada.
Din acea pozitie, de care nu te mai atingi... ar trebui sa umbli la inclinarea motorului, astfel incat sa zboare drept si cu motor intr-o plaja cat mai larga.
Partea asta ia un pic mai mult timp decat gasirea CG optim la planare.
Din acea pozitie, de care nu te mai atingi... ar trebui sa umbli la inclinarea motorului, astfel incat sa zboare drept si cu motor intr-o plaja cat mai larga.
Partea asta ia un pic mai mult timp decat gasirea CG optim la planare.
... cu picioarele pe pamant ...
Arata acest topic
Pagina 1 din 1