Modelism - RHC Forum: XERUN-SCT-PRO 120A 1/10 Combo - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 2 Pagini +
  • 1
  • 2

XERUN-SCT-PRO 120A 1/10 Combo Ce parere aveti de acest combo?

#31 Useril este offline   aiurica 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 1558
  • Inregistrat: 22-July 11
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Life

Postat 26 May 2015 - 03:32 PM

eu cu 12 ....cu 13 se incalzea. motor 4,5 si mamba max pro.
Nu terminam cursa cu 13 pt ca intra in protectie.Nu exclud si alte defectiuni la trenul de rulare....insa cu velineon nu pateam nimic.
0

#32 Useril este offline   Octavian_B 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 733
  • Inregistrat: 01-October 14
  • Gender:Male
  • Location:Sibiu
  • Interests:Automodelism, aeromodelism, cilism montan.

Postat 26 May 2015 - 03:57 PM

Dupa cate inteleg, ESC-ul se incalzea la tine si intra in protectie termica. Motorul cum se incalzea?
Tekno SCT410.3
Team Associated SC5M
Losi Rock Rey
HB-HPI D216
0

#33 Useril este offline   aiurica 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 1558
  • Inregistrat: 22-July 11
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Life

Postat 26 May 2015 - 04:24 PM

motorul se incalzea la 100 de grade.....el era cel care oprea
0

#34 Useril este offline   Octavian_B 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 733
  • Inregistrat: 01-October 14
  • Gender:Male
  • Location:Sibiu
  • Interests:Automodelism, aeromodelism, cilism montan.

Postat 26 May 2015 - 06:31 PM

La motorul asta din combo, nu-mi fac probleme cu un pinion 13T, deja l-am testat si abia dupa 3 baterii, una dupa alta si condus in linii scurte, fara sa aiba timp sa se ventileze motorul de la curentul de aer, am obtinut o temperatura de 70 grade. Nu pot sa ma laud ca am condus agresiv, dar nici nu l-am iertat prea tare. Insa astept sa ies afara pe un asfalt foarte aderent, cum este in paracarea de la fostul OBI si vreau sa vad cum se comporta cu pinionul de 15T. Sincer, dupa toate povestile laudative pe care le-am auzit despre comboul asta, vreau sa-l testez sa vad daca pocneste ceva! Daca nu pocneste, inseamna ca ma pot baza pe el si pot merge mai departe. Voi reveni cu rezultatul dupa ce vremea se mai indreapta putin si-mi fac timp sa ies.
Tekno SCT410.3
Team Associated SC5M
Losi Rock Rey
HB-HPI D216
0

#35 Useril este offline   Octavian_B 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 733
  • Inregistrat: 01-October 14
  • Gender:Male
  • Location:Sibiu
  • Interests:Automodelism, aeromodelism, cilism montan.

Postat 20 July 2015 - 02:38 PM

A venit si ziua in care am terminat de construit sistemul de racire pentru motorul Xerun SCT 4000Kv, compus din: Motor mount din aluminiu anodizat, Motor plate din aluminiu anodizat, plus un radiator de dimensiuni mici montat pe striatiile de racire ale motorului. Pe acest radiator am montat senzorul de temperatura lipit cu simt de raspundere. Dupa cum am mai spus si mai sus, motor mount + motor plate sunt ca un buffer de caldura lent, dar cu o capacitate calorica semnificativa, iar radiatorul preia varfurile de caldura si produce o racire locala dinamica atunci cand exista o circulatie de aer. In felul acesta, am pus pe motor un pinion de 15T si am folosit spurul de 54T. Am iesit intr-o parcare pavata cu dale tip "biscuiti" si am ales un circuit cat de complex am putut, pe care am rulat cat de tehnic am putut, respectand delimitarile traseului.
Rezultatele:
- ESC-ul S-a comportat foarte bine, livrand putere catre motor fara sa "se balbaie" deloc. Cand am apasat pe tragaci, mi-a livrat instant putere catre motor, fara nici un pic de cogging. Temperatura nu am masurat-o, dar am apreciat ca nu a depasit deloc 50 grade Celsius.
- Motorul chiar si cu pinionul de 15T a livrat putere din plin la roti, fara probleme, rupand cu usurinta aderenta rotilor. Top speed suficient, cuplu suficient incat sa conduc la limita de aderenta. Temperatura masurata, conducand aproape continuu cu doua seturi de baterii, a fost de maxim 54-55grade celsius in mers(cu racire prin circulatia aerului in jurul motorului), iar dupa ce am oprit, a crescut temperatura pana la maxim 59-60 grade Celsius. Am observat ca temperatura de pe radiator(unde am montat si senzorul de temperatura) este cu cateva grade mai mica(maxim 5 grade) decat partea din fata a motorului. Luand toate aceste aspecte in considerare, temperatura maxima de pe motor a fost undeva pe la 65 grade Celsius, avand in vedere ca afara era seara, deci nu prea cald.
Eu unul sunt foarte multumit de performantele si regimul termic al acestui combo si sincer, nu simt ca as avea nevoie de mai mult de la el(poate daca ar fi fost si water proof ar fi fost tot ce mi-as fi putut dori). Sunt sigur ca in regim sever de concurs, pe vreme calda, aderenta foarte mare linii scurte, daca folosesc pinionul de 15T nu cred sa depasesc 85-90 grade maximum in 5 minute de concurs. Daca micsorez pinionul, situatia se va relaxa si mai mult. Singura limitare de data asta au fost bateriile pe care le-am scos cam calde din masinuta si una s-a si umflat putin, dar si-a revenit dupa ce am incarcat-o.
Tekno SCT410.3
Team Associated SC5M
Losi Rock Rey
HB-HPI D216
0

#36 Useril este offline   aiurica 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 1558
  • Inregistrat: 22-July 11
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Life

Postat 20 July 2015 - 03:12 PM

din pacate....si-a revenit doar optic.
fizic mai greu.
Umflatura va reveni .....trist dar va reveni.POti sa mai tragi de ele dar intr-un regim de concurs unde tragi de el incarci si descari rapid, nu vor rezista.
Daca testul nu a fost pe o pista, temperaturile nu sunt concludente.Nu poti afirma ca daca ai avut 50 pe pamant vei avea 80 pe pista.O singura rampa mai delicata unde ai nevoie de o setare radicala iti poate ridica temperaturile major.
Eu de exemplu la Budapesta-RCProof, pentru o singura rampa am dat peste cap orice calcul....Rampa era foarte lunga si linia unde trebuia sa pregatesti saritura f scurta.Trebuia timing, boost....temperaturile o luau razna si fara ventilatoare intra in protectie.
Iti recomand sa te duci pe o pista sa vezi ce si cum.

Sa inteleg ca pregatesti masina pentru o etapa de concurs sau chiar Nationale/Tg Mures? :)
0

#37 Useril este offline   Octavian_B 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 733
  • Inregistrat: 01-October 14
  • Gender:Male
  • Location:Sibiu
  • Interests:Automodelism, aeromodelism, cilism montan.

Postat 20 July 2015 - 04:14 PM

Ma astept ca acumulatorul sa aiba de suferit pe termen lung, dar oricum nu m-as fi bazat pe el la o competitie, am altul pe care ma pot baza si ma pregatesc sa mai cumpar unul cu prima ocazie cand voi simti nevoia. Pe astia doi care par mai obositi voi incerca sa-i mai menajez.
Testul asta nu l-am facut pe pamant ci intr-o parcare pavata. Aici aderenta este semnificativ mai mare decat pe pamant, dar mai mica decat pe un asfalt curat. Am sa imi gasesc timp sa refac testul intr-o parcare pe care o stiu cu un asfalt foarte aderent si curat. Din pacate, in Sibiu sau prin imprejurimi nu exista nisi o pista de automodelism. Inteleg ca niste rampe vor mari destul de mult temperatura, dar de la pinionul de 15T, am destul loc sa scad la 14T sau chiar 13T, care ma vor readuce in zona "safety". Un alt aspect este acela ca o cursa dureaza 5 minute, iar eu am condus aproape continuu doua baterii.
Eu deocamdata ma pregatesc de unul singur si nu sunt sigur pentru ce, caci am mai mereu timpul planificat si ocupat si nu reusesc sa ajung la nici o etapa de concurs. Initial tot incerc sa ajung la Tg. Mures. Acum am inteles ca urmatoarele doua etape vor fi la M. Ciuc si deocamdata mi-e imposibil sa ajung acolo. Urmatoarea etapa de la Tg. Mures incerc sa o onorez si eu. Ar mai fi si concursurile din Bucuresti, dar nu ma simt pregatit sa ma aventurez pe acolo, trebuie sa mai exersez putin...
Tekno SCT410.3
Team Associated SC5M
Losi Rock Rey
HB-HPI D216
0

#38 Useril este offline   aiurica 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 1558
  • Inregistrat: 22-July 11
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Life

Postat 20 July 2015 - 04:47 PM

Urmatoarea etapa la TG Mures probabil ca va fi etapa de Campionat National SC 2wd, 4 Wd.
Pentru a participa, trebuie sa aderi la un club de automodelism existent.Si iti recomand din toata inima sa o faci....iti va creste pasiunea fata de modelism direct proportional cu ceea ce simti acum.


pamant....asfalt...same shit....tot de distractie te-ai dat.Testul nu este concludent.Cate franari ai avut? :))
ai idee cate accelerari urmate de frane bruste sunt pe parcursul a 10 secunde intr-un regim de concurs? multe.5 min de cursa pot fi echivalentul a 15...20 min de joaca.Nici macar antrenamentul nu este la fel de exact precum o cursa.

hai....lasa parcarile si hai la curse....
m. ciuc....tg mures....satu mare....tg lapus.....bucuresti....ai piste o groaza ...esti in centru....nu ai scuze. :)
0

#39 Useril este offline   Octavian_B 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 733
  • Inregistrat: 01-October 14
  • Gender:Male
  • Location:Sibiu
  • Interests:Automodelism, aeromodelism, cilism montan.

Postat 21 July 2015 - 10:13 AM

Usor de zis, dar destul de greu de facut in asa fel incat sa particip la competiile din tara, cand trebuie sa-mi rezerv cate 2-3 zile pentru fiecare deplasare. Imi este mai la indemana sa inchiriez 1-2 ore o pista de carting si sa ma antrenez cu automodelul pe ea, decat sa ajung la Tg. Mures, M. Ciuc, Bucuresti, etc... Mai ramane de vazut cum fac sa imi construiesc si una sau 2 trambuline si sa le las las in depozitul pistei, ca sa le am cand ma mai duc acolo. Can asta ar fi solutia sa ma bucur si eu de acest sport. Stiu ca este mai scump sa inchiriez o pista intreaga de carting pentru antrenamente, dar nu banii sunt principala problema, ci lipsa timpului pentru deplasari.
Im masura posibilitatilor, mi-as dori totusi sa vin si eu la concursuri in tara si poate am sa ma intalnesc cu o parte dintre voi, cei de pe forum, sa mai schimbam impresii la fata locului!
Tekno SCT410.3
Team Associated SC5M
Losi Rock Rey
HB-HPI D216
0

#40 Useril este offline   Octavian_B 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 733
  • Inregistrat: 01-October 14
  • Gender:Male
  • Location:Sibiu
  • Interests:Automodelism, aeromodelism, cilism montan.

Postat 05 August 2015 - 04:03 PM

De curand am montat pe Slash-ul de care am tot vorbit, un E-BEC de 7.2V pentru servoul HV pe care il folosesc. Pentru aceasta, am alimentat receptorul, modulul de telemetrie si servoul din tensiunea de 7.2V de la E-BEC, iar din mufa de la ESC am folosit numai semnalul si masa pe care le-am conectat la receptor. BEC-ul intern al ESC-ului l-am desprins, l-am izolat si l-am lasat in aer. ESC-ul acesta de la HobbyWing are o facilitate foarte faina: portul in care vine conectorul de alimentare pentru cooler-ul de racire, se poate folosi si pentru a programa ESC-ul. La inceput, pana sa deconectez borna + de la internal BEC ESC, nu-mi mergea preogramarea din conectorul extern de la cooler, nu-mi intra in meniu, decat daca programam direct prin mufa de semnal clasica. Acum, dupa ce am facut aceasta modificare pentru E-BEC, in sfarsit imi merge sa programez ESC-ul fara sa mai desfac cutia water-proof unde este receptorul si in care vine mufa de programare clasica de la ESC. Ceea ce este foarte convenabil si rapid.
Tekno SCT410.3
Team Associated SC5M
Losi Rock Rey
HB-HPI D216
0

#41 Useril este offline   Octavian_B 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 733
  • Inregistrat: 01-October 14
  • Gender:Male
  • Location:Sibiu
  • Interests:Automodelism, aeromodelism, cilism montan.

Postat 27 January 2016 - 10:12 AM

Update:
Am pus ESC-ul SCT-PRO 120A pe un Slash transformat in Trial Truck, cu pretentii de crawler ocazioanal,

care la ora actuala cantareste peste 3KG si am folosit atat un motor TrackStar 4250KV 4 poli sensored,

cat si Velineon 3500KV 4 poli sensorless de la Traxxas. Am folosit acest truck atat la viteza, cat si

in crawling mod, escaladand pietre, maluri si tot felul de rape.

Rezultate:
Cu motorul TrackStar 4250KV 4 poli sensored, ESC-ul folosit s-a dovedit extraordinar de liniar si cu

acceleratii foarte line si controlate liniar, in toate conditiile. La un moment dat, dupa ce am urcat mai

multe rape la viteze mici, care au solicitat motorul destul de mult, am observat ca motorul trepideaza

la viteze foarte mici, dupa ce prinde viteza isi revine. Analizand situatia, am gasit motivul:

dincauza ca motorul se incalzea, si semnalele de la senzorii HALL se alterau si ESC-ul lua decizia sa

comute pe modul de comanda sensorless, de aceea si trepidatia usoara la pornitul de pe loc si la

viteze mici. Decizia ESC-ului a fost foarte buna, caci o situatie similara cu un alt ESC mi-a ars

un alt motor, din cauza semnalelor HALL alterate si o comanda decalata a fazelor. Deci nota 10 pentru acest ESC.

Cu motorul Velineon 3500KV 4 poli sensorless de la Traxxas, am ramas uimit cat de fin il controleaza

in aceleazi conditii. Ba mai mult, in urcare la viteze mici, atunci cand motorul se comanda "open-

loop", ESC-ul il comanda "pas-cu-pas" si nu scapa nici o comutatie. Adica motorul nu scapa inapoi,

oricat de mare ar fi sarcina. Chiar am blocat rotile si am comandat gradual motorul, pana a intrat

sliper-cluch-ul in funtiune si ESC-ul a comandat motorul extrem de liniar si precis. Inca o nota de 10

pentru acest ESC extraordinar.
Nu credeam ca se poate face crawling cu motoare brusless sensorless, pana acum!
Tekno SCT410.3
Team Associated SC5M
Losi Rock Rey
HB-HPI D216
0

Arata acest topic


  • 2 Pagini +
  • 1
  • 2


Raspuns rapid

  

8 useri citesc topicul
0 membri, 8 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro