Modelism - RHC Forum: clasa 450 pe 6s setup - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 2 Pagini +
  • 1
  • 2

clasa 450 pe 6s setup

#31 Useril este offline   daniel_ionut 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 573
  • Inregistrat: 08-November 14
  • Gender:Male
  • Location:Bucharest
  • Interests:Helicopters

Postat 20 March 2015 - 03:00 PM

Ce pack-uri folosesti de au tinut 300 incarcari?

Vezi postareaAlin32, la 20 March 2015 - 02:25 PM, a spus:

... am packuri cu 300 incarcari ce merg surprinzator de bine inca.

0

#32 Useril este offline   Ciprian97 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3949
  • Inregistrat: 19-August 12
  • Gender:Male
  • Location:Third Rock From The Sun

Postat 20 March 2015 - 03:08 PM

Vezi postareaAlin32, la 20 March 2015 - 02:25 PM, a spus:

am packuri cu 300 incarcari ce merg surprinzator de bine inca.


30 poate,nu e posibil ca un lipo sa tina atat mai ales pe un heli unde munceste de rupe.
0

#33 Useril este offline   OldDan 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 104
  • Inregistrat: 26-February 11
  • Gender:Male
  • Location:Pucioasa
  • Interests:Sa zbor cat cuprinde!

Postat 28 May 2015 - 11:56 AM

Salutam,
Poate ajuta pe cineva discutia noastra...

Trimis 21 May 2015 - 09:31 PM

Ciprian97, la 21 May 2015 - 05:27 PM, a spus:
da, are ceva daca pui 4s pe motorizare 3s. Kbar am avut si eu, si pe 450 nu mi-a tinut in veci bine. Asta-i pe curea, si nu am reusit sa-l fac sa zboare bine cu kbar. La pret nu mai las.

de la OldDan
Pai motorul este acesta:

Motor KDS

100% brand new(KDS-WS2632) 2632 3500

Description:

Rpm(Kv): 3500Rpm/V
Max Currect: 32A
Max Eff: >90%
Lithium battery: 3s or 4s Li-po
Maximum work rate: 350W
Weight: 56g ( Motor Net Weight )
Total Length: 49mm (Motor and Shaft)
Motor Body Diameter: 25.9mm
Shaft Diameter: 3.17mm(Front)
Shaft Length: 14mm
Recommended Input Voltage: 11.1 Volt
(vreau sa zic ca e super turat motorul, comparativ cu motoarele ALIGN, asta merge ca ventilatorul turbat,
limitez la 65% throttle, ca sa ma tina 3S-ul 12 minute zbor mai subtire fara 3D)

Tot in anunt am vazut ca ai scris ca acorzi si support...si ma gandeam ca voi gasi solutii rapide pentru situatie.
Ideea este ca nu as avea ce sa fac cu pacurile de la tine fiind 3S, din ceea ce folosesti pe heli
care doresti sa-l vinzi am observat, ca ar suporta si 4S (sau am observat gresit?!?!?)

Multumesc mult pentru atentia care mi-o acorzi!

de la Ciprian97
Trimis 22 May 2015 - 03:19 PM
De asta nu merge:
-ai turatie prea mare in cap. Eu cu motorizarea aia am facut 3d cu motorul la 90% si cu governer activat a fost tot ce mi-a trebuit. Daca abia faci hover nici atata nu iti trebuie
-prajesti motorul. II dai curent mic(tensiune mare) si ceri lucru mecanic foarte mare. In 20 zboruri faci praf motorul, daca ar fi cum zici tu am pune 6s pe orice motor de heli 450 si am zbura asa cu el.
-o baterie 4s 2200 e mai grea decat o baterie 3s 2200, oricum le-ai alege. Ai o celula in plus care nu-i facuta din heliu.
-nu ai spatiu sub cupola sa pui o baterie mai mare.
-o baterie 4s costa mai mult decat 3s
-zippy compact SUNT VARZA la heli. Nu au performante nici jumate cat un zippy simplu. Zippy compact o fi bune de avioane sau zburat un hover blegit, nu 3d la heli.

de la OldDan

Salut cu respcet,
Daca se poate sa stabilim de la inceput, eu consider ca, contradictia, este schimb de informatie, in care ambele parti pot afla mult mai multe informatii sau le pot intari pe cele existente.In cazul in care nu vedeti la fel lucrurile, nu-i problema, nu mai voi scrie nimic.
Astfel din ce cunosc documentat:
-Turatia mare in rotor principal, creste precizia, implicit, stabilitatea.
-Este foarte corect ca va creste frictiunea, implicit lucru mecanic mare, uzura rulmenti va fi mai mare, nu cunosc diferenta cat ar fi de mare, insa diferenta de turatie este mica intr-e cele doua exemple.
-NU am folosit ZIPPY COMPACT inca, banuiesc ca dv. ati folosit si probabil asa ati patit precum ati descris.
-Referitor la diferentele de greutate, nu am COMPACT, am de duzina Li-Po, si din ce am, diferenta este de 38 grame, nu mai zic ca cea de 3 celule RHINO e de 2350 mAh si ce de 4 celule este Lion POWER de 2200 mAh, nu cred ca ar fi un impediment major, (recomandat ar fi fost sa fie de 4 celule cu 1800mAh insa fiind calic la timpul de zbor, am folosit de 2200 mAh)
-Diferenat de pret este mare, dar cea mai mare greseala este urmatoarea, din puncrt de vedere electric va asigur ca un motor ce are o tensiune mare si un amperaj mic, nu se va praji mai repede decat unul ce este alimentat la o sarcima mare, adica are un curent absorbit mare (nu generalizam).Cazul nostru, un motor ce este alimentat in 14.8V merge mai lejer din oricare punct de vedere electric decat alimentat la 11,1V (daca motoarele sunt concepute pentru 3 si 4 celule).

In cazul meu fiind incepator la zbor, adica nu zbor 3D, e posibil amandoi sa avem dreptate.Ba chiar mai mult dumneavoastra tinand cont de raportul pret/zboruri.

Daca sunt greseli va rog sa corectati, as fi bucuros.Daca sunteti de acord, cred ca ar fi bine sa punem pe forum discutia?

Eu unu multe as vrea sa invat, pacat ca pe "internet" sunt si din ce in ce mai multe informatii eronate.

de la Ciprian97
Daca nu zbori 3d, cu atat mai putin iti trebuie putere. 450`ul zboara foarte bine pe 3s cu un motor corect dimensionat. Prin trecerea la 4s, nu faci decat sa platesti baterii mai scumpe si mai grele(din prisma unui incepator care nu zboara 3d).Apoi, nu iti trebuie turatie nebuna in cap. Undeva pe la 2000-2500ture e arhisuficient pentru hover si zbor in circuite lente. Eu la 3s scot turatia asta:
3500kv* 11,5v ( o tensiune medie care mai scade pe parcursul zborului)= 40250rpm.
Pinion de 13, main gear de 150t, raport demultiplicare de 11,5, scot turatie in cap de 3500rpm(teoretici, real ai vreo 3000 sustinuti). La turatia asta faci orice manevra vrei cu heli, nu-ti trebuie mai mult.

Problema electrica, asa cum am pus-o eu, e altfel. Am luat un motor de 450 oarecare, de 3500kv(cele mai populare). Ei, la 16v ai o turatie pe motor de 56000rpm care cred ca-i suficienta sa faca praf toata mecanica daca ar fi reali(nici nu se va tura pana acolo, nu are atata cuplu).
Sa zicem ca duci macar 50000rpm spre rotor, si scoti o turatie in cap de 4300 rpm(care nici cei mai tari piloti 3d nu reusesc sa scoata la clasa asta). Evident nici tu nu vei putea scoate turatia asta si nici nu-ti trebuie. Tie(ca incepator) iti trebuie chiar jumate din aia, 2200rpm. Deci motorul va trebui sa scoata cuplu suficient ca sa zboare la 50% throthle in loc de 70-80% cat e la 3s.
Problema care e, un motor are cuplu mai mare pe masura ce se tureaza. La 50% turatie evident ca nu ai cuplul care-l ai la 70%, la cat ai zbura pe 3s.

Nu ma deranjeaza discutia, ba chiar e constructiva pentru mine care incerc sa storc mai multa putere la clasa astaImagine postata

de la OldDan
De cand am inceput discutia cu domnul Ciprian, am reusit sa aliniez f. bine HUB-ul pe pinion, a disparut complet vibratiile.K-Bar-ul Yellow nu mai se comporta anormal.
Am zburat si cu 3S si cu 4S, difernta din punctul meu de vedere este f.mare si ma refer la timpul de zbor, inca nu am avut timp sa-l cronometrez,cu prima ocazie o voi face si voi posta
Din punct de vedere al eficientei, timd sa-i dau dreptate domnului Ciprian, zboara ceva mai lejer cu 3S, insa cam 60% (estimare) din timpul de zbor cu 4S.
Nu stiu cat de repede va crapa ceva comparativ cu durata de zbor a unui 3S.Daca ceva puteti adauga voi citi si eu.

Multumesc tuturor!
CopterX class 450 FBL + FUTABA T-6EX
Belt CP CX class 450 RTF + flymentor
Walkera CB180Q class 370 RTF
Power Starr 1 V977 RTF
Angel 300 class 300 RTF
0

Arata acest topic


  • 2 Pagini +
  • 1
  • 2


Raspuns rapid

  

7 useri citesc topicul
0 membri, 7 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro