Sanpetru F3M Challange concurs national acrobatie
#61
Postat 16 July 2015 - 12:57 PM
Ce ma asteptam sa vad eu la aceasta intalnire/concurs era si o parte de "Freestyle" pe langa evolutia impusa. Pentru mine este cea mai spectaculoasa parte (vizual) si cred ca atrage cel mai mult atentia "publicului".
#62
Postat 16 July 2015 - 01:03 PM
Aeroclubul Romaniei/Aeroclubul Teritorial Brasov impreuna cu Asociatia Romana de Aeromodelism si Federatia Romana de Modelism
organizeaza in perioada 31 iulie,1-2 auigust ,pe Aerodromul Sanpetru, intalnirea anuala de spectacol aeromodelistic :
Zbor de Vara Fierbinte si Concursul de acrobatie clasa F3M.
Intalnirea are ca scop promovarea aeromodelismului romanesc si introducerea in calendarul FRMd a clasei F3M,acrobatie cu modele scale cu anvergura peste 2 m.La intalnire sunt invitati sa participe atat sportivii legitimati FRMd,membri aerocluburilor din tara sau zburatori nelegitimati si membri Asociatiei Romane de Aeromodelism.
Programul intalnirii este: vineri 31 iulie 2015 intre orele 9-20, acomodare cu conditiile de zbor de pe Aerodromul Sanpetru,campare,cazare,pregatire modele si zbor de antrenament sau divertisment.
sambata 1 august 2015 0ra 9-20 Zbor succesiv concurs F3M figuri impuse si evolutii demonstrative
si de agrement.
dumininca 2 august 2015 Ora 9-20 Zbor demonstrativ cu figuri libere F3M si zbor de agrement.
Organizator si responsabil eveniment : Sectia de aeromodelism seniori din Aeroclubul teritorial Brasov
Feldioreanu Dorin- coordonator eveniment
Albert Stefan si Pohl Zoltan -dispeceri de zbor si comunicatii
Facilitati: teren de zbor liber pentru aeromodele cu lungimea de 400 m si latimea de 100m segmentat pe doua piste de 25 latime,loc garare,sali teoretice si de reparatii,hangar depozitare modele peste noapte,camping cu facilitati si cazare interna in limita a 38 locuri. Facilitati de pregatire si servire a mesei precum si servicii de catering.
Evenimentul se desfasoara pe baza unui regulament de folosire a bazei aerodromului Sanpetru adaptat aeromodelismului.
Participarea aeromodelistilor este gratuita exceptand costurile de cazare 28 roni/pat/noapte.
Concursul este asistat de o comisie de arbitri acreditati FRMd.
#63
Postat 16 July 2015 - 01:28 PM
Andrix_y, la 16 July 2015 - 12:40 PM, a spus:
incerc aa desenez eu una, sper sa imi iasa. l-am facut in aresti, dar crede-ma ca cel mai OK este una desenata
Aceasta postare a fost editata de ALLEN: 16 July 2015 - 01:29 PM
Alaturi de hidrogen, prostia e cea care se gaseste in cea mai mare cantitate in univers. La fel si idiotii.
_______________________________________________________________________________________
#64
Postat 16 July 2015 - 02:55 PM
ALLEN, la 16 July 2015 - 01:28 PM, a spus:
am schitat repede ceva. nu e final, dar vroiam sa ma asigut de cursivitate.
ceva nu pusca, si anume, intrarea in vrie s-ar face cu vant de coada.
Alaturi de hidrogen, prostia e cea care se gaseste in cea mai mare cantitate in univers. La fel si idiotii.
_______________________________________________________________________________________
#65
Postat 16 July 2015 - 03:16 PM
ALLEN, la 16 July 2015 - 02:55 PM, a spus:
ceva nu pusca, si anume, intrarea in vrie s-ar face cu vant de coada.
:good: :good:
Radio:
Multiplex Royal Pro 16 2.4GHz
Aero:
BADAN Kit - Yak55M 2.8m; MVVS116NP; Rezo RE2 MTW
EXTREME FLIGHT - Extra 300 2.3m; MVVS58 Prosport; Rezo -MVVS
MULTIPLEX - Funcub;Parkmaster;Funjet Ultra2
FREEWING - F22 Xicoy X45 Jet
ROBBE - Mistral 2.0m
F22 depron
AERONAUT - Triple RES 2.0m
Auto:
TRAXXAS - E Revo 1/16
ARRMA - Typhon 6S
#66
Postat 16 July 2015 - 03:48 PM
ALLEN, la 16 July 2015 - 02:55 PM, a spus:
ceva nu pusca, si anume, intrarea in vrie s-ar face cu vant de coada.
Nu e nicio problema,decolezi faci un tur de pista complet si incepi cu prima linie dreapta cu vant de fata.
In acest fel si intrarea in vrie va fi cu vant de fata. :drinks:
#67
Postat 16 July 2015 - 03:50 PM
ALLEN, la 16 July 2015 - 02:55 PM, a spus:
ceva nu pusca, si anume, intrarea in vrie s-ar face cu vant de coada.
Nu cred ca e o mare problema: un avion se poate aduce in stall (intrarea in vrie) si cu vant de coada, iar urmatoarele figuri impuse, viraj in cutit la 180 grade si aterizarea se fac cu vant de fata (asa cum trebuie).
#68
Postat 16 July 2015 - 05:12 PM
Alaturi de hidrogen, prostia e cea care se gaseste in cea mai mare cantitate in univers. La fel si idiotii.
_______________________________________________________________________________________
#69
Postat 16 July 2015 - 09:25 PM
ALLEN, la 16 July 2015 - 05:12 PM, a spus:
E SEARA!!!!!
Alaturi de hidrogen, prostia e cea care se gaseste in cea mai mare cantitate in univers. La fel si idiotii.
_______________________________________________________________________________________
#71
Postat 17 July 2015 - 11:10 AM
bogdantocaci, la 17 July 2015 - 10:50 AM, a spus:
Bravo ! .. Super idee ! .... la maxim in BLANA ! ... Vajjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj !
( Aveti balsa multa in pod ? )
#73
Postat 17 July 2015 - 12:37 PM
REAL DESIGN, la 17 July 2015 - 11:10 AM, a spus:
( Aveti balsa multa in pod ? )
gasim noi, pe la fabricile de mobila :drinks:
Alaturi de hidrogen, prostia e cea care se gaseste in cea mai mare cantitate in univers. La fel si idiotii.
_______________________________________________________________________________________
#75
Postat 17 July 2015 - 01:37 PM
Functie de vant ,decolarea se poate face pe stanga sau pe dreapta pistei Est-Vest.Nu strica antrenament pe programul pus de Allen si in oglinda.
E foarte simplu sa se mai adauge o intoarcere de 180 grade pentru intrarea in schema. :rolleyes:
#76
Postat 17 July 2015 - 01:46 PM
" Sa ciocnim matusico paharul
Cu suflet deschis ca o mare cismea
FlyPol isi ineaca amarul
Bea pentru cei care-s prea lenesi sa bea!" :drinks:
Evenimentul F3M nu va umbri alte evolutii.Asteptam cu drag pe toti cei ce iubesc zborul liber,spiritul HobbyConstruct si Aeroclubul Romaniei,sa vina sa se destinda zburand de la spume la 170 cmc.
Pentru iubitorii de elicoptere FlyPol amenajeaza un miniheliport dotat cu tot ce trebuie si restrictioneaza un spatiu exclusiv
suficient pentru evolutii non-stop. :yahoo:
#78
Postat 18 July 2015 - 02:31 PM
Prieteni! Concursul F3M este o mica parte din eveniment! Haideti si zburati ! E timp,e loc,.......concursul e ca " vanatoarea de baloane" di n septembtie 2013!
#83
Postat 20 July 2015 - 08:31 AM
flypol, la 19 July 2015 - 08:05 AM, a spus:
Nuu ! Cirese pietroase de Vrancea cu frisca naturala deasupra dupa care un iaurt de capra rece de la gheata
pentru racorire instalatie , urmat de feteasca neagra " indulcita " cu Coca Cola .. si raman premiile la voi ..
Costurile la vidanja vor fi sensibil crescute ..
#87
Postat 20 July 2015 - 04:01 PM
Live to fly
Futaba 8FGS, HK 6CH, EM Yak 54 2.2m TGY50, Miss Wind S 50E, Swallow 90 RCGF20, Sukhoi S29 50E V2, TG L-39 EDF90, FG L-39 EDF70, Click, Click C, Sultimate, Elipsia, Bicut V1, Quad 50cm, Radina DLG Stignas, , Heli 450 V2, Funjet.
#88
Postat 20 July 2015 - 10:05 PM
CamilBM, la 20 July 2015 - 04:01 PM, a spus:
Da de ce vii cu YAK-ul ? Nu e periculos peste munti ?
Roaga si tu un prieten sa te ia cu masina lui sau in cel mai rau caz cu .... trenu ! =@
#89
Postat 21 July 2015 - 07:18 AM
se pune laptele cu cheag de an la prins
se strange casul ,se stoarce bine sub piatra
se pun turtele de cas la odihna in loc rece si uscat la prima fermentare
se taie casul bucati,se macina in tocator,se adauga sare de Cacica
Se convinge una tanara ,voinica si harnica fata din ungurime,sa framante cu manutele ei branza; indelung,apasat,sucit pe toate
fetele,cat se poate de senzual si cu imaginatie
se lasa framantata o zi la odihna si se trage apoi in burduf,apasata bine sa
nu ramana aer ca se piscaceste :rofl:
Dupa 4-5 zile se da la aeromodelisti cu mamaliga vartoasa ,ca sa prinda puteri nebanuite in lupta pentru F3M Challenge :good: