Lucrare licenta
Postat 19 October 2015 - 06:22 PM
Numele meu este Bolboaca Andrei sunt student in anul IV la UPB si doresc sa fac un navomodel de plantat pentru lucrarea de licenta. Ma poate ajuta cineva cu ceva calcule si sa imi spuna cu ce trebuie sa incep prima data.
Postat 19 October 2015 - 06:43 PM
Bitex ?
Postat 19 October 2015 - 06:46 PM
Postat 19 October 2015 - 07:13 PM
Tel. 0744915775
Postat 19 October 2015 - 07:20 PM
Postat 19 October 2015 - 07:49 PM
manolo, la 19 October 2015 - 07:13 PM, a spus:
Sectiunea aia e mai moarta decat Ceausescu :rofl:
Postat 19 October 2015 - 08:22 PM
Tel. 0744915775
Postat 19 October 2015 - 08:35 PM
Postat 20 October 2015 - 10:53 AM
Nu cred ca profesorii vor aprecia aceassta lucrare.
Sa-ti zic si de ce:
- tot ce poti baga in lucrarea teoretica va fi doar copierea unor date deja existente.
Trebuie sa te gandesti daca prin acest proiect de licenta aduci ceva nou. Iti trebuie cel putin o ideee noua care aplicata in practica creaza un wow. Nu conteaza cat de mare sau mic e waw, important e sa creeze.
In caz contrar o sa iei un 6(sase) la lucrare sau poate un data viitoare.
Gandestete daca poti aplica la navomodelism o idee din alt domeniu.
de exemplu: auto pilot cu cartografierea fundului marii - cost de executie - >500 euro cu sonda Garmin
Iti o barca gata facuta, materiale ieftine (700 ron maxim) si comanzi pe ebay (arduino APM 2.6), gasesti pe okazii o telecomanda ieftina si gata proeictul.
e pe undeva pe aici sau pe celalalt forum un intreg post cu autopilotul.(cauta topicul deschis de kirucd Autopilot)
A doua chestiune de care trebuie sa tii cont e ca trebuie sa faci demonstratia functionarii acestui proiect. Ca o intrebare retorica - unde pui vaporul sa functioneze? Pe Dambovita?