Modelism - RHC Forum: Xplorer de la Nan Models - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 11 Pagini +
  • « Prima
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Xplorer de la Nan Models variante si variante de echipare

#211 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19176
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 25 July 2017 - 11:52 AM

Ca sa fac pe avocatul diavolului... si totusi de ce la masinile electrice nu mai avem cutie de viteze ? ;) Au chiar asa randament maxim electricele pe o plaja asa intinsa de turatii ? :unsure:
Diagramele spun altceva...
... cu picioarele pe pamant ...
0

#212 Useril este offline   stiganas 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 8326
  • Inregistrat: 25-September 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 25 July 2017 - 12:47 PM

Motorul nu stie ce are in nas, elice sau reductor. Chestia e ca la acest gen de planoare vrei elice relativ mare.

Un alt avantaj al reductorului e axul de iesire, la Reisenauer are 6mm si nu a reusit pana acum sa-l indoaie careva.

Silviu a pus un outrunner de la hobbyking dar a trebuit sa faca un nou panou de foc in interior (ca motorul sta in fata, avantaj ca nu mai are probleme cu firele) si motorul cred ca deja e descentrat de la aterizari.

Motorul meu (cu gearbox) duce fara probleme 24A cu pale de 14x7. Eu nu am vazut motor de 66g care sa duca 24A si in nici un caz cu pale 14x7.

Da va dati seama ca discutiile legate de motor sunt secundare mai ales in contextul formatului F5J, daca motorul isi face treaba decent asta e, subiect inchis.

Conteaza ce se intampla dupe ce opresti motorul si acolo revenim la masa, servouri, manevrabilitate...
0

#213 Useril este offline   ViP_Eol 

  • ROU 004
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2414
  • Inregistrat: 12-April 13
  • Gender:Male
  • Location:Bacău
  • Interests:Zbor.

Postat 25 July 2017 - 01:11 PM

No așe. :rolleyes:
Revenind la mase. Am fost curios și am făcut o simulare.
Am luat specificațiile de la Xplorer și am ajuns cu el sub 1000 grame fără să-i fie afectată rezistența structurală foarte tare. Se schimbă ceva la materialele folosite. Mie-mi dă din program un cost cu 7% mai mare. Apar probleme la vânt peste 10 km/h dacă scazi la 800 grame, 14 km/h la 900 grame.
Mai mult ca sigur că vom vedea Xplorer sub 1000 grame.
Pfff... nu mai am timp să-i răspund și "Diavolului". :rofl:
De Joi sunt în țară.
URA şi la zbor fofezelor !
0

#214 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19176
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 25 July 2017 - 02:34 PM

Nu cred ca vom vedea, pentru ca va scade incarcare sub 11-12g cat e minimul pentru clasa asta, si va deveni necompetitiv.
Sau vor scoate aripi foarte inguste, ca sa scada suprafata... :unsure:
... cu picioarele pe pamant ...
0

#215 Useril este offline   SORIN CAIUS 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2103
  • Inregistrat: 02-November 05
  • Gender:Male
  • Location:Arad
  • Interests:Avioane Ultrausoare, Planoare, Aeromodele , Heli

Postat 25 July 2017 - 04:44 PM

Salut,

cata energie consumata pentru motoarele astea, unii s-au apucat sa faca si simulari la 800-900 gr planorul?

Foarte interesant tot ce s-a scris , ai ce invata din atatea argumente.Pot spune ca e distractiv sa urmaresti ce ineptii scriu unii.

Bafta Stefan, sa te vad campion.


Ciao Sorin
0

#216 Useril este offline   stiganas 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 8326
  • Inregistrat: 25-September 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 25 July 2017 - 04:53 PM

Eu cred ca da.

Cine are 8500 lei in plus poate cumpara de pe acum un El Niño 3.9m care la 1050g (mai usor bine decat Explorer) are 14,6g/dm2 - adica mai are de unde sa dea jos.

Daca ma iau dupa cifrele de pe site-ul nanmodels Explorer de 3.5m ar avea 910g la limita FAI (departe de cei 1150 cat are al m eu acum) si cel de 3.8m ar fi la 978g.


Nu zic ca trebuie sa se intample dar dupa cum au mers pana acum producatorii e foarte probabil, oricum viitorul arata bine, nu e ca si cum nu mai nimic de inovat in domeniul asta.

Ce pot eu sa zic din experienta directa e ca saltul de la planorul de 1600g la cel de 1100g a fost spectaculos asa cum a fost si trecerea de la cele de peste 2,5Kg la cele de 1600g.


In mod paradoxal ultimul Explorer e mult mai accesibil caci se piloteaza la fel de usor (si asemanator) ca un Radian sau EasyStar, EasyGlider.

Adica se zboara atat de usor incat as avea curajul sa vin cu el la Rapa Rosie :)




Vezi postarearenatoa, la 25 July 2017 - 02:34 PM, a spus:

Nu cred ca vom vedea, pentru ca va scade incarcare sub 11-12g cat e minimul pentru clasa asta, si va deveni necompetitiv.
Sau vor scoate aripi foarte inguste, ca sa scada suprafata... :unsure:

0

#217 Useril este offline   ender67 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2310
  • Inregistrat: 15-September 13

Postat 25 July 2017 - 06:02 PM

Vezi postareastiganas, la 25 July 2017 - 04:53 PM, a spus:


In mod paradoxal ultimul Explorer e mult mai accesibil caci se piloteaza la fel de usor (si asemanator) ca un Radian sau EasyStar, EasyGlider.
Adica se zboara atat de usor incat as avea curajul sa vin cu el la Rapa Rosie :)



Asteptam cu interes un topic de genul "Cum au distrus Explorer si Ultima planorismul" :).



0

#218 Useril este offline   stiganas 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 8326
  • Inregistrat: 25-September 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 26 July 2017 - 07:03 PM

Cum am promis o lansare de la un concurs F5J culeasa de pe facebook, nu e campionat mondial. Nu cred ca a depasit unul 30m.

https://www.facebook...34020756634919/
0

#219 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19176
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 26 July 2017 - 07:14 PM

Lesinate bine, chiar ca mergeau si niste 2830 de 100w ... :p
... cu picioarele pe pamant ...
0

#220 Useril este offline   stiganas 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 8326
  • Inregistrat: 25-September 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 27 July 2017 - 12:55 PM

Da, motor din asta (2830) am pe SIG Reiser, e in stare sa il traga, urca, incet, incet de tot, cred ca ajunge la 200m in mai mult de 2 minute, fara vant bineinteles. Banuiesc (asa la feeling) ca fiind atat de lesinat in final consuma mai multi mah pentru aceeasi urcare fata de un motor care o face in 30s.

Ar merge fara probleme (ianafara de montajul anevoios) si pe Explorer. Mi-am adus aminte cum era cu EzStar, ala adevarat cu Permax, cred ca avea vreo 60W, ajungea la 200m in vreo 3 minute. Urca mai incet decat cobora.

Vezi postarearenatoa, la 26 July 2017 - 07:14 PM, a spus:

Lesinate bine, chiar ca mergeau si niste 2830 de 100w ... :p

0

#221 Useril este offline   stiganas 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 8326
  • Inregistrat: 25-September 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 03 August 2017 - 11:25 AM

Inca cateva observatii dupa ceva zboruri.

Joint-urile de 9 grade intra destul de greu (dar intra) in aripa de 3.8m in schimb aripa de 3.5m nu pot sa o lipesc, din cauza unghiului mai mare se intepeneste cu luft de vreo 3mm. Ar trebui sa pilesc nitel dar nu stiu daca merita, cu joint-ul de 6 grade merge perfect.

Am prins o seara cu ceva briza dar fara pic de termica. Am facut doua zboruri apoape identice unul in modul termic 2 (cu camber la maximum) si unul in modul normal. Am scos 12 min. respectiv 8 min.
0

#222 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19176
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 03 August 2017 - 01:46 PM

E de asteptat ca aripile sa se lipeasca numai imbinate sub un anumit unghi, si la oricare altul sa ramana spatiu.
Pentru joinerele care lasa spatiu as face o nervura dintr-un profil balsa de BF, ales la marimea care sa inchida spatiul acela.
Daca ti se pare deranjul prea mare, macar inchide spatiul cu banda, de la F3RES stiu ca un spatiu liber lasat acolo induce turbulente sesizabile, mai ales la un model de asa finete.
... cu picioarele pe pamant ...
0

#223 Useril este offline   stiganas 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 8326
  • Inregistrat: 25-September 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 03 August 2017 - 09:06 PM

Asa e cum zici, ma asteptam sa nu se simta atat de tare diferenta intre 6 si 9 grade la montare.

Azi am zburat mai serios cu varianta de 3.8m si 6 grade (adica exact ca cea de 3.5m dar mai lunga). Vreau sa zic ca se simte bine diferenta intre 3.5 si 3.8m. Din clipa in care l-am luat in mana a fost clar mai greu.

La urcare a urcat mai domol, un pic prea incet pentru gustul meu. Si in aer se simte, e mai lent decat cel de 3.5m.

Asadar, deocamdata, cea mai placuta variata e cea de 3.5m (asa cum a spus si Silviu Iordan).

La 38 grade afara motorul se incinge destul de bine, are zero racire in fuelaj, vine cald chiar si dupa un zbor de 10 minute, dupa unul scurt de 3 minute e fierbinte bine (asa, din mana zic vreo 60C). Asta face ca cel putin acum pe canicula sa nu fac lansari una dupa alta, daca am un zbor scurt prefer sa astept pana se mai raceste motorul. Azi de pilda am avut doua elicoptere SMURD care m-au facut sa vin fuguta jos.
0

#224 Useril este offline   ender67 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2310
  • Inregistrat: 15-September 13

Postat 04 August 2017 - 06:08 PM

Vezi postareastiganas, la 03 August 2017 - 09:06 PM, a spus:

La 38 grade afara motorul se incinge destul de bine, are zero racire in fuelaj, vine cald chiar si dupa un zbor de 10 minute, dupa unul scurt de 3 minute e fierbinte bine (asa, din mana zic vreo 60C). Asta face ca cel putin acum pe canicula sa nu fac lansari una dupa alta, daca am un zbor scurt prefer sa astept pana se mai raceste motorul. Azi de pilda am avut doua elicoptere SMURD care m-au facut sa vin fuguta jos.


https://www.optimusd...lator&results=9
http://reprapmania.r...r-30x30-mm-12v/
http://reprapmania.r...r-30x30x10-12v/

Se taie colturile si se slefuieste pe contur, cu un diametru de 30 mm n-ar trebui sa ai probleme de montare in fuselaj ... si ai facut upgrade la ventilare cu tiraj fortat.



0

#225 Useril este offline   stiganas 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 8326
  • Inregistrat: 25-September 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 05 August 2017 - 10:32 AM

Dimineata e mai bine, azi la 8 erau vreo 27 grade, motorul a avut o temperatura decenta. A ajutat bineinteles ca am prins si termica asa ca unele zboruri au fost destul de lungi.

As fi cu siguranta primul cu ventilator montat in planor, las altora posibilitatea sa fie primii. Oricum iesitul pe camp la 38 grade eventual la pranz nu e tocmai o idee buna.
0

#226 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19176
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 05 August 2017 - 11:41 AM

La soare banuiesc... ca aici la ora 8 la umbra erau sub 20 grade... la 9:30 cand am plecat la camp erau 25.
... cu picioarele pe pamant ...
0

#227 Useril este offline   stiganas 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 8326
  • Inregistrat: 25-September 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 05 August 2017 - 06:07 PM

Astea sunt nopti tropicale, si peste noapte/dimineata e foarte cald.

Vezi postarearenatoa, la 05 August 2017 - 11:41 AM, a spus:

La soare banuiesc... ca aici la ora 8 la umbra erau sub 20 grade... la 9:30 cand am plecat la camp erau 25.

0

#228 Useril este offline   DRAGOS80 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 224
  • Inregistrat: 08-June 14
  • Gender:Male
  • Location:BRASOV

Postat 23 August 2017 - 03:45 PM

Vezi postareastiganas, la 21 July 2017 - 02:21 PM, a spus:

Am mai facut cateva iesiri. Ceva impresii legate de pakuri:

- cele de 700-800mah merg bine
- cele mici de 450-500mah, nu prea. Isi pierd suflul dupa vreo 10 secunde de motor.

Castigul de greutate adus de pakurile mici (30-50g) nu se simte si nu se justifica.


Cateva observatii legate de coaja. Carbonul folosit e diferit fata de cel de la modelul anterior (de 1600g). La mana aripile par mai dure, mai rigide. Si in zbor pare foarte rigid. Eu zic ca Nan mai are de unde sa dea jos grame.

Daca peste 2-3 ani apare modelul sub 1000g o sa fiu foarte tentat.






Salutare! Pentru cine vrea planor pentru F5J 1000g 3700mm:
http://modell-aviato...s-von-mahmoudi/
0

#229 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19176
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 23 August 2017 - 03:57 PM

Nu numai greutatea conteaza, incarcarea este 14.9g/dmp, cat cele discutate aici.

In plus conceptul este experimental, si foarte controversat, l-am barfit la cafenea cand a aparut.
Pe dincolo nu a facut valuri, nu prea s-au castigat concursuri cu el.
... cu picioarele pe pamant ...
0

#230 Useril este offline   ender67 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2310
  • Inregistrat: 15-September 13

Postat 23 August 2017 - 05:02 PM

Poate sunt hater...poate sunt strugurii nu foarte dulci...dar in momentul in care ajungi sa dai 180 de euro (149 eur + tva) pe un set de balast de " DP professional ballast system / exclusive tungsten material" ca sa maresti balastul la 1250 g ceva imi spune ca uneori produsele sunt pentru cei care au mai multi bani decat "common sense".
http://mahmoudi-mode...ort.eu/zubehoer
Hai...50-60 de euro un servo ...mai inteleg...dai 2400 de euro pe model si zici ca vrei cele mai cele servo-uri ...dar sa dai 180 de euro pe "fiare" e putin cam mult....
Eu il "rezolvam" cu o bara de OB13 in secunda doi ....
0

#231 Useril este offline   MADA 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 987
  • Inregistrat: 09-August 04

Postat 23 August 2017 - 05:33 PM

Vezi postareaender67, la 23 August 2017 - 05:02 PM, a spus:

Poate sunt hater...poate sunt strugurii nu foarte dulci...dar in momentul in care ajungi sa dai 180 de euro (149 eur + tva) pe un set de balast de " DP professional ballast system / exclusive tungsten material" ca sa maresti balastul la 1250 g ceva imi spune ca uneori produsele sunt pentru cei care au mai multi bani decat "common sense".
http://mahmoudi-mode...ort.eu/zubehoer
Hai...50-60 de euro un servo ...mai inteleg...dai 2400 de euro pe model si zici ca vrei cele mai cele servo-uri ...dar sa dai 180 de euro pe "fiare" e putin cam mult....
Eu il "rezolvam" cu o bara de OB13 in secunda doi ....

0

#232 Useril este offline   MADA 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 987
  • Inregistrat: 09-August 04

Postat 23 August 2017 - 05:38 PM

Esti hater.
Balastul nu se pune "dintr-o bara". Sunt mai multe elemente, de dimensiuni si greutati perfect egale, montate pe o tija pentru a exista posibilitatea adaugarii/scoaterii progresive de greutate.
Elementele alea sunt prelucrate si sunt realizate din materiale care, intre altele, nu oxideaza.
0

#233 Useril este offline   stiganas 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 8326
  • Inregistrat: 25-September 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 23 August 2017 - 05:39 PM

Asa e, am vorbit la cafenea de noul planor facut de Vladimir in colaborare cu Jow Wurtz, o pagina mai usor de citit in engleza, vinde si balast la 66 EUR.

https://www.hyperfli...e=plus-f5j-3-7m

Sunt multe modele noi si tentante pe piata dar ca si acest PLUS costa aproape dublu fata de (E)Xplorer. Cred ca asta a fost unul din punctele din topic, in RO cam toata lumea cumpara Eplorer pentru ca e cel mai convenabil din toate unghiurile.

Cat despre pretul balastului, nu te pune nimeni sa il cumperi de la neamt (sau sa ai vreun balast de orice fel), dar daca preferi sa-l cumperi de la el asta e pretul. Nu ma pricep la aliaje nu stiu ce e OB13, e tungsten ? In fond de ce sunt unii nebuni sa plateasca licente cand e soft GPL.

Aceasta postare a fost editata de stiganas: 23 August 2017 - 05:39 PM

0

#234 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19176
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 23 August 2017 - 05:49 PM

Si care e duda cu oxidatul... multe nu oxideaza... :unsure:
O tija filetata pe care sa inserezi piulitze atatea cate e nevoie e prea de ajuns. Si iese ceva ca asta:
https://www.hyperfli...pro-for-ava-pro

Uite ca hyperflight e de bun simt, are si balast de vulcanizare:
https://www.hyperfli...weights-ballast
... mai ieftin ca la noi, unde nu gasesti o bara din asta la 5 lei :)
... cu picioarele pe pamant ...
0

#235 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9330
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 23 August 2017 - 05:52 PM

Pe vremea mea, acum o suta de ani, se foloseau alice din plumb. Se regla greutate in pasi mai fini...
0

#236 Useril este offline   stiganas 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 8326
  • Inregistrat: 25-September 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 23 August 2017 - 06:09 PM

Pb e toxic, nu mai gasesti pe nicaieri ca sa nu mai zic de alice ca ai nevoie de permis de port arma.

Vezi postareadan_mitea, la 23 August 2017 - 05:52 PM, a spus:

Pe vremea mea, acum o suta de ani, se foloseau alice din plumb. Se regla greutate in pasi mai fini...


Am vorbit cu Silviu de balast cand am cumparat modelul. Silviu zice ca Nan nu face balast, fiecare si-l face cum doreste sau apeleaza la prieteni.
0

#237 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19176
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 23 August 2017 - 06:20 PM

Sa inteleg ca "plumbii" aia de vulcanizare, nu ar fi din plumb ? :unsure:
... cu picioarele pe pamant ...
0

#238 Useril este offline   ender67 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2310
  • Inregistrat: 15-September 13

Postat 23 August 2017 - 10:46 PM

@MADA: in cazul asta cu tub de balast in lungul fuselajului elementele nu trebuie sa fie egale, trebuie sa fie insirate pe o sarma/cablu flexibil ca sa poata fi introduse usor si fixate. Si da, ABSOLUT TOATE materialele dintr-un planor trebuie sa fie inoxidabile ...ca tubul ala de balast are un microclimat cam ca Londra :).

@stiganas: OB13 e otel beton folosit de obicei la armaturi ... trebuia citit ca "cel mai ieftin otel". Idee e ca un strungar te rezolva cu 50 de lei ..in loc de 90 de euro sau 180 de euro. Si nu incepe discutia cu soft comercial vs soft GPL ca eu folosesc Linux de peste 20 de ani si asa am ajuns sa lucrez la una dintre cele mai "comerciale" firme de software - Oracle (si am instalat mii de servere cu software GPL si comercial). Si Nan are o pozitie de bun simt la faza asta - tot respectul.

@renato: nu e bara filetata, e un cablu flexibil ca trebuie sa indoi carnatul ala sa intre intre in tubul de balast care e in lungul fuselajului. si nu e economic sa faci pastilele ale din plumb, e o tabla stantata.

Asta e ... daca sunt hater ca ma deranjeaza un hi-tech balast de tungsten ... fie. I'm a proud hater. Ce ma bag eu peste afacerea lui Herr Mahmoudi ... face si el un mic ghesheft cu posesorii de Maxa si care simt nevoia unui set de balast ca Vladimir i-a lasat cu ochii in soare la faza asta (pe site are in lista de preturi doar balastul de " nas"). Si rugaciunile lor au fost indeplinite cu asupra de masura ca au la dispozitie un set de balast "de dizainer" Dominik Prestele...cum ar veni au un balast DP...in doua variante...de saracutzi la 90 de euro si de oameni bazati la 180 de euro. Si uite asa apar modelele Maxa DP "composite by Vladimir, balast by Dominik" ... un fel de Ford GT in lumea planoarelor.
0

#239 Useril este offline   ViP_Eol 

  • ROU 004
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2414
  • Inregistrat: 12-April 13
  • Gender:Male
  • Location:Bacău
  • Interests:Zbor.

Postat 24 August 2017 - 08:07 AM

Vezi postareastiganas, la 23 August 2017 - 05:39 PM, a spus:

Asa e, am vorbit la cafenea de noul planor facut de Vladimir in colaborare cu Jow Wurtz, o pagina mai usor de citit in engleza, vinde si balast la 66 EUR.

https://www.hyperfli...e=plus-f5j-3-7m

Sunt multe modele noi si tentante pe piata dar ca si acest PLUS costa aproape dublu fata de (E)Xplorer. Cred ca asta a fost unul din punctele din topic, in RO cam toata lumea cumpara Eplorer pentru ca e cel mai convenabil din toate unghiurile.

Cat despre pretul balastului, nu te pune nimeni sa il cumperi de la neamt (sau sa ai vreun balast de orice fel), dar daca preferi sa-l cumperi de la el asta e pretul. Nu ma pricep la aliaje nu stiu ce e OB13, e tungsten ? In fond de ce sunt unii nebuni sa plateasca licente cand e soft GPL.


Măi să fiu al naibii ... :rofl: Costă mai mult decât cel mai mare jet complet echipat de la Leonardo.
URA şi la zbor fofezelor !
0

#240 Useril este offline   ender67 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2310
  • Inregistrat: 15-September 13

Postat 24 August 2017 - 12:03 PM

@stiganas: scuze de poluare/hijacking de topic

Apar si primele accidente datorate sistemului revolutionar de propulsie de la Plus:
https://www.rcgroups...5&postcount=318
0

Arata acest topic


  • 11 Pagini +
  • « Prima
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

3 useri citesc topicul
0 membri, 3 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro