Ideea este sa adaptam un motor de aero electric pe o bicicleta cu roti de 26".Din calculele mele as avea nevoie de cel mult 450rpm la axul rotii spate si asta inseamna ca imi trebuie un raport de demultiplicare foarte mare.
Si pentru ca nu vreau sa ma complic cu un reductor pe motor am decis sa fac toata magia din pinioane.Cel mai mare pinion care l-am gasit este de 56T iar cel mai mic de 10T,raportul fiind 5,6.Asta inseamna ca la motor trebuie sa am vreo 2500rpm pentru o viteza maxima de 55km/h,deja prea mult pentru mediul urban.
Pinionul spate ar fi asta :
http://www.biciclete...inion-56-dinti/
Acum marea batalie este cam asa: cum prindem noi un pinion pe axul motorului asta ? O idee mi-a fost sugerata de un biciclist inrait,si mi-a zis sa fac cu o caseta de pinioane de BMX,si sa ma descurc cu o bucsa ceva ca sa prind caseta asta de axul motorului meu.Maine am ocazia sa pozez o astfel de caseta din toate partile si sa o si masor ca sa stiu ce pot face.
Si acum partea RC,ce baterie voi folosi ?Trebuie sa fie 3s pentru ca la 4s deja sar turatiile in afara gamei optime(ar merge motorul undeva pe la 20-30% din mansa pentru o viteza de 20km/h).Inca nu m-am decis intre 3s pentru ca ar fi cam lesinat motorul la 12v iar la 16 ar fi prea turbat.Consumul habar nu am cum va fi,pornesc cu 3s 20.000 mah si vedem cat ma tine http://www.rhcforum.ro/public/style_emoticons/default/smile.gif
Am luat in calcul si posibilitatea de a ma folosi de pinioanele si foile deja existente pe bicicleta(alea de pedalezi tu) si sa prind un lant pe foaia mare si cu un pinion mic pe motor insa m-am lovit iarasi de probleme:
-trebuie sa elimin complet pedalele deci va fi ori pe motor ori mers pe jos pe langa ea
-bratele pedaliere nu pot fi demontate fara sa pierzi foile
-pierd foaia mare de la pedalatul normal(ar fi 2 lanturi pe foi,unul pe foaia mare care duce la motor si celalalt lant care duce spre pinioanele spate)
Aceasta postare a fost editata de Ciprian97: 09 March 2015 - 07:23 PM