Echiparea mea :
-kit
-servo platou
-servo coada
-motor
-esc
-baterie
-gyro(pentru moment,urmeaza kbar).
De tinut minte ca voi incerca sa-l aduc la nivel de zbor decent utilizand cat mai mult piesele HK si nu Align.Am inceput cu stangul dupa cum veti vedea mai tarziu.
Am luat 2 kituri,ca-s prea nerabdator sa astept cate o piesa din Europa,si la 100$(oferta HK) pe kit era super-afacere.Am facut odata greseala de a aduce 2 heli de aceiasi clasa in stare de zbor,nu o repet si acum.Daca ai unul al doilea de aceiasi marime n-are haz.
De rele ca astea conteaza,daca n-am trecut aici inseamna ca n-ai treaba cu el.Nu-s neaparat in ordine de la cel mai rau la cel mai eh asta e,scriu pe masura ce-mi amintesc.
-tail slider control arm-ul e de plastic si mi-a venit un kit cu el direct rupt iar alt kit nu-l avea deloc.
-canopia vine crapata,sa pui frame-ul in interiorul canopiei la ambalare nu e cea mai stralucita idee.Cupola din al doilea kit e ca una dupa crash,aproape inutilizabila.
-link-ul de coada e prea lung si trebuie taiat(macar nu-i prea scurt ca nu stii incotro o apuci).
-nu sunt inclusi distantierii pentru servourile de aileron/collective.
-suportul motor are degajarile foarte scurte si cu greu incape pinionul de 16t din kit(e inclus si asta e super ca nu gasesti pinion potrivit in depozitul HK Europa).Totusi motorul meu e prea turat,am luat un pinion de 13t dar mai dureaza pana vine.
-suruburile feathering shaft-ului sunt blocate(nu stranse) cu locktite.Singur n-am reusit sa-l desfac.Rulmentii de presiune erau mai uscati decat Sahara.
-capul e asamblat aproape la misto cu suruburi pe jumatate infiletate si cu jocuri enorme.Evident am desfacut tot pana la ultima saiba si facut cum trebuie.
-stiftul de blocare a tubului cozii(ala de la stab. vertical) e prea scurt si iese din pozitie,am mai pus o saiba intre el si stabilizatorul vertical ca sa stea acolo.
-suportul de prindere a stab. orizontal nu se prinde bine pe tubul cozii,a trebuit sa pun niste scotch ca sa ingros tubul sa se prinda bine si sa-si faca rolul
-tevile de la trenul de aterizare se prind in suruburi care n-au efect deloc.Trebuie pus CA.
-axul principal asemeni feathering-ului este gol pe interior.Nu stiu originalul cum o fi...
-plasticul suportului de coada este moale si daca strangi prea tare suruburile se crapa.
Mai adaug pe masura ce ma lovesc de ele.
Si cateva bune,ca nu-i totul gri la el:
-primesti piulite m2 de pus la suruburile bilutelor de servo.O precautie in plus.
-flybarul are 2 degajari in dreptul locului in care se prind de flybar cage
-flybar paddle-urile chiar se infileteaza pe flybar+2 suruburi de fixare,nu ca la 450 pro unde le infingi si le prinzi cu 2 suruburi de flybar.
-incap baterii foarte mari sub cupola.A mea de 5000 6s n-are nicio treaba.Pot sa fie mai late mai lungi mai groase mai oricum,incap sub cupola fara probleme
-cupola are o degajare in partea de jos si poti conecta bateria fara sa scoti cupola.
-surubul de la head button era stramb si imi baga vibratii asa ca am renuntat la el.
Nu l-am zburat inca.Am kit-ul de 2 saptamani de acum,am tot ezitat sa comand un tail slider control arm din Europa ca asteptam al doilea kit sa vina sa iau de la ala.Azi a ajuns in sfarsit piesa minune si tzup la zbor dar cine sa verifice iarasi tot heliul,am ajuns la camp si vad ca mi se invarte coada pe dos,asa ca 2 poze si inapoi acasa.Asta e al 3-lea heli care il fac,ar fi trebuit sa observ ceva asa elementar...
Am comandat si cap DFC+kbar dar chiar nu cred ca-l mai fac FBL.Cand ma uit cum zburam un 450 cu flybar si cum il zbor cu kbar...
Stiu ca am pus trenul spate pe dos dar pana la urma nu ala face heli-ul sa zboare.
Poze:
http://s11.postimg.org/r2bli99fm/DSC_0013_1.jpg
http://s11.postimg.org/ptnpwmhhe/DSC_0015.jpg
http://s11.postimg.org/8f3hockci/DSC_0020.jpg
http://s11.postimg.org/gjblt36rm/DSC_0033.jpg
http://s11.postimg.org/99umo4hky/DSC_0035.jpg
In comparatie cu un 450 :
http://s23.postimg.org/w4iojtmkq/DSC_0075.jpg
http://s23.postimg.org/3qd8zxz0q/DSC_0079.jpg
http://s13.postimg.org/q7ogk682u/DSC_0080_1.jpg
Aceasta postare a fost editata de Ciprian97: 03 March 2015 - 12:01 AM