Pagina 1 din 1
Anti Ferrari
#1
Postat 07 December 2002 - 10:07 PM
Daca nu schimba organizatorii ceva in regulament ca sa reinvie spectacolul cred ca in sezonul urmator F1 va fi cu un pas mai aproape de desfintare.
Cind se batea Hakinnen cu Shumacher si lupta se decidea in ultima cursa m-am uitat la toate cursele. Acum nu mi se mai pare asa de interesant. Cine cistiga: Ferrari. Unde mai este spectacolul?
Cind se batea Hakinnen cu Shumacher si lupta se decidea in ultima cursa m-am uitat la toate cursele. Acum nu mi se mai pare asa de interesant. Cine cistiga: Ferrari. Unde mai este spectacolul?
Andrei
-- Nu mor caii cind vor cainii --
-- Nu mor caii cind vor cainii --
#2
Postat 08 December 2002 - 01:36 AM
Se pare ca noile reglementari o sa faca mai interesante cursele... Chiar acum sap prin ultimele comunicate de la FIA sa vad ce le-a mai trecut prin cap. Va zic cat de curand.
"Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success." - Henry Ford
Flickr - pozele mele
Flickr - pozele mele
#4
Postat 10 December 2002 - 02:27 AM
De ce? Nu au fost excesiv de fiabile (mai putin Ferrari...), iar motoarele Cosworth s-au dovedit stabile in ultimele curse!
"Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success." - Henry Ford
Flickr - pozele mele
Flickr - pozele mele
#5
Postat 10 December 2002 - 02:36 AM
se va schima ceva in formula unu cind vor reintra Renault si Honda in mod serios in F1. In momentul de fatä motoarele Renault si Honda sint motoare vechi pregätite de alte firme pentru curse. In momentul in care acesti doi producätori revin cu motoare noi circul devine din nou interesant. Mäcar pentru putin timp pinä ce Renault sau mai repede Honda dominä concurenta
C4FU
C4FU
Aceasta postare a fost editata de Corsair4FU: 10 December 2002 - 02:37 AM
Mesterica, pe ce pune mina strica.
#6
Postat 10 December 2002 - 02:38 AM
Wow, dar motorul Renault nu numai ca nu e vechi, dar a fost denumit "revolutionar", cu deschiderea de 110grade!!!
Aceasta postare a fost editata de VIPER: 10 December 2002 - 02:39 AM
"Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success." - Henry Ford
Flickr - pozele mele
Flickr - pozele mele
#7
Postat 10 December 2002 - 02:46 AM
da sigur dar Renault nu se ocupä direct de F1 In momentul de fatä nu livreazä direct la echipe Deci se ocupä sä zicem pasiv de F1 la fel ca Honda-
Renault are cele mai mari merite in privinta dezvoltärii F1 si atsa decind existä F1
Honda sint tari la viteza de dezvoltare a technologiei, ceramicä, perfectionatera comandei desmodromice came variabile supape hydraulice färä arcuri ....
Renault are cele mai mari merite in privinta dezvoltärii F1 si atsa decind existä F1
Honda sint tari la viteza de dezvoltare a technologiei, ceramicä, perfectionatera comandei desmodromice came variabile supape hydraulice färä arcuri ....
Mesterica, pe ce pune mina strica.
#9
Postat 11 December 2002 - 01:19 AM
Performantele legate de putere si fiabilitate ale motorului Renault au fost excelente. Amintiti-va de finalul de campionat. Problema acestui motor a fost de la bun inceput centrul de greutate ridicat de la sol - dtorat deschiderii mari a acestuia ce nu mai permitea loc pentru galeriile de evacuare, trebuind astfel sa fie ridicat cu 7cm.
URK
Arata acest topic
Pagina 1 din 1