Aceasta postare a fost editata de stiganas: 05 March 2017 - 10:43 PM
VASLUI
#5
Postat 26 March 2015 - 08:32 AM
lrbc, la 24 March 2015 - 09:38 PM, a spus:
Multumim, la fel. Pe cand un Poienesti? :drinks:
ViP_Eol, la 25 March 2015 - 09:41 PM, a spus:
Super fain, asa e. Am o gramada de invatat de la zburatorii "mari" si e o delectare :good:
P.S. Am ajutat la montatul deltaplanului :yahoo:
bogdan.floria@aeromodelism.ro
bogdanfloria@gmail.com
0757110983
"Norocul astepta tacut stiind viitorul"
#6
Postat 26 March 2015 - 09:25 AM
#7
Postat 27 March 2015 - 07:16 PM
lrbc, la 26 March 2015 - 09:25 AM, a spus:
Unde-o fi, numai sa fie vreme buna :drinks:
Azi mi-am luat concediu...
Sa duc sotia la cercul pedagogic intr-o comuna apropiata. Pun frumos Club Starul si Radianul in masina, caut pe maps un camp cat de cat si ma rog sa nu ploua :yahoo:
Club Starul sta mai mult in aer decat Radianul, in schimb motorul e prea mult in jos. Tre sa-l tin in sus din profundor ca sa urce, altfel zboara pe o panta usoara in jos cu motorul in plin. Si planeaza la viteza mai mare decat a Radianului, n-am avut curaj sa incerc sa-l prind in mana :blush:
Filmat cu un breloc prins pe canopie care s-a pornit/oprit cand a vrut el :angry:
Radian
bogdan.floria@aeromodelism.ro
bogdanfloria@gmail.com
0757110983
"Norocul astepta tacut stiind viitorul"
#9
Postat 13 April 2015 - 07:00 PM
Club Starul a fost la inaltime la propriu, a batut berze si cocori la urcatul in termica, numai 3 vulturi au fost mai buni ca el :)
La un moment dat era asa de sus si de departe ca am zis ca pierd legatura cu statia si l-am adus jos repede.
M-am morcovit cand am vazut o aripa cum flutura si l-am lasat usor, usor pana jos. Era doar surubul de plastic rupt :o
N-am facut poze, am fost doar pentru mine la zbor azi :yahoo:
Zboruri line tuturor.
Aceasta postare a fost editata de Travel Air: 13 April 2015 - 07:01 PM
bogdan.floria@aeromodelism.ro
bogdanfloria@gmail.com
0757110983
"Norocul astepta tacut stiind viitorul"
#10
Postat 13 April 2015 - 09:43 PM
Travel Air, la 13 April 2015 - 07:00 PM, a spus:
Club Starul a fost la inaltime la propriu, a batut berze si cocori la urcatul in termica, numai 3 vulturi au fost mai buni ca el :)
La un moment dat era asa de sus si de departe ca am zis ca pierd legatura cu statia si l-am adus jos repede.
M-am morcovit cand am vazut o aripa cum flutura si l-am lasat usor, usor pana jos. Era doar surubul de plastic rupt :o
N-am facut poze, am fost doar pentru mine la zbor azi :yahoo:
Zboruri line tuturor.
Noi nu am avut norocul de vreme fără vânt, dar tot am zburat. :rolleyes:
Nu am prea putut sta în termică nici în "S"-uri din cauza vântului şi culmea, azi era plin de curenţi ascendenţi.
La cât mai multe zboruri fără evenimente. :rolleyes:
#12
#13
Postat 24 April 2015 - 08:18 PM
Azi am zis ca am pierdut Club Starul :rofl:
Asa termica violenta n-am prins pana acuma. Si na, ca in termica, te bucuri ca urca si urca.La un moment dat au ajuns capetele albastre ale aripii sa fie 2 puncte. Si apoi a disparut. Complet =@
Ma dau inapoi, mijesc ochii pe cer, ma intorc din vant - nimic!!!!
Dupa vreo 5 minute ma asez resemnat si iau o tigare. Ma intind pe iarba cu fata in sus si abia atunci l-am zarit. Offf.
L-am adus jos usurel, la 20 de metri iar a prins sa urce. Nu l-am mai lasat, in schimb am incercat sa-l tin asa, aproape, pana in 50 m si sa-mi dau seama pe unde sunt termicele.
Soaring life :drinks:
Aceasta postare a fost editata de Travel Air: 24 April 2015 - 08:19 PM
bogdan.floria@aeromodelism.ro
bogdanfloria@gmail.com
0757110983
"Norocul astepta tacut stiind viitorul"
#14
Postat 02 May 2015 - 12:29 AM
#15
Postat 18 May 2015 - 09:14 AM
Fara poze si filme, dar cu mult, mult zbor.
Am mutat CG-ul 2mm mai in spate la Club Star si a redevenit floaterul pe care-l stiam :yahoo:
Am zburat din termica in termica 40 de minute la al doilea zbor(scaunel, tigari si bere :rolleyes: )
Mi-am permis chiar sa rad de un uliu care n-a izbutit sa gaseasca termicile cum le gasea Club Starul :lol:
Chestia cu terenul diferit care declanseaza curentul ascendent n-am inteles-o, in schimb modelul mi-a aratat "ca la prosti"
cu botul, cand era in ascendenta :good:
Toate cele bune.
Aterizari line(cat mai aroape de punct).
bogdan.floria@aeromodelism.ro
bogdanfloria@gmail.com
0757110983
"Norocul astepta tacut stiind viitorul"
#16
Postat 19 May 2015 - 09:05 AM
Travel Air, la 18 May 2015 - 09:14 AM, a spus:
Fara poze si filme, dar cu mult, mult zbor.
Am mutat CG-ul 2mm mai in spate la Club Star si a redevenit floaterul pe care-l stiam :yahoo:
Am zburat din termica in termica 40 de minute la al doilea zbor(scaunel, tigari si bere :rolleyes: )
Mi-am permis chiar sa rad de un uliu care n-a izbutit sa gaseasca termicile cum le gasea Club Starul :lol:
Chestia cu terenul diferit care declanseaza curentul ascendent n-am inteles-o, in schimb modelul mi-a aratat "ca la prosti"
cu botul, cand era in ascendenta :good:
Toate cele bune.
Aterizari line(cat mai aroape de punct).
Poze, filmări ? Unde ? Măcar cu berea.... :rolleyes:
Nu terenul declanşează. Dacă te referi la discuţia de la Bacău, era vorba de configuraţia terenului şi în special culturile de pe el, plus influenţa vântului. La şes, curenţii ascendenţi sunt mai greu de găsit şi trebuie să iei ceva înălţime să poţi beneficia de o termică. Dacă ai o porţiune de teren arat, sau închis la culoare, întins pe o suprafaţă mai mare, vei găsi curenţi termici pe la marginile lui. În zonele de interior spre centru, mai ales dacă temperaturile sunt mari, apare o zonă staţionară cu o uşoară ascendenţă, dar insuficientă. Coloana de aer care urcă trebuie să fie înlocuită de o masă de aer mai rece. Se produce un curent la nivelul solului între zona închisă (care se încălzeşte mai mult) şi o zonă învecinată (mai verde, sau o apă), în felul acesta curentul ascendent format este localizat pe o suprafaţă mai mică şi are forţă la înălţime mică. Lucrurile se schimbă în zonele colinare unde apar şi alt fel de curenţi, iar aerul e circulat diferit.
Ai grijă la "diavoli" să nu pierzi modelul din nou. :) Duminică am ieşit şi noi la zbor şi Cosmin a fost "furat" de un "diavol". Urca Q 8-ul lui (fost Noname) de parcă luase liftul turbo. I-am spus să iasă şi a uitat că trebuie să o facă pe laterale şi nu pe direcţia vântului, aşa că s-a ales cu un flatter de toată frumuseţea. Ziceai că aplaudă cu capetele planurilor. :rofl: Noroc că e făcut solid la îmbinarea fostelor diedre.
Zboruri multe şi aterizări de 100 de puncte.
#17
Postat 19 May 2015 - 11:15 AM
ViP_Eol, la 19 May 2015 - 09:05 AM, a spus:
Nu terenul declanşează. Dacă te referi la discuţia de la Bacău, era vorba de configuraţia terenului şi în special culturile de pe el, plus influenţa vântului. La şes, curenţii ascendenţi sunt mai greu de găsit şi trebuie să iei ceva înălţime să poţi beneficia de o termică. Dacă ai o porţiune de teren arat, sau închis la culoare, întins pe o suprafaţă mai mare, vei găsi curenţi termici pe la marginile lui. În zonele de interior spre centru, mai ales dacă temperaturile sunt mari, apare o zonă staţionară cu o uşoară ascendenţă, dar insuficientă. Coloana de aer care urcă trebuie să fie înlocuită de o masă de aer mai rece. Se produce un curent la nivelul solului între zona închisă (care se încălzeşte mai mult) şi o zonă învecinată (mai verde, sau o apă), în felul acesta curentul ascendent format este localizat pe o suprafaţă mai mică şi are forţă la înălţime mică. Lucrurile se schimbă în zonele colinare unde apar şi alt fel de curenţi, iar aerul e circulat diferit.
Ai grijă la "diavoli" să nu pierzi modelul din nou. :) Duminică am ieşit şi noi la zbor şi Cosmin a fost "furat" de un "diavol". Urca Q 8-ul lui (fost Noname) de parcă luase liftul turbo. I-am spus să iasă şi a uitat că trebuie să o facă pe laterale şi nu pe direcţia vântului, aşa că s-a ales cu un flatter de toată frumuseţea. Ziceai că aplaudă cu capetele planurilor. :rofl: Noroc că e făcut solid la îmbinarea fostelor diedre.
Zboruri multe şi aterizări de 100 de puncte.
De unde poze...am fost singur :angry2:
....
La mai multi"diavoli" - flutterul e o problema serioasa, uite asa testam modelele cu adevarat :drinks:
bogdan.floria@aeromodelism.ro
bogdanfloria@gmail.com
0757110983
"Norocul astepta tacut stiind viitorul"
#19
Postat 24 May 2015 - 08:40 PM
elicopterele mele http://www.rhcforum....-mele-stiganas/
#21
Postat 14 June 2015 - 08:16 PM
Il asamblasem in sufragerie - o ocupa pe toata, fusesem pe camp vineri la cateva aruncari din mana, azi am luat sandoul cu mine.
La aruncari a fost destul de nasol, pana am realizat ca n-avea viteza de-ajuns si tot intra in stall.
Si se dadea de pamant :pardon:
Nu eram eu foarte incantat - e destul de carpit modelul - dar cand l-am cantarit, m-am dezumflat de tot: 2.85kg :huh:
Macar n-am investit in electronica, am pus ce aveam prin casa - hxt900 pe coada in V si niste Turnigy de 26g MG pe eleron si flaps.
Ei si apoi l-am lansat cu sandou.
Nu cred ca l-a urcat 50 de metri sandoul, dar ce zbor :yahoo:
Mama ce zbor. Am stat 3 minute in aer.
Faceam un tur de camp si nu piredea altitudine mai deloc. Si inca un tur si tot asa. Si era 7 dupamasa si el tot gasea ceva, un loc unde sa urce 5metri, era de ajuns pentru inca un tur de camp.
Si campul e cam 300 pe 300metri :)
Aterizare cu flaps: il iau usor la viteza mica si cobor flapsul astfel incat sa nu se ridice ca nebunul si-l tin asa pana la 30-40 de cm de sol si apoi ridic flapsul. Si el buf, in juma de metru a cazut jos. S-a barbierit un hxt :)
Aterizari line.
Bogdan
bogdan.floria@aeromodelism.ro
bogdanfloria@gmail.com
0757110983
"Norocul astepta tacut stiind viitorul"
#22
Postat 14 June 2015 - 10:53 PM
Îţi trebuie servo-uri solide cu angrenaje metalice. Aterizările le omoară.
Spor la lansări. Dacă vii pe la noi, avem sandou dedicat. :rolleyes:
Zboruri multe, aterizări line.
URA
ViP
#24
Postat 15 June 2015 - 07:36 AM
#25
Postat 23 June 2015 - 08:18 AM
AdrianDim, la 15 June 2015 - 07:36 AM, a spus:
Musai tre sa-i fac. Nu ma descurc sa dau profundor in jos din stick cand pun flaps :pardon:
N-am mai avut rabdare sa vina motorul cel puternic si am iesit ieri cu Gliderdrive-ul de 960kv.
Urca binisor spre incet. Cred ca si elicea (13*7) intra in stall.
Peste 50% gaz prinde viteza dar nu urca deloc.
Dar am putut sa-l zbor in sfarsit :yahoo:
Sa-i aud suieratul ca de fantoma :yahoo:
Motorul consuma muuult, 4 urcari cu accu de 3s/2200mA.
Aterizarile - un dezastru. Fileaza pana se termina campul =@
E usor de bot. Cu toate suruburile si placutele de plumb de prin masina tot a iesit CG-ul inapoi cu 3-4mm.
Motiv pentru care l-am scapat in limita de cateva ori bune, odata chiar a inttrat intr-o vrie plata singur(eu tot trageam in sus de profundor) :D
bogdan.floria@aeromodelism.ro
bogdanfloria@gmail.com
0757110983
"Norocul astepta tacut stiind viitorul"
#26
Postat 23 June 2015 - 10:19 AM
Al naibii compozit - si reparat/carpit tot zboara de nu e adevarat.
elicopterele mele http://www.rhcforum....-mele-stiganas/
#28
Postat 24 June 2015 - 08:11 AM
Aseara a primit botezul zborului un nou pasionat din Vaslui :clapping:
A facut 2 zboruri singur cu Bixlerul, a aterizat perfect si a fost infectat cu virusul :drinks:
Eu am rupt planorul, rau de tot :angry2:
In viraj sa vin la aterizare am scos flapul.
S-a oprit asa pe o aripa, si m-am pierdut :pardon:
In loc sa-l indrept, am ridicat flapul.
Cazut direct in bot de la 3 metri. Rupt complet.
Fara alte daune.
Poza e din garaj. Am fost amandoi destul de preocupati si am uitat ca puteam filma si poza.
Aceasta postare a fost editata de Travel Air: 24 June 2015 - 08:14 AM
bogdan.floria@aeromodelism.ro
bogdanfloria@gmail.com
0757110983
"Norocul astepta tacut stiind viitorul"
#29
Postat 30 June 2015 - 09:10 PM
Nici nu se observa că a avut "nasul" rupt (planorul).
Cel mai important instrument. De obicei ne folosim de urechi (le avem de iepuri cu studii superioare), dar de data asta nu am vrut să mai care Bogdan şi mâneca de vânt tomnai de la Vaslui. :rolleyes: