Team Durango DESC210 / DEST210 Short Course si Stadium Truck
#1
Postat 04 April 2013 - 08:04 PM
TEAM DURANGO DNX408
TEAM DURANGO DEST210
TEAM C TR02 / Absima JEKYLL
Hpi Sprint 2 DRIFT
HPI E10 DRIFT
Hot Bodies TC-FD DRIFT PRO KIT
HPI BAJA 5T
Proud member of HPI RACING ROMANIA TEAM
#2
Postat 04 April 2013 - 08:18 PM
Am ales sa trec de la vechiul meu E-Firestorm la DEST fiindca ofera o multitudine de setari suplimentare, cea mai importanta ar fi posibilitatea de montare a motorului central (4 pinioane sau 3 pinioane in transmisie) si montare in spate (de asemenea 4 pinioane sau 3 pinioane in transmisie), lucru care face acest truck sa fie foarte versatil, fiind foarte usor adaptat pistei sau suprafetei de rulare.
De la bun inceput, trebuie inteles ca acest model nu este unul de bashing, este un model de competitii, profesional.
TEAM DURANGO DNX408
TEAM DURANGO DEST210
TEAM C TR02 / Absima JEKYLL
Hpi Sprint 2 DRIFT
HPI E10 DRIFT
Hot Bodies TC-FD DRIFT PRO KIT
HPI BAJA 5T
Proud member of HPI RACING ROMANIA TEAM
#3
Postat 04 April 2013 - 08:33 PM
Pasul 2 a fost montarea tower-ului fata si a basculelor si a suruburilor de droop, si bilele pentru bielete le-am montat folosind saibe de 2mm de aluminiu Tresrey, pentru a inlocui saibele standard din pachet de material compozit, care dupa uzura si folosire indelungata se deformeaza incet.
TEAM DURANGO DNX408
TEAM DURANGO DEST210
TEAM C TR02 / Absima JEKYLL
Hpi Sprint 2 DRIFT
HPI E10 DRIFT
Hot Bodies TC-FD DRIFT PRO KIT
HPI BAJA 5T
Proud member of HPI RACING ROMANIA TEAM
#4
Postat 04 April 2013 - 08:34 PM
Durango DESC210 / Tekin RS Pro / Tekin Redline 8.5T - Race Ready
Spektrum DX3R Pro
#5
Postat 04 April 2013 - 08:45 PM
Au urmat ansamblul de fuzete si portfuzete ( ca si upgrade am montat din start setul de hex-uri de aluminiu de la Durango, kit-ul vine cu hex-uri de material compozit in standard) si am inlocuit saibele de material compozit cu unele de la Tresrey din kit-ul mentionat anterior si am profitat de ocazie pentru a monta rulmenti upgrade de la bun inceput, folosind rulmenti TRESREY de inalta precizie cu garnitura de teflon in fuzete, deoarece dupa cum se spune "paza buna,trece primejdia rea" :p
Ce face aceste portfuzete deosebite este faptul ca avem Caster ajustabil la ele de 15 20 30 35 de grade, folosind insertiile de portfuzete oferite in kit. De asemenea fuzetele spate vor avea insertii si acestea vor seta TOE IN-ul de la 1.5Grade pana la 4.5Grade cu cresteri de 0.5grade.
Am continuat cu montarea planetarelor de tip CVD, care vin neasamblate in pachet.
Aceasta postare a fost editata de sandrei: 04 April 2013 - 08:47 PM
TEAM DURANGO DNX408
TEAM DURANGO DEST210
TEAM C TR02 / Absima JEKYLL
Hpi Sprint 2 DRIFT
HPI E10 DRIFT
Hot Bodies TC-FD DRIFT PRO KIT
HPI BAJA 5T
Proud member of HPI RACING ROMANIA TEAM
#6
Postat 04 April 2013 - 08:54 PM
Un lucru de mentionat, foarte bun, la planetarele CVD, pinul este captiv in interiorul rulmentului, deci nu se poate intampla ca in mijlocul unei curse sa pierzi pinul care tine planetara de cupa...
Voi continua maine cu proiectul, asamblare amortizoare Big Bore si transmisia..
TEAM DURANGO DNX408
TEAM DURANGO DEST210
TEAM C TR02 / Absima JEKYLL
Hpi Sprint 2 DRIFT
HPI E10 DRIFT
Hot Bodies TC-FD DRIFT PRO KIT
HPI BAJA 5T
Proud member of HPI RACING ROMANIA TEAM
#7
Postat 05 April 2013 - 06:36 PM
Ca si cauciucuri am ales o combinatie pentru mocheta pe spate folosind Hot Bodies Powerpin Pink cu insertii medii si pe fata Proline Suburbs Soft cu insertii Tari.
Pasul urmator a fost montarea amortizoarelor, care sunt unele dintre cele mai calitative amortizoare pe care le-am asamblat pana acum, folosind un ulei mai tare pe puntea fata 45Wt si pe spate un 40WT, am folosit aceasta combinatie pe SC pe mocheta si masina s-a comportat impecabil (vom vedea cu prima ocazie)
Cel mai dificil pas a fost montarea diferentialului pe bile care vine in dotarea standard a masinii si anume montarea CIRCLIP-ului, un fel de e-clips pentru care trbeuie un cleste special (pe care evident nu il aveam), asa ca a durat un pic asamblarea. Voi incerca pentru inceput sa rulez cu diferentialul pe bile, iar daca imi va da dureri de cap voi trece ulterior pe unul cu sateliti, insa sa speram ca nu va fi nevoie.
Din pacate am avansat foarte putin azi din lipsa de timp, dar voi recupera pe weekend...
TEAM DURANGO DNX408
TEAM DURANGO DEST210
TEAM C TR02 / Absima JEKYLL
Hpi Sprint 2 DRIFT
HPI E10 DRIFT
Hot Bodies TC-FD DRIFT PRO KIT
HPI BAJA 5T
Proud member of HPI RACING ROMANIA TEAM
#9
Postat 08 April 2013 - 09:53 PM
Montat diferential si transmisie complet. Am ales montarea MID MOTOR in defavoarea Rear Motor deoarece masina va rula momentan mai mult pe pista indoor, cu motorul central si transmisia cu 4 pinioane (se mai poate monta cu 3 pinioane), prin montarea celor 4 pinioane in transmisie motorul se va invarti in aceeasi directie cu directia de rotatie a rotilor. Acest lucru va ajuta la aderenta pe linii drepte si va reduce wheely-urile in acceleratie maxima. Un diferential si o transmisie destul de complexa, putin greu de asamblat, trebuie sa recunosc.
http://www.team-durango.com/blog/wp-content/gallery/cache/1511__600x666_mm4.jpg
Maine urmeaza montarea amortizoarelor si a electronicii!
Aceasta postare a fost editata de sandrei: 08 April 2013 - 09:53 PM
TEAM DURANGO DNX408
TEAM DURANGO DEST210
TEAM C TR02 / Absima JEKYLL
Hpi Sprint 2 DRIFT
HPI E10 DRIFT
Hot Bodies TC-FD DRIFT PRO KIT
HPI BAJA 5T
Proud member of HPI RACING ROMANIA TEAM
#12
Postat 11 April 2013 - 09:32 PM
Radu Cainamisir, la 11 April 2013 - 09:19 PM, a spus:
Salut, nu inteleg intrebarea?!
TEAM DURANGO DNX408
TEAM DURANGO DEST210
TEAM C TR02 / Absima JEKYLL
Hpi Sprint 2 DRIFT
HPI E10 DRIFT
Hot Bodies TC-FD DRIFT PRO KIT
HPI BAJA 5T
Proud member of HPI RACING ROMANIA TEAM
#15
Postat 11 April 2013 - 10:29 PM
-Associated B7 - buggy 2wd electric
-Associated B74.2 - buggy 4wd electric
-Mugen MTC2 - stock/mod touring electric
-Associated SC6.2 - short course 2wd electric
-Losi SCTE 2.0 - short course 4wd electric
-Mugen MBX5T - truggy nitro
-Mugen MBX6 - buggy nitro
-Kyosho MR03 - 1/28 box stock
-GLR racing - 1/28 mod
-Garbage collection - Crawler performance scale
[center]Club
C.S.T.A. Bucuresti
#16
Postat 11 April 2013 - 10:51 PM
Memento, la 11 April 2013 - 10:27 PM, a spus:
+1.
Nu sunt special create pentru mocheta, dar este varianta cea mai optima pentru asemenea suprafata. Profilul lor le face sa ruleze exceptional pe mocheta.
In alta ordine de idei, maine o punem pe standul de reglaj sa ii facem reglajele complete pentru a fi gata de functionare. Va tin la curent :D
TEAM DURANGO DNX408
TEAM DURANGO DEST210
TEAM C TR02 / Absima JEKYLL
Hpi Sprint 2 DRIFT
HPI E10 DRIFT
Hot Bodies TC-FD DRIFT PRO KIT
HPI BAJA 5T
Proud member of HPI RACING ROMANIA TEAM
#18
Postat 12 April 2013 - 09:29 AM
Memento, la 11 April 2013 - 10:56 PM, a spus:
Pai sper ca incepem sa ne strangem la concursurile din bucuresti cu truck-uri. L-am facut fiindca imi place mult clasa truck in 2010 am folosit doar Firestorm in campionatul FX tot anul si am fost foarte incantat. Acum in 27 sunt convins ca fiind concurs pe tot weekendul vom fi destui cu truck ;).
Le: nici unul dintre kit-uri nu are conversie inclusa in pachet, desi raman o palarie de piese de rezerva in cutie si nefolosite, ca sunt totusi multe diferente intre ele ca si constructie - in primul rand sasiul care este diferit.
Aceasta postare a fost editata de sandrei: 12 April 2013 - 09:31 AM
TEAM DURANGO DNX408
TEAM DURANGO DEST210
TEAM C TR02 / Absima JEKYLL
Hpi Sprint 2 DRIFT
HPI E10 DRIFT
Hot Bodies TC-FD DRIFT PRO KIT
HPI BAJA 5T
Proud member of HPI RACING ROMANIA TEAM
#19
Postat 12 April 2013 - 09:47 AM
-Associated B7 - buggy 2wd electric
-Associated B74.2 - buggy 4wd electric
-Mugen MTC2 - stock/mod touring electric
-Associated SC6.2 - short course 2wd electric
-Losi SCTE 2.0 - short course 4wd electric
-Mugen MBX5T - truggy nitro
-Mugen MBX6 - buggy nitro
-Kyosho MR03 - 1/28 box stock
-GLR racing - 1/28 mod
-Garbage collection - Crawler performance scale
[center]Club
C.S.T.A. Bucuresti
#20
Postat 09 May 2013 - 03:42 PM
Noutati, full Revolution Design Racing Products si cateva upgrade de casa Team Durango
Team Durango
TD320130 - Greutate bot masina cupru - 30Grame
TD310272 - Placi slipper aluminiu cu racire
Revolution Design Racing
RDRP0042 - Saibe aluminiu Topdeck
RDRP0045 - Suport suspensie spate RR Cupru - 18 grame (am ales aceasta varianta in detrimentul versiunii de aluminiu cu greutate redusa pentru a echilibra diferenta de greutate rezultata dupa adaugarea de greutati fata)
RDRP0039 - Suport suspensie fata aluminiu - 21 grame ( nu am ales versiunile de cupru mult mai grele,datorita aderentei maxime de care beneficiaza un truck pe viraje, greutatile mari fiind mult mai indicate pe modele gen Buggy, SC 2WD)
RDRP0054 - Saibe amortizoare reproiectate aluminiu + capac inferior aluminiu
RDRP0037 - Saibe suport acumulator aluminiu pentru a inlocui saibele standard de plastic care sunt enervante la folosiri dese
RDRP0035 - Suport acumulator aluminiu - inlocuit versiunea standard de plastic pentru un plus de rigiditate per rezultat general al masinii si pentru greutatea marita fata de piesa de plastic
Cateva poze, aici:
https://www.facebook...579565575410988
TEAM DURANGO DNX408
TEAM DURANGO DEST210
TEAM C TR02 / Absima JEKYLL
Hpi Sprint 2 DRIFT
HPI E10 DRIFT
Hot Bodies TC-FD DRIFT PRO KIT
HPI BAJA 5T
Proud member of HPI RACING ROMANIA TEAM
#22
Postat 22 May 2013 - 01:01 AM
bogdan97, la 18 May 2013 - 08:52 PM, a spus:
Gama DEST DESC 210 vin cu o noua tehnologie la constructia sasiului si anume DIMEC Technology care in cateva cuvinte este o tehnologie noua de injectare a materialuluui de compozit. Ca si upgrade exista mai multe tipuri de rigiditati pentru sasiu.
Si o poza cu DEST210 la concursul din Mures, terminat si in stadiul de setari si reglaje :D Eu zic ca a iesit super...
Aceasta postare a fost editata de sandrei: 22 May 2013 - 01:04 AM
TEAM DURANGO DNX408
TEAM DURANGO DEST210
TEAM C TR02 / Absima JEKYLL
Hpi Sprint 2 DRIFT
HPI E10 DRIFT
Hot Bodies TC-FD DRIFT PRO KIT
HPI BAJA 5T
Proud member of HPI RACING ROMANIA TEAM
#23
Postat 24 July 2013 - 09:10 AM
Am facut schimbarea de la Hpi Blitz la Team Durango DESC in urma cu o saptamana si pot spune doar atat, masina este EXTRAORDINARA. Inaugurarea am facut-o la noua pista RC OFFROAD RING din Satu Mare si masina s-a simtit foarte bine pe pista de pamant.
TEAM DURANGO DNX408
TEAM DURANGO DEST210
TEAM C TR02 / Absima JEKYLL
Hpi Sprint 2 DRIFT
HPI E10 DRIFT
Hot Bodies TC-FD DRIFT PRO KIT
HPI BAJA 5T
Proud member of HPI RACING ROMANIA TEAM
#24
Postat 06 November 2013 - 02:37 AM
TEAM DURANGO DNX408
TEAM DURANGO DEST210
TEAM C TR02 / Absima JEKYLL
Hpi Sprint 2 DRIFT
HPI E10 DRIFT
Hot Bodies TC-FD DRIFT PRO KIT
HPI BAJA 5T
Proud member of HPI RACING ROMANIA TEAM
#25
Postat 21 May 2014 - 11:06 PM
Rezultat: ax spur perfect echilibrat, fara nici cea mai mica vibratie.
TEAM DURANGO DNX408
TEAM DURANGO DEST210
TEAM C TR02 / Absima JEKYLL
Hpi Sprint 2 DRIFT
HPI E10 DRIFT
Hot Bodies TC-FD DRIFT PRO KIT
HPI BAJA 5T
Proud member of HPI RACING ROMANIA TEAM
#28
Postat 22 May 2014 - 08:44 AM
#30
Postat 22 May 2014 - 01:02 PM
RDRP sunt tuneri pentru mai multe branduri. Iau pe rand cate un sasiu si scot piese upgrade pentru el. Cu Durango au terminat,dupa ce vor termina cu noua gama kyosho, vor incepe sa scoata produse pentru noile Associated B5. Acestea sunt informatii de interior :p
TEAM DURANGO DNX408
TEAM DURANGO DEST210
TEAM C TR02 / Absima JEKYLL
Hpi Sprint 2 DRIFT
HPI E10 DRIFT
Hot Bodies TC-FD DRIFT PRO KIT
HPI BAJA 5T
Proud member of HPI RACING ROMANIA TEAM