noiembrie 2005
#3
Postat 01 November 2005 - 10:01 AM
Am f. dumineca pe un teren de la complexul "Lia Manoliu" sau cum s-o fi chemand el, sa facem niste teste de rulaj cu un bimotor de-al unor amici.
Ei lucreaza la o firma de aviatie "Geci" care proiecteaza un bimotor (turbopropulsor?) scurt curier de transport marfa si pasageri.
Cum sunt si modelisti, nu mi-a luat prea mult sa-i convig sa faca naibii si o macheta functionala a lui jucaria ce o prioecteaza ei. Se cheama "SkYLander".
Imagini atasate
#9
Postat 01 November 2005 - 03:01 PM
salutari si succese
#10
Postat 02 November 2005 - 10:09 AM
"2 x motoare brushed Jamara 660
2 x reductoare planetare robbe cod 4485
1 x LiPo 3s Kokam 3200 MAh / 20C
1 x controler Air Control 840 LiPo modificat
6 x servo micro (+ 1 care va fi montat la orientarea jambei fata)
anvergura 2 m
masa 4.5 kg"
Intr-adevar, alungirea aripii pare atipica pt. configuratia asta, dar asa se poarta acum...
#13
Postat 02 November 2005 - 01:20 PM
IlPadrino, la 2 Nov 2005, 11:19, a spus:
in realitate va fi ca si cum ai intra pe piata lui SLK cu o LADA-1200 si sa zici ca e un produs la nivelul tehnologiilor actuale...
Da intradevar , n-are gps, tunuri cu plasma, computer de bord si sa nu mai vorbim de scuturi si fazere.
#14
Postat 02 November 2005 - 02:05 PM
Citeaza
Mda,
eu de fapt faceam referire la factorul "Design Industrial" si nu la echipamentul din dotare, sau
ca sa intelegi mai bine, ceea ce face Pininfarina pt diversi constructori de automobile
0728.26.93.19
#15
Postat 02 November 2005 - 03:14 PM
IlPadrino, la 2 Nov 2005, 14:05, a spus:
eu de fapt faceam referire la factorul "Design Industrial" si nu la echipamentul din dotare, sau
ca sa intelegi mai bine, ceea ce face Pininfarina pt diversi constructori de automobile
M-ai blocat cu replica asta.... a aparut si Pininfarina in discutie,designul industrial, constructorii de automobile , deja e prea mult.
#16
Postat 02 November 2005 - 03:56 PM
IlPadrino, la 2 Nov 2005, 12:19, a spus:
tu de fapt incerci sa ne convingi ca avionul este naspa.dar nu ai nici o informatie despre ce se proiecteaza acolo.
daca cineva il proiecteaza inseamna ca cineva plateste proiectul,ca nu o fac de dragul de a o face.daca cineva plateste proiectul inseamna ca aceste tipuri de avioane sunt cerute...(chiar ,ce stii despre tendinta mondiala in domeniul avioanelor scurt curier ? )
si daca tot sunt cerute si se vand si pe deasupra mai cara si coletarie postala,atunci designul industrial nu mai conteaza ,ele trebuie sa fie eficiente ,sa consume putin ,sa aibe resursa luuuunga ,si intervalul intre reparatii mare.
si daca tot s-au apucat sa-l proiecteze nu o sa foloseasca avionica de acum 30 de ani si nici motoare de acum 40 ca nu mai au de unde sa le cumpere ca sa produca avionul.
asa ca o sa puna avionica si motorizari de SLK.
macheta arata super,dar raman la parerea ca e submotorizata .
#19
Postat 02 November 2005 - 07:06 PM
IlPadrino, la 2 Nov 2005, 16:05, a spus:
SILVIU66, la 2 Nov 2005, 15:56, a spus:
corect, da avionu va fi urat rau
un fel de lada zburatoare (estetic vorbind)
"estetic vorbind" vezi Short Skyvan......urat ca porcul slab da' al draku' de eficace.......
la un "polivalent" de genul asta nu o sa vezi niciodata linii fluide, ca alea inseamna risipa de spatiu interior....
#20
Postat 05 November 2005 - 06:18 PM
in poza, inspectia dupa o prabusire
Imagini atasate
#27
Postat 05 November 2005 - 06:33 PM
salutari si succese