Modelism - RHC Forum: Motor ASP 7,5 cmc - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

Pagina 1 din 1
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Motor ASP 7,5 cmc Incepator de incepator...

#1 Useril este offline   SID 

  • Search Prettys Womans in your town for night
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1445
  • Inregistrat: 26-December 09
  • Gender:Male
  • Location:Usa
  • Interests:discussion

Postat 25 April 2015 - 01:09 PM

Salutare,
de curand am intrat in posesia unui trainer termic cu motor ASP 7,5 cmc.
As vrea ceva sfaturi pt.reglaj, sunt incepator la termice si nu stiu ce si cum. Am citit diverse topice in diferite forumuri dar totusi am zis sa intreb si aici. Acum fiind destul de cald afara cum se regleaza amestecul "bogat sau sarac"..., cum anume, setari curse sa nu imi moara motorul in aer, "total cut" , reglaje din statie (eu am tgy 9x...), etc.

Merci
Dan


P.S
Stiu ca sunt mai multe posturi pt. motoare in 2 T dar nu am gasit raspunsuri la subiect (sau daca sunt trebuie sa stai sa citesti "n" pagini in "x" topice si pana sa te plictisesti sau dupa ce ai citit tot poate nu gasesti raspunsurile la intraberile tale)
In acest context va rog sa fiti rabdatori si cei acre stiti sa-mi explicati ce si cum
http://www.rhcforum.ro/public/style_emoticons/default/drinks.gifhttp://www.rhcforum.ro/public/style_emoticons/default/drinks.gif
0

#2 Useril este offline   Ciprian97 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3949
  • Inregistrat: 19-August 12
  • Gender:Male
  • Location:Third Rock From The Sun

Postat 25 April 2015 - 02:12 PM

Iti zic eu una alta din cate stiu, mai intai spune daca-i rodat motorul.Daca-i rodat atunci foarte bine, daca nu nu-i bai.

La pornire:
-inchizi complet jiclorul de high(ala mare de tot care iese in afara carburatorului de cealalta parte a clapetei de gaz ) si apoi deschis o tura si un sfert-jumate(
-dechizi clapeta de aer cam 2-3 mm
-tragi gaz spre carburator invartind invers de elice de 5-10 ori pana vezi cum vine pe furtun sau faci cum imi place mie(sufli pe furtunul de la toba pana vine gaz in carburator)
-bagi fisa de bujie
-dai la pala sau demaror.
Dupa ce a pornit il lasi putin sa se incalzeasca.Il duci la maxim incetisor si inchizi sau deschizi putin de jiclorul de high ca sa obtii turatia maxima(se aude la ureche) si de acolo mai deschizi un click(1/10 sau cat de putin poti tu pt ca in aer se mai saraceste amestecu`)

Daca nu porneste e posibil oricare din astea:
-bujie arsa SAU nu incinge destul(acumulator fisa descarcat sau prost)
-furtune de gaz blocate
-innecat(in cazu asta scoti bujia si dai fara ea la demaror sau la pala de cateva ori)
-clapeta de aer prea inchisa
-jiclorul de low dereglat(asta-i cel mai nasol ca nu stii incotro o iei)
-nu e amorsat.

In aer incep toate belele si chiar trebuie sa ne spui ce are ca sa stim ce sa-ti zicem.Daca vii la RR poti sa vezi pe al meu(tot unul de 7,5cm cum si ce se face)
Cursa la servo ti-o faci cam asa: duci clapeta de gaz intr-un maxim si potrivesti tija de gaz sa corespunda la un capat al miscarii servo de gaz.Apoi din EPA iti setezi capetele sa nu fortezi de clapeta ca poate-o rupi. Relantiul il setezi din trim, thr cut il faci dintr-un mix cu un canal setat pe -100(sau cat trebuie ca sa nu fortezi clapeta dar sa si moara motorul).
Daca nu merge thr cut la sol il poti opri cu degetul pe admisia de aer de la carburator(atentie la elice) sau faci o bucla in furtunul de la carburator.

Aceasta postare a fost editata de Ciprian97: 25 April 2015 - 02:16 PM

0

#3 Useril este offline   incepatoru 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2862
  • Inregistrat: 30-May 09
  • Gender:Male
  • Interests:aero

Postat 25 April 2015 - 04:28 PM

..ai doua posibilitati..una e scrisa mai sus de Ciprian..a doua pe care ti-o recomand cu caldura ...i-a legatura la camp cu cineva mai mester decat tine...gen Ploiesti-..Brasov...cu ocazia asta vezi live...cum se face
0

#4 Useril este offline   SID 

  • Search Prettys Womans in your town for night
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1445
  • Inregistrat: 26-December 09
  • Gender:Male
  • Location:Usa
  • Interests:discussion

Postat 25 April 2015 - 04:52 PM

Vezi postareaCiprian97, la 25 April 2015 - 02:12 PM, a spus:

Iti zic eu una alta din cate stiu, mai intai spune daca-i rodat motorul.Daca-i rodat atunci foarte bine, daca nu nu-i bai.

La pornire:
-inchizi complet jiclorul de high(ala mare de tot care iese in afara carburatorului de cealalta parte a clapetei de gaz ) si apoi deschis o tura si un sfert-jumate(
-dechizi clapeta de aer cam 2-3 mm
-tragi gaz spre carburator invartind invers de elice de 5-10 ori pana vezi cum vine pe furtun sau faci cum imi place mie(sufli pe furtunul de la toba pana vine gaz in carburator)
-bagi fisa de bujie
-dai la pala sau demaror.
Dupa ce a pornit il lasi putin sa se incalzeasca.Il duci la maxim incetisor si inchizi sau deschizi putin de jiclorul de high ca sa obtii turatia maxima(se aude la ureche) si de acolo mai deschizi un click(1/10 sau cat de putin poti tu pt ca in aer se mai saraceste amestecu`)

Daca nu porneste e posibil oricare din astea:
-bujie arsa SAU nu incinge destul(acumulator fisa descarcat sau prost)
-furtune de gaz blocate
-innecat(in cazu asta scoti bujia si dai fara ea la demaror sau la pala de cateva ori)
-clapeta de aer prea inchisa
-jiclorul de low dereglat(asta-i cel mai nasol ca nu stii incotro o iei)
-nu e amorsat.

In aer incep toate belele si chiar trebuie sa ne spui ce are ca sa stim ce sa-ti zicem.Daca vii la RR poti sa vezi pe al meu(tot unul de 7,5cm cum si ce se face)
Cursa la servo ti-o faci cam asa: duci clapeta de gaz intr-un maxim si potrivesti tija de gaz sa corespunda la un capat al miscarii servo de gaz.Apoi din EPA iti setezi capetele sa nu fortezi de clapeta ca poate-o rupi. Relantiul il setezi din trim, thr cut il faci dintr-un mix cu un canal setat pe -100(sau cat trebuie ca sa nu fortezi clapeta dar sa si moara motorul).
Daca nu merge thr cut la sol il poti opri cu degetul pe admisia de aer de la carburator(atentie la elice) sau faci o bucla in furtunul de la carburator.

Merci mult Ciprian
Ceva de genul la ce ai spus tu mai sus am facut si eu (dupa ce am luat legatura cu baietii de la Ploiesti. L-am pornit pana la urma, l-am invartit pe toate partile si cand l-am dus la verticala (cu elicea in sus) s-a innecat sau... nu stiu ce a patit ca s-a oprit. Chestia cu thr cut nu stiu cum s-o fac (ma mai documentez)

Vezi postareaincepatoru, la 25 April 2015 - 04:28 PM, a spus:

..ai doua posibilitati..una e scrisa mai sus de Ciprian..a doua pe care ti-o recomand cu caldura ...i-a legatura la camp cu cineva mai mester decat tine...gen Ploiesti-..Brasov...cu ocazia asta vezi live...cum se face


Merci mult de raspuns
Asa o sa fac. Cu veteranii din apropierea mea am vb. la camp , m-am si dus cu aveonul sa-l porneasca (asta a fost saptamana trecuta). L-au pornit doar ca eu nu aveam BEC-ul si aveam lipsa si un servo, asa ca l-a pornit "mecanic ca sa zic asa si a mers ceva timp fara alte reglaje. Azi insa am montat si BEC-ul si ce mai aveam lipsa si am zis sa incerc sa-l pornesc. (intr-un final cum am zis si mai sus am reusit)

P.S
Intre timp am vb si cu dululutu si mi-a mai explicat ceva , gen setari end point pe thr , pt. minim si maxim (am reusit sa fac asta acum)http://www.rhcforum.ro/public/style_emoticons/default/drinks.gif



0

#5 Useril este offline   Ciprian97 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3949
  • Inregistrat: 19-August 12
  • Gender:Male
  • Location:Third Rock From The Sun

Postat 25 April 2015 - 05:00 PM

Daca se oprește la verticala probabil ai presiune insuficienta in rezervor.Ai scăpări pe la garnitura rezervorului sau ai furtunele foarte lungi.Daca nu știi proveniența motorului verifica sita de presiune din toba, arata ca o răzătoare cu 10-12 fante,aia îți face presiunea in sistem care împinge gazu spre carburator.

Aceasta postare a fost editata de Ciprian97: 25 April 2015 - 05:02 PM

0

#6 Useril este offline   SID 

  • Search Prettys Womans in your town for night
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1445
  • Inregistrat: 26-December 09
  • Gender:Male
  • Location:Usa
  • Interests:discussion

Postat 25 April 2015 - 06:14 PM

Vezi postareaCiprian97, la 25 April 2015 - 05:00 PM, a spus:

Daca se oprește la verticala probabil ai presiune insuficienta in rezervor.Ai scăpări pe la garnitura rezervorului sau ai furtunele foarte lungi.Daca nu știi proveniența motorului verifica sita de presiune din toba, arata ca o răzătoare cu 10-12 fante,aia îți face presiunea in sistem care împinge gazu spre carburator.


si ce sa verific la ea ?
sa nu fie infundata...?
presiune cred ca face ca vad pe furtunul ce vine de la toba in rezervor ceva..., bule de aer sau ceva amestec de combustibil cu aer...?

S-ar putea sa traga aer pe undeva, ca si pe furtunul de alimentare, chiar si atunci cand mot.functioneaza sunt permanent ceva bule...
O sa dau jos rezervorul sa verific etanseitatea capacului/furtunelor

Aceasta postare a fost editata de danysoft32: 25 April 2015 - 06:16 PM

0

#7 Useril este offline   GigiGL 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2107
  • Inregistrat: 10-March 11
  • Gender:Male
  • Location:Galati
  • Interests:Aero

Postat 25 April 2015 - 07:05 PM

Aici ai ceva informatii.

Aceasta postare a fost editata de GigiGL: 25 April 2015 - 07:06 PM

Gigi Sterian
Rascal 1940mm fs.61 nitro
Rascal 120 DLE 30
U Can Do .46 nitro .52, 2T
Beaver 1520
Maule 1500
Helios 2545
... Taranis X9D plus / ACCST / AFHDS
0

#8 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9330
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 26 April 2015 - 03:56 PM

Vezi postareadanysoft32, la 25 April 2015 - 06:14 PM, a spus:

si ce sa verific la ea ?
sa nu fie infundata...?
presiune cred ca face ca vad pe furtunul ce vine de la toba in rezervor ceva..., bule de aer sau ceva amestec de combustibil cu aer...?

S-ar putea sa traga aer pe undeva, ca si pe furtunul de alimentare, chiar si atunci cand mot.functioneaza sunt permanent ceva bule...
O sa dau jos rezervorul sa verific etanseitatea capacului/furtunelor


Ti-ai raspuns singur. Pana cand nu vor disparea bulele de aer de pa furtunul de alimentare nu vei avea un motor cu functionare normala.
Multa, multa bafta.
0

#9 Useril este offline   SID 

  • Search Prettys Womans in your town for night
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1445
  • Inregistrat: 26-December 09
  • Gender:Male
  • Location:Usa
  • Interests:discussion

Postat 26 April 2015 - 07:50 PM

Vezi postareadan_mitea, la 26 April 2015 - 03:56 PM, a spus:

Ti-ai raspuns singur. Pana cand nu vor disparea bulele de aer de pa furtunul de alimentare nu vei avea un motor cu functionare normala.
Multa, multa bafta.


Voi face verificari pana ce bulele vor disparea http://www.rhcforum.ro/public/style_emoticons/default/drinks.gif
0

#10 Useril este offline   RedDevil 

  • Pfiu Drace, zboara!!!
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Banned
  • Postari: 2111
  • Inregistrat: 16-March 13
  • Gender:Male
  • Location:Targoviste
  • Interests:Aero, 3D

Postat 27 April 2015 - 07:17 AM

Vezi ca eu am patit cu motorul meu de 2.5cc de ba nu pornea, ba mergea ragusit, garnitura la carburator era dusa si garnitura la bujie, la bujie musai garnitura metalica!! Nu stiu ce combustibil ai, e de la Motrici si ala? Eu am mai avut un metanol ce a prins umezeala si iar merge prost, la mine au fost toate 3 deodata :-)))
Fly it, like you stole it!
0

#11 Useril este offline   SID 

  • Search Prettys Womans in your town for night
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1445
  • Inregistrat: 26-December 09
  • Gender:Male
  • Location:Usa
  • Interests:discussion

Postat 27 April 2015 - 10:47 AM

Vezi postareaRedDevil, la 27 April 2015 - 07:17 AM, a spus:

Vezi ca eu am patit cu motorul meu de 2.5cc de ba nu pornea, ba mergea ragusit, garnitura la carburator era dusa si garnitura la bujie, la bujie musai garnitura metalica!! Nu stiu ce combustibil ai, e de la Motrici si ala? Eu am mai avut un metanol ce a prins umezeala si iar merge prost, la mine au fost toate 3 deodata :-)))



da de la Bogdan e si aveonul si comb.
La bujie e garnitura de Cu, la carburator... la ce garnitura sa ma uit...?
0

#12 Useril este offline   RedDevil 

  • Pfiu Drace, zboara!!!
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Banned
  • Postari: 2111
  • Inregistrat: 16-March 13
  • Gender:Male
  • Location:Targoviste
  • Interests:Aero, 3D

Postat 27 April 2015 - 06:54 PM

Vezi postareadanysoft32, la 27 April 2015 - 10:47 AM, a spus:

da de la Bogdan e si aveonul si comb.
La bujie e garnitura de Cu, la carburator... la ce garnitura sa ma uit...?


Logic ca la garnitura dintre carburator si blocul motor! dai carburatorul jos, CU GRIJA, si verificistarea garniturii, presupun ca recunosti cauciucul vechi si intarit. Daca nu gasesti garnitura poti folosii instant gasket de la magazinele de auto, eu am pus dala si a mers brici, etanseaza beton!
Fly it, like you stole it!
0

#13 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9330
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 27 April 2015 - 06:59 PM

Dar, musai, trebuie sa verifice rezervorul. Numai de acolo pot veni bulele de aer pe furtunul de alimentare. Zic si eu...
Multa, multa bafta.
0

#14 Useril este offline   RedDevil 

  • Pfiu Drace, zboara!!!
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Banned
  • Postari: 2111
  • Inregistrat: 16-March 13
  • Gender:Male
  • Location:Targoviste
  • Interests:Aero, 3D

Postat 27 April 2015 - 07:02 PM

Vezi postareadan_mitea, la 27 April 2015 - 06:59 PM, a spus:

Dar, musai, trebuie sa verifice rezervorul. Numai de acolo pot veni bulele de aer pe furtunul de alimentare. Zic si eu...
Multa, multa bafta.


Categoric, eu as comanda un dop nou! Eu i-am indicat ce probleme am avut eu, sa fie atent sa nu pateasca si el! :)
Fly it, like you stole it!
0

#15 Useril este offline   SID 

  • Search Prettys Womans in your town for night
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1445
  • Inregistrat: 26-December 09
  • Gender:Male
  • Location:Usa
  • Interests:discussion

Postat 27 April 2015 - 07:16 PM

Vezi postareaRedDevil, la 27 April 2015 - 06:54 PM, a spus:

Logic ca la garnitura dintre carburator si blocul motor! dai carburatorul jos, CU GRIJA, si verificistarea garniturii, presupun ca recunosti cauciucul vechi si intarit. Daca nu gasesti garnitura poti folosii instant gasket de la magazinele de auto, eu am pus dala si a mers brici, etanseaza beton!


ce-i ala instant gasket...?
e cumva pasta aia rosie de etansare termica sau e vre-o garnitura ?
0

#16 Useril este offline   RedDevil 

  • Pfiu Drace, zboara!!!
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Banned
  • Postari: 2111
  • Inregistrat: 16-March 13
  • Gender:Male
  • Location:Targoviste
  • Interests:Aero, 3D

Postat 28 April 2015 - 06:52 AM

Vezi postareadanysoft32, la 27 April 2015 - 07:16 PM, a spus:

ce-i ala instant gasket...?
e cumva pasta aia rosie de etansare termica sau e vre-o garnitura ?


Pasta aia rosie, sau eu am gasit de culoare cenusie si se intareste ca si cauciucul, ramane elastic, aia rosie nu stiu cum e.
Fly it, like you stole it!
0

#17 Useril este offline   Rower 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 394
  • Inregistrat: 13-February 11
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 28 April 2015 - 07:45 AM

Si neaparat sa te uiti si la "gâtul" rezervorului. Daca strangi prea tare surubul din mijlocul dopului, gatul rezervorului poate sa crape.
MXS-R 1,92m AGM-30cc >>> CMPro Marathon 1,80m AGM-30cc >>> Pitts Special 1,45m NGH 35cc >>> Thunder Tigre Piper J3 Cub 2,10m OS Max 91 Fx >>> Canary 40 Phoenix Models 1,6m ASP .46 7,5cc >>> Pitts Special 1,40m OS 91 FX Max 15cc >>> Cessna 182 1,6m NITROPLANE FIBERGLASS ASP.52 8,5cc >>> Sbach 342 Phoenix Models 1,42m ASP.52 8,5cc >>> Great Planes Slinger Flying Wing 1,2m >>> Extra 260 EP Jamara 1,4m AXI 2826/12 >>> Sukhoi 26M EP Jamara 1,25m AXI 2826/10 >>> Robbe Cardinal 1,5m >>> Yak 54 Extreme Flight 1,2m >>> Robbe Arcus 1,8m >>> Sebart Pitts Challenger S >>> Parkzone Stinson Reliant SR-10 1,26m >>> Thunder Tiger Yak-54 1,15m, EP Kyosho >>> Nitroplanes P-47 Thunderbolt 1,40m, ASP .52, 8,5cc >>> Phoenix Models Edge 540 1,41m, Magnum .61, 10cc >>> Graupner Extra 300 1,50m OS 91 FX Max >>> Dululutu Sukhoi 26M EP 1000mm >>> Dululutu Yak 55 EP 1,15m >>> Hitec Aurora 9 2,4GHz >>> Spektrum DX6i 2.4GHz Mode 2
0

#18 Useril este offline   SID 

  • Search Prettys Womans in your town for night
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1445
  • Inregistrat: 26-December 09
  • Gender:Male
  • Location:Usa
  • Interests:discussion

Postat 28 April 2015 - 08:32 AM

Vezi postareaRower, la 28 April 2015 - 07:45 AM, a spus:

Si neaparat sa te uiti si la "gâtul" rezervorului. Daca strangi prea tare surubul din mijlocul dopului, gatul rezervorului poate sa crape.



o sa dau jos rezervorul sa vedem ce-i acolo :good:
0

#19 Useril este offline   SID 

  • Search Prettys Womans in your town for night
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1445
  • Inregistrat: 26-December 09
  • Gender:Male
  • Location:Usa
  • Interests:discussion

Postat 12 May 2015 - 01:47 PM

Vezi postareadan_mitea, la 27 April 2015 - 06:59 PM, a spus:

Dar, musai, trebuie sa verifice rezervorul. Numai de acolo pot veni bulele de aer pe furtunul de alimentare. Zic si eu...
Multa, multa bafta.



Am verificat rezervorul, etanseitatile de la capac de la furtune, totu-i in regula cu rezervorul , intre timp am zburat modelul, tot face ceva bule pe furtunul de alimentare insa motorul a mers ok.
M-am uitat si la alte motoare identice cu al meu (bine sunt putin mai "obosite" decat al meu) si tot asa se intampla, sunt bule pe furtunul de alimentare...
Nu stiu daca are rost sa mai incerc si varianta de care aminteste @red, deoarece bulele apar pe alimentare ...
0

#20 Useril este offline   SID 

  • Search Prettys Womans in your town for night
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1445
  • Inregistrat: 26-December 09
  • Gender:Male
  • Location:Usa
  • Interests:discussion

Postat 12 May 2015 - 01:49 PM

Vezi postareadan_mitea, la 27 April 2015 - 06:59 PM, a spus:

Dar, musai, trebuie sa verifice rezervorul. Numai de acolo pot veni bulele de aer pe furtunul de alimentare. Zic si eu...
Multa, multa bafta.



Am verificat rezervorul, etanseitatile de la capac de la furtune, totu-i in regula cu rezervorul , intre timp am zburat modelul, tot face ceva bule pe furtunul de alimentare insa motorul a mers ok.
M-am uitat si la alte motoare identice cu al meu (bine sunt putin mai "obosite" decat al meu) si tot asa se intampla, sunt bule pe furtunul de alimentare...
Nu stiu daca are rost sa mai incerc si varianta de care aminteste @red, deoarece bulele apar pe alimentare ...
0

#21 Useril este offline   mihaiagu 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1357
  • Inregistrat: 07-December 09
  • Gender:Male
  • Location:Ploiesti
  • Interests:Cessna 182<br />Batranul Farnkestein

Postat 12 May 2015 - 06:11 PM

Dane , din ce am vazut eu la motorul tau, duminca la camp, si nu a specificat nimeni mai sus, si am uitat eu sa iti spun, este sa verifici furtunele de alimentare. Daca sunt la fel ca cele pe care le-ai pus la pompa de combustibil, sunt mult prea groase.

Cauta sa le schimbi cu unele mai subtiri de max 3mm la interior. Eu asa le aveam la ASP-ul meu. SI mare grija la etansarea lor, sa iti intre cat mai fest pe stuturi, atat la toba,carburator si rezervor.
AERO

Edge V2 XL - RcFacory 1.1m electric - functional
Yak 54 -PheonixModel - 1.4m/7.5cm metanol - in lucru
SBACH 2.2m - PilotRC/DLE55RA - functional
Sbach 2.2m - PilotRC,Kit - neechipat +DLE55RA - in lucru
EDGE 1.85m - Pilot RC + DLE30, +servouri SAVOX 1272SG - noi in cutie, urmeaza echipare, cand, nu stiu...
BREEZE PRO - indoor - in lucru
Lazy BEE - 1.5cc - de facut RK
Aeromodel Ehawk-1500,Kit - de facut RK

RX / TX
HITEC AURORA 9
HITEC AURORA 9X
0

#22 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9330
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 12 May 2015 - 06:29 PM

Vezi postareadanysoft32, la 12 May 2015 - 01:49 PM, a spus:

Am verificat rezervorul, etanseitatile de la capac de la furtune, totu-i in regula cu rezervorul , intre timp am zburat modelul, tot face ceva bule pe furtunul de alimentare insa motorul a mers ok.
M-am uitat si la alte motoare identice cu al meu (bine sunt putin mai "obosite" decat al meu) si tot asa se intampla, sunt bule pe furtunul de alimentare...
Nu stiu daca are rost sa mai incerc si varianta de care aminteste @red, deoarece bulele apar pe alimentare ...


Daca totul este perfect..dar as zice ca ti-a scapat ceva..si tot ai bule de gaz pe alimentare, singura explicatie care imi vine in minte este ca ai prins rigid rezervorul. La motoarele pe metanol rezervorul trebuie fixat intre bureti. Altfel se face o spuma in rezervor din cauza vibratiilor.
Multa, multa bafta.
0

#23 Useril este offline   SID 

  • Search Prettys Womans in your town for night
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1445
  • Inregistrat: 26-December 09
  • Gender:Male
  • Location:Usa
  • Interests:discussion

Postat 12 May 2015 - 09:56 PM

Vezi postareamihaiagu, la 12 May 2015 - 06:11 PM, a spus:

Dane , din ce am vazut eu la motorul tau, duminca la camp, si nu a specificat nimeni mai sus, si am uitat eu sa iti spun, este sa verifici furtunele de alimentare. Daca sunt la fel ca cele pe care le-ai pus la pompa de combustibil, sunt mult prea groase.

Cauta sa le schimbi cu unele mai subtiri de max 3mm la interior. Eu asa le aveam la ASP-ul meu. SI mare grija la etansarea lor, sa iti intre cat mai fest pe stuturi, atat la toba,carburator si rezervor.

Mihai, furtunele ce le-am pus la pompa de combustibil sunt intradevar mai groase, insa cele de la rezervor sunt cele originale. Le-am scos , le-am scurtat , am scurtat si furtunul din interiorul rezervorului (ca era prea lung si nu se "intorcea" la inclinatia rezervorului), am verificat si capacul/busonul rezervorului, am dus furtunele pana in capatul tevilor ce ies din capacul rezervorului, deci cred ca nu de acolo trage aer sau nu de acolo e problema. toate astea le-am verificat cu Sorin la camp (cu un weekend inainte de intalnirfea noastra)

Merci

P.S
La urmatoarea intalnire il "bibilim" (aduc cu mine tot ce-mi trebuie, numai sa-mi spui ce...)

Vezi postareadan_mitea, la 12 May 2015 - 06:29 PM, a spus:

Daca totul este perfect..dar as zice ca ti-a scapat ceva..si tot ai bule de gaz pe alimentare, singura explicatie care imi vine in minte este ca ai prins rigid rezervorul. La motoarele pe metanol rezervorul trebuie fixat intre bureti. Altfel se face o spuma in rezervor din cauza vibratiilor.
Multa, multa bafta.

Asta nu am facut...
Rezervorul e prins rigid (intre 2 bucati de lenm) nu-i invelit sau protejat cu burete, dar daca crezi ca asta e problema o sa gasesc o metoda sa-l invelesc in burete
Speram sa-l rezolvam

Merci mult
Bafta

P.S

Spor la construit si sa-l vedem cat mai curand pe cer (stii la ce ma refer...)


0

#24 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9330
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 13 May 2015 - 02:56 AM

Multumesc mult. Inca ceva, ai vre-un filtru? Astea fac mari necazuri, le-am aruncat pe toate. Am pastrat doar unul pe post de sorb in bidonul de carburant. Daca lucrezi cu grija nu ai nevoie de filtre pe model.
Multa, multa bafta.
0

#25 Useril este offline   SID 

  • Search Prettys Womans in your town for night
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1445
  • Inregistrat: 26-December 09
  • Gender:Male
  • Location:Usa
  • Interests:discussion

Postat 13 May 2015 - 07:03 AM

Vezi postareadan_mitea, la 13 May 2015 - 02:56 AM, a spus:

Multumesc mult. Inca ceva, ai vre-un filtru? Astea fac mari necazuri, le-am aruncat pe toate. Am pastrat doar unul pe post de sorb in bidonul de carburant. Daca lucrezi cu grija nu ai nevoie de filtre pe model.
Multa, multa bafta.



Nu, nu am filtru, in capatul furtunului din rezervor este doar stutul acela pe post de greutate, fara filtru

Bafta :drinks:

Aceasta postare a fost editata de danysoft32: 13 May 2015 - 07:03 AM

0

#26 Useril este offline   RedDevil 

  • Pfiu Drace, zboara!!!
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Banned
  • Postari: 2111
  • Inregistrat: 16-March 13
  • Gender:Male
  • Location:Targoviste
  • Interests:Aero, 3D

Postat 13 May 2015 - 07:13 AM

Vezi postareadanysoft32, la 12 May 2015 - 09:56 PM, a spus:

Mihai, furtunele ce le-am pus la pompa de combustibil sunt intradevar mai groase, insa cele de la rezervor sunt cele originale. Le-am scos , le-am scurtat , am scurtat si furtunul din interiorul rezervorului (ca era prea lung si nu se "intorcea" la inclinatia rezervorului), am verificat si capacul/busonul rezervorului, am dus furtunele pana in capatul tevilor ce ies din capacul rezervorului, deci cred ca nu de acolo trage aer sau nu de acolo e problema. toate astea le-am verificat cu Sorin la camp (cu un weekend inainte de intalnirfea noastra)

Merci

P.S
La urmatoarea intalnire il "bibilim" (aduc cu mine tot ce-mi trebuie, numai sa-mi spui ce...)


Asta nu am facut...
Rezervorul e prins rigid (intre 2 bucati de lenm) nu-i invelit sau protejat cu burete, dar daca crezi ca asta e problema o sa gasesc o metoda sa-l invelesc in burete
Speram sa-l rezolvam

Merci mult
Bafta

P.S

Spor la construit si sa-l vedem cat mai curand pe cer (stii la ce ma refer...)




eu la un model ce l-am primit, am gasit rezervorul prins cu bureti de vase, sunt ieftini si eficienti!
Fly it, like you stole it!
0

#27 Useril este offline   SID 

  • Search Prettys Womans in your town for night
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1445
  • Inregistrat: 26-December 09
  • Gender:Male
  • Location:Usa
  • Interests:discussion

Postat 13 May 2015 - 07:30 AM

Vezi postareaRedDevil, la 13 May 2015 - 07:13 AM, a spus:

eu la un model ce l-am primit, am gasit rezervorul prins cu bureti de vase, sunt ieftini si eficienti!



O sa incerc si asta

Merci
Bafta :good:
0

Arata acest topic


Pagina 1 din 1
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro