Baterii epuizate? mai merg folosite?
#31
Postat 17 June 2015 - 04:15 PM
Daca a ajuns sa sune continuu in hover, cand ai cea mai mica solicitare, e complet descarcata.
#32
Postat 17 June 2015 - 05:38 PM
adytac, la 17 June 2015 - 04:12 PM, a spus:
Daca nu faci pitch pump-uri, tic-toc-uri, rainbows si lucruri de genu asta si daca bateriile sunt noi, eu cred ca poti merge linistit pe 6 macar 20 de cicluri. Vezi si tu cat incarci in acumulator dupa un zbor de 6, sa nu depasesti 1800mAh
Scazi progresiv timpu in functie de stilu de zbor si de uzura bateriilor.
Eu cand am patit problema asta trageam destul de tare de elicopter, consumam pana pe la 1800 mAh...
#33
Postat 17 June 2015 - 05:47 PM
In functie de ce prostii am facut prin aer in cele 3 minute de inceput bag 70-80% din capacitatea acumulatorului. Nu stiu cat or tine in regimul asta, si putin imi pasa. Prefer sa-mi fac damblaua cu ele dupa pofta inimii si cand or pica, le pun cruce crestineste la toate. Mai face chinezu altelehttp://www.rhcforum.ro/public/style_emoticons/default/biggrin.gif
#34
Postat 17 June 2015 - 06:19 PM
Inteleg ca nu are lumea bani de telemetrie, dar buzzer-ul ala spune destul daca stati sa il asculti.
Ciprian zice ca revine la 3.4V cu ajutorul ESC-ului, buzzer-ul tzipa la 3.3V, deci nu tine teoria ca ar tzipa buzzer-ul permanent cand faceti 3D, ca daca ar fi asa s-ar declansa autorotatia la ESC.
#36
Postat 17 June 2015 - 06:42 PM
Si face mai multa galagie o elice de 50 cm decat 4 de 25 ? :unsure:
#37
Postat 17 June 2015 - 06:45 PM
Si inca una, heli nu se tine aproape de tine. SI nici nu-ti permit cele 3 minute sa-l aduci la tine prea des sa te chiorasti la niste leduri.
Aceasta postare a fost editata de Ciprian97: 17 June 2015 - 06:45 PM
#38
Postat 17 June 2015 - 07:18 PM
Avem si de 600 m2m cu elici de 12" = 30 cm, deci acoperind un rotor de 900mm.
Dar daca aveti optiunea asta de ESC care sa taie la 3.4V per cell, nu inteleg de ce va mai bateti capul :unsure:
#39
Postat 17 June 2015 - 11:13 PM
Ps.Folositi buzer optic sau acustic la bateria de receptie(daca folositi asa ceva)care e mult mai predispusa la descarcare sub prag,ne fiind nici o posibilitate de protectie pentru aceasta.
Aceasta postare a fost editata de furios: 17 June 2015 - 11:17 PM
T-REX 600N/OS55HZ-R
T-REX 700X
T-REX 800 TOURBINE
RAPTOR 90 SE gasser
HENSELEIT 3DNT
Save the flybar !!
---------Alexe Gabriel----------
#40
Postat 18 June 2015 - 08:16 AM
Sprint 2 Sport | Tamco Raider | Speed Passion RS-2 | Turnigy SCT 1/16
My feedback
#41
Postat 18 June 2015 - 08:29 AM
Mishu-Ptm, la 18 June 2015 - 08:16 AM, a spus:
Nu chiar, e stiut faptul ca acumulatorii LiPol nu se duc in timp , te pot lasa brusc fara alte semne. Tensiune poate avea la decolare , dar cand incepi sa tragi de el moare, ei buzzer-ul iti spune ca ai o problema pe una sau mai multe celule . La elicoptere nu prea sunt iertate greselile, orice piesa care nu fiunctioneaza corect , poate duce la crash.
Aceasta postare a fost editata de Radubv: 18 June 2015 - 08:34 AM
HPI Trophy Truggy 4.6 2013 2.4GHZ Waterproof- nitro
HPI Blitz2 Flux - electric
FG Baja Buggy Sportsline - benzina
AERO
Align T-Rex 450 Pro V2 - Augusta electric
Align T-Rex 500L Dominator - electric
Align T-Rex 700E DFC - electric
Drake by Dululutu -electric
Easy Star II by Multiplex - electric
Phoenix 2400 - electric
Sbach 342 by FMS 1300mm - electric
DJI Mavic Pro
Realacc Real5 215MM FPV Racing Drone
|||Spektrum DX9|||
#42
Postat 18 June 2015 - 08:34 AM
Un pack nu moare asa brusc. Un zbor a tras de-a rupt si a doua oara nici nu mai misca servourile. Se degradeaza in cicluri, nu se poate face praf intr-un singur ciclu decat daca-l descarci pana la 0v...(desi si de acolo se mai poate face ceva)
Aceasta postare a fost editata de Ciprian97: 18 June 2015 - 08:35 AM
#43
Postat 18 June 2015 - 08:42 AM
Ciprian97, la 18 June 2015 - 08:34 AM, a spus:
Un pack nu moare asa brusc. Un zbor a tras de-a rupt si a doua oara nici nu mai misca servourile. Se degradeaza in cicluri, nu se poate face praf intr-un singur ciclu decat daca-l descarci pana la 0v...(desi si de acolo se mai poate face ceva)
Statia iti da informatii pasive, in timp ce buzzer-ul iti da informatii in timp real despre starea acumulatorului. Sa le ai pe amandoua nu cred ca strica. Cat despre acumulatori, am patit la mCPX, am zburat normal cu un pack, la urmatorul zbor cu acel pack nici macar nu a mai putut sa ridice elicopterul, cu toate ca tensiune era in el suficienta. Parerea mea este ca la elicoptere , capitolul acumulatori este mai sensibil si trebuie atentie mult mai mare. Toti acumulatorii mei care nu mai merg pe elicopter, pe avioane , merg ...mult si bine si chiar daca ma lasa in aer motorul, un avion il aduci pe pamant fara probleme in cele mai multe cazuri.
Aceasta postare a fost editata de Radubv: 18 June 2015 - 08:43 AM
HPI Trophy Truggy 4.6 2013 2.4GHZ Waterproof- nitro
HPI Blitz2 Flux - electric
FG Baja Buggy Sportsline - benzina
AERO
Align T-Rex 450 Pro V2 - Augusta electric
Align T-Rex 500L Dominator - electric
Align T-Rex 700E DFC - electric
Drake by Dululutu -electric
Easy Star II by Multiplex - electric
Phoenix 2400 - electric
Sbach 342 by FMS 1300mm - electric
DJI Mavic Pro
Realacc Real5 215MM FPV Racing Drone
|||Spektrum DX9|||
#44
Postat 18 June 2015 - 10:02 AM
#45
Postat 18 June 2015 - 07:39 PM
#47
Postat 21 June 2015 - 10:59 AM
Daca e sa fie dupa cum ziceti, ca ai sute de cicluri la bord cu asa ceva... atunci e ca si cum ai lua de la HK sub 10$.
Doar ca transportul este 16 Euro incoace, ceeace la 4 bucati o duce la 19 Euro... hmmm... chiar o merita ? :unsure: :)