ESM A6M3 ZERO semi scale 2.23M
#1
Postat 20 March 2015 - 07:20 PM
cutia pot sa zic ca ii ce mai teapana cutie care am vazuto ....foarte dura , in poza 2 cei de la posta romana ai vrut neaparat sa ne arate cum sa incarca pachetele in Romania ....
pachetul desfacut ... totul asmblat frumos si infoliat ok
suporti pentru tren + canapoia
#2
Postat 20 March 2015 - 07:23 PM
#3
Postat 20 March 2015 - 07:27 PM
rezervor auxiliar e facut din plastic dur ... probabil ca sa pui niste servomotoare si sa il declansezi
aripa nu e scale e mai groasa decat la original (balsa si destiul de prost facuta)
pe cum arata isi merita bani nu hangar 9 sau top flite dar nici nu are acel pret ..... un compromis bun
Aceasta postare a fost editata de Iamzoli: 20 March 2015 - 07:28 PM
#5
Postat 20 March 2015 - 07:33 PM
problema e ca capota sau cum ii zice sa ma corecteze cineva are diametru baza 240 mm si spre varf doar 180 mm
candidati in ordinea preferintei personale:
1) evolution 77cm , 7 cilindri (methanol) diametru 230 mm
2) saito fg 60 r3 60 cm , 3 cilindri (benzina) diametru 220 mm
3) asp 400 64cm , 5 cilindri (methanol) 216 mmm (nu prea isi mai merita bani acum cu dolarul sus)
toate trei vor fi greu de bagat sub capota va trebui decupat
sunt deschis la alte motoare sau ce parere aveti de cele enumerate
Multumesc !
Aceasta postare a fost editata de Iamzoli: 20 March 2015 - 07:34 PM
#7
Postat 20 March 2015 - 08:38 PM
#8
Postat 21 March 2015 - 01:38 PM
-mam uitat peste capota astazi un pic din nou si nu e rotunda , e ovala, diametrul zonei unde ar veni motorul ar fi 220 mm pe 200mm
-mam uitat si la specificatiile lui evo, lungimea e de 140 mm iar mie imi trebuie 160mm la capota dar pot bag un distantier de 20mm sau exista de cumparat pentru el distantier la elicie de 25mm ... asa ar fi mult mai elegant ca ramane motorul in spate, poate se poate face asa ceva la strung .... nu stiu
-cat despre diametru ma gandeam sa fac o taietura in burta canopiei si sa o deschid mai tare , eventual sa decupez si sa fac loc pentru capul cilindrilor
#10
Postat 11 June 2015 - 08:53 PM
#13
#16
Postat 12 June 2015 - 04:39 PM
#17
Postat 12 June 2015 - 04:41 PM
#18
Postat 12 June 2015 - 04:43 PM
si un kilogram de accesory
nu intra in capota modelului va trebui sa decupez un pic... o sa vad cum o sa fac oricum maiden faca fara ... am tot ce imi trebe sa fac modelul rtf ... mai putin timp... asa e in viata cand ai una nu ai alta
#22
Postat 13 June 2015 - 07:49 AM
Din ce este .. din plastic sau carton ? .. ca vroiam sa fac si eu unu !
Le-a iesit la vopsit de zici ca e adevarat ! Super tare !
P.S.
Nu taia din capota .. ia putin cu cutter-ul din ... cilindrii si revopsesti
sau dai cu marker-ul sa para urme de ulei :yahoo:
#23
Postat 13 June 2015 - 03:20 PM
REAL DESIGN, la 13 June 2015 - 07:49 AM, a spus:
Din ce este .. din plastic sau carton ? .. ca vroiam sa fac si eu unu !
Le-a iesit la vopsit de zici ca e adevarat ! Super tare !
P.S.
Nu taia din capota .. ia putin cu cutter-ul din ... cilindrii si revopsesti
sau dai cu marker-ul sa para urme de ulei :yahoo:
#24
Postat 13 June 2015 - 07:20 PM
Iamzoli, la 13 June 2015 - 03:20 PM, a spus:
Glumim noi DAR e bestial motorul !
Model mai vechi desigur ca nu scrie pe el EURO 5 ..
Aceasta postare a fost editata de REAL DESIGN: 13 June 2015 - 07:21 PM
#25
#27
Postat 16 May 2016 - 09:38 AM
1)evolution 777
2)Maidenul il fac asa cum arata in poze si il fac in momentul cand vine din nou vremea buna.
mai trebuie sa il pornesc, sa ii fac Cg-ul si pot pleca la camp, daca va zbura bine primeste elemente scale ... elicie , con , tren , detalii, carliga etc...mai intai trebuie sa treaca testele :)
#28
Postat 18 June 2016 - 05:43 PM
Iamzoli, la 16 May 2016 - 09:38 AM, a spus:
1)evolution 777
2)Maidenul il fac asa cum arata in poze si il fac in momentul cand vine din nou vremea buna.
mai trebuie sa il pornesc, sa ii fac Cg-ul si pot pleca la camp, daca va zbura bine primeste elemente scale ... elicie , con , tren , detalii, carliga etc...mai intai trebuie sa treaca testele :)
A zburat ?
FMS P-51 D MUSTANG 1700 mm
ESM F4U CORSAIR 1900 mm SAITO FA 200 R 33
JU- 87 STUKA 1920 mm
A-10 Freewing 1700 mm EDF
FMS F 4U CORSAIR 1700 mm
FW 190 HYPE
Futaba T-8FG x 2
#29
Postat 24 June 2016 - 03:23 PM
#30
Postat 01 April 2017 - 03:36 PM
Am avut probleme cu motorul, am schimbat carburatorul si din cauza nepriceperi mele am am avut nevoie sa schimb vreo 6 ace pana l-am facut sa mearga cum imi place.
Rezultatul este mai mult decat as fi dorit(evacuarea a fost facuta de un coleg din germania special pentru el), la rpm mic toarce ca un porcusor, ii super numai sa stai sa il asculti eu tot asta am facut in ultimele zile.
La turatie se aude exact ca si un warbird, super frumos sunetul specific de warbird, se poate auzi in filmulet la minutul 1:05 cam 60% rpm (4500), nu am avut curaj sa il las in full si sa ma duc sa il filmez din fata.
In realitate se aude mult mai bine, telefonul a stricat mult din calitatea sunetului.
Acum sa il arunc inapoi pe model si sus cu el.