450 class crash log
#2
Postat 19 April 2015 - 09:20 AM
Pagube:
tail boom
posibil shafturile ( am aterizat fortzat inverted aproape perfect in plan)
Tail gear
1 bucata pala :) ( am mai multe de acelasi fel)
In mod surprinzator servourile au supravietuit de aici trag speranta ca shafturile sunt ok.
2
Aceasta postare a fost editata de Alin32: 19 April 2015 - 09:22 AM
#3
Postat 19 April 2015 - 10:13 AM
Alin32, la 19 April 2015 - 09:20 AM, a spus:
Pagube:
tail boom
posibil shafturile ( am aterizat fortzat inverted aproape perfect in plan)
Tail gear
1 bucata pala :) ( am mai multe de acelasi fel)
In mod surprinzator servourile au supravietuit de aici trag speranta ca shafturile sunt ok.
2
Autorotatie cu 450? Eu din povesti stiam ca nu prea se poate fiind usor.Oricum nasol moment
#6
Postat 19 April 2015 - 10:58 AM
Alin32, la 19 April 2015 - 10:43 AM, a spus:
Tu n-ai zburat cu un heli mare,un 450 n-are prea multa inertie in pale.Un 700 cred ca sta si 10 secunde in aer dupa ce-i tai gazu(din hover la 1m)
Aceasta postare a fost editata de Ciprian97: 19 April 2015 - 10:58 AM
#7
Postat 19 April 2015 - 11:13 AM
#12
Postat 19 April 2015 - 05:24 PM
Imi pare rau pentru incident, si eu am fost aproape de asa ceva doar ca eu am auzit zgomot (ca un rontait asa) in timpul zborului si am apucat sa aterizez inainte sa pierd coada. Se incalecasera dintii gear drive-ului dinspre main gear.
Iti recomand sa folosesti gear-uri Align si sa ai foarte mare grija la montaj (poate cel mai important).
Cand reglezi gear mesh-ul pentru pinioanele dinspre cadru, verifica sa nu ai joc pe pinionul vertical. Daca ai joc, pune/scoate saibi pana pica perfect pe gear-ul orizontal, fara sa ai nici un joc. La fel si pentru coada.
Apoi cand montezi torque tube-ul ai grija cand il impingi pentru ca se pot deplasa gear-urile orizontale si n-o sa mai ai mesh-ul perfect.
Aceasta postare a fost editata de daniel_ionut: 19 April 2015 - 05:25 PM