Sanpetru F3M Challange concurs national acrobatie
#91
Postat 21 July 2015 - 09:41 AM
Maine ,repetitie pentru "teza de doctorat in acrobatie". :rofl: :blink: :wacko:
#94
Postat 21 July 2015 - 06:29 PM
#96
Postat 22 July 2015 - 09:03 AM
daca sunt nelamuriri, va rugam postati aici si se va raspunde in timp util.
Alaturi de hidrogen, prostia e cea care se gaseste in cea mai mare cantitate in univers. La fel si idiotii.
_______________________________________________________________________________________
#97
Postat 22 July 2015 - 09:12 AM
ALLEN, la 22 July 2015 - 09:03 AM, a spus:
program F3M - 1.jpg
program F3M - 2.jpg
punctaj F3M.jpg
daca sunt nelamuriri, va rugam postati aici si se va raspunde in timp util.
Filmati fiecare evolutie in parte? Si puneti pe youtube F3M Challenge Romania, sa fim si noi frate cunoscuti in lumea asta.
Iar la freestyle cum se puncteaza?
#98
Postat 22 July 2015 - 09:21 AM
de filmat ... sper ca va veni cineva cu camera.
Alaturi de hidrogen, prostia e cea care se gaseste in cea mai mare cantitate in univers. La fel si idiotii.
_______________________________________________________________________________________
#99
Postat 22 July 2015 - 09:24 AM
ALLEN, la 22 July 2015 - 09:21 AM, a spus:
de filmat ... sper ca va veni cineva cu camera.
Eu nu vin ca se pare ca au decis bossii sa muncesc in weekend :( deci va urez bafta si bagati filmari, o sa fie foarte misto de analizat dupa, mai ales la sectiunea freestyle.
Aceasta postare a fost editata de bogdan.motrici: 22 July 2015 - 09:24 AM
#100
Postat 22 July 2015 - 11:09 AM
- sa existe 2 runde pentru fiecare pilot, iar in cadrul fiecarei runde sa fie 1 zbor cu program impus ( cel postat) + 1 zbor freestyle. Deci fiecare pilot va avea 4 zboruri.
- la zborul freestyle nu as merge pe declararea unor figuri, ca tocmai de aia e freestyle :-). L-as limita la 4-5 minute, iar criteriile de punctare (aici mult mai subiective) ar trebui sa fie din zona "impresiei artistice"; de exemplu ar putea fi o nota de la 1-10 catre sa refecte in mod agregat aspecte de genul acesta: dificutatea figurilor / "wow-factor", acuratetea zborului (precizia), modul in care sunt legate figurile intre ele ( flow), energia, etc
#101
Postat 22 July 2015 - 11:29 AM
dar, la freestyle, in orice "competitie", arbitrul trebuie sa stie ce vei executa. adica tu trebuie sa iti facu in program, cum il consideri tu, si sa-l comunici, ca arbitrii sa stie ce sa puncteze.
Alaturi de hidrogen, prostia e cea care se gaseste in cea mai mare cantitate in univers. La fel si idiotii.
_______________________________________________________________________________________
#102
Postat 23 July 2015 - 01:49 AM
Freestyle-u' asta . . . Din punct de vedere arbitraj sunt 2 sisteme posibile
1. Se comunica figurile arbitrilor figurile (in scris) si se respecta ordinea lor. Eventual putem cere timp si lamuriri suplimentare pentru intelegerea programului INAINTE de zbor. Asta se poate puncta ca la F3A sau ca la impuse
2. NU SE COMUNICA figurile, zburati cum va taie capu' si mainile. DAAAAAR, in acest caz, punctarea se va face pe criterii subiective, in genul celor enumerate de Andung, prin consultare intre arbitri, punandu-se xate o singura nota / criteriu si program. In genul F3 AM. De ce spun ca nu se poate decat asa? De ex. este foarte greu pentru noi, privitorii sa stim daca concurentul a facut un Immelmann sau 1/2 looping si apoi semitonou dintr-o serie apartinand urmatoarei figuri.Am dat un ex simplu ca sa ma fac inteles.
Fiind o competitie care NU se desfasoara sub egida FRMd, decizia apartine organizatorului. Dar, dupa opinia mea, cele 2 sisteme nu pot coexista, ori, ori. Si acest lucru ar trebui comunicat concurentilor (macar) din timp. Asa se vor putea antrena in spiritul respectiv. Mult nu mai e. . . .
#103
Postat 23 July 2015 - 07:50 AM
pana diseara se va comunica sistemul de arbitrare la freestyle.
daca la impus mai este ceva de adaugat/corectat, va rugam sa ne comunicati. fiid primul concurs de ge, sunt sigur ca s-au strecurat si erori.
Alaturi de hidrogen, prostia e cea care se gaseste in cea mai mare cantitate in univers. La fel si idiotii.
_______________________________________________________________________________________
#106
Postat 23 July 2015 - 11:38 AM
- Complete Use of the Flight Envelope Utilizing the Exploitation of Aerodynamic and Gyroscopic Forces (20K)
- Execution of Individual Maneuvers (50K)- Wide Variety of Figures Flown on Different Axes and Flight Paths (30K)
- Originality (30K)
- Difficulty (50K)
- Pleasing and Continuous Flow of Figures with Contrasting periods of Dynamic and Graceful Maneuvers (30K)
- Choreography (50K)
- Overall Positioning (20K)
XFC este o competitive de show , care are ca punct de plecare F3M (IMAC in SUA). In prezent, la XFC se zboara 3 runde:
- known , care include 4-5 figure impuse (pot fi figuri atat din categoria F3A cat si 3D, ex: rolling circle / torque roll)
- freestyle ( 3 minute), despre care am scris mai sus, care e pe muzica
- smack ( 3 minute), care e tot un fel de freestyle, fara muzica, si care ar drept criteria urmatoarele: Precision ( 50k), Wow factor ( 50k) si Wide Variety ( 40k)
Parerea mea este ca noi ar trebui sa gandim un format de competitie care sa aiba si o tenta de show, pentru ca asta va atrage participanti. Nu cred ca ideea este sa facem o alternativa la F3A , pentru avioane de acrobatie; cine vrea F3A stie de are de facut.
Aceasta postare a fost editata de ANDUNG: 23 July 2015 - 11:39 AM
#107
Postat 23 July 2015 - 11:38 AM
Agenda intalnirii
Locul desfasurarii evenimentului : aerodromul Aeroclubului Teritorial Brasov din Sanpetru
Data: vineri 31 iulie - 2 august 2015 intre orele 9 si 19
Program :
Vineri 31 iulie 2015 intre orele 10-12 primirea concurentilor,cazare,acomodare cu terenul -responsabil Sectia aeromodelism
seniori din Aeroclubul Brasov
ora 12-12,30 prelucrarea regulamentului de competitie si completarea fiselor de inscriere
Asociatia Romana de Aeromodelism si Comisia Arbitri federali modelism
ora 12,30 prelucrarea regulamentului de zbor pe aerodrom ,regulile de securitate si prevenire
accidente si paza contra incendiilor . Comandant.Aeroclub/dispecer zbor
ora 13,30 Zbor de antrenament precum si zbor Fun Fly pentru alti participanti pe baza de
lista de inscriere ( evolutii de max 8 minute incluzand pornire motoare).
Activitatea se desfasoara pana la ora 18,30
0ra 18,30-19 Repartizare spatii de cazare si garare aeromodele.
Ora 19 Cina oferita de organizatori
Ora 20-21 Timp alocat pentru zbor de noapte iluminat( activitate recreativa)
Sambata 1 august 2015 Ora 9 - 10 Tragerea la sorti a evolutiei in mansele 1 si 2 figuri impuse de zbor F3M si
pregatirea aeromodelelor. In acest timp se permite invitatilor zbor FunFly
Ora 10-11 Concurs F3M figuri impuse / cate 8 minute de concurent (inclusiv pornire motoare)
Ora 12-14 Zbor open FunFly -pentru tori participantii
Ora 14-15 Pauza de masa -se ofera o masa din partea organizatorilor
In acest timp se poate desfasura zbor Fun Fly condus de dispecerul de pista.
Ora 15-16 Concurs F3M figuri impuse /cate 8 minute de concurent
Ora 16-17 Zbor FunFly -pentru toti participantii
Ora 17-19 Concurs F3M figuri impuse/cate 8 minute de concurent
Ora 19-21 Zbor FunFly -pentru toti participantii
Ora 21 Foc de tabara si activitate recreativa(zbor de noapte)
Duminica 2 august 2015 Ora 8- ora 10 Zbor FunFly -pentru toti participantii
Ora 10-12 Concurs F3M figuri libere - maxim 8 minute de concurent
Ora 12-13 Zbor FunFly
Ora 13-14 Concurs F3M-figuri libere
Ora 14-15 Centralizare rezultate. In acest timp zbor liber
Ora 15,15 Festivitate de premiere
Ora 16-19 Zbor liber FunFly.
Ora 20 Inchiderea intalnirii
Pentru valorificare integrala a timpului s-a convenit:
1. Evolutiile cu elicoptere sunt permise pe toata durata intalnirii in spatiul special amenajat
2. Evolutiile FunFly cu motoplanoare usoare( <1,5kg),hotlinere si clase de altitudine(F3J) se pot desfasura si in timpul concursului F3M in zona specialalocata acestora in afara zonei delimitate pentru concurs( calup 250m/ 30, inaltime 80-100m)
3. Evolutiile FunFly cu aeromodele captive -se pot desfasura pe tot parcursul intalnirii in spatiul marcat cu balize.
4. Echipa de conducere intalnire va fi formata din: dispecer de zbor ( cu puteri depline in a decide cand si de cine
poate fi folosita pista de zbor,precum si prioritatile cerute de siguranta aerodromului.
2 ajutori dispecer de zbor pe post de observator pista si aviatia mare
2 arbitri federali de aeromodelism
1 public-relationer insarcinat cu organizarea zonei cu public spectator
Baza tehnica a intalnirii : Teren principal de zbor cu aeromodelul pista nr 1 de 300 x 20 m
pista nr.2 de 200x 15 m
Teren secundar alocat elicopterelor Zona vest aerodrom 50x 50m
Teren secundar alocat FunFly /captive minimodele/Zona de est aerodrom 30x30m
Suprafata de pregatire modele si pornire motoare 20x 8 m langa pista nr.1
Zona campare/parcare concurenti 100x 10 m SudVest in stanga foisoarelor
Parcare vizitatori-public nezburator -la intrarea in aerodrom si pe drumul Preventoriului.
Sala de curs si organizare
Copertine protectie soare / 27 mp.
Dormitoare cu 8 locuri maxim. 32 locuri
Loc de luat masa si activitati recreative si de socializare.
Foisoare de pregatire modele 1 si 2. Statie de sonorizare/comunicatii/ comunicatii radio/aero
#111
Postat 23 July 2015 - 05:11 PM
1. cine doreste sa concureze?
doresc sa stiu cati vom participa, ca sa vedem cum imbinam timpii de zbor.
2. la free style, facem punctaj gen XFC sau F3M?
sunt 2 moduri diferite de arbitaj, dl Andrei a punctat f bine. personal, as merge pe varianta F3M (scriu pe o hartie ce intentionez sa fac, o inmanez arbitrilor, eu puncteaza).
Aceasta postare a fost editata de stiganas: 23 July 2015 - 06:08 PM
Alaturi de hidrogen, prostia e cea care se gaseste in cea mai mare cantitate in univers. La fel si idiotii.
_______________________________________________________________________________________
#114
Postat 23 July 2015 - 07:05 PM
Aceasta postare a fost editata de ALLEN: 23 July 2015 - 07:06 PM
Alaturi de hidrogen, prostia e cea care se gaseste in cea mai mare cantitate in univers. La fel si idiotii.
_______________________________________________________________________________________
#116
Postat 23 July 2015 - 09:07 PM
XFC - sex salbatic cu orgasm exploziv.
Personal nu o sa inteleg niciodata F3A decat ca trebuie sa stii sa zbori cu precizie dar e tare plictisitor.
Pt. La anul votez XFC ca particip, anul asta nu pot ca muncesc.