Aeromodelul perfect pentru un incepator sau nu? O parere nu strica
#1
Postat 29 December 2015 - 12:03 AM
Din ce am vazut eu este foarte usor de pilotat.
#2
Postat 29 December 2015 - 07:57 AM
M.Alexandru, la 29 December 2015 - 12:03 AM, a spus:
Din ce am vazut eu este foarte usor de pilotat.
Sincer eu nu as da banii pe acel produs, la cat e de mic il ia si cea mai mica adiere de vant. Mai bine iti iei electronica, o statie buna sa o folosesti mult timp si iti comanzi un model de incepatori la Dululutu pe forum, in asa fel ai garantia ca nu arunci banii pe fereastra.
Aceasta postare a fost editata de RedDevil: 29 December 2015 - 08:00 AM
#3
Postat 29 December 2015 - 08:04 AM
Iti recomand un model cu aripa deasupra, si cam la 1200 -1300 cm anvergura ptr inceput.
Eu am inceput si invatat sa zbor cu un Drake de la Dululutu, pe care il mai am si acum in perfecta stare de functionare si am avut avantajul motorului pe pilon nerupand nici o elice pana acum. Dupa Drake, celelalte aeromodele (care acum ma cam scot afara din casa :rofl:) au fost doar mofturi.
Spor si nu te descuraja !!!
#6
Postat 29 December 2015 - 09:36 PM
Si eu la inceput am "umblat umpic pe langa......", fapt care m-a costat ceva bani, si pana la urma tot la un aeromodel de la Dulutu am ajuns http://www.rhcforum.ro/public/style_emoticons/default/good.gif
Cele bune si Sarbatori fericite !!!
#7
Postat 30 December 2015 - 06:17 AM
La filmul asta ma refer Film
#8
Postat 30 December 2015 - 06:43 AM
http://www3.towerhob...?&I=LXCAS2&P=ML
http://www3.towerhob...?&I=LXCSY9&P=ML
http://www3.towerhob...?&I=LXJDH3&P=ML
http://www3.towerhob...?&I=LXJ558&P=ML
Multa, multa bafta.
#9
Postat 30 December 2015 - 07:58 AM
#13
Postat 30 December 2015 - 12:13 PM
LaserCut, la 30 December 2015 - 07:58 AM, a spus:
Si eu sunt de acord cu Dan, insa nu stiu de ce ar trebui un incepator sa faca primele zboruri cu un termic si asta din mai multe motive.
In primul rand va fi o investitie maricica sau mare (in fct.de bugetul fiecaruia) si cu atat mai mare va fi dezamagirea daca-l da de pamant..., in alta ordine de idei modelele cu aripa parasol nu pot fi trainere...?, ... pot fi si chiar sunt.
De ce nu spuma pt.inceput ? - investitie mult mai mica si in caz de crash se repara foarte usor si il poti zbura pana te deprinzi cu miscarile
Bafta
Dan :drinks:
#14
Postat 30 December 2015 - 12:36 PM
Motor nr 2
Motor 3 ( am 2 bucati)
Lipo : 2200/25c
1500/20c
baterie nr 3
Controller : 18 amp
30 amp
40 amp
Tin sa mentionez ca pentru aripa facuta de Dululutu am ales mototrul de 2200kv elice 6x4,oricare dintre cele doua baterii de 11v,cat pentru cessna nu stiu exact ce elice sa aleg,plus ca trebuie sa fac rost de 2 prelungitoare pentru servouri ca nu am acasa,motoarele si bateriile le-am cumparat de la HK,paypall,ideal e sa cumperi in colete mai mici separate,e bine sa specifici sa fie impachetate separat daca dai doua comenzi in aceasi zi,sa nu ai surpriza sa fie trimise cu un singur colet toate.
#15
Postat 30 December 2015 - 05:14 PM
Referitor la varianta electrica, blasfemie, exista si asa ceva:
http://www3.towerhob...?&I=LXCNSX&P=ML
Cu cineva priceput alaturi, cu radio-urile legate master-slave, un trainer de minim .40ic, mai bine .60ic, este cheia sigura pentru succes. Nu pot sa spun ca este parerea mea, ci a generatii de studenti si cea folosita de scolile profesioniste.
Multa, multa bafta.
#16
Postat 30 December 2015 - 05:29 PM
M.Alexandru, la 30 December 2015 - 12:36 PM, a spus:
Motor nr 2
Motor 3 ( am 2 bucati)
Lipo : 2200/25c
1500/20c
baterie nr 3
Controller : 18 amp
30 amp
40 amp
Tin sa mentionez ca pentru aripa facuta de Dululutu am ales mototrul de 2200kv elice 6x4,oricare dintre cele doua baterii de 11v,cat pentru cessna nu stiu exact ce elice sa aleg,plus ca trebuie sa fac rost de 2 prelungitoare pentru servouri ca nu am acasa,motoarele si bateriile le-am cumparat de la HK,paypall,ideal e sa cumperi in colete mai mici separate,e bine sa specifici sa fie impachetate separat daca dai doua comenzi in aceasi zi,sa nu ai surpriza sa fie trimise cu un singur colet toate.
Cu ce electronica ai, poti comanda lejer un drake sau un izicraft la Dululutu.
#17
Postat 30 December 2015 - 06:53 PM
Baga termic, poate fi mai ieftin si mult mai durabil, plus ca iti ofera sansa sa-ti bagi tu gheruta in reglaje si sa inveti putin despre modul de functionare.
#18
Postat 30 December 2015 - 08:43 PM
LaserCut, la 30 December 2015 - 06:53 PM, a spus:
Baga termic, poate fi mai ieftin si mult mai durabil, plus ca iti ofera sansa sa-ti bagi tu gheruta in reglaje si sa inveti putin despre modul de functionare.
http://www.rhcforum.ro/public/style_emoticons/default/rofl.gifhttp://www.rhcforum.ro/public/style_emoticons/default/rofl.gifhttp://www.rhcforum.ro/public/style_emoticons/default/rofl.gifhttp://www.rhcforum.ro/public/style_emoticons/default/rofl.gif vezi sa nu careva sa-si bage "gheruta" in elice la pornire... sau pardon o sa foloseasca un demaror (alti banuti)
ESC-ul nu miroase a ars decat daca esti... neatent ca sa fiu "finut"
Bine nu mai comentez sa-l lasam pe el sa aleaga..., "disputa" asta cu termice vs electrice va continua forever, eu am ambele variante si sincer cred ca daca incepeam sa zbor cu termicul ma lasam demult de acest hobby
Baftahttp://www.rhcforum.ro/public/style_emoticons/default/drinks.gif
Aceasta postare a fost editata de SID: 30 December 2015 - 08:44 PM
#19
Postat 30 December 2015 - 08:58 PM
Termic sa fieeee :yahoo:
Aceasta postare a fost editata de LaserCut: 30 December 2015 - 08:59 PM
#20
Postat 30 December 2015 - 09:24 PM
#21
Postat 30 December 2015 - 10:20 PM
Omul a intrebat de model RTF de 50$, atata era ieri, intre timp promotia s-a dus si acum este 80$... pai cu banii astia nu ia nici statie, nici model daca ar fi sa o ia catolic cum pretind unii...
#23
Postat 31 December 2015 - 01:28 PM
Si atunci ce putem sa ii zicem este sa ia o statie FS-i6, cea mai ieftina care isi merita banii, si de avion... poate ii doneaza careva :)
Deraiere catre termic chiar nu isi avea rostul.
#24
Postat 31 December 2015 - 03:00 PM
#26
Postat 31 December 2015 - 04:11 PM
#27
Postat 31 December 2015 - 05:25 PM
Bagi bateria , o arunci si gata .... dupa 5 sec o aduni dupa jos , te duci acasa ,
o lipesti si esti Ready To Fly ...
Dupa vreo 10 Bucati de Cessna , plus inca tot atatea seturi de aripi si fuselaje am
aflat ca daca tii de eleron intruna va face tonou ... Cessna nefiind acrobat facea tonoul leeeeeent !
Adica pana in pamant ...
Aaaa si sa nu uit ... vre-o doua sacose de Epoxy 5 min ...
...
La termic e misto .. daaaaa mult mai complicat decat bagatul bateriei ... adica reglat Jicloare, High, Low, Rezervoare , circuite carburant, sa nu traga aer, filtre, demaroare , pompe nitro, turometru, termometru IR daca vrem sa nu il calam .... baaa ... dupa ce habar nu as avea ce e cu eleroanele alea , sa imi complic viata si cu reglatul fumigenelor ? Parca e prea mult ... si sa nu uitam chestia cu sacosele de Epoxy .. la Balsa .. nu prea te ajuta .. mai bun e un foraj , o maturica si multe sacoje de plastic sa nu lasi mizerie la locul de munca .
Daaaa acu fiecare cum ii place ! ..
Hai .. La Multi Ani .. Petrecere Frumosa !
Si fara Pocnitori ca e penala ! .. Merge cu niste .... parasute ( vorba unui coleg de forum mai cu experienta ) .. 18 - 25 ... anisori !
#28
Postat 01 January 2016 - 02:35 AM
REAL DESIGN, la 31 December 2015 - 05:25 PM, a spus:
aflat ca daca tii de eleron intruna va face tonou ... Cessna nefiind acrobat facea tonoul leeeeeent !
Adica pana in pamant ...
Aaaa si sa nu uit ... vre-o doua sacose de Epoxy 5 min ...
...
Tot varianta clasica este mai ieftina...zic si eu.
Un an bun, mestere.
#29
Postat 01 January 2016 - 08:12 PM
dan_mitea, la 30 December 2015 - 05:14 PM, a spus:
Referitor la varianta electrica, blasfemie, exista si asa ceva:
http://www3.towerhob...?&I=LXCNSX&P=ML
Cu cineva priceput alaturi, cu radio-urile legate master-slave, un trainer de minim .40ic, mai bine .60ic, este cheia sigura pentru succes. Nu pot sa spun ca este parerea mea, ci a generatii de studenti si cea folosita de scolile profesioniste.
Multa, multa bafta.
Daca ar exista si bani,ce bine ar fi :)
#30
Postat 01 January 2016 - 08:27 PM
Am fost o data in spate la Metro berceni,stau intre Budimex si soseaua Giurgiului,dar pot sa dau si o tura pe la cet vest team militari,sunt curios mai zboara cineva la palatul copiilor? (strandul vacaresti)
Aceasta postare a fost editata de M.Alexandru: 01 January 2016 - 08:30 PM