Carcase auto
#1
Postat 06 May 2015 - 06:28 PM
Deocamdata am de revo si de savage flux.
Carcasele sunt netaiate si nevopsite.
Pe parcurs voi adauga si alte modele.
Pret 50 ron bucata plus transportul.
tel 0765509486
https://imageshack.com/user/jymmy05
#2
Postat 06 May 2015 - 07:20 PM
#3
Postat 06 May 2015 - 07:56 PM
#4
Postat 06 May 2015 - 08:27 PM
Maine sper sa fie gata si carcasa de xl daca vrei mai lunga.
#6
Postat 06 May 2015 - 10:14 PM
Hpi Savage Flux XL
Hpi Savage Flux
#7
Postat 06 May 2015 - 11:39 PM
Super, si calitate(design) si pret.
vreau si eu una de revo.
#9
Postat 07 May 2015 - 05:59 AM
Latime, lungime, inaltime, lungimea dintre axe. Cred ca acest raspuns o sa ajute si pe altii.
#11
Postat 07 May 2015 - 11:58 AM
Arata impecabil, imi place.. la banii astia imi permit sa ma dau fara frica ..
Multe multumiri si succes.
Mai jos am atasat niste poze cu coaja nevopsita..
http://imgur.com/a/NJYRQ
Hpi Savage Flux XL
Hpi Savage Flux
#12
Postat 07 May 2015 - 12:29 PM
https://www.dropbox.com/s/2jtxebl0n5p0iva/Photo%2005.05.2015%2C%2008%2058%2029.jpg?dl=1
https://www.dropbox.com/s/ye1s19oe46k3jzn/Photo%2005.05.2015%2C%2008%2058%2046.jpg?dl=1
Thx.
:JetPro rear mount exhaust: :8000rpm clutch: :Walbro WT-1107 performance carb: :ADA Billet RC intake manifold: :HPI Baja dual-stage air filter on ShreadIndustries inclined stack: :FlySky FS-IT4 telemetry radio:
:Killer RC Super Bee kill switch: :Flywheel, air filter, pull start outerwears: :Shock covers: :5Ah DDM battery: :Voltwatch: :Custom in-the-box charger: :Tarmac busters on HPI rims: :HPI axle boots:
#13
Postat 07 May 2015 - 02:45 PM
Ice_2k cat de mult as vrea sa te ajut nu pot.
Nu pot sa fac carcase mai mari de 60/30 si asta este maximul ramei mele.
#14
Postat 07 May 2015 - 02:54 PM
Te intreb pt ca si eu termoformez si nu folosesc decat pentru electrice.Daca materialul din care este facut este policarbonat, este ok si pt termice.
Daca folosesti pet, trebuie avut mare grija la ce vopsele folosesti.
Aceasta postare a fost editata de aiurica: 07 May 2015 - 02:56 PM
#16
Postat 07 May 2015 - 02:57 PM
jymmy05, la 07 May 2015 - 02:45 PM, a spus:
Ok, aia e, mersi de raspuns.
:JetPro rear mount exhaust: :8000rpm clutch: :Walbro WT-1107 performance carb: :ADA Billet RC intake manifold: :HPI Baja dual-stage air filter on ShreadIndustries inclined stack: :FlySky FS-IT4 telemetry radio:
:Killer RC Super Bee kill switch: :Flywheel, air filter, pull start outerwears: :Shock covers: :5Ah DDM battery: :Voltwatch: :Custom in-the-box charger: :Tarmac busters on HPI rims: :HPI axle boots:
#17
Postat 07 May 2015 - 03:05 PM
jymmy05, la 07 May 2015 - 02:55 PM, a spus:
nu vad scris.
Recomand ( sa nu fie cumva interpretat ca reclama negativa) a se acorda atentie la vopselurile cu care se vopseste.
Pet-g ul are ca temperatura de termoformare undeva in zona de 120 grade.Motoarele nitro depasesc aceasta temperatura, la fel si tobele.Caroseriile se vor topi.Nu folositi pentru termice.
Solventul din spray( unul extrem de agresiv) va afecta structura moleculara a pet ului.Garantat.Fac asta de 1 an de zile si nu mi-am permis sa pun public la vanzare un produs ce nu va rezista in timp.Se fac diverse tratamente pentru izolarea pet g ului la agenti de tip solvent si a nu afecta structura sa.
Considera postul meu un ajutor si nu altceva.
Aceasta postare a fost editata de aiurica: 07 May 2015 - 03:05 PM
#18
Postat 07 May 2015 - 03:11 PM
#19
Postat 07 May 2015 - 03:18 PM
Ca sa fiu corect pana la final, cei ce isi doresc sa vopseasca caroseria sa dea inainte cu plastic primer ultra transparent sau sa vopseasca cu vopsele Faskolor pe baza de apa pt Policarbonat.
Orice alta vopsea aplicata va face pet ge ul extrem de casant si il va sparge in bucati la socuri.
#20
Postat 07 May 2015 - 03:47 PM
De ce date este nevoie pentru matrita si vacumarea unei caroserii. Ma refer la dimensiuni, desene, sectiuni caracteristice si mai stiu eu ce.
Nu va fi montata pe un model functional.
Dimensiunile sunt decente: lungime x latime x inaltime, 167 x 68 x 41 mm.
Multumesc,
#21
Postat 07 May 2015 - 06:39 PM
Superman, la 06 May 2015 - 07:56 PM, a spus:
Si cea de savage stiu de la tzicul si cea de revo potriveste pe madforce.. pt ca eu am pus pe savage de revo..
e mai simplu si pt tine si pt jymmy sa cumperi o carcasa pt care are deja matrita..
Hpi Savage Flux XL
Hpi Savage Flux
#22
Postat 07 May 2015 - 09:11 PM
De ex duminica am facut bucati carcasa la Apachele meu nu mai vb de esc si motor.
Carcasa nu gasesc pe la noi daca dau comanda de afara ma costa cat nu face asa prefer o carcasa de 50 ron care pot sa o fac praf si sa o schimb la 2-3 luni.
Fie carcasa din orice material daca ne punem mintea cu ea o facem bucati dintr-o singura iesire.
Dar sa stric o carcasa de 150 ron ma cam doare sufletul.
Poate nu gandesc eu bine.
Sa luam ex lu Revolt care nici nu a sarit bine si a ciobit carcasa din lexan care nu a costat 50 ron.
Am adaugat poze cu carcasa de savage xl
https://imageshack.com/i/pbcbsnASj
#23
Postat 07 May 2015 - 11:20 PM
Hpi Savage Flux XL
Hpi Savage Flux
#24
Postat 08 May 2015 - 06:20 AM
Revolt, scurta la mana faci la orice pet, impactul brusc conteaza. Baga carapacea la tavalit si vezi ce cade prima, masina sau carapacea? Glumeam.
#25
Postat 08 May 2015 - 07:09 AM
#26
Postat 08 May 2015 - 07:38 AM
#27
Postat 08 May 2015 - 08:52 AM
Losi LST XXL
Kyosho Mad Force Xtra long and Xtra wide
#28
Postat 08 May 2015 - 09:18 AM
#29
Postat 08 May 2015 - 09:21 AM
Policarbonatul are ca temp de termoformare aprox 300 grade C.
Pe langa asta, are nevoie de uscare in cuptoare speciale pt cateva zile la temperaturi de 70 grade.Asta pt ca Policarbonatul are propietatea de a retine umezeala in structura sa moleculara, iar expus la temperaturi de 300, aceasta va fierbe in structura sa si va produce bule.
Mai mult, pt termoformare este nevoie de presiuni de vacuum mult mai mari.
Mai mult ca sigur va ajunge la costuri de productie mai mare ca a unui produs de pe piata.
acestea sunt doar cateva detalii...discutia putand continua cu multe alte detalii.....legate de matrite, de dispersia temperaturii de intinderea materialui unifor pe intreaga suprafata.