Postat 22 April 2015 - 12:33 PM
Citeva precizari:
-Aeromodelul nu este parasol. Este un model cu aripa inalta (high wing);
-"Wot-4 XL" este unul dintre modelele proiectate de Chris Foss (aeromodelist de talie veche si experienta pe masura)). Seria "Wot-4", insumeaza 5 versiuni, cel mai mare fiind "Wot-4 Xtreme" (anvergura 2130 mm, motor 45-55 cm3).Intreaga gama de kit-uri semnate, Chris Foss - pe linga designul original - au calitati de zbor deosebite;
-Aripa inalta confera stabilitate, docilitate in zbor si usurinta in pilotaj;
-Stall-ul este "dulce";
-Este capabil sa evolueze la viteze incredibil de mici;
-Modelul nu este un trainer pur. Este un model sport (de divertisment, recreere, relax, etc.)capabil sa execute acrobatia de baza si, in plus poate fi utilizat pentru remorcaj planoare cu o anvergura de max. 4 m si o greutate de 7kg ;
-Producatorul recomanda: motor 15-20 cc 2t/4t, servomecanisme standard;
-Analogiile nu pot fi facute decit intre modele de aceeasi categorie;
-Motorul de 30cm3 este prea mare, in plus vei avea probleme cu C.G.;
-Un motor alimentat cu benzina are greutate si gabarit mai mare decit un motor glow cu aceeasi capacitate cilindrica.
Sugestii :
-Limitati-va la indicatiile oferite de producator;
-La un kit ARTF nu prea mai este mare lucru de facut. Controlati, totusi, intreaga structura si lipiturile:
-Pentru o exploatare normala un motor de 15cm3 si o elice 14x7 sint (zic eu) suficiente:
-Pentru remorcaj, un motor de 20 cm3.
Cer senin !
"Odata ce ai cunoscut zborul...vei pasi pe pamint privind spre cer...pentru ca acolo ai fost si acolo...ai vrea sa te intorci" -Leonardo Da Vinci