stiganas, la 21 July 2017 - 02:21 PM, a spus:
Am mai facut cateva iesiri. Ceva impresii legate de pakuri:
- cele de 700-800mah merg bine
- cele mici de 450-500mah, nu prea. Isi pierd suflul dupa vreo 10 secunde de motor.
Castigul de greutate adus de pakurile mici (30-50g) nu se simte si nu se justifica.
Cateva observatii legate de coaja. Carbonul folosit e diferit fata de cel de la modelul anterior (de 1600g). La mana aripile par mai dure, mai rigide. Si in zbor pare foarte rigid. Eu zic ca Nan mai are de unde sa dea jos grame.
Daca peste 2-3 ani apare modelul sub 1000g o sa fiu foarte tentat.
Văd că ești virusat de Explorer. :rolleyes:
Până la urmă 1150 de grame pentru un model cu anvergura de 3800 mm nu te mulțumește ? :unsure:
La masa asta nu prea are ”motor gravitațional”. Pe vânt mai puternic îl mai poți zbura ?
Rigiditatea aripilor e bună. Ai văzut ce se întâmplă dacă se apucă de fâlfâit. Ai văzut cum a cedat Extreme și doar avea anvergură mică (2000 mm) și aripă foarte rigidă, sau modelul lui Mugurel, acum 3 ani (parcă) intra în flatter dacă băga motorul în plin. Ba mai e posibil să ți se răsucească planurile dacă-l scapi în cine știe ce suprasarcină.
Modelul meu are 4000 mm anvergură și aproape 1900 grame gata de zbor, cu pachet de 3S 1200 mAh - airsoft (sunt mai lungi, dar mai subțiri) și pot spune că se comportă excelent pe orice vreme. I-am pus pachet de 500 mAh - a tras bine, dar numai o dată - i-am dat jos frânele și încă altele de ajunsesem cu el sub 1600 grame și nu mi-a plăcut cum se comporta.
Amu, fiecare cu părerea lui, dar parcă nu merge să tot scazi grame cum făceam la F3P.
Oricum, modelul e fain. Să-l stăpânești sănătos fără incidente neplăcute. :drinks:
P.S. Motorul e Leopard ? Dacă da, ai grijă că sunt bune, dar sensibile la temperatură. Se încălzesc rapid dacă elicea e numai un pic mai mare decât trebuie.
Aceasta postare a fost editata de ViP_Eol: 21 July 2017 - 11:12 PM