WOT4 XL MK2 pareri sugestii motorizare benzina
#1
Postat 16 April 2015 - 06:21 PM
#2
Postat 16 April 2015 - 08:04 PM
Si eu am un kit identic si ma gandeam la un motor de 25 cc benzina !
4 servo standard ceva metalic si unu mai mic pt acc .
Si sper sa reusesc sa fac ceva sa nu lipesc aripa (central), ca o sa fie greu de transportat
Aceasta postare a fost editata de Simi: 16 April 2015 - 08:06 PM
Prezent : --- Yak 55 SP Extreme Flight OS MAX 55AX --- --- Futaba T6EX
Trecut :
AUTO
Prezent :
#3
Postat 16 April 2015 - 08:31 PM
Simi, la 16 April 2015 - 08:04 PM, a spus:
Si eu am un kit identic si ma gandeam la un motor de 25 cc benzina !
4 servo standard ceva metalic si unu mai mic pt acc .
Si sper sa reusesc sa fac ceva sa nu lipesc aripa (central), ca o sa fie greu de transportat
Cum arata sistemul de prindere al aripilor ca din pozele de pe site nu se vede mare lucru ??? au teava intre cele doua aripi ??? , mai am un motor de 15cc pe benzina care momentan este pe un Stick de 1,8m si zboara foarte frumos , ca si servo am doua cu angrenaje metalice de 6kg Blue Bird cred ca sunt super ok , ma gandesc foarte serios la un bec Jeti dual dar .... finante .. oha , daca poti pune si o poza doua cu sistemul de prindere al aripilor ar fi ok http://www.rhcforum.ro/public/style_emoticons/default/good.gif
#4
Postat 16 April 2015 - 08:55 PM
30 cc este prea mult la anvergura si greutatea lui. Nu se va echilibra niciodata. Si metanol 1.20 ci este cam mult. Cred ca un motor de 15 - 20, maxim 26 cc benzina e ce trebuie.
#5
Postat 17 April 2015 - 04:43 AM
sunchaser, la 16 April 2015 - 08:55 PM, a spus:
30 cc este prea mult la anvergura si greutatea lui. Nu se va echilibra niciodata. Si metanol 1.20 ci este cam mult. Cred ca un motor de 15 - 20, maxim 26 cc benzina e ce trebuie.
Ok merci http://www.rhcforum.ro/public/style_emoticons/default/drinks.gif
#6
Postat 17 April 2015 - 09:51 AM
Ca sa nu cadeti in subiectivism, faceti o exprimare in W si Kg.
#8
Postat 17 April 2015 - 08:43 PM
Revin cu pozele
Prezent : --- Yak 55 SP Extreme Flight OS MAX 55AX --- --- Futaba T6EX
Trecut :
AUTO
Prezent :
#9
Postat 17 April 2015 - 10:07 PM
mă gândesc ca wot-ul vostru să nu se învârtă în jurul elicii...
TotuÅŸi, e un trainer cu aripa sus...
Sierra recomandă motor metanol 20cc...am văzut ce poate un OS120Ax..mi-e teamă că e prea mult....
#10
Postat 17 April 2015 - 10:55 PM
Mihai_supy, la 17 April 2015 - 10:07 PM, a spus:
mă gândesc ca wot-ul vostru să nu se învârtă în jurul elicii...
TotuÅŸi, e un trainer cu aripa sus...
Sierra recomandă motor metanol 20cc...am văzut ce poate un OS120Ax..mi-e teamă că e prea mult....
ii bagam o elice 16x8, , are totusi 1,73m , este trainer cu abilitati de acrobatii ( nu stiu sa fac ) dar ma gandesc ca un nitro de 20cc e destul de mare si ar fi un echivalent de 25 - 30 cc benzina , pe net am am gasit ceva cu rcg 26cc si se misca foarte bine
https://www.youtube....h?v=pERqbhmmGqk
https://www.youtube....h?v=OR-iMLKpkRg
ce ma gasit asa repede pe net , iar un 120c 4t cred ca are vibratii mai mari decat un benzinar de 30cc , mai sunt niste prezentari parca RCUNIVERS unde un tip arata pas cu pas cum isi echipeaza avionul si are un motor benzina 26cc
#11
Postat 17 April 2015 - 11:34 PM
initial aripa este din 2 parti , in manual scrie sa le lipesti
.
.
.
Fisiere atasate
-
IMG_0869.JPG (345.51K)
Number of downloads: 34 -
IMG_0871.JPG (264.75K)
Number of downloads: 33 -
IMG_0870.JPG (260.03K)
Number of downloads: 30 -
IMG_0868.JPG (299.94K)
Number of downloads: 35
Prezent : --- Yak 55 SP Extreme Flight OS MAX 55AX --- --- Futaba T6EX
Trecut :
AUTO
Prezent :
#12
Postat 17 April 2015 - 11:38 PM
inca ma gandesc cum as putea sa fac sa nu o lipesc , desi .....
Prezent : --- Yak 55 SP Extreme Flight OS MAX 55AX --- --- Futaba T6EX
Trecut :
AUTO
Prezent :
#13
Postat 17 April 2015 - 11:49 PM
Daca puteti sa-mi dati un feedback .
http://hobbyking.com...ion_2_7HP_.html
Prezent : --- Yak 55 SP Extreme Flight OS MAX 55AX --- --- Futaba T6EX
Trecut :
AUTO
Prezent :
#14
Postat 18 April 2015 - 06:24 AM
Simi, la 17 April 2015 - 11:49 PM, a spus:
Daca puteti sa-mi dati un feedback .
http://hobbyking.com...ion_2_7HP_.html
Ca si greutate e cam la fel cu rcg-ul meu de 30cc , dar diferenaeste ca al meu la 30cc are 3.9cai si asta are 2,7cp , sincer....m-as gandii de 5 ori ininte de a lua acest motor , iar cu lipirea aripii ...... nu eram sigur cum arata sistemul de prindere al acestora nu stiu cat de solid este , varianta cu teava intre aripi mi se parea mult mai solida dar .... , cei care au zburat si am vazut filmuletele pe net nu stiu daca au lipit toti aripile , eu unul nu le-as lipi , o sa te enervezi de fiecare data camd le transporti , la panoul de foc cum este lucrat ??? crezi ca rezista pentru un motor benzinar ???
#15
Postat 18 April 2015 - 04:40 PM
#16
Postat 18 April 2015 - 05:38 PM
As vrea sa reusesc sa faca si ceva acrobatie desi nu stiu cat de rezistent este, tinand cont de faptul ca nu are teva pe interiorul aripilor !
Prezent : --- Yak 55 SP Extreme Flight OS MAX 55AX --- --- Futaba T6EX
Trecut :
AUTO
Prezent :
#17
Postat 18 April 2015 - 07:17 PM
benzina 15 cc maxim ce poti pune iar pt acrobatie cu clark Y si diedru hmmmmmm bazic de bazic
Este unu trainer , un avion de debut.... punct
Numai bine
#18
Postat 18 April 2015 - 07:29 PM
Simi, la 17 April 2015 - 11:34 PM, a spus:
initial aripa este din 2 parti , in manual scrie sa le lipesti
Din cate am vazut la camp (la agest gen de aeromodel ma refer) toate aveau aripa detasabila din 2 bucati. Din cate vad si la tine in foto, va trebui sa gauresti in partea de prindere din spate cele 2 semiaripi, pt a le putea fixa cu acele 2 suruburi. Daca tot faci asta poti sa pui o bucata de placaj deasupra sau ...ceva de genul asta pt a se fixa mai bine (asta daca nu cumva ai asa ceva in kit...)
Horja, la 18 April 2015 - 07:17 PM, a spus:
benzina 15 cc maxim ce poti pune iar pt acrobatie cu clark Y si diedru hmmmmmm bazic de bazic
Este unu trainer , un avion de debut.... punct
Numai bine
ai perfecta dreptate (doar as adauga ca pot executa cu succes si acrobatiile de baza, asta daca e cineva experimentat la mansa...)
Aceasta postare a fost editata de danysoft32: 18 April 2015 - 07:30 PM
#19
Postat 18 April 2015 - 08:03 PM
Horja, la 18 April 2015 - 07:17 PM, a spus:
benzina 15 cc maxim ce poti pune iar pt acrobatie cu clark Y si diedru hmmmmmm bazic de bazic
Este unu trainer , un avion de debut.... punct
Numai bine
Ok , dar in prezentarea lor recomanda motor 20cc , dar nu spun daca pentru 2T , 4T s-au benzinar , pe net zboara cu https://www.youtube....h?v=CmHBVhMmoRc http://www.rhcforum.ro/public/style_emoticons/default/drinks.gif
#20
Postat 18 April 2015 - 08:43 PM
Horja, la 18 April 2015 - 07:17 PM, a spus:
benzina 15 cc maxim ce poti pune iar pt acrobatie cu clark Y si diedru hmmmmmm bazic de bazic
Este unu trainer , un avion de debut.... punct
Numai bine
Daca exista ceva mai bun decat legendarul WOT 4, atunci el se numeste WOT 4 XL !!
Cu o anvergura de 1730 mm si suprafata portanta de 62 dmp, combinat cu o masa de numai 3.85 kg, WOT 4 XL poate sa zboare chiar mai bine, si sa ne arate ca poate face orice figura acrobatica, la viteze incredibil de mici.
Aceasta incarcare alara foarte redusa, scade foarte mult si limita de viteza, astfel ca un motor de 15 - 20 cc este suficient pentru o performanta stralucitoare.
WOT 4 XL poate fi folosit si pentru aerotowing (remorcajul) planoarelor cu anvergura pana la 4 metri si masa pana la 7 kg.
Specificatii:
Anvergura: aprox. 1730 mm
Lungime: aprox. 1535 mm
Masa: aprox. 3850 g
Functii RC:
- Directie
- Eleroane
- Profundor
- Motor
Prezent : --- Yak 55 SP Extreme Flight OS MAX 55AX --- --- Futaba T6EX
Trecut :
AUTO
Prezent :
#21
Postat 18 April 2015 - 08:47 PM
Aripa este prevazuta cu 2 gauri de prindere numai ca sunt acoperite de "film"
Am desfacut cutia doar pt poze , nu m-am apucat sa il fac , nu m-am hotarat ce motor sa ii pun !
Prezent : --- Yak 55 SP Extreme Flight OS MAX 55AX --- --- Futaba T6EX
Trecut :
AUTO
Prezent :
#22
Postat 18 April 2015 - 08:52 PM
Horja, la 18 April 2015 - 07:17 PM, a spus:
benzina 15 cc maxim ce poti pune iar pt acrobatie cu clark Y si diedru hmmmmmm bazic de bazic
Este unu trainer , un avion de debut.... punct
Numai bine
Poate te referi la cel de 1330 mm , noi vorbim de varianta xl de 1730 mm
Prezent : --- Yak 55 SP Extreme Flight OS MAX 55AX --- --- Futaba T6EX
Trecut :
AUTO
Prezent :
#23
Postat 18 April 2015 - 09:13 PM
#26
Postat 18 April 2015 - 11:18 PM
Radio:
Multiplex Royal Pro 16 2.4GHz
Aero:
BADAN Kit - Yak55M 2.8m; MVVS116NP; Rezo RE2 MTW
EXTREME FLIGHT - Extra 300 2.3m; MVVS58 Prosport; Rezo -MVVS
MULTIPLEX - Funcub;Parkmaster;Funjet Ultra2
FREEWING - F22 Xicoy X45 Jet
ROBBE - Mistral 2.0m
F22 depron
AERONAUT - Triple RES 2.0m
Auto:
TRAXXAS - E Revo 1/16
ARRMA - Typhon 6S
#27
Postat 18 April 2015 - 11:29 PM
oachidori, la 18 April 2015 - 11:18 PM, a spus:
Am inteles ca se recomandam motor 15-20cc dar nu specifica ce tip , cine e nebun sa ii puna un motor de 20cc nitro ?? trebuie sa mergi cu cisterna dupa tine la camp si in 2-3 luni de zile esti falimentat , sper sa fie treaba cu lonjeronul destul de bine facuta , daca nu .... intre aripi este o bucatica de placaj de vreo 10 cm ( cel putin asa reiese din poze si la ochi ) si speramsa fie bine proiectat tot sistemul de prindere , sustinere si imbinare ale aripilor
#28
Postat 19 April 2015 - 07:40 AM
marian.dumitru74, la 18 April 2015 - 11:29 PM, a spus:
Marian citeste mai jos pe site ca scrie clar metanol..in specificatii
Radio:
Multiplex Royal Pro 16 2.4GHz
Aero:
BADAN Kit - Yak55M 2.8m; MVVS116NP; Rezo RE2 MTW
EXTREME FLIGHT - Extra 300 2.3m; MVVS58 Prosport; Rezo -MVVS
MULTIPLEX - Funcub;Parkmaster;Funjet Ultra2
FREEWING - F22 Xicoy X45 Jet
ROBBE - Mistral 2.0m
F22 depron
AERONAUT - Triple RES 2.0m
Auto:
TRAXXAS - E Revo 1/16
ARRMA - Typhon 6S
#29
Postat 19 April 2015 - 08:01 AM
oachidori, la 19 April 2015 - 07:40 AM, a spus:
Sunt ametit dar nu vad specificatia metanol , spun ei 15-20 2T si 20 4T , la sierra pe site recomanda motorul http://www.sierra.ro...AX-120AX-(20-cc)-cu-toba-p2640p.html , care este mai usor decat un benzinar ,diferenta este de vreo 300gr , dar ca si trepidatii cred ca cel in 4T zdrangane fuselajul mai mult decat benzinar 30cc , nu sunt impacat cu sistemul de prindere al aripilor intre ele , nu vreau sa le lipesc intre ele fiindca vor fi incomode de transportat , acum in legatura cu fuselajul si panoul de foc , cred eu ca daca se rocomanda motoare asa maricele pentru el au facut si structura sa reziste la trepidatiile unui motor asa mare gen 20cc/4T http://www.rhcforum.ro/public/style_emoticons/default/good.gif
#30
Postat 19 April 2015 - 08:07 AM
marian.dumitru74, la 19 April 2015 - 08:01 AM, a spus:
voila:
Pentru a rula modelul, mai trebuie:
- Radiocomanda cu minim 5 canale
- Motor cu metanol 15 - 20 cc
- Servomecanisme Standard (5 buc)
- Elice adecvata pentru motorul folosit
- Con adecvat
- Bujie pentru motorul ales
Radio:
Multiplex Royal Pro 16 2.4GHz
Aero:
BADAN Kit - Yak55M 2.8m; MVVS116NP; Rezo RE2 MTW
EXTREME FLIGHT - Extra 300 2.3m; MVVS58 Prosport; Rezo -MVVS
MULTIPLEX - Funcub;Parkmaster;Funjet Ultra2
FREEWING - F22 Xicoy X45 Jet
ROBBE - Mistral 2.0m
F22 depron
AERONAUT - Triple RES 2.0m
Auto:
TRAXXAS - E Revo 1/16
ARRMA - Typhon 6S