Giant Stick Sport 90 aerobatic - balsa motorizare benzina 30cc ??
#31
Postat 31 May 2015 - 09:45 AM
Elice 97 g
Motor 1170 g
Rezervor 55
Kill switch 20 g
Suport motor 35 g
Con 83 g
Fuselaj 565 g
Capota motor 84 g
Capac plastic 59
Suport baterie 17
Accu 135 g
Aripa 1170 g
Teava +tije 177
Ampenaj oriz 217 g
Amoenaj vert 71 g
Receptor 20 g
Tren 131 g
Roti 26 g
Bechie 14 g
Echii+accesorii 30 g
Suruburi 126 g
Servo 180 g
Alte
TOW 4423 g
Area 71.24 dm²
Incarcarea alara 62.08590679 g/dm²
#32
Postat 31 May 2015 - 08:33 PM
Horja, la 31 May 2015 - 09:45 AM, a spus:
Elice 97 g
Motor 1170 g
Rezervor 55
Kill switch 20 g
Suport motor 35 g
Con 83 g
Fuselaj 565 g
Capota motor 84 g
Capac plastic 59
Suport baterie 17
Accu 135 g
Aripa 1170 g
Teava +tije 177
Ampenaj oriz 217 g
Amoenaj vert 71 g
Receptor 20 g
Tren 131 g
Roti 26 g
Bechie 14 g
Echii+accesorii 30 g
Suruburi 126 g
Servo 180 g
Alte
TOW 4423 g
Area 71.24 dm²
Incarcarea alara 62.08590679 g/dm²
Cum ti se pare structura fuselajului ??? ar mai trebuii intarit ceva pentru motorizare 30cc benzina ???
#33
Postat 01 June 2015 - 09:57 PM
Am stat un pic stramb ... ca sa incerc sa judec drept si
cred ca acel capac pana la panoul de foc e ok pentru varianta electrica si nu pentru cea termica benzinar unde vibratiile si mai ales efortul de tractiune , care apare la fiecare scanteie o data pe 360 grade, este complet diferit. Un electric are de obicei cel putin 14 poli pe 360 grade.
Deci voi incerca sa intaresc partea intre aripa-panou de foc-tren si in acelasi timp sa incerc sa degajez eforturile de torsiune in acasta zona.
In acelasi timp capacul de plastic de pe burta este complet inutil si greu
Voi lipi balsa cu folie pentru a incerca sa creez o structura inchisa cu perti subtiri.
Cand voi avea o tzara de timp voi expune aici detalii. :good:
Numai bine
Horja
Aceasta postare a fost editata de Horja: 01 June 2015 - 10:01 PM
#34
Postat 03 June 2015 - 06:24 PM
Horja, la 01 June 2015 - 09:57 PM, a spus:
Am stat un pic stramb ... ca sa incerc sa judec drept si
cred ca acel capac pana la panoul de foc e ok pentru varianta electrica si nu pentru cea termica benzinar unde vibratiile si mai ales efortul de tractiune , care apare la fiecare scanteie o data pe 360 grade, este complet diferit. Un electric are de obicei cel putin 14 poli pe 360 grade.
Deci voi incerca sa intaresc partea intre aripa-panou de foc-tren si in acelasi timp sa incerc sa degajez eforturile de torsiune in acasta zona.
In acelasi timp capacul de plastic de pe burta este complet inutil si greu
Voi lipi balsa cu folie pentru a incerca sa creez o structura inchisa cu perti subtiri.
Cand voi avea o tzara de timp voi expune aici detalii. :good:
Numai bine
Horja
Astept pozele cu detaliile , stau si ma uit la el acum , nu mai fac nimic, este interesanta metoda de prindere a profundorului cu suruburi sin plastic , cum era si normal nu se aliniaza perfect cu aripile dar am pus drept distantier putina banda izolatoare si acum '' pica '' ca din fabrica , unde pot gasi placaj pentru aceste operatiuni si de care ???
#35
Postat 03 June 2015 - 11:02 PM
Azi am mai avansat un pic.
Montand trenul, am tot rumegat ce voi face cu el
Cred ca voi profita pentru avea ampenajul orizontal (adica stabilizator-partea fixa +profundor-partea mobila) demontabil.Un Seat Ibiza nu te lasa sa bagi monstri :pardon:
Voi taia profundorul in doua si va fi actionat de doua servo:
http://www.hobbyking...warehouse_.html
Alimentare de la LiFe 6.6 deci cuplu de 2.5Kg. Servourile le am si le-am mai folosit. Sunt ok, fara jocuri.
Le voi monta direct in stabilizator si voi prevedea cuple de racordare electrica pe fuselaj pentru racordare dupa montarea pe fuselaj cu cele doua suruburi de plastic.
Sunt in curs de a vedea care va fi forma si cum voi monta noul ampenaj vertical (deriva partea fixa si directia partea mobila) impreuna cu beghia (roata de coada)
In acelasi timp, ca de obicei la toate avioanele, voi monta provizoriu tot pentru a verifica pozitia CG (centru de greutate), adica voi face o machetare :blush:
Astept motorul
Pentru intariri stiu deja ce voi face insa cu timpul stau tare rau.
Voi detalia imediat ce voi avea un moment.
Numai bine
Aceasta postare a fost editata de Horja: 03 June 2015 - 11:04 PM
#36
Postat 04 June 2015 - 05:59 PM
Horja, la 03 June 2015 - 11:02 PM, a spus:
Azi am mai avansat un pic.
Montand trenul, am tot rumegat ce voi face cu el
Cred ca voi profita pentru avea ampenajul orizontal (adica stabilizator-partea fixa +profundor-partea mobila) demontabil.Un Seat Ibiza nu te lasa sa bagi monstri :pardon:
Voi taia profundorul in doua si va fi actionat de doua servo:
http://www.hobbyking...warehouse_.html
Alimentare de la LiFe 6.6 deci cuplu de 2.5Kg. Servourile le am si le-am mai folosit. Sunt ok, fara jocuri.
Le voi monta direct in stabilizator si voi prevedea cuple de racordare electrica pe fuselaj pentru racordare dupa montarea pe fuselaj cu cele doua suruburi de plastic.
Sunt in curs de a vedea care va fi forma si cum voi monta noul ampenaj vertical (deriva partea fixa si directia partea mobila) impreuna cu beghia (roata de coada)
In acelasi timp, ca de obicei la toate avioanele, voi monta provizoriu tot pentru a verifica pozitia CG (centru de greutate), adica voi face o machetare :blush:
Astept motorul
Pentru intariri stiu deja ce voi face insa cu timpul stau tare rau.
Voi detalia imediat ce voi avea un moment.
Numai bine
cam risti in opinia mea cu servo di acestea pe elevator , sa zic pe pe directie s-au pe elroane mai mergeau dar pe elevator ???? nu asa risca frumusete de avion cu asa ceva, eu am Savox de 20kg pe elevator tg , digitale
#37
Postat 04 June 2015 - 09:24 PM
marian.dumitru74, la 04 June 2015 - 05:59 PM, a spus:
Vezi ca te inseli,pe directie se pun servo foarte puternice...
Dar din partea ta nu vad miscare deloc.......O poza ceva....
Aceasta postare a fost editata de NAVOMARIUS: 04 June 2015 - 09:25 PM
#38
Postat 04 June 2015 - 10:33 PM
marian.dumitru74, la 04 June 2015 - 05:59 PM, a spus:
Servus Marian
Mi-am permis cateva corectii pentru care te rog sa ma ierti.
Pentru profundor , doua servo care in total dau 5Kgcm , dupa parerea mea, vazand suprafata elementului de comanda, viteza estimata de zbor....... cred ca este suficient. Incearca sa gandesti ce inseamna 5 kg puse la capatul unei parghii de 10 mm. :o
sau altfel spus ai pune un bidon de apa de 5l pe o eche de 10mm ca sa traga de bucatzica ta de balsa? Sa fim rezonabili mon cher :good:
Exista si programe de calcul efort pe care le putem folosi pentru evaluare.
Numai bine
Aceasta postare a fost editata de Horja: 04 June 2015 - 10:38 PM
#39
Postat 04 June 2015 - 10:43 PM
Frumusete de avion ...... :clapping: :blink:
E un batz urat de 100E :lol:
Si ca addendum.....
avionul pe care il vei zbura cel mai bine va fi cel de care vei cel mai putin atasat.
Astfel vei zbura linistit si fara stress deci.....bine
Bafta
Am primit motorul are total cu suporti 1235g
Panoul de foc are unghi din constructie dar ramane sa verific cat.
Aceasta postare a fost editata de Horja: 04 June 2015 - 10:47 PM
#40
Postat 09 June 2015 - 12:29 AM
Din ce am masurat unghiul motor dat de constructor masurat pe fuselaj 1 grad :
UnghiMotor.png (300.38K)
Number of downloads: 47
Intuitia mea feminina imi spune ca, ar trebui sa dau un unghi de 2 grade, daca nu va e cu banat <_< >
Pentru AGM30 si banuiesc ca pentru toate motoarele chinezesti,dl, dle, dla va fi asisderea :pardon:
Deci voi reveni cu detalii.....daca considerati ca este util :pardon:
Numai bine romane oriunde..... ai fi :)
Aceasta postare a fost editata de Horja: 09 June 2015 - 12:32 AM
#41
Postat 24 June 2015 - 07:03 AM
Horja, la 09 June 2015 - 12:29 AM, a spus:
Din ce am masurat unghiul motor dat de constructor masurat pe fuselaj 1 grad :
UnghiMotor.png
Intuitia mea feminina imi spune ca, ar trebui sa dau un unghi de 2 grade, daca nu va e cu banat http://www.rhcforum.ro/public/style_emoticons/default/dry.gif >
Pentru AGM30 si banuiesc ca pentru toate motoarele chinezesti,dl, dle, dla va fi asisderea :pardon:
Deci voi reveni cu detalii.....daca considerati ca este util :pardon:
Numai bine romane oriunde..... ai fi :)
Si continuarea ....????
#42
Postat 24 June 2015 - 07:51 PM
cand voi ajunge prin apropierea lui :blush:
Numai bine