clasa 450 pe 6s setup
#3
Postat 11 March 2015 - 05:57 PM
#4
Postat 11 March 2015 - 07:26 PM
Totul e sa sti sa o folosesti.
elicopterele mele http://www.rhcforum....-mele-stiganas/
#5
Postat 11 March 2015 - 08:18 PM
Si atunci crezi ca ar fi mai ok un motor pe la 4000 KV? 500-600W. Ce am acum de 3500Kv 400W nu ma incanta, zbor undeva pe la 3000 de ture in pale pe baterii de 35c continuu pe anumite manevre imi scade turatzia destul de mult, am pinion de 13, am incercat si cu 12 etc dar tot simt motorul slab. plus ca la finalul zborurilor bateria este calda dar calda motorul ok esc-ul ok de aici concluzia ca 3s se chinuie cred...
Multumesc..!
Aceasta postare a fost editata de Alin32: 11 March 2015 - 08:22 PM
#6
Postat 11 March 2015 - 08:35 PM
Motoare scumpe ai Scorpion (precum cel din clip). Daca vrei sa storci maximul de putere conteaza si bateria evident, cei 35C sunt poveste (77A continuu !!). Cumpara un pak bun (nu ma intreba care e bun ca nu stiu) si o sa vezi diferenta.
In final conteaza mult si manuta, ceea ce se cheama "collective management".
450 PRO stoc
elicopterele mele http://www.rhcforum....-mele-stiganas/
#7
Postat 11 March 2015 - 09:39 PM
Deci m-am lamurit, 2 pacuri 600 mah motor 1700 kv si 6s, mult mai eficient raport putere greutate pierderi etc, pacul 1 bucata 3s de 600 mah 50 roni, o baterie 3s buna peste 100-150 roni care oricum e chinuita, un motor bun 3s 80 dolari sau euro deci nu are sens, pierderile sunt mult mai mici pe 6s si culmea iesi mai ieftin. pale peste 330 la 1200- 1300 mah 6s nu are sens sunt ok cele de 325.
Multumesc.
Aceasta postare a fost editata de Alin32: 11 March 2015 - 09:42 PM
#8
Postat 11 March 2015 - 09:57 PM
Alin32, la 11 March 2015 - 09:39 PM, a spus:
Deci m-am lamurit, 2 pacuri 600 mah motor 1700 kv si 6s
Multumesc.
elicopterele mele http://www.rhcforum....-mele-stiganas/
#10
Postat 11 March 2015 - 10:31 PM
Alin32, la 11 March 2015 - 10:10 PM, a spus:
Pai 600 mah 3s + 600 mah 3s am un pack la final de 6s de 1200 mah, ma gandesc ca nu gresesc..
RespecT!
elicopterele mele http://www.rhcforum....-mele-stiganas/
#13
Postat 12 March 2015 - 04:07 PM
#16
Postat 12 March 2015 - 05:51 PM
Castigul pe setup-ul asta de 6S pare sa fie un pic de putere in plus si mai mult randament.
Daca am deja setup-ul pe 3S, eu nu vad destule argumente pentru upgrade. Poate ca as face asta daca n-as avea deja investitii in setup 3S, motor, pack-uri, etc.
Acelasi sfat si din partea mea. Daca simti nevoia de schimbare, investeste in clasa superioara...oricum o sa vrei s-o faci la un moment dat si cand o sa vrei asta, te uiti la bugetu de hobby si vezi ca l-ai dat pe un upgrade pt clasa 450 :)
#18
Postat 12 March 2015 - 08:54 PM
takeoff, la 12 March 2015 - 04:34 PM, a spus:
elicopterele mele http://www.rhcforum....-mele-stiganas/
#19
Postat 12 March 2015 - 10:23 PM
stiganas, la 12 March 2015 - 08:54 PM, a spus:
Confirm si eu, duceam 450-u statia si bateriile intr-o geanta sport, ma urcam pe bicicleta si ma duceam la camp, cand am trecut la 500 nu s-a mai putut :). Acum cu masina mai greu cu 700-le daca e sa-mi cumpar ca 600-le ocupa toata bancheta din spate.
Sprint 2 Sport | Tamco Raider | Speed Passion RS-2 | Turnigy SCT 1/16
My feedback
#20
Postat 13 March 2015 - 07:11 AM
#21
Postat 18 March 2015 - 06:38 PM
#23
Postat 18 March 2015 - 09:15 PM
#24
Postat 18 March 2015 - 09:17 PM
Aceasta postare a fost editata de Alin32: 18 March 2015 - 09:20 PM
#25
Postat 19 March 2015 - 10:35 PM
Clasa 450 e o clasa care poate dezvolta foarte multa putere chiar si pe 3S respectand o combinatie simpla: motor de 3700kv si, cel mai important, un regulator DE FIRMA cu rating de putere real.
Problema puterii la 450 incepe de la regulator, indiferent cati volti si ce baterie ai. Regulatoarele stock sau no name ori hk pur si simplu nu scot curentul necesar sau amperajul mentionat pe ele iar in manevre cu pas amplu pierzi turatii la greu din cauza lor.
Eu aveam regulator de 50A pe Trex 450 Sport si mi se parea ca am putere, dar la manevre rapide sau opriri fortate simteam imediat pierderea aia urata de viteza in head care iti strica toata distractia. Am avut ocazia sa cumpar un esc Align BL45mx de pe Trex 450 Dominator si l-am pus pe Sportul meu… care deodata a devenit un heli impresionant: se auzea mai puternic, in 2 secunde il faceam sa dispara in nori, nu mai reuseam sa il fac sa piarda ture orice manevra i-as fi dat. Asta cu motorul stock de 3500kv si orice baterie 3S 2.2 cu C rezonabil.
Deci, inainte de a lua in calcul o conversie 6S va sfatuiesc calduros sa puneti un regulator de Dominator si va garantez ca veti avea alt heli.
In alta ordine de idei, un setup 6S este destul de tentant oricum ai privi, trebuie doar sa-l impaci cu atitudinea neastamparata a clasei 450.
Aceasta postare a fost editata de optyqus: 19 March 2015 - 10:36 PM
Align DS820M | Scorpion Backup Guard | VBAR Neo Pro Rescue | T-Rex 600N Pro | Spirit GT | TT 53 Redline
||| || | Spektrum iX12 | || ||| Radiomaster TX16S MAX
#26
Postat 20 March 2015 - 01:39 AM
Iar pentru ciprian, daca la yep folosesti 90% sau mai putina acceleratie recomand gov store, la mine tine turatia foarte bine. Daca folosesti 100% cand activezi gov turatia va scadea fata de cum esti obisnuit, dar macar este constanta pe tot parcursul zborului, inclusiv manevre agresive (daca bateria duce)
Sprint 2 Sport | Tamco Raider | Speed Passion RS-2 | Turnigy SCT 1/16
My feedback
#27
Postat 20 March 2015 - 08:13 AM
#28
Postat 20 March 2015 - 02:04 PM
Mishu-Ptm, la 20 March 2015 - 01:39 AM, a spus:
Tin sa te contrazic. Ordinea importantei este esc>motor>baterie, iar bateria are un rol destul de mic. Am baterii de diverse ratinguri, de la 20C pana la Thunder Power de 75C si din punct de vedere al puterii toate ofera mai mult sau mai putin cam aceeasi prestatie in idle up. Diferenta de calitate si rating incepi sa o observi in ultimul minut de zbor, dupa cate utilizari se umfla pack-ul, nr total de cicli pe care ii obtii de la ele...si cam atat.
La consum mare din partea motorului esc-ul nu se arde ci intra in protectie, adica isi reduce output-ul pana la limita maxima pe care o suporta in momentul dat, iar acest moment il simti in manevre cand pierzi ture in head. Incearca sa arzi intentionat un esc si ai sa vezi ca n-o sa-ti ia putin timp. Iar daca va ceda, va ceda din cauza proastei calitati a componentelor sau a firmware-ului cu protectie insuficienta.
Dar nici macar despre consumul mare al motorului nu este vorba, pentru ca in realitate motorul are un consum relativ constant in timpul zborului. Problema vine de la variatiile rapide in rpm create de manevrele solicitante, variatii care se manifesta in fluctuatii mari de curent pe care ESC-ul trebuie sa le gestioneze cat mai precis intr-un timp foarte scurt. Si aici intra in joc capacitorii low ESR, integratele esc-ului si firmware-ul sau. Si zic toate astea din vazute si din probate. Cine nu ma crede, va invit la o intrecere intre un 3S cu esc de Dominator vs 6S cu orice esc normal de 450.
Align DS820M | Scorpion Backup Guard | VBAR Neo Pro Rescue | T-Rex 600N Pro | Spirit GT | TT 53 Redline
||| || | Spektrum iX12 | || ||| Radiomaster TX16S MAX
#29
Postat 20 March 2015 - 02:25 PM
Aceasta postare a fost editata de Alin32: 20 March 2015 - 02:26 PM
#30
Postat 20 March 2015 - 02:36 PM
Align DS820M | Scorpion Backup Guard | VBAR Neo Pro Rescue | T-Rex 600N Pro | Spirit GT | TT 53 Redline
||| || | Spektrum iX12 | || ||| Radiomaster TX16S MAX