Modelism - RHC Forum: clasa 450 pe 6s setup - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 2 Pagini +
  • 1
  • 2

clasa 450 pe 6s setup

#1 Useril este offline   Alin32 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 410
  • Inregistrat: 26-February 14
  • Gender:Male
  • Location:Arad

Postat 11 March 2015 - 04:27 PM

salut, zboara cineva in Ro clasa 450 pe configuratii mai mari de 3s pe baterii ? daca da rog info...., stiu ce trebuie sa fac dar nu stiu daca 4 s este mai ok ca si 6 s raport putere greutate etc.
0

#2 Useril este offline   sandu62 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2144
  • Inregistrat: 25-November 13
  • Gender:Male
  • Location:Pucioasa / DB
  • Interests:Aeromodele & Elicoptere

Postat 11 March 2015 - 05:39 PM

un prieten zboara 450 flybar cu 4 s da merge ok detalii nu stiu decat ca s-a modificat un pic turatia dar zboara mult mai mult ca timp

Aceasta postare a fost editata de sandu62: 11 March 2015 - 05:40 PM

0

#3 Useril este offline   Alin32 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 410
  • Inregistrat: 26-February 14
  • Gender:Male
  • Location:Arad

Postat 11 March 2015 - 05:57 PM

dap, eu unul m-am gandit la 6s, dar ar insemna sa-mi schimb toate bateriile, sistemul ar rula mult mai curat pe 6s, puterea ar fi enorma( unii rad main gearuri in pith pumpuri), pe 6s bateria ar cantarii approx cu 40 grame mai mult dar nu stiu daca se merita , escul de 40 a ar fi perfect ca suporta 6s, eu unul asi vrea sa rulez 2 baterii de 600 mah 3s in paralel si cred ca voi face experimentul...
0

#4 Useril este offline   stiganas 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 8326
  • Inregistrat: 25-September 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 11 March 2015 - 07:26 PM

Am vazut 450 pe 6s. Puterea e intradevar mai mare dar pakurile sunt scumpe. De regula vin la pachet cu pale de 350-360mm. Nu sunt convins ca merita, 450Pro pe 3s are putere garla.
Totul e sa sti sa o folosesti.


0

#5 Useril este offline   Alin32 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 410
  • Inregistrat: 26-February 14
  • Gender:Male
  • Location:Arad

Postat 11 March 2015 - 08:18 PM

Salut,

Si atunci crezi ca ar fi mai ok un motor pe la 4000 KV? 500-600W. Ce am acum de 3500Kv 400W nu ma incanta, zbor undeva pe la 3000 de ture in pale pe baterii de 35c continuu pe anumite manevre imi scade turatzia destul de mult, am pinion de 13, am incercat si cu 12 etc dar tot simt motorul slab. plus ca la finalul zborurilor bateria este calda dar calda motorul ok esc-ul ok de aici concluzia ca 3s se chinuie cred...

Multumesc..!

Aceasta postare a fost editata de Alin32: 11 March 2015 - 08:22 PM

0

#6 Useril este offline   stiganas 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 8326
  • Inregistrat: 25-September 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 11 March 2015 - 08:35 PM

Sfaturi am din belsug ca nu sunt banii mei. Daca vrei motor puternic si ieftin poti cumpara un Align MX450/460 pe 3s (atentie la pinioane ca au ax de 4mm). Nu stiu daca motoarele ieftine de la HobbyKing dau tot ce se poate.

Motoare scumpe ai Scorpion (precum cel din clip). Daca vrei sa storci maximul de putere conteaza si bateria evident, cei 35C sunt poveste (77A continuu !!). Cumpara un pak bun (nu ma intreba care e bun ca nu stiu) si o sa vezi diferenta.

In final conteaza mult si manuta, ceea ce se cheama "collective management".


450 PRO stoc
0

#7 Useril este offline   Alin32 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 410
  • Inregistrat: 26-February 14
  • Gender:Male
  • Location:Arad

Postat 11 March 2015 - 09:39 PM

Super,

Deci m-am lamurit, 2 pacuri 600 mah motor 1700 kv si 6s, mult mai eficient raport putere greutate pierderi etc, pacul 1 bucata 3s de 600 mah 50 roni, o baterie 3s buna peste 100-150 roni care oricum e chinuita, un motor bun 3s 80 dolari sau euro deci nu are sens, pierderile sunt mult mai mici pe 6s si culmea iesi mai ieftin. pale peste 330 la 1200- 1300 mah 6s nu are sens sunt ok cele de 325.

Multumesc.

Aceasta postare a fost editata de Alin32: 11 March 2015 - 09:42 PM

0

#8 Useril este offline   stiganas 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 8326
  • Inregistrat: 25-September 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 11 March 2015 - 09:57 PM

600 mah ? Esti sigur ca nu e o greseala ?

Vezi postareaAlin32, la 11 March 2015 - 09:39 PM, a spus:

Super,

Deci m-am lamurit, 2 pacuri 600 mah motor 1700 kv si 6s

Multumesc.

0

#9 Useril este offline   Alin32 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 410
  • Inregistrat: 26-February 14
  • Gender:Male
  • Location:Arad

Postat 11 March 2015 - 10:10 PM

Salut,

Pai 600 mah 3s + 600 mah 3s am un pack la final de 6s de 1200 mah, ma gandesc ca nu gresesc..

RespecT!
0

#10 Useril este offline   stiganas 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 8326
  • Inregistrat: 25-September 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 11 March 2015 - 10:31 PM

Doar daca esti Iisus.

Vezi postareaAlin32, la 11 March 2015 - 10:10 PM, a spus:

Salut,

Pai 600 mah 3s + 600 mah 3s am un pack la final de 6s de 1200 mah, ma gandesc ca nu gresesc..

RespecT!

0

#11 Useril este offline   Ciprian97 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3949
  • Inregistrat: 19-August 12
  • Gender:Male
  • Location:Third Rock From The Sun

Postat 11 March 2015 - 11:33 PM

Daca inseriezi iti creste tensiunea.
Daca pui in paralel creste capacitatea.
Inseriezi 2* 3s 600mah= 6s 600mah care nici sa-ti ridice heli nu cred ca poate.
0

#12 Useril este offline   Alin32 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 410
  • Inregistrat: 26-February 14
  • Gender:Male
  • Location:Arad

Postat 12 March 2015 - 07:05 AM

corect, :) gresala mea :) nu m-am gandit ca daca inserezi nu creste si capacitatea deci mai studiem :)
0

#13 Useril este offline   Alin32 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 410
  • Inregistrat: 26-February 14
  • Gender:Male
  • Location:Arad

Postat 12 March 2015 - 04:07 PM

baietzi, treaba ramane in picioare 1 bucata pack 1300 6s de pe hk Olanda 115 ron all inclusive asta va fi proiectul meu pe anul acesta ( parca vad ca foarte repede voi fi pe 6s asta ca si in cazul fbl ului), acuma noh saptamana viitoare imi vine alt esc si voi vedea cum se comporta si acela cu toate ca mari sperante nu am, deci discutam :) salut.
0

#14 Useril este offline   takeoff 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1029
  • Inregistrat: 25-July 08
  • Gender:Male
  • Location:Calarasi
  • Interests:Elicoptere,elicoptere,elicoptere si apoi tot ce zboara...

Postat 12 March 2015 - 04:34 PM

Mai bine pui ban langa ban si iei un 500 si cu 24s un 450,tot 450 ramane.Asta da proiect.
0

#15 Useril este offline   Alin32 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 410
  • Inregistrat: 26-February 14
  • Gender:Male
  • Location:Arad

Postat 12 March 2015 - 04:40 PM

Sa stii ca m-am gandit dar si 450 este mare de transportat, umblu mult in excursii concedii pescuit:) si iau si elicopterul :) cand nu trage pestele pac bag un pack :)
0

#16 Useril este offline   daniel_ionut 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 573
  • Inregistrat: 08-November 14
  • Gender:Male
  • Location:Bucharest
  • Interests:Helicopters

Postat 12 March 2015 - 05:51 PM

Un pack de 6s 1300mah e de 2 ori mai scump decat un 3s 2200mah, ambele la acelasi C.
Castigul pe setup-ul asta de 6S pare sa fie un pic de putere in plus si mai mult randament.
Daca am deja setup-ul pe 3S, eu nu vad destule argumente pentru upgrade. Poate ca as face asta daca n-as avea deja investitii in setup 3S, motor, pack-uri, etc.

Acelasi sfat si din partea mea. Daca simti nevoia de schimbare, investeste in clasa superioara...oricum o sa vrei s-o faci la un moment dat si cand o sa vrei asta, te uiti la bugetu de hobby si vezi ca l-ai dat pe un upgrade pt clasa 450 :)
0

#17 Useril este offline   Alin32 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 410
  • Inregistrat: 26-February 14
  • Gender:Male
  • Location:Arad

Postat 12 March 2015 - 07:25 PM

Baietzi,

Vad ca sunt singur in nebunia asta, :)

va multumesc pentru sfaturi si m-ati facut sa ma mai gandesc si poate ati facut bine,

Multumesc,
0

#18 Useril este offline   stiganas 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 8326
  • Inregistrat: 25-September 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 12 March 2015 - 08:54 PM

Plaja de motoare si de puteri la 500 e mult mai mare. La transport (daca nu il duci in rucsac) nu e nici o diferenta.

Vezi postareatakeoff, la 12 March 2015 - 04:34 PM, a spus:

Mai bine pui ban langa ban si iei un 500.

0

#19 Useril este offline   Mishu-Ptm 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 652
  • Inregistrat: 07-April 12
  • Gender:Male
  • Location:Dublin
  • Interests:Heli

Postat 12 March 2015 - 10:23 PM

Vezi postareastiganas, la 12 March 2015 - 08:54 PM, a spus:

La transport (daca nu il duci in rucsac) nu e nici o diferenta.

Confirm si eu, duceam 450-u statia si bateriile intr-o geanta sport, ma urcam pe bicicleta si ma duceam la camp, cand am trecut la 500 nu s-a mai putut :). Acum cu masina mai greu cu 700-le daca e sa-mi cumpar ca 600-le ocupa toata bancheta din spate.
Trex 600 Pro EFL | Trex 500 ESP FBL - Spektrum Dx6
Sprint 2 Sport | Tamco Raider | Speed Passion RS-2 | Turnigy SCT 1/16
My feedback
0

#20 Useril este offline   Alin32 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 410
  • Inregistrat: 26-February 14
  • Gender:Male
  • Location:Arad

Postat 13 March 2015 - 07:11 AM

Transport cu masina:) dar pe langa heli mai am cort ceaun saltele scaune etc :) plus acareturile nevestii si noh, stiu ca cel mai convenabil este o clasa mai mare imi permit pot dar vreau sa si zbor cu el si sa ma bucur, vara in weekend nu prea stau acas respecte!
0

#21 Useril este offline   Alin32 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 410
  • Inregistrat: 26-February 14
  • Gender:Male
  • Location:Arad

Postat 18 March 2015 - 06:38 PM

baietzi, in primul rand va multzumesc ca nu m-ati lasat sa fac o prostie, am schimbat escul cu un yep de 40, l-am pus pe gov store si free well :) asa am transformat heliul intr-o bestie pe 3s pitch de 13 si nici o calare de motor cu mansa de pitch la maxim fuck shit ce era sa o musc :) daca mergeam mai departe, baietzi seara faina!
0

#22 Useril este offline   Ciprian97 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3949
  • Inregistrat: 19-August 12
  • Gender:Male
  • Location:Third Rock From The Sun

Postat 18 March 2015 - 06:59 PM

Cum anume ai setat governorul?Free whell ce face ?Am 2 esc-uri yep si n-am activat pe niciunul guvernorul pe motiv ca daca nu-i stricat nu repara.
0

#23 Useril este offline   Alin32 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 410
  • Inregistrat: 26-February 14
  • Gender:Male
  • Location:Arad

Postat 18 March 2015 - 09:15 PM

gov store mentine turatiile ne luand in considerare voltajul bateriei pentru asta trebuie invatat escul cu turatia maxima a motorului cu un lipo incarcat la 4v pe celula ( acuma approx), gov normal de pe yep tine cont de voltajul bateriei, pentru mine gov store e bestial!!!! mentine turatiile constante de la inceputul zborului la final ( zbor cu timer pe radio) daca nu si uiti poti bulii bateria ( teoretic face cut off dar nu am incercat :)), eu zic sa activezi gov unul dintre ele si vei fi surprins, yep ige au gov destul de bine puse la punct! evident pentru un esc :)
0

#24 Useril este offline   Alin32 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 410
  • Inregistrat: 26-February 14
  • Gender:Male
  • Location:Arad

Postat 18 March 2015 - 09:17 PM

ps free well nu stiu sigur dar presupun ca are de aface cu timingul sau ceva de genul ( in teorie este mai eficienta bateria :)), seara faina! ps gov activat prin card de programare ai acolo si i gain si p gain dohhhh ca tot esti pasionat de pid, in teorie mai incolo cand mai progreses si voi dorii gov sa fie mai activ de cat este o sa ma joc si eu cu pidul :)

Aceasta postare a fost editata de Alin32: 18 March 2015 - 09:20 PM

0

#25 Useril este offline   optyqus 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 336
  • Inregistrat: 01-February 09
  • Gender:Male
  • Location:Piatra Neamt / Iasi

Postat 19 March 2015 - 10:35 PM

Trex 450L Dominator nu a avut succesul dorit, au creat un heli suprapotent pentru dimensiunile sale foarte susceptibil de a fi distrus usor chiar si de catre cei experimentati, tocmai din cauza rezervei foarte mari de putere a setup-ului 6S pe frame de 450.
Clasa 450 e o clasa care poate dezvolta foarte multa putere chiar si pe 3S respectand o combinatie simpla: motor de 3700kv si, cel mai important, un regulator DE FIRMA cu rating de putere real.
Problema puterii la 450 incepe de la regulator, indiferent cati volti si ce baterie ai. Regulatoarele stock sau no name ori hk pur si simplu nu scot curentul necesar sau amperajul mentionat pe ele iar in manevre cu pas amplu pierzi turatii la greu din cauza lor.
Eu aveam regulator de 50A pe Trex 450 Sport si mi se parea ca am putere, dar la manevre rapide sau opriri fortate simteam imediat pierderea aia urata de viteza in head care iti strica toata distractia. Am avut ocazia sa cumpar un esc Align BL45mx de pe Trex 450 Dominator si l-am pus pe Sportul meu… care deodata a devenit un heli impresionant: se auzea mai puternic, in 2 secunde il faceam sa dispara in nori, nu mai reuseam sa il fac sa piarda ture orice manevra i-as fi dat. Asta cu motorul stock de 3500kv si orice baterie 3S 2.2 cu C rezonabil.
Deci, inainte de a lua in calcul o conversie 6S va sfatuiesc calduros sa puneti un regulator de Dominator si va garantez ca veti avea alt heli.

In alta ordine de idei, un setup 6S este destul de tentant oricum ai privi, trebuie doar sa-l impaci cu atitudinea neastamparata a clasei 450.

Aceasta postare a fost editata de optyqus: 19 March 2015 - 10:36 PM

SAB Goblin Kraken 700 | Scorpion 4530 540KV Limited Edition | Hobbywing 160 Platinum V4 |
Align DS820M | Scorpion Backup Guard | VBAR Neo Pro Rescue | T-Rex 600N Pro | Spirit GT | TT 53 Redline
||| || | Spektrum iX
12 | || ||| Radiomaster TX16S MAX
0

#26 Useril este offline   Mishu-Ptm 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 652
  • Inregistrat: 07-April 12
  • Gender:Male
  • Location:Dublin
  • Interests:Heli

Postat 20 March 2015 - 01:39 AM

Eu cred ca problema puterii incepe de la baterie sau motor, in nici un caz de la esc. Daca esc-ul nu scoate amperi cat cere motorul si cat furnizeaza bateria, se arde. Gen motorul cere 35 amperi, bateria furnizeaza 50, daca esc-ul are 35 amperi adevarati nu se arde. Eu prefer sa iau esc o idee mai mare ca sa fiu sigur, pe 450 am yep 45a, iar pe protos am yep 80 desi kit-ul original vine cu yge 60.

Iar pentru ciprian, daca la yep folosesti 90% sau mai putina acceleratie recomand gov store, la mine tine turatia foarte bine. Daca folosesti 100% cand activezi gov turatia va scadea fata de cum esti obisnuit, dar macar este constanta pe tot parcursul zborului, inclusiv manevre agresive (daca bateria duce)
Trex 600 Pro EFL | Trex 500 ESP FBL - Spektrum Dx6
Sprint 2 Sport | Tamco Raider | Speed Passion RS-2 | Turnigy SCT 1/16
My feedback
0

#27 Useril este offline   Alin32 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 410
  • Inregistrat: 26-February 14
  • Gender:Male
  • Location:Arad

Postat 20 March 2015 - 08:13 AM

baieti, eu sunt de parere ca toate 3 motor esc baterie trebuie sa fie in grafic, ai esc tapan de amperaj mare dar nu este inteligent gen gov support motor tapan baterie cu c mare heliul nu va rula eficient reflectandu-se in timpii de zbor. Eu care am avut si esc-uri generice ieftine pot spune ca esc-ul unul inteligent de la yep in sus + un motor eficient raport putere consum + o baterie rezonabila sunt cheia succesului .
0

#28 Useril este offline   optyqus 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 336
  • Inregistrat: 01-February 09
  • Gender:Male
  • Location:Piatra Neamt / Iasi

Postat 20 March 2015 - 02:04 PM

Vezi postareaMishu-Ptm, la 20 March 2015 - 01:39 AM, a spus:

Eu cred ca problema puterii incepe de la baterie sau motor, in nici un caz de la esc. Daca esc-ul nu scoate amperi cat cere motorul si cat furnizeaza bateria, se arde. Gen motorul cere 35 amperi, bateria furnizeaza 50, daca esc-ul are 35 amperi adevarati nu se arde.

Tin sa te contrazic. Ordinea importantei este esc>motor>baterie, iar bateria are un rol destul de mic. Am baterii de diverse ratinguri, de la 20C pana la Thunder Power de 75C si din punct de vedere al puterii toate ofera mai mult sau mai putin cam aceeasi prestatie in idle up. Diferenta de calitate si rating incepi sa o observi in ultimul minut de zbor, dupa cate utilizari se umfla pack-ul, nr total de cicli pe care ii obtii de la ele...si cam atat.
La consum mare din partea motorului esc-ul nu se arde ci intra in protectie, adica isi reduce output-ul pana la limita maxima pe care o suporta in momentul dat, iar acest moment il simti in manevre cand pierzi ture in head. Incearca sa arzi intentionat un esc si ai sa vezi ca n-o sa-ti ia putin timp. Iar daca va ceda, va ceda din cauza proastei calitati a componentelor sau a firmware-ului cu protectie insuficienta.
Dar nici macar despre consumul mare al motorului nu este vorba, pentru ca in realitate motorul are un consum relativ constant in timpul zborului. Problema vine de la variatiile rapide in rpm create de manevrele solicitante, variatii care se manifesta in fluctuatii mari de curent pe care ESC-ul trebuie sa le gestioneze cat mai precis intr-un timp foarte scurt. Si aici intra in joc capacitorii low ESR, integratele esc-ului si firmware-ul sau. Si zic toate astea din vazute si din probate. Cine nu ma crede, va invit la o intrecere intre un 3S cu esc de Dominator vs 6S cu orice esc normal de 450.
SAB Goblin Kraken 700 | Scorpion 4530 540KV Limited Edition | Hobbywing 160 Platinum V4 |
Align DS820M | Scorpion Backup Guard | VBAR Neo Pro Rescue | T-Rex 600N Pro | Spirit GT | TT 53 Redline
||| || | Spektrum iX
12 | || ||| Radiomaster TX16S MAX
0

#29 Useril este offline   Alin32 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 410
  • Inregistrat: 26-February 14
  • Gender:Male
  • Location:Arad

Postat 20 March 2015 - 02:25 PM

salut, pai de asta m-am convins si eu pe propria piele esc nr1, dupa motor si dupa pack imi pare rau ca nu am fost exact in exprimare, acelasi setup esc pena heliul era o pisica lesinata, am schimbat escul si a prins viata mai bine de cat ma asteptam :), dar ce vreau sa spun este ca poti avea orice esc vrei daca ai motor ineficient baterie pena ( la mine se simte c-ul la baterii), toate trebuie cred sa fie armonizate ca sa ai si putere si timp de zbor si sa nu chinui packul, am packuri cu 300 incarcari ce merg surprinzator de bine inca.

Aceasta postare a fost editata de Alin32: 20 March 2015 - 02:26 PM

0

#30 Useril este offline   optyqus 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 336
  • Inregistrat: 01-February 09
  • Gender:Male
  • Location:Piatra Neamt / Iasi

Postat 20 March 2015 - 02:36 PM

Categoric trebuie armonizate toate, si sa nu uitam nici de pinion.
SAB Goblin Kraken 700 | Scorpion 4530 540KV Limited Edition | Hobbywing 160 Platinum V4 |
Align DS820M | Scorpion Backup Guard | VBAR Neo Pro Rescue | T-Rex 600N Pro | Spirit GT | TT 53 Redline
||| || | Spektrum iX
12 | || ||| Radiomaster TX16S MAX
0

Arata acest topic


  • 2 Pagini +
  • 1
  • 2


Raspuns rapid

  

6 useri citesc topicul
0 membri, 6 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro