Modelism - RHC Forum: XERUN-SCT-PRO 120A 1/10 Combo - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 2 Pagini +
  • 1
  • 2

XERUN-SCT-PRO 120A 1/10 Combo Ce parere aveti de acest combo?

#1 Useril este offline   Octavian_B 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 733
  • Inregistrat: 01-October 14
  • Gender:Male
  • Location:Sibiu
  • Interests:Automodelism, aeromodelism, cilism montan.

Postat 10 April 2015 - 02:58 PM

Curand am cumparat acest combo XERUN-SCT-PRO 120A 1/10 Combo cu motorul de 4000KV si urmeaza sa-l montez pe un Slash 4WD LCG. As vrea sa stiu daca il mai are cineva si ce impresie i-a lasat. Cu alte cuvinte, ce performante ati experimentat cu acest combo, comparativ cu ce ati mai testat intre timp? Pe forumuri am gasit in marea majoritate numai pareri laudative despre acest combo si performantele tind sa le egaleze pe ale combourilor ale marilor companii de renume.
Mentionez ca eu nu ma ghidez dupa branduri ci dupa experiente obiective ale celor care au experimentat pe viu diverse produse. In urmatoarele saptamani nu voi mai avea timp de automodelism, asa ca, desi am pe masa acest combo, nu voi avea timp sa ies sa-l testez. Dar indata ce voi reusi sa-l testez, va voi impartasi impresiile mele in urma testelor.
La prima vedere, comboul pare sa fie de o calitate foarte buna si promite mult! Tin sa mentionez ca am avut un motor Tekin Redline 5.5T 4000KV can 550 si comparativ cu motorul meu Velineon 4 poli 3500KV (model 2014!!!) can 540 de la Traxxas, Tekin-ul a fost foarte dezamagitor. Adica avea turatie mai mare si masina atingea viteza mai mare, dar ca si cuplu... era prea putin fata de ce ma asteptam de la asa un motor atat de laudat... De aceea nu era ceea ce aveam nevoie si l-am dat, invatand o lectie si anume, sa nu ma mai uit la branduri neaparat ci la performante practice!
Tekno SCT410.3
Team Associated SC5M
Losi Rock Rey
HB-HPI D216
0

#2 Useril este offline   aiurica 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 1558
  • Inregistrat: 22-July 11
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Life

Postat 10 April 2015 - 05:52 PM

Ambele pe 2s si tu ai simtit ca un kv 4000 este sub velineon?
Eu am avut velineon pe slash si pe 2s era lent.
Pe SC am avut si tekin si novak si teenshock.....pe 2s toate muuuùuuuuult peste velineon.
0

#3 Useril este offline   Octavian_B 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 733
  • Inregistrat: 01-October 14
  • Gender:Male
  • Location:Sibiu
  • Interests:Automodelism, aeromodelism, cilism montan.

Postat 10 April 2015 - 06:56 PM

Vezi postareaaiurica, la 10 April 2015 - 05:52 PM, a spus:

Ambele pe 2s si tu ai simtit ca un kv 4000 este sub velineon?
Eu am avut velineon pe slash si pe 2s era lent.
Pe SC am avut si tekin si novak si teenshock.....pe 2s toate muuuùuuuuult peste velineon.

Hai sa ne intelegem despre ce este vorba: am atentionat ca eu vorbesc de Traxxas Velineon model 2014 cu 4 poli, can 540 modificat, adica lungimea efectiva este de 56mm. Am spus ca Tekin-ul cu 2 poli este mai rapid decat Velineon, dat fiind si KV-ul de 4000, dar ca si cuplu, crede-ma, este net suprior modelul de la Traxxas amintit, doar cu limitarea top speed-ului. Tu poate ai avut modelul Velineon 3500KV cu 2 poli, pe care il am si eu, model 2012, care intr-adevar, este net inferior Tekin-ului in 2 poli de 4000KV. Am desfacut ambele motoare, Tekin Redline 5.5T 2 poli 4000KV si Traxxas Velineon 4 poli si 3500KV si am comparat rotoarele si am inteles de ce modelul de la Traxxas are cuplul atat de mare: Tekin, desi are rotorul mai lung, are diametrul de aproximativ 13mm(model competitional, restrictii ROAR) si gap-ul dintre rotor si stator este maaare, in timp ce rotorul de la Traxxas are diametrul de aproximativ 18-19mm(model bashing, nici o restrictie) si gap-ul dintre rotor si stator este foarte mic. Daca faci si tu o estimare a intensitatii campului magnetic in cele doua motoare in funtie de gap si calculezi estimativ si bratul fortei dat de diametrul rotorului, vei intelege ca nu vorbesc prostii. Plus ca un motor cu 4 poli este alta poveste decat cele in 2 poli.
Povestea la motorul de 4000KV 4 poli care vine in combo-ul celor de la HobbyWing este asemanatoare cu cea de la Velineon 3500KV 4 poli.
Tekno SCT410.3
Team Associated SC5M
Losi Rock Rey
HB-HPI D216
0

#4 Useril este offline   Octavian_B 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 733
  • Inregistrat: 01-October 14
  • Gender:Male
  • Location:Sibiu
  • Interests:Automodelism, aeromodelism, cilism montan.

Postat 14 April 2015 - 10:42 AM

Chiar nu are nimeni acest combo de la HobbyWing? Sau macar combouri asemanatoare de la ei? Chiar ma mir ca in Romania nu prea am auzit de oameni care sa isi echipeze automodelele cu electronica de la HobbyWing, cu toate ca acestea sunt foarte apreciate in rest si au review-uri foarte bune. Eu am luat anul trecut un ESC sensored de 120A clona dupa HobbyWing, dar cu acelasi soft si hardware, incat si programatorul original imi citeste perfect meniul si setarile si am fost uimit cat de bine lucreaza si ce putere imi livreaza motorului. E vorba de un ESC care nu este proiectat sa reziste pentru SCT 4WD si cand l-am pus pe Slash-ul meu si i-am pus un motor cu 4 poli can 540 si o batrie 2S 5900maH de 60C, ma asteptam sa sara MOS-FET-ii din ESC ca popcornul, cand colo masina se comporta ca trezita la viata si cand apasam tare pe acceleratie, toate patru rotile se invarteau in gol far probleme chiar si pe asfalt, iar pe mocheta se ridica pe rotile din spate fara probleme. ESC-ul chiar si clona, nu ajungea nici la 50 grade Celsius, in timp ce motorul ajungea la maxim 80 grade dupa o baterie intreaga!
Abia astept sa imi gasesc timp sa pun pe masina si comboul nou achizitionat sa vad cum se comporta, deoarece promite mult!
Tekno SCT410.3
Team Associated SC5M
Losi Rock Rey
HB-HPI D216
0

#5 Useril este offline   Octavian_B 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 733
  • Inregistrat: 01-October 14
  • Gender:Male
  • Location:Sibiu
  • Interests:Automodelism, aeromodelism, cilism montan.

Postat 16 April 2015 - 10:21 AM

Am fost ieri cu Slash-ul meu vechi 4WD HCG pe care am pus comboul de la HobbyWing XERUN-SCT-PRO 120A cu motorul de 4000KV 4 poli si am folosit timingul la neutru(15 grade trigonometrice) si punch level 1(cel mai mic posibil). De prima oara cand am pus masina jos si i-am dat "gaz" am crezut ca este "posedata", nu mi-a venit sa cred cata putere poate sa dezvolte acel motor. Am condus cu tot felul de motoare, dintre care acel Tekin Redline 2 poli, can 550, Tekin Pro4 4 poli, can 540 si nici unul nu se compara cu acest motor de la HobbyWing... Sigur sunt motoare mult mai puternice decat ce am eu acum, dar nu pot fii mai placut surprins de performantele lui asa cum este! Data viitoare am sa ma duc pe un teren mai aderent, asfalt in principiu si am sa ma joc mai mult la setari ca sa vad mai mult ce poate. Dar un lucru este sigur: daca vreau sa particip la concurs cu acest motor, trebuie sa imi cumpar o baterie noua mai puternica decat ce am eu. Numai unul dintre acumulatori a facut fata suficient de bine, si anume, cel pe care l-am folosit cel mai putin in decursul anului trecut, ceilalti doi, destul de uzati dupa mai bine de un an, au cam "tusit" dupa ce am tras din ei mai mult de 50%.
Am avut instalat pe masina sitemul de telemetrie si am vazut ca dupa 3 acumulatori si un condus agresiv, temperatura motorului la nivelul senzorului a ajuns pana la 70 grade Celsius, ceea ce inseamna ca in interiorul motorului se poate sa fii ajuns la 80 grade.
Tekno SCT410.3
Team Associated SC5M
Losi Rock Rey
HB-HPI D216
0

#6 Useril este offline   aiurica 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 1558
  • Inregistrat: 22-July 11
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Life

Postat 16 April 2015 - 10:53 AM

In 2s?
Daca ai planetare stoc .....pregateste-te sa le schimbi sau sa le upgradezi.
0

#7 Useril este offline   Octavian_B 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 733
  • Inregistrat: 01-October 14
  • Gender:Male
  • Location:Sibiu
  • Interests:Automodelism, aeromodelism, cilism montan.

Postat 16 April 2015 - 11:54 AM

Da, eu rulez doar cu acumulatori 2S. Si da, am planetare stoc. O data ce voi mari rata de acceleratie pe suprafete foarte aderente si cu cauciucuri pe masura, ma astept sa pocneasca si planetarele. Am in proiect sa cumpar planetare metalice, dar intai vreau sa ma dau la concurs cu varianta LCG preparata pentru asa ceva si astept sa-mi pocneasca prima planetara. Daca voi vedea ca planetarele vor ceda, le voi upgrada. Dar trebuie sa vad si la concurs automodelul, sa vad daca face fata si daca merita inca 120+ euro bagati in el! Deocamdata nu am avut probleme si trag de ceva timp de acel Slash.
Tekno SCT410.3
Team Associated SC5M
Losi Rock Rey
HB-HPI D216
0

#8 Useril este offline   aiurica 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 1558
  • Inregistrat: 22-July 11
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Life

Postat 16 April 2015 - 03:15 PM

Planetarele nu se vor rupe! Se vor torsiona, astfel actionand negativ asupra suspensiei. Nu vor mai lasa suspensia sa isi faca treaba si vor da peste cap orice setare ulei arc.
Eu am avut cred primul LCG din Ro varianta Ultimate. Am bagat ceva bani, am fost cu el l-a , dupa care mi-am luat Desc 410
0

#9 Useril este offline   Octavian_B 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 733
  • Inregistrat: 01-October 14
  • Gender:Male
  • Location:Sibiu
  • Interests:Automodelism, aeromodelism, cilism montan.

Postat 17 April 2015 - 08:03 AM

Vezi postareaaiurica, la 16 April 2015 - 03:15 PM, a spus:

Planetarele nu se vor rupe! Se vor torsiona, astfel actionand negativ asupra suspensiei. Nu vor mai lasa suspensia sa isi faca treaba si vor da peste cap orice setare ulei arc.
Eu am avut cred primul LCG din Ro varianta Ultimate. Am bagat ceva bani, am fost cu el l-a , dupa care mi-am luat Desc 410


WOW! Este atat de evident si totusi nu mi-am pus problema asta! Ai dreptate, planetarele stoc imi vor modifica foarte mult caracteristica dinamica a suspensiilor. Voi incerca in prima faza sa curat de fiecare data planetarele si sa le ung inainte de concurs si dupa, asta pana le schimb.
Din punctul tau de vedere, care planetare sunt mai bune pentru a inlocui cele stock, cele CVD sau tot planetare concentrice cu caneluri, asemanatoare cu cele originale, dar din otel, cu diametru redus? Sincer, imi place ideia de planetare din otel concentrice cu caneluri, asemanatoare cu cele stock, dar tare imi este ca raspunsul tau va fii pentru planetarele CVD.
Multumesc mult pentru ca m-ai atentionat cu privire la comportamentul acesta al planetarelor, la care, recunosc, nici nu m-am gandit!
Tekno SCT410.3
Team Associated SC5M
Losi Rock Rey
HB-HPI D216
0

#10 Useril este offline   aiurica 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 1558
  • Inregistrat: 22-July 11
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Life

Postat 17 April 2015 - 08:55 AM

Upgradeul de planetare coata 100 eur.
Vei da ulterior de prbl la prinderile in dif.
Apoi la uzura la suportul de motor si la rulmentii din el.

Ia ce este mai bun din Slash......adica mucifica-l sau lasa-l asa si vino la competitii cu el.

Asculta-l pe unu care a cheltuit ceva in aceasta masina;)
0

#11 Useril este offline   aiurica 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 1558
  • Inregistrat: 22-July 11
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Life

Postat 17 April 2015 - 08:58 AM

Aia nu au pus degeaba plastic.....au pus pt ca sunt vibratii foarte mari datorate unghiului dintre dif si axa ....la metal astea se transmit instant in rulmenti...la concurs cu slash schimbam rulmenti la roata.....dupa fiecare mansa.Planetare MIP si fuzete de aluminiu.Apoi se rupeau in diff....

Eu nu neg ca poti avea rezultate. Nici pe departe...insa o zi de concurs nu sunt 5 min de dat pe pista....daca stai sa schimbi rulmenti si diff de doua ori pe zi...crede-ma.....obosesti.....
0

#12 Useril este offline   Octavian_B 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 733
  • Inregistrat: 01-October 14
  • Gender:Male
  • Location:Sibiu
  • Interests:Automodelism, aeromodelism, cilism montan.

Postat 17 April 2015 - 10:53 AM

Poti sa-mi spui si mie ce acumulator foloseai la concursuri (2S sau 3S - in caz ca participai la open clas unde nu este limitare la baterie), ce electronica(ESC + motor) aveai pe Slash cand concurai cu el? Ce mi-ai spus despre lucrurile care sa ma astept sa pice sunt perfect logice, dar nu ma asteptam sa se intample chiar si in competitii unde se folosesc numai acumulatori 2S. Cel putin nu am gasit oameni pe forumuri care sa fi sesizat aceste probleme in asa scurt timp de utilizare. Eu am tras destul de tare de Slash-ul vechi HCG, ce-i drept nu in regim de concurs si pana acum nu mi-a picat nimic din ce ai enumerat tu. Dupa mai bine de 2 ani am uzura destul de mare in diferentiale, dar nu la planete, ci la pinioanele care ies din carcasa. Sunt si alte uzuri in fuzetele de aluminiu, in pinii lor de prindere, in brate, planetare, rulmenti, etc..., dar deocamdata nu a picat nimic. Am condus numai cu acumulatori 2S, motoare de la 3000KV pana la 4250KV, 2 si 4 poli, can 540 - 550. Am facut mentenantele la timp, zic eu. As vrea sa imi spui si ceva din setup-ul tau, ca sa stiu si cum as putea sa-mi setez noul ESC si motor si sa-mi adaptez si stilul de condus, in asa fel incat sa nu raman in mijlocul pistei cu Slash-ul rupt, dar nici sa nu raman "de caruta" miscandu-me ca un mielc. Multumesc!
Tekno SCT410.3
Team Associated SC5M
Losi Rock Rey
HB-HPI D216
0

#13 Useril este offline   aiurica 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 1558
  • Inregistrat: 22-July 11
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Life

Postat 17 April 2015 - 12:48 PM

Cu velineonul nu am avut nici o problema....problemele apar cand pui motoare cu adevarat de competitie de 5000kv 550.
Atunci apar problemele...caldura....randament....uzuri.
Electronica era Mamba max pro si Novak 4.5 t.

Aceiasi electronica pe Slash se ducea in 90...100 grade dupa o mansa.....pusa pe desc era in jur de 60 grade.

Doar la o competitie ai sa vezi ca nu e asa cum crezi tu si doar acolo sesizezi diferentele de putere si stabilitate. Si eu credeam acelasi lucru inainte.
Dar deja suntem offtopic
0

#14 Useril este offline   aiurica 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 1558
  • Inregistrat: 22-July 11
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Life

Postat 17 April 2015 - 01:26 PM

Concluzionand, vin-o la competitii dar nu baga f multi bani in slash

Aceasta postare a fost editata de aiurica: 17 April 2015 - 01:27 PM

0

#15 Useril este offline   Octavian_B 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 733
  • Inregistrat: 01-October 14
  • Gender:Male
  • Location:Sibiu
  • Interests:Automodelism, aeromodelism, cilism montan.

Postat 17 April 2015 - 01:30 PM

Nu consider deloc ca fiind off-topic, deoarece sunt discutii comparative de expluatare si rezultatele folosirii diferitelor combouri si comboul pe care l-am adus in discutie.
Am inteles, deci temperatura motorului Xerun de 4000KV, de 70 grade Celsius pe care am obtinut-o eu dupa 3 pack-uri cu setarea acceleratiei la cel mai mic nivel, este o temperatura deloc neglijabila in realitate. Totusi eu am obtinut acea temperatura numai dupa ce am condus mult in linii scurte, intoarceri scurte si acceleratii mari, nefiind ventilat corespunzator motorul(motorul nu avea atasat nimic pe el, in afara de motor plate-ul de aluminiu, cu o suprafata foarte mica). Dupa ce am condus din nou pe distante mai mari, motorul s-a relaxat din nou, revenind repede la temperaturi de 55-60 grade Celsius. Si vorbesc de temperaturi masurate in timp real prin telemetrie, cu sensorul lipit pe partea cea mai calda a motorului.
Ca sa fiu prevazator, am comandat un motor plate si tot ansamblul de motor mount din aluminiu de la STRC, ca sa beneficiez de o racire mai buna. Ma voi gandi si la un cooler de la Castle Creation, care cred ca se va potrivi foarte bine, fiind si foarte usor.
Tekno SCT410.3
Team Associated SC5M
Losi Rock Rey
HB-HPI D216
0

#16 Useril este offline   vgeorge 

  • Membru Fondator MDT
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2700
  • Inregistrat: 31-August 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti/Pitesti

Postat 17 April 2015 - 04:22 PM

Vino sa pui mana pe un SC setat pe competitie si o sa vezi diferentele.
Uneori, sa mergi mai incet e mai rapid.
Asa cum ti-a spus si Aiurica, nu cred ca Slash-ul este o masina are sa faca cu brio intr-un concurs.
Racing
-Associated B7 - buggy 2wd electric
-Associated B74.2 - buggy 4wd electric
-Mugen MTC2 - stock/mod touring electric
-Associated SC6.2 - short course 2wd electric
-Losi SCTE 2.0 - short course 4wd electric
-Mugen MBX5T - truggy nitro
-Mugen MBX6 - buggy nitro
-Kyosho MR03 - 1/28 box stock
-GLR racing - 1/28 mod
-Garbage collection - Crawler performance scale



[center]Club
C.S.T.A. Bucuresti
0

#17 Useril este offline   Octavian_B 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 733
  • Inregistrat: 01-October 14
  • Gender:Male
  • Location:Sibiu
  • Interests:Automodelism, aeromodelism, cilism montan.

Postat 17 April 2015 - 05:18 PM

Eu am mai spus ca nu consider Slash-ul a fi o masina proiectata pentru competitii. Acest automodel este modificat doar sa faca fata intr-un concurs. Faptul ca eu vreau sa aduc un Slash intr-un concurs, nu este pentru a castiga concursul, ci a scoate tot ce se poate scoate din el si sa ma situez pe o pozitie medie, alaturi de celelalte branduri ce fac automodele special pentru competitii de nivel inalt. Chinuindu-ma cu Slash-ul, voi invata foarte mult, caci voi fii nevoit sa muncesc eu mai mult decat o face masinuta, pe cand la ceilalti competitori, de cele mai multe ori, masinile muncesc mai mult decat o fac ei ;) Cu cat voi reusi mai mult intr-un concurs cu un Slash, cu atat ma voi aprecia mai mult! Conducand un Slash, am invatat foarte multe detalii tehnice si am avut foarte multe provocari, fiind nevoit sa gasesc o solutie.
Tekno SCT410.3
Team Associated SC5M
Losi Rock Rey
HB-HPI D216
0

#18 Useril este offline   vgeorge 

  • Membru Fondator MDT
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2700
  • Inregistrat: 31-August 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti/Pitesti

Postat 17 April 2015 - 06:31 PM

Ce vrem noi sa iti spunem, este sa nu investesti foarte mult in el. Cres cu tarie, ca are nevoie de multe upgradeuri pentru a se compara cu un sc10 sau desc410
Racing
-Associated B7 - buggy 2wd electric
-Associated B74.2 - buggy 4wd electric
-Mugen MTC2 - stock/mod touring electric
-Associated SC6.2 - short course 2wd electric
-Losi SCTE 2.0 - short course 4wd electric
-Mugen MBX5T - truggy nitro
-Mugen MBX6 - buggy nitro
-Kyosho MR03 - 1/28 box stock
-GLR racing - 1/28 mod
-Garbage collection - Crawler performance scale



[center]Club
C.S.T.A. Bucuresti
0

#19 Useril este offline   radu94 

  • GNS Racing
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2650
  • Inregistrat: 02-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Cluj
  • Interests:Automodelism
    Ciclism

Postat 17 April 2015 - 06:43 PM

Slash-ul este bun de orice vgeoarge:)) Il am din 2009 si inca mai merge :">

Custom CNC parts GNS Racing
0

#20 Useril este offline   aiurica 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 1558
  • Inregistrat: 22-July 11
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Life

Postat 17 April 2015 - 07:31 PM

Este bun pt orice. Clar.
Problemele apar la un concurs......despre un concurs pe o mocheta....cred ca va trebui sa verifici altfel temperatura:) franari la fiecare 2...3 secunde urmate de acceleratii brutale iti vor arata adevarata fata a temperaturilor.


Si inca ceva!!!!! Sa nu dai niciodata cu vaselina sau ulei la planetare. Va intra praf acolo si dupa 1 min de cursa va fi smirghel acolo

Aceasta postare a fost editata de aiurica: 17 April 2015 - 07:31 PM

0

#21 Useril este offline   vgeorge 

  • Membru Fondator MDT
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2700
  • Inregistrat: 31-August 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti/Pitesti

Postat 17 April 2015 - 09:19 PM

Radu94 din al tau nu mai e nimic de slash.nu l-am vazut la nici un concura ca sa imi dau cu parerea, dar stiu ca am avut si eu un slash, si nu ma impresionat
Racing
-Associated B7 - buggy 2wd electric
-Associated B74.2 - buggy 4wd electric
-Mugen MTC2 - stock/mod touring electric
-Associated SC6.2 - short course 2wd electric
-Losi SCTE 2.0 - short course 4wd electric
-Mugen MBX5T - truggy nitro
-Mugen MBX6 - buggy nitro
-Kyosho MR03 - 1/28 box stock
-GLR racing - 1/28 mod
-Garbage collection - Crawler performance scale



[center]Club
C.S.T.A. Bucuresti
0

#22 Useril este offline   Octavian_B 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 733
  • Inregistrat: 01-October 14
  • Gender:Male
  • Location:Sibiu
  • Interests:Automodelism, aeromodelism, cilism montan.

Postat 17 April 2015 - 09:49 PM

Eu cred ca atat timp cat un SCT este sensibil la setarile care sunt facute, adica raspunde la toate setarile telescoapelor, la distributia greutatii pe sasiu, la setarile electronicii, la aerodinamica caroseriei, la unghiurile rotilor si tipul de cauciucuri, etc., cred ca poate fii preparat pentru competitii si este loc de imbunatatiri si avansare ca si performanta competitionala. Si Slashul LCG este senzitiv la tot ce am amintit anterior. Nu este cel mai bun, dar este destul de bun si este loc si de mai bine. Am vazut reprezentatii ale competitorilor avansati folosind chiar Slash 4WD in mare parte stock si tineau piept cu brio celor ce pilotau Losi TEN-SCTE sau Tekno SCT410. Si cam toti spun ca daca sti sa faci un setup corect si exersezi suficient, poti realiza foarte mult chiar si cu SCT mai "necompetitionale". Nu spun nici pe departe ca eu am experienta necesara, dar cred ca Slash-ul pe care il am, reprezinta o buna oportunitate pentru invatare.
Si inapoi la topic:
Daca tot s-a vorbit de solicitarile motorului in regim de competitii si de regimul lui termic, motorul pe care il am eu de la HobbyWing, este un motor foarte flexibil si elastic atat din punct de vedere electric, cat si din punct de vedere al regimului termic. Am condus si Tekin Redline 2 poli 5.5T 4000KV 550 si HPI Vapor 4 poli 4000KV 540 si amandoua se incalzeau destul si aveau o inertie termica mare, adica o data ce se incalzeau, temperatura se mentinea mult in motor si se cumula. Motorul celor de la HPI mi s-a parut cel mai dezastruos motor folosit, in sensul ca, desi avea un cuplu foarte bun, chiar si la solicitari medii, se incalzea de "naiba" il lua si efectiv dupa numai 5-7 minute de mers, nu puteam sa tin degetul pe el nici 0.5s, atat de incins era. Spre deosebire de astea, motorul actual de la HobbyWing cu 4 poli 4000KV 540 se incalzeste moderat sub solicitare consistenta, dar se raceste destul de repede, are inertie termica mica. Ceea ce inseamna ca daca ii inlocuiesc motor plate-ul si motor mount-ul cu unele din aluminiu, ii cresc controlat inertia termica(aceasta va prelua temperatura instantaneie) si folosind un cooler usor de la Castle Creation pe fantele inglobate din constructie pe can-ul lui, ii absorb imediat temperatura generata de catre stator(in felul asta ii limitez atat temperatura instantaneie, cat si cea cumulata in timp). E un mare avantaj ca un motor sa se poata raci la fel de repede pe cat se incalzeste, caci poate fii proiectat un sistem de racire foarte eficient si pot trage din motor putere asemanator cum se face la ESC-uri.
Tekno SCT410.3
Team Associated SC5M
Losi Rock Rey
HB-HPI D216
0

#23 Useril este offline   radu94 

  • GNS Racing
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2650
  • Inregistrat: 02-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Cluj
  • Interests:Automodelism
    Ciclism

Postat 17 April 2015 - 09:58 PM

Vezi postareavgeorge, la 17 April 2015 - 09:19 PM, a spus:

Radu94 din al tau nu mai e nimic de slash.nu l-am vazut la nici un concura ca sa imi dau cu parerea, dar stiu ca am avut si eu un slash, si nu ma impresionat

Sper sa il vezi, insa din pacate nu sunt eu pilot prea bun sa pot face ceva cu el -_- . Mai am suruburi originale, sa stii!

Custom CNC parts GNS Racing
0

#24 Useril este offline   Mihai Pall 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 754
  • Inregistrat: 07-December 14
  • Gender:Male
  • Location:Cluj Napoca

Postat 19 April 2015 - 12:21 AM

+1 Radu!
:)))))))))))))))
1/8 Summit Highway Police Patrol on Castle 2200kV / ELC 6S
1/8 Brushless E-Revo
0

#25 Useril este offline   Octavian_B 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 733
  • Inregistrat: 01-October 14
  • Gender:Male
  • Location:Sibiu
  • Interests:Automodelism, aeromodelism, cilism montan.

Postat 21 April 2015 - 03:51 PM

A instalat cineva sistem de telemetrie pe motor si pe ESC ca sa masoare temperatura in timp real? Daca da, ce temperaturi ati masurat in timpul unui condus "sanatos" atat pe motor cat si pe ESC. Sau macar spuneti-mi ce temperaturi ati masurat dupa ce ati oprit masinuta, in caz ca nu ati avut sistem de telemetrie? M-ar ajuta sa-mi spuneti si ce electronica ati folosit(motor + ESC) si ce fel de baterie(2S sau 3S+). As vrea sa fac o comparatie cu comboul meu sa vad cam in ce regim termic sa ma incadrez, caci vreau sa cresc pinionul de pe motor de la 13T la 15T si cu spur de 54T deocamdata.
Tekno SCT410.3
Team Associated SC5M
Losi Rock Rey
HB-HPI D216
0

#26 Useril este offline   aiurica 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 1558
  • Inregistrat: 22-July 11
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Life

Postat 21 April 2015 - 04:54 PM

pai testezi si concomitent verifici temperatura.Ar trebui sa ramai in zona 70 grade....cu maxime de 80-90.100 ar trebui evitat....
daca ajungi in zona de 80 si realizezi ca masina se comporta asa cum iti doresti tu, gasesti modalitati de recire suplimentara a ESC/Motor.
0

#27 Useril este offline   Mihai Pall 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 754
  • Inregistrat: 07-December 14
  • Gender:Male
  • Location:Cluj Napoca

Postat 21 April 2015 - 07:16 PM

Am telemetrie cumparata dar nu am montat-o niciodata :D

MM cu Castle 2200kV pe 3S, se incalzeste tare, dar poti sa il atingi fara sa te arzi. As zice ca nu trece de 60C.
1/8 Summit Highway Police Patrol on Castle 2200kV / ELC 6S
1/8 Brushless E-Revo
0

#28 Useril este offline   maneta 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1579
  • Inregistrat: 02-February 11
  • Gender:Male
  • Location:dr. tr. severin

Postat 22 April 2015 - 01:33 PM

Salut,
Un combo de la hobywing am avut si eu ...
Esc de 60A ,3S si motor 3300 cred ,2 poli
Am fost multumit de el
Dar nu sunt ieftine deloc

Aceasta postare a fost editata de maneta: 22 April 2015 - 01:35 PM

team durango dex410 V4
team durango desc410
savage flux
vorza flux


Tel. 0748382727
0

#29 Useril este offline   Octavian_B 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 733
  • Inregistrat: 01-October 14
  • Gender:Male
  • Location:Sibiu
  • Interests:Automodelism, aeromodelism, cilism montan.

Postat 11 May 2015 - 10:35 AM

Vezi postareamaneta, la 22 April 2015 - 01:33 PM, a spus:

Salut,
Un combo de la hobywing am avut si eu ...
Esc de 60A ,3S si motor 3300 cred ,2 poli
Am fost multumit de el
Dar nu sunt ieftine deloc


Comboul pe care l-am luat eu este cel mai bun si performant combo pe care cei de la HobbyWing l-au conceput pana acum pentru SCT(cu exceptia motorului: eu am 4000KV si mai este o varianta de motor de 4700KV pe care eu nu l-am preferat). Am platit in total pentru el cam 800 lei. Avand in vedere cat costa un combo motor + ESC + card programare de la alte branduri de renume din domeniul automodelismului, consider ca pretul pe care l-am platit eu este unul decent. Desigur ca sunt si alte variante mai ieftine vandute de cei de la HobbyWing, dar l-am preferat pe asta. Sunt si alte branduri care vand alte combouri si mai ieftine, dar de bicei primesti cam ceea ce platesti... Voi vedea in timp daca si eu am primit macar de cat am platit :p
Tekno SCT410.3
Team Associated SC5M
Losi Rock Rey
HB-HPI D216
0

#30 Useril este offline   Octavian_B 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 733
  • Inregistrat: 01-October 14
  • Gender:Male
  • Location:Sibiu
  • Interests:Automodelism, aeromodelism, cilism montan.

Postat 26 May 2015 - 02:33 PM

Cei care au mai folosit Traxxas Slash 4WD la competitii, ce pinion si ce spur ati folosit, atat indoor, cat si outdoor? As vrea sa maresc pinionul de pe motor sa vad cat duce si cat se incalzeste. Pana acum l-am testat cu spur de 54T si pinion de 12T si 13T. Acum i-m montat un pinion de 15T la acelasi spur de 54T si vreau sa-l scot sa-l testez sa vad cum se comporta comboul si la ce regim termic va ajunge.
Tekno SCT410.3
Team Associated SC5M
Losi Rock Rey
HB-HPI D216
0

Arata acest topic


  • 2 Pagini +
  • 1
  • 2


Raspuns rapid

  

12 useri citesc topicul
0 membri, 12 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro