HK-550GT build log
#31
Postat 20 April 2015 - 09:10 AM
#32
Postat 23 April 2015 - 06:08 PM
http://i1357.photobucket.com/albums/q759/ciprian661/Mobile%20Uploads/DSC_0263_zpsbqw0cgm8.jpg
http://i1357.photobucket.com/albums/q759/ciprian661/Mobile%20Uploads/DSC_0264_zps4gx2nxf6.jpg
http://i1357.photobucket.com/albums/q759/ciprian661/Mobile%20Uploads/DSC_0265_zpsx4bhuz8e.jpg
De unde si pana unde? A facut singurel 2 flipuri frumoase la 1m de sol, si-a turat singurel motorul cat vrea el(desi eu am tras thr cut motorul s-a turat) si a facut un chicken dance de toata frumusetea pana a zburat cupola si au iesit conectorii bulet de la baterie.Ceva de genul asta doar ca mult, mult mai rapid si cu un flip si pe roll:
https://www.youtube....h?v=JdrBihTT3p0
De unde stiu ca receptorul mi-a tras tzaca? Am tras de thr cut si motorul nu s-a oprit ci cumva s-a turat, imediat ce am ridicat pasul si l-am dus la 1m receptorul a zis fuck it plec in concediu si a dus canalele la un capat(banuiesc elev la -100, roll la 100, thr la 100, pitch la -100, coada -100 dupa acrobatiile care le-a facut). N-avea cum sa fie din statie(are n zboruri fara probleme, partea RF e chiar testata riguros)si nici modelul din statie caci am peste 15 zboruri cu modelul asta si mereu aterizez tragand de thr cut. De unde stiu ca nu s-a oprit ubec-ul ? Ca sa faci 3 flipuri cu viteza halucinanta iti trebuie ceva curent si servourile sigur si-au facut datoria, de fapt si cand l-am ridicat si cuplat inapoi unitatea inca misca servourile.
Ce-am rupt:
-pale principale si cele de coada
-boom
-toate axele
-main gear
-autorotation gear(mama ei de curea ca n-a vrut sa se rupa)
-tail drive gear
-trenul de aterizare
-cupola
-linkuri servo-platou
-linkurile de la swash la gripuri
-swashplate
-link-ul de coada
-stabilizatoarele de pe coada
-cureaua(nu-i rupta dar nici nu mai merge)
-si evident, dracul de receptor.
Din fericire bateria a scapat fara niciun semn. Un foc era tot ce mai trebuia.
Nu ma doare de cat o sa coste sa-l refac cat ma doare ca am crapat modelul favorit si o luna cel putin nu mai zboara.Partea buna e ca nu s-a infipt in nimic si cel mai important IN NIMENI(n-aveam comenzi deloc si putea sa iasa mult mai rau).
Acuma trebuie sa scot paduchele de 450 de la naftalina si sa ma dau cu capul de pereti pana ma invat minte sa nu mai zbor decat daca n-am pe nimeni in jur pe o raza de 100m(acum am avut 40m si credeam ca-i suficient, a fost pentru ca heli nu s-a dus mai mult de 5m departare da` nu se stie niciodata cand si ce mai crapa).
O sa-l reanimez dupa rapa rosie ca sa mai am ceva bani si de cheltuit si acolo.
Aceasta postare a fost editata de Ciprian97: 23 April 2015 - 06:11 PM
#34
Postat 24 April 2015 - 06:46 AM
Aceasta postare a fost editata de Alin32: 24 April 2015 - 06:50 AM
#35
Postat 24 April 2015 - 07:37 AM
Bailout cred că-i zice failsafe si aveam,setat pe gaz 0 si 4grade pas pozitiv din receptor.
#39
Postat 23 May 2015 - 05:18 PM
http://i1357.photobucket.com/albums/q759/ciprian661/DSC_0384_zpsw14iibwv.jpg
Cupola e tot de plastic ordinar, am luat-o pe cea de la kitul pentru piese(si e deja varza).
Am zburat 2 packuri, pana cand iar a dat norocul peste el:
http://i1357.photobucket.com/albums/q759/ciprian661/DSC_0388_zpsep8gn8m6.jpg?t=1432307626
A crapat tail slider-ul in aer. Noroc ca eram la 2m de sol si am facut o autorotatie de toata frumusetea in iarba si n-am mai stricat nimic in el. Alta piesa care trebuie schimbata cu align....
Aceasta postare a fost editata de Ciprian97: 23 May 2015 - 05:19 PM
#40
Postat 23 May 2015 - 08:07 PM
“ATENTIE!!!!!!!!! la sliderul de coada - piesa de aluminiu la Align se insurubeaza cu filet in suportul de plastic sau metal al rulmentului ce culiseaza pe axul de coada
la HK piesa se prinde prin presare si rasfrangerea partii superioare (gen nit) numai ca buza rasfranta este asa de mica si in timp apare juc sau iese de tot din rulment - au patit-o cativa dintre elicopteristi...
eu nu mai folosesc sliderul lor nici daca mi-l dai degeaba :D“
sper ca acum alti sa fie mai atenti si imi pare bine ca nu a patit-o in aer
HELI:
Spirit L16 Robbe in fuselaj Agusta 109 | Spirit L16 Robbe - clasa 550 | Taurus 50 electric clasa 600 |
Trex 600E FBL Custom Frame V.2 | Trex 600E FBL Custom Frame V.3 | Trex 600E FBL Custom Frame V.4 |
AUTO:
2buc. Buggy - ANSMANN Master Smacker 1:10 4WD electic
3buc. Truggy - ANSMANN Royal Flash 1:10 4WD electic
TX - RadioLink RC3S 2.4GHz
Proiectele mele:
Trex600E custom frame V1 - http://www.rhcforum....e/page__st__240 --- --- --- Trex600E custom frame V2 - http://www.rhcforum....e/page__st__480
Trex600E custom frame V3 - http://www.rhcforum....e/page__st__570 --- --- --- Trex600E custom frame V4 - http://www.rhcforum....e/page__st__600
#42
Postat 24 May 2015 - 07:04 PM
http://i1357.photobucket.com/albums/q759/ciprian661/c3f39572-439a-4710-84b4-88f196b599b9_zpsp4rd0kfo.jpg
Practic cam toata coada ar trebui schimbata cu una Align. Sliderul va crapa in 10-15 zboruri, rulmentii la 6-7, axul e facut din plastilina. Oricum, merita facut upgrade-ul.
#43
Postat 24 May 2015 - 09:32 PM
Ciprian97, la 19 April 2015 - 10:46 PM, a spus:
Cu faza asta i-am pus cruce definitiv kbar-ului. Bine ca nu mi-a facut faza asta in aer. Ce nu-mi convine deloc la tarot zyx-s2 e ca nu-i merge programarea prin bluetooth de nicio culoare.In rest e o unitate super. De montat le-am montat exact la fel, in acelasi loc cu aceiasi banda dublu adeziva.Hehe, chiar si cu axul principal stramb la 450(vedeai cu ochiul liber) zburam fara probleme cu zyx.
Sa sti ca ai dreptate cu unitatea K-bar.. este cea de la mine!asa-i?
Si la mine se manifesta tot la fel (100%se poate remedia din soft compensarea ) La fiecare aterizare se lasa cand in bot,cand pe o parte! Altceva nu aveai ce sa-i reprosezi Zboara bestial.
Uite (si) aicea se vede la sfarsit http://youtu.be/50BmHYztGgI
Vis a vis de celelalte minusuri ale kit-ului de 550... Sa schimbi suruburile de la suportii de rulmenti .Foloseste de Align.Eu am omis acest lucru ,si s-au forfecat in aer
.Mi-am dat seama dupa ce mi-am adunat elicopterul de pe jos si am vazut suportul desprins de frame, cu fileturile de la 3 suruburi ramase inauntru.
Aceasta postare a fost editata de florin_953: 24 May 2015 - 09:33 PM
#44
Postat 25 May 2015 - 07:36 AM
Suruburi forfecate am mai patit, la suportul servo de coada. Aici poate am strans eu prea tare, dar oricum suruburile puteau fi mai bune. Nu-s scumpe, asa ca nu merita riscul.
Aceasta postare a fost editata de Ciprian97: 25 May 2015 - 07:36 AM
#45
Postat 14 June 2015 - 11:38 AM
Unitatea tarot zyx-s2 zboara foarte bine pana acum la soft 3D daca-i bibilesti coada suficient(precompensari si PID tunning). Motorizarea(esc yep 90a+motorul tgy de 1330kV la vreo 2800RPM in cap) e cam flamanda, doar 3 minute de soft 3D dintr-un pack tgy 6s 5000mah 20c sau 60c, nu simti diferenta intre 20/60c. In lipsa governor-ului la pas + - 13grade motorul cam inghenuncheaza ,daca-l activez imi batzaie coada daca are P/I prea mare si daca-l scad nu are niciun efect.
Acum zbor fara el si sunt bland cu stickul de gazhttp://www.rhcforum.ro/public/style_emoticons/default/smile.gif.
Pentru cine-si ia acest model, ii recomand din toata inima sa-si ia si urmatoarele piese align:
-tail slider control arm(originalul e de plastic si la mine a venit gata-crapat)
-tail slider(ABSOLUT necesar)
-swashplate DFC(daca vreti sa trageti de heli, cel HK are ceva joc dar se poate zbura cu el o vreme)
-rulmenti coada(poate am avut eu ghinion dar am spart deja 3 rulmenti in 15 zboruri)
-cap DFC HK fara swash+link-uri DFC align(cei HK au joc teribil si nu-s utilizabili)
-suruburi align/orice suruburi serioase cat mai multe, cu atat mai bine. Cele din kit sunt groaznice. Va trebuie M3X6 sau M3X8, astea-s cele mai folosite.
-cupola. Cea din kit e moale si in aer vibreaza teribil. E un chin de pus.
Zic eu ca asta e un kit mediu ca si calitate. E sub un hk 450 pro(care zboara foarte bine asa cum vine, n-ai ce schimba), dar cu niste piese align in locul potrivit iese un heli bestial si foarte ieftin pentru clasa lui. Cand mai invat sa zbor o sa-l si filmez.
O poza cu swashul align si unitatea:
http://i1357.photobucket.com/albums/q759/ciprian661/IMG_20150614_110923_zpsjcbwgi0o.jpg
Cadrul de carbon e foarte taios asa ca firele trebuiesc protejate acolo unde se ating de frame. Eu le-am tras un scoci si n-am strans prea tare soriceii.
Aceasta postare a fost editata de Ciprian97: 14 June 2015 - 11:40 AM