Aceasta postare a fost editata de bogdantocaci: 13 July 2015 - 09:38 AM
Sanpetru F3M Challange concurs national acrobatie
#32
Postat 13 July 2015 - 01:32 PM
Spatiu delimitat evolutie 250 x 50 m ,orientare linie zbor SE-NV ,teoretic soarele este in spatele zburatorului.
Programul de figuri impuse cuprinde:
- O linie dreapta pe fata la inaltimea de 30 m
- o linie dreapta pe spate la 50 m
- un opt cuban
- un imelmann
- o urcare verticala ,ranversare ,doua tonouri in coborare veticala
- un zbor in triunghi vertical
- o urcare in tonou si o vrie cu 3 rasuciri
- o linie de minim 50 m in cutit
- o intoarcere 180 grade in cutit
- o linie dreapta cu tonou din 4 segmente
- O ranversare la 50 m
Ordinea evolutiei este la alegerea pilotului.
Se puncteaza :
- acuratetea si realismul evolutiei, continuitatea evolutiei,tinuta de zbor,respectarea spatiului de zbor,respectarea timpului de zbor.In timpul acordat pilotul poate repeta o figura ce nu i-a reusit.
Timpul de zbor: 8 minute incluzand pornirea motorului.
Timpul maxim de evolutie 6 minute
In caz ca motorul nu porneste in doua minute ,concurentul este reprogramat.
In cazul opririi motorului in aer concurentul poate fi reprogramat cu restul evolutiei.
Concurentul are dreptul la un asistent pornire si un asistent evolutie care anunta fiecare evolutie.
Ordinea evolutiei se face prin tragere la sorti.
Modelele se aliniaza la start in grupe de cate 5.
Pista de zbor va fi balizata in 4 puncte.Planul evolutiei va fi la max 150 m de arbitri.
Decolarea se va face numai la semnalul arbitrilor prin dispecerul de zbor.
Dupa fiecare set de 5 evolutii se face o pauza de o ora in care se zboara liber dat fiind caracterul de spectacol aviatic.
Mansa a II a.Duminica pe parcursul a 5 ore de spectacol aviatic si cuprinde o evolutie de 5-6 min.
#33
Postat 13 July 2015 - 01:44 PM
flypol, la 13 July 2015 - 01:32 PM, a spus:
Spatiu delimitat evolutie 250 x 50 m ,orientare linie zbor SE-NV ,teoretic soarele este in spatele zburatorului.
Programul de figuri impuse cuprinde:
- O linie dreapta pe fata la inaltimea de 30 m
- o linie dreapta pe spate la 50 m
- un opt cuban
- un imelmann
- o urcare verticala ,ranversare ,doua tonouri in coborare veticala
- un zbor in triunghi vertical
- o urcare in tonou si o vrie cu 3 rasuciri
- o linie de minim 50 m in cutit
- o intoarcere 180 grade in cutit
- o linie dreapta cu tonou din 4 segmente
- O ranversare la 50 m
Ordinea evolutiei este la alegerea pilotului.
Se puncteaza :
- acuratetea si realismul evolutiei, continuitatea evolutiei,tinuta de zbor,respectarea spatiului de zbor,respectarea timpului de zbor.In timpul acordat pilotul poate repeta o figura ce nu i-a reusit.
Timpul de zbor: 8 minute incluzand pornirea motorului.
Timpul maxim de evolutie 6 minute
In caz ca motorul nu porneste in doua minute ,concurentul este reprogramat.
In cazul opririi motorului in aer concurentul poate fi reprogramat cu restul evolutiei.
Concurentul are dreptul la un asistent pornire si un asistent evolutie care anunta fiecare evolutie.
Ordinea evolutiei se face prin tragere la sorti.
Modelele se aliniaza la start in grupe de cate 5.
Pista de zbor va fi balizata in 4 puncte.Planul evolutiei va fi la max 150 m de arbitri.
Decolarea se va face numai la semnalul arbitrilor prin dispecerul de zbor.
Dupa fiecare set de 5 evolutii se face o pauza de o ora in care se zboara liber dat fiind caracterul de spectacol aviatic.
Mansa a II a.Duminica pe parcursul a 5 ore de spectacol aviatic si cuprinde o evolutie de 5-6 min.
Stau cu ochii si urechile pe forum, vrem scor in timp real :). Bafta la toti ;).
Locul 1 - Florin
Locul 2 - Andrei
Locul 3 - Andu
:)))))))))) Hai cu pauriurileeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Inregistram concursul la casele de pariuri, punem cote pe fiecare participant. Nu puneti lista oficiala cu cine concureaza?
#34
Postat 13 July 2015 - 01:49 PM
- aeromodel radiocomandat cu motor termic(poate fi si electric) cu anvergura minima 2,1 m si greutate pana la 21 kg replica a
unei aeronave cunoscute cu sau fara inscriptionare.
exemplu: Yak 54 2,3 m / 8-9 kg cu motor 50 cmc
Yak 54 2,75 m/ 12 kg cu motor 110-120 cmc
Yak 54 3,1 m / 18 kg cu motor 140-170 cmc obligatoriu cu toba de esapament care sa limiteze zgomotul la 93db
Concursul fiind de promovarea si incurajarea clasei in Romania se accepta si modele de 1,8-2 m cu motoare de 30-40 cmc.
exemplu: Marathon 24 1,8 m anvergura/ 5,4 kg. motor 30 cmc.
Programul de zbor liber trebuie sa simuleze evolutia avionului real cu figuri de acrobatie posibile pe acest avion.
Din cunostinte tipurile de avioane vor fi CAP232 ,Corvus si Edge 540,toata gama de Yak54-55,Extra 300,330,Suchoi 26 si 29,Sbach 342. Pentru a scuti concurentii de intocmirea fisei avionului ,organizatorii vor face un panou de prezentare pentru modelele de mai sus cu principalele caracteristici.
Ca regula generala: motorul se porneste pe pista la poarta de start.Oprirea motorului se va lace pe pista cu modelul paralel cu juriul.Evolutia spre juriu si public este interzisa.
Se pot acorda: 1 premiu 1 si titlul de campion,2 premii 2 si 3 premii 3 ( in caz de egalitate,nefiind timp pentru departajari prin zbor de baraj). :clapping:
#35
Postat 13 July 2015 - 02:04 PM
Scopul intalnirii este sa demonstram ca se poate organiza un concurs etapa in Campionatul National cu valorificarea
foarte buna a timpului si terenului de zbor in asa fel ca si alti zburatori sa profite de conditiile de zbor din ziua stabilita
fara pauze obositoare si lalaieli rigide ,ahtieri dupa calificative,invidii prostesti,monotonie sioboseala. :ph34r:
Noi Free Flierii de clasa F3M suntem o gashka de glumeti .....dea Bunutu sa ramanem asa ! :drinks:
#36
Postat 13 July 2015 - 02:18 PM
Dupa minunea de intalnire AeropowerHighFly am observat ca:
- s-au inmultit avioanele si motoarele performante
- a crescut curajul zburatorilor in abordarea de acrobatii controlate
- s-a cam marit coada la zbor
- au scazut imbucurator accidentele
- zboara "Tineret Sperantele" barosane de 7-8 kile de te lasa cu gura cascata.....
- nu a secat deloc setea de zbor ,bere,vinuturi si alte otravuri de Baia Mare si Salaj :drinks:
- se zboara in orice conditii meteo :vezi "Quatro Stagioni" Sampetru Florii.
- sunt agreate miutele prietenesti gen 29 de piloti zboara un amarat de avion 23 minute cu 175 ml.benzina :good:
De ce pe Sanpetru? Foarte simplu:
Asa de multe competitii exclusiviste si restrictive au fost anul acesta incat ne e dor de putin zbor liber si nu vrem sa ne
enervam si sa sabotam initiativele bune ale FRMd .....asa ,din cauza de nervi. :wacko:
#37
Postat 13 July 2015 - 02:46 PM
Programul fiind asta:
- O linie dreapta pe fata la inaltimea de 30 m
- o linie dreapta pe spate la 50 m
- un opt cuban
- un imelmann
- o urcare verticala ,ranversare ,doua tonouri in coborare veticala
- un zbor in triunghi vertical
- o urcare in tonou si o vrie cu 3 rasuciri
- o linie de minim 50 m in cutit
- o intoarcere 180 grade in cutit
- o linie dreapta cu tonou din 4 segmente
- O ranversare la 50 m
imi permit sa-l cosmetizez astfel:
Decolare, viraj 180grade,
-linie dreapta in partea de jos a casetei
-jumatate luping, iesire pe spate in partea de sus
-linie dreapta pe spate
-jumatate luping, iesire pe fata
- 8 cuban (normal, cu semitonou pe coborare)
- imelmann (se iese sus din imelmann asa ca voi schimba ordinea urmatoarelor figuri)
-looping triunghiular cu intrare de sus, (triunghiul cu varful in sus)
-rasturnare (jumatate tonou+ jumatate luping)
-zbor in cutit minim 50m
-ranversare cu doua tonouri in coborare
-Linie dreapta cu 4 sferturi de tonou
-Urcare cu un tonou si jumatate, iesire pe fata
- 3 ture vrie
-viraj 180 in cutit
-aterizare.
Aceasta postare a fost editata de MLGore: 13 July 2015 - 02:48 PM
Cand o zbura A.R.C.A.! © 2010 All rights reserved.
#38
Postat 13 July 2015 - 04:50 PM
#40
Postat 14 July 2015 - 09:20 AM
bogdantocaci, la 14 July 2015 - 09:16 AM, a spus:
Ma insor pe 5 Septembrie si nevasta a taiat bugetul ca ii trebuie rochie, a zis, ai vrut avion, acum vreau si eu rochie :))))))))))))))). Cu mare drag as fi venit sa va vad dar nunta are prioritate iar ca participant nici nu se pune problema ca sunt incepator, mai am de invatat multe sa pot concura si eu.
#41
Postat 14 July 2015 - 10:07 AM
MLGore, la 13 July 2015 - 02:46 PM, a spus:
imi permit sa-l cosmetizez astfel:
Decolare, viraj 180grade,
-linie dreapta in partea de jos a casetei
-jumatate luping, iesire pe spate in partea de sus
-linie dreapta pe spate
-jumatate luping, iesire pe fata
- 8 cuban (normal, cu semitonou pe coborare)
- imelmann (se iese sus din imelmann asa ca voi schimba ordinea urmatoarelor figuri)
-looping triunghiular cu intrare de sus, (triunghiul cu varful in sus)
-rasturnare (jumatate tonou+ jumatate luping)
-zbor in cutit minim 50m
-ranversare cu doua tonouri in coborare
-Linie dreapta cu 4 sferturi de tonou
-Urcare cu un tonou si jumatate, iesire pe fata
- 3 ture vrie
-viraj 180 in cutit
-aterizare.
fa-l si in aresti, sa te vad
Alaturi de hidrogen, prostia e cea care se gaseste in cea mai mare cantitate in univers. La fel si idiotii.
_______________________________________________________________________________________
#43
Postat 14 July 2015 - 12:57 PM
bogdantocaci, la 14 July 2015 - 11:48 AM, a spus:
:) Asa e, ai dreptate.
Imi doresc mult sa vin dar sa vedem. O sa ii mai zic sa vad ce zice.
#44
Postat 14 July 2015 - 09:35 PM
Alaturi de hidrogen, prostia e cea care se gaseste in cea mai mare cantitate in univers. La fel si idiotii.
_______________________________________________________________________________________
#45
Postat 14 July 2015 - 10:08 PM
ALLEN, la 14 July 2015 - 09:35 PM, a spus:
Cred ca Gore a pus putina ordine in executia figurilor si par sa aiba o continuitate.
Radio:
Multiplex Royal Pro 16 2.4GHz
Aero:
BADAN Kit - Yak55M 2.8m; MVVS116NP; Rezo RE2 MTW
EXTREME FLIGHT - Extra 300 2.3m; MVVS58 Prosport; Rezo -MVVS
MULTIPLEX - Funcub;Parkmaster;Funjet Ultra2
FREEWING - F22 Xicoy X45 Jet
ROBBE - Mistral 2.0m
F22 depron
AERONAUT - Triple RES 2.0m
Auto:
TRAXXAS - E Revo 1/16
ARRMA - Typhon 6S
#47
Postat 14 July 2015 - 11:13 PM
MLGore, la 14 July 2015 - 10:13 PM, a spus:
glumeam
daca mai gasesc softul pe hdd-uri il fac eu
Alaturi de hidrogen, prostia e cea care se gaseste in cea mai mare cantitate in univers. La fel si idiotii.
_______________________________________________________________________________________
#48
Postat 15 July 2015 - 06:32 AM
ALLEN, la 14 July 2015 - 11:13 PM, a spus:
daca mai gasesc softul pe hdd-uri il fac eu
:good: :good:
Radio:
Multiplex Royal Pro 16 2.4GHz
Aero:
BADAN Kit - Yak55M 2.8m; MVVS116NP; Rezo RE2 MTW
EXTREME FLIGHT - Extra 300 2.3m; MVVS58 Prosport; Rezo -MVVS
MULTIPLEX - Funcub;Parkmaster;Funjet Ultra2
FREEWING - F22 Xicoy X45 Jet
ROBBE - Mistral 2.0m
F22 depron
AERONAUT - Triple RES 2.0m
Auto:
TRAXXAS - E Revo 1/16
ARRMA - Typhon 6S
#51
Postat 15 July 2015 - 10:52 AM
Alaturi de hidrogen, prostia e cea care se gaseste in cea mai mare cantitate in univers. La fel si idiotii.
_______________________________________________________________________________________
#52
Postat 15 July 2015 - 12:55 PM
ALLEN, la 15 July 2015 - 10:52 AM, a spus:
Nuuu .. s-a invechit benzina .. de vre-o trei ani sta in canistra ..
Cred ca daca ii bag niste afine, visine ceva e numa buna ..
As da insa o fuga sa mai schimb atmosfera de birou dar nu promit
ca am niste proiecte cu termene de finalizat .
#53
Postat 15 July 2015 - 02:14 PM
REAL DESIGN, la 15 July 2015 - 12:55 PM, a spus:
Cred ca daca ii bag niste afine, visine ceva e numa buna ..
As da insa o fuga sa mai schimb atmosfera de birou dar nu promit
ca am niste proiecte cu termene de finalizat .
laso-n naibii de benzina. I-ati doamna si hai la BV. mai stam la povesti ca odinioara. Unii baga F3m, altii baga povesti.
Alaturi de hidrogen, prostia e cea care se gaseste in cea mai mare cantitate in univers. La fel si idiotii.
_______________________________________________________________________________________
#55
Postat 15 July 2015 - 04:04 PM
https://www.facebook...3/photos_stream
https://www.facebook...le.7/photos_all
Alte barcute construite , poze de pe alte meleaguri !
http://forum.rcdesig...read274739.html
0721 241 744 VODAFONE
0762 028 013 COSMOTE
[Mail stelianionascu@yahoo.com [/size]
#56
#58
Postat 16 July 2015 - 12:38 PM
Decolare, viraj 180grade,
-linie dreapta in partea de jos a casetei
-jumatate luping, iesire pe spate in partea de sus
-linie dreapta pe spate
-jumatate luping, iesire pe fata
- 8 cuban (normal, cu semitonou pe coborare)
- imelmann (se iese sus din imelmann asa ca voi schimba ordinea urmatoarelor figuri)
-looping triunghiular cu intrare de sus, (triunghiul cu varful in sus)
-rasturnare (jumatate tonou+ jumatate luping)
-zbor in cutit minim 50m
-ranversare cu doua tonouri in coborare
-Linie dreapta cu 4 sferturi de tonou
-Urcare cu un tonou si jumatate, iesire pe fata
- 3 ture vrie
-viraj 180 in cutit
-aterizare.
Din ce am mai vazut cred ca ne inscriem in 5-6 minute de evolutie. Oare?
#59
Postat 16 July 2015 - 12:40 PM
MLGore, la 13 July 2015 - 02:46 PM, a spus:
Programul fiind asta:
- O linie dreapta pe fata la inaltimea de 30 m
- o linie dreapta pe spate la 50 m
- un opt cuban
- un imelmann
- o urcare verticala ,ranversare ,doua tonouri in coborare veticala
- un zbor in triunghi vertical
- o urcare in tonou si o vrie cu 3 rasuciri
- o linie de minim 50 m in cutit
- o intoarcere 180 grade in cutit
- o linie dreapta cu tonou din 4 segmente
- O ranversare la 50 m
imi permit sa-l cosmetizez astfel:
Decolare, viraj 180grade,
-linie dreapta in partea de jos a casetei
-jumatate luping, iesire pe spate in partea de sus
-linie dreapta pe spate
-jumatate luping, iesire pe fata
- 8 cuban (normal, cu semitonou pe coborare)
- imelmann (se iese sus din imelmann asa ca voi schimba ordinea urmatoarelor figuri)
-looping triunghiular cu intrare de sus, (triunghiul cu varful in sus)
-rasturnare (jumatate tonou+ jumatate luping)
-zbor in cutit minim 50m
-ranversare cu doua tonouri in coborare
-Linie dreapta cu 4 sferturi de tonou
-Urcare cu un tonou si jumatate, iesire pe fata
- 3 ture vrie
-viraj 180 in cutit
-aterizare.
O schita este cumva?
Președinte al Asociației Române de Aeromodelism
info@aeromodelism.ro
andras.babos@aeromodelism.ro