F16 jetfighter Pentru 6 8 kg forta
#31
Postat 06 July 2015 - 02:05 PM
Un filmulet pentru stimulare! 😀
Abea astept sa probez EDF ul Vasyfan !mai putin si imi ajung si bateriile si esc !
#33
Postat 08 July 2015 - 05:20 AM
Pana mai avansez eu cu F 16 ,hai sa mai pun un filmulet care mi-a placut !
#34
Postat 10 July 2015 - 07:22 PM
......
....
Fisiere atasate
#37
Postat 10 July 2015 - 08:29 PM
#38
Postat 10 July 2015 - 09:25 PM
Fisiere atasate
-
adn.jpg (269.16K)
Number of downloads: 47 -
F16AM_J196.jpg (46.84K)
Number of downloads: 48 -
FNA-300512-Tiger-00832.jpg (144.34K)
Number of downloads: 46
#39
Postat 11 July 2015 - 05:26 AM
http://www.vasyfan.com
Siteul prietenului meu Vasi de EDF uri sunt de buna calitate .
#47
Postat 17 July 2015 - 06:51 PM
#52
Postat 23 July 2015 - 12:05 PM
Balsa nu rezista tensiunilor tangentiale. Incearca cu AIREX.
SERIOUS THINKS THAT CAN FLY + A DREAM UNDERCONSTRUCTION
#53
Postat 23 July 2015 - 12:20 PM
http://youtu.be/x383AJDDBk4
#54
Postat 23 July 2015 - 01:45 PM
Pe de alta parte BVM nu este un nume de referinta in domeniu. Asa si Phoenixmodels fac jeturi pentru EDF (convertibile pt turbina) la preturi mici si cu materiale ieftine . Viata lor e pe masura. HK la fel si FeiBao la fel. Toate astea nu creaza decat iluzia pentru modelistii care tin neaparat sa aiba asa ceva la bani putini (relativ). Relativ pentru ca ori insista in prostie si dupa prima paguba (care la unele vine o data cu primul zbor) continua ori trec cheltuiala la pagube si isi iau ceva serios.
Constructorii de top folosesc solutiile din aviataia 1:1.
Orice material care nu poate crea o structura de rezistenta pe 2 sau 3 directii nu este potrivit pentru a fi utilizat in contructiile de compozit supuse solicitarilor. In aceeasi categorie intra stratimatul, balsa si orice alt material de genul.
Vacumarea este si ea critica . Orice flaw, scama , lipsa de aderenta sau variatiile de grosime datorita defectelor de material, excesul de rasina sunt concentratori de tensiune care vor ceda foarte repede.
Fara a utiliza absorbantul necesar si metodele de vacumare utilizate in domeniu nu vei obtine nici o reducerea in greutate si problemele structurale se vor tine lant.
Sunt multe modele pe piata care la dimensiunile V-jetului de la Craiova au cu cel putin 300-400g in plus. Si asta pentru ca fac rabat de la calitatea materialelor utilizate.
Parerea mea....
SERIOUS THINKS THAT CAN FLY + A DREAM UNDERCONSTRUCTION
#55
Postat 23 July 2015 - 03:03 PM
BVM sunt pioneri in domeniu si sunt top 1 in SUA.
In europa top 1 fiind airworld
.....
la jeturi evident
Aceasta postare a fost editata de Iamzoli: 23 July 2015 - 03:07 PM
#58
Postat 23 July 2015 - 08:06 PM
Bob Violett vinde o eticheta care desigur a facut fata cu brio in epoca DF termic. Am lucrat la o conversie de T33 de la BVM si stiu ce vorbesc. Bani multi pentru nimic.
Sunt constructori independenti, in cercurile de pasionati care produc la scara 1/2 L39 modele de SAAB unde se vede diferenta intre o eticheta BVM si un produs de calitate.
Ar fi interesant sa-mi spui ceva concret din experienta ta nu din auzite.
SERIOUS THINKS THAT CAN FLY + A DREAM UNDERCONSTRUCTION
#59
Postat 23 July 2015 - 08:15 PM
#60
Postat 23 July 2015 - 08:31 PM
Nu indraznim sa spunem asa ceva , nu-i cazul. Numai ca pas cu pas incercam sa ducem la bun sfarsit un proiect, original, de la faza de proiectare CAD, simulare 2D si tot ce mai incuba un astfel de proiect, care ulterior sa fie baza unei microproductii cu caracteristici comparabile cu produsele de pe piata europeana , la un pret decent in Europa dar nu pentru Romania.
Incercam sa utilizam experienta pe care o avem amandoi si speram sa fie OK. Daca a impartasi din din experienta este un pacat probabil ca nu merita efortul de a mai continua sa o fac.
SERIOUS THINKS THAT CAN FLY + A DREAM UNDERCONSTRUCTION