Modelism - RHC Forum: Easy Glider Electric - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 15 Pagini +
  • « Prima
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Easy Glider Electric

#301 Useril este offline   Huffy 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 811
  • Inregistrat: 30-July 08
  • Gender:Male
  • Location:Sibiu
  • Interests:Aeromodelism si automodelism...mai rar

Postat 18 April 2010 - 06:16 PM

1-tija de carbon de diametru 5mm,lungime 110mm,greutate 27 gr
2-segment virf lanseta diametru 7-2mm lungine 850 mm,10 gr
3-segment mijloc lanseta,diametru 14-8mm,lungime 1000 mm,31 gr
4- segment lanseta gros,diametru 16-20mm,lungime 1150mm,75 gr

Problema cu torsionarea fuselajului e deranjanta la ASW 28.La EG daca e lipit bine,nu cred ca sint probleme,mai ales ca nu are coada T ca ASW-ul.Tocmai am incercat la EG-ul meu o torsionare a fuselajului cu mina si cred ca mai repede reusesc sa-l rup decit sa-l torsionez.La lipire am pus CA pe toata suprafata de imbinare si poate de aceea e asa de rigid.La urmatorul fuselaj,probabil o sa pun segmentul subtire de lanseta in interior,pentru elasticitate dincolo de punctul de rupere al spumei,desi la un crash asa de crincen incit sa cedeze partea din spate a fuselajului,nu mai scapa mare lucru din model.

Fisiere atasate


Aceasta postare a fost editata de Huffy: 18 April 2010 - 06:18 PM

Bondar cu 4 elici
Discus
Easy Star 2
HEPTAD 2200
Easy Glider
Diamond 2500-resuscitat si zburat
0722.464.922. - 0744.100.626.
http://www.youtube.com/my_videos
http://www.vimeo.com...r2400545/videos
Resoftari Logan 1.4-1.6 si Solenza 1.4
Programari chei Logan
- http://www.rhcforum....970#entry476970
Poze Rapa Rosie 2012 - https://picasaweb.go.../RapaRosie2012#
Poze Rapa Rosie 2013 : https://picasaweb.go...7/RapaRosie2013
Poze Rapa Rosie 2014 : https://picasaweb.go...7/RapaRosie2014
0

#302 Useril este offline   Huffy 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 811
  • Inregistrat: 30-July 08
  • Gender:Male
  • Location:Sibiu
  • Interests:Aeromodelism si automodelism...mai rar

Postat 18 April 2010 - 06:51 PM

Problema cu torsionarea fuselajului la ASW 28 se poate vedea foarte bine aici.
http://www.vimeo.com/3049482
La EG nu cred ca ati vazut careva asa ceva.
Bondar cu 4 elici
Discus
Easy Star 2
HEPTAD 2200
Easy Glider
Diamond 2500-resuscitat si zburat
0722.464.922. - 0744.100.626.
http://www.youtube.com/my_videos
http://www.vimeo.com...r2400545/videos
Resoftari Logan 1.4-1.6 si Solenza 1.4
Programari chei Logan
- http://www.rhcforum....970#entry476970
Poze Rapa Rosie 2012 - https://picasaweb.go.../RapaRosie2012#
Poze Rapa Rosie 2013 : https://picasaweb.go...7/RapaRosie2013
Poze Rapa Rosie 2014 : https://picasaweb.go...7/RapaRosie2014
0

#303 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19176
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 18 April 2010 - 06:55 PM

Vezi postareaAirflow, la Apr 18 2010, 06:47 PM, a spus:

Da, acelasi lucru mi s-a sugerat cand am cumparat modelul. Dar am o retinere sa introduc in interiorul fuselajului teava de carbon pentru ca dupa cum se observa in poza, sectiunea fuselajului prezinta deja un fel de ramforsare dispusa sub forma de "triunghiuri" succesive ce dau o oarecare rigidizare cozii.
Daca creez un sant sectionand implicit laturile acelor triunghiuri dpdv fizic slabesc acea ramforsare din fabrica.
Cred ca ar fi ideal sa alatur acea tija de carbon conica undeva pe exteriorul fuselajului ingropata partial (nu stiu ma gandesc undeva pe partea inferioara).


Elektro Junior are acea decupare facuta din turnare si nu ii slabeste deloc rezistenta.
E adevarat ca daca nu le faci perfact semicerc ca sa adere spuma la teava nu e prea bine, il si slabesti si nici nu pui altceva in loc.

Cat despre echipare, ce sa zic... parerea unora despre "decenta" ar putea fi usor diferita.

Aceasta postare a fost editata de renatoa: 18 April 2010 - 06:58 PM

... cu picioarele pe pamant ...
0

#304 Useril este offline   Airflow 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 173
  • Inregistrat: 05-December 08
  • Gender:Male
  • Location:Ploiesti, Bucuresti

Postat 18 April 2010 - 07:27 PM

Electro Junior are acel sant imediat sub triunghiurile de rigidizare. Nu stiu cum as putea face santul simetric pe ambele sectiuni de fuselaj astfel incat in momentul unirii tija sa stea fest in interior.

Am nevoie de o sugestie mai calitativa pentru o elice potrivita motorului. Eu ma gandeam la o 11x5,5 dar nu stiu ce firma sa aleg sa nu fie si exagerat de scumpa.

Fisiere atasate


Aceasta postare a fost editata de Airflow: 18 April 2010 - 07:28 PM

Don't drink and drive, smoke weed and FLY.

0

#305 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19176
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 18 April 2010 - 07:31 PM

Graupner CAM Folding 28x15 cm 38 lei perechea, doar palele, hubul separat.
... cu picioarele pe pamant ...
0

#306 Useril este offline   Red Sky 

  • Gold Member
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 935
  • Inregistrat: 15-March 06

Postat 18 April 2010 - 08:26 PM

Vezi postareaHuffy, la Apr 18 2010, 06:33 PM, a spus:

Ideea lu renatoa cu tija de carbon am aplicat-o la EZ* si o sa o aplic si la urmatorul fuselaj de EG Pro...


Cele 3 bowden-uri (tuburi) de plastic au exact acest rol la EZ* si EG. Ele trebuie montete impreuna cu tuburile subtiri care intra in ele chiar daca nu se folosesc la comenzi sau antena.
Daca sint montate corect iese perfect. Si e mai mult decat suficient ca rigiditate.
www.redsky.ro
0

#307 Useril este offline   Airflow 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 173
  • Inregistrat: 05-December 08
  • Gender:Male
  • Location:Ploiesti, Bucuresti

Postat 18 April 2010 - 08:45 PM

Vezi postareaRed Sky, la Apr 18 2010, 09:26 PM, a spus:

Cele 3 bowden-uri (tuburi) de plastic au exact acest rol la EZ* si EG. Ele trebuie montete impreuna cu tuburile subtiri care intra in ele chiar daca nu se folosesc la comenzi sau antena.
Daca sint montate corect iese perfect. Si e mai mult decat suficient ca rigiditate.

Ai perfecta dreptate. Mai mult decat atat am sa introduc in locul bowdenului pentru antena o tija de carbon de 3 mm pentru a reduce la minim posibilitatea de torsiune pe zona aceea.
Don't drink and drive, smoke weed and FLY.

0

#308 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19176
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 18 April 2010 - 08:47 PM

Si antena prin teava aia de carbon :rolleyes:

Aceasta postare a fost editata de renatoa: 18 April 2010 - 08:48 PM

... cu picioarele pe pamant ...
0

#309 Useril este offline   Airflow 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 173
  • Inregistrat: 05-December 08
  • Gender:Male
  • Location:Ploiesti, Bucuresti

Postat 18 April 2010 - 08:52 PM

Pai nu am receptor in 27,35 sau 40 Mhz.
IN 2.4 nu cred ca este utila acel bowden deci ramane de rigidizare canalul.
Don't drink and drive, smoke weed and FLY.

0

#310 Useril este offline   aantikk 

  • ex aantik
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 995
  • Inregistrat: 11-June 07
  • Gender:Male
  • Location:Buzau\Kalamata

Postat 19 April 2010 - 04:10 AM

Fiti mai seriosi.

Daca si EG-ul are nevoie de ranforsari eu sunt popa.Nu vorbesc in necunostinta de cauza,zbor asa ceva saptamanal si iam facut tot ce mia trecut prin cap fara sa pateasca nimic.
Asambleazal ca la carte si nu ai sa ai nici o problema.
Ala e un planor foarte incet,nu are nevoie de asa ceva nici la coada nici in fuselaj.
A zis bine RedSky,sunt suficiente tuburile de la comenzi.

Aceasta postare a fost editata de aantikk: 19 April 2010 - 04:11 AM

0

#311 Useril este offline   casper20 

  • Lifetime Beginner
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3619
  • Inregistrat: 09-June 07
  • Gender:Male
  • Location:TG-MURES

Postat 19 April 2010 - 04:01 PM

Pe onoarea mea ca nu are nevoie de ranforsari, al meu a venit in bot de la vreo 300m altitudine si sa oprit brusc intrun pom si fuselajul nu avea nimica dar sau retezat aripile.
Prabusirea este o aterizare necontrolata..................sau nu?

FPV is not a crime!

Hitec Optic 6 Spectra 35MHz sinteza
FrSky 2.4GHz modul
Easy Glider BL
FW 190 A8
P 51D Mustang
IAR 80
ME 163

Tel: 0741-931.767
0

#312 Useril este offline   Airflow 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 173
  • Inregistrat: 05-December 08
  • Gender:Male
  • Location:Ploiesti, Bucuresti

Postat 19 April 2010 - 04:53 PM

Ok am inteles nu am sa insist prea tare pe ranforsarea fuselajului.
A folosit cineva vre-unul din cele doua Packuri? Ma intereseaza datorita pretului accesibil.
3S1P 2650mAh (11.1 V) 20C Zippy LiPo
3S1P 2200mAh (11.1 V) 20C-30C Zippy Flightmax
Don't drink and drive, smoke weed and FLY.

0

#313 Useril este offline   casper20 

  • Lifetime Beginner
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3619
  • Inregistrat: 09-June 07
  • Gender:Male
  • Location:TG-MURES

Postat 19 April 2010 - 06:37 PM

Eu am folosit 3S1P 2200mAh (11.1 V) 20C-30C Zippy Flightmax si merge bine mai ales la panta cu vant puternic in loc de lest, dar la termica este prea greu, eu zbor de obicei cu 1500 tot zippy si zbor si 2 ore la termica cu el.
Prabusirea este o aterizare necontrolata..................sau nu?

FPV is not a crime!

Hitec Optic 6 Spectra 35MHz sinteza
FrSky 2.4GHz modul
Easy Glider BL
FW 190 A8
P 51D Mustang
IAR 80
ME 163

Tel: 0741-931.767
0

#314 Useril este offline   aantikk 

  • ex aantik
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 995
  • Inregistrat: 11-June 07
  • Gender:Male
  • Location:Buzau\Kalamata

Postat 20 April 2010 - 03:15 AM

Folosesc de regula pac de 1,8 A si merge de rupe in orice conditii(termica,panta,vant etc).
0

#315 Useril este offline   Airflow 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 173
  • Inregistrat: 05-December 08
  • Gender:Male
  • Location:Ploiesti, Bucuresti

Postat 20 April 2010 - 02:13 PM


Folosesc de regula pac de 1,8 A si merge de rupe in orice conditii(termica,panta,vant etc).




Pentru ce motor? Ce caracteristici are?

Aceasta postare a fost editata de Airflow: 20 April 2010 - 02:15 PM

Don't drink and drive, smoke weed and FLY.

0

#316 Useril este offline   aantikk 

  • ex aantik
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 995
  • Inregistrat: 11-June 07
  • Gender:Male
  • Location:Buzau\Kalamata

Postat 21 April 2010 - 05:53 PM

Vezi postareaAirflow, la Apr 20 2010, 03:13 PM, a spus:


Folosesc de regula pac de 1,8 A si merge de rupe in orice conditii(termica,panta,vant etc).




Pentru ce motor? Ce caracteristici are?



Motor Spitz

Airplane weight: ~800g


Technical specifications Application 1,2m glider/3D/Outdoor
Axle 3 mm
Current 8 A
Diameter 28 mm
Efficiency 77 %
KV rpm/V 1025
Max. Power 170 W
Model weight 800 g
NiMH & NC cells 6~10
Nominal Power 95 W
Option Prop adapt # 85274
Peak current 16 A
Radial Reverse kit & rad mount # 85592
Rec. Prop. 11V 9x6
Rec. Prop. 7V 10x4,7
Recommended Controller # 85503 (25A)
Weight 55 g
0

#317 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19176
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 21 April 2010 - 06:14 PM

Acesta probabil:

http://www.bmi-models.com/index.php?id=140...Turbo_10/6/1416
... cu picioarele pe pamant ...
0

#318 Useril este offline   Airflow 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 173
  • Inregistrat: 05-December 08
  • Gender:Male
  • Location:Ploiesti, Bucuresti

Postat 21 April 2010 - 06:40 PM

Am mai regandit motorizarea si am sa raman la un Roxxy 2830/12

Specificatii:

Tensiune: 2-4 cell LiPo (7 - 15 V)
Curent: 12 A
Curent maxim: 19 A (max 60 sec)
Turatie in gol: 910 rpm/V
Tractiune maxima: 1000 g
Dimensiuni: 28 x 30 mm
Diametru ax: 3.17 mm
Masa: 57 g
Elice recomandata: 11 x 5.5

Regulator Brushless Roxxy BL-Control 730


Stie cineva daca acest regulator se poate programa sa reduca turatia cand packul ajunge la 3.2V / cell?
Don't drink and drive, smoke weed and FLY.

0

#319 Useril este offline   aantikk 

  • ex aantik
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 995
  • Inregistrat: 11-June 07
  • Gender:Male
  • Location:Buzau\Kalamata

Postat 21 April 2010 - 09:10 PM

Vezi postarearenatoa, la Apr 21 2010, 07:14 PM, a spus:




Da,acela este dar nu prea se gaseste pe la noi si mai este si scump pe deasupra.Ala sa numerit sa il iau atunci.

Bafta.
0

#320 Useril este offline   hash84 

  • DreamTeam member
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2183
  • Inregistrat: 28-November 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 21 April 2010 - 09:22 PM

Vezi postareaAirflow, la Apr 19 2010, 05:53 PM, a spus:

3S1P 2650mAh (11.1 V) 20C Zippy LiPo

ai grija ca e foarte lat. nu iti intra in avion. il am personal. e cu 1 cm mai lat decat unul de 2200, dar e mai putin inalt. in orice caz, zippy 3s 2650 nu intra in easy gllider
    /------------------------\              |~~\_____/~~\__  |
    |        Hash84          |______________ \______====== )-+
    |                        |                      ~~~|/~~  |
    \------------------------/                         ()
0

#321 Useril este offline   Huffy 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 811
  • Inregistrat: 30-July 08
  • Gender:Male
  • Location:Sibiu
  • Interests:Aeromodelism si automodelism...mai rar

Postat 21 April 2010 - 10:57 PM

Vezi postareahash84, la Apr 21 2010, 07:22 PM, a spus:

ai grija ca e foarte lat. nu iti intra in avion. il am personal. e cu 1 cm mai lat decat unul de 2200, dar e mai putin inalt. in orice caz, zippy 3s 2650 nu intra in easy gllider

Eu am pe EG un Turnigy 2S 5000mAh dimensiuni 148x16x49, 282 gr si intra la fix,iar Zippy 3S 2650 are 135x16x45,212 gr,deci nu vad de ce nu incape.Cel de 2200 nu cred ca incape din cauza dimesiunilor 100mm x 34mm x 27mm,167 gr.
Bondar cu 4 elici
Discus
Easy Star 2
HEPTAD 2200
Easy Glider
Diamond 2500-resuscitat si zburat
0722.464.922. - 0744.100.626.
http://www.youtube.com/my_videos
http://www.vimeo.com...r2400545/videos
Resoftari Logan 1.4-1.6 si Solenza 1.4
Programari chei Logan
- http://www.rhcforum....970#entry476970
Poze Rapa Rosie 2012 - https://picasaweb.go.../RapaRosie2012#
Poze Rapa Rosie 2013 : https://picasaweb.go...7/RapaRosie2013
Poze Rapa Rosie 2014 : https://picasaweb.go...7/RapaRosie2014
0

#322 Useril este offline   luc_petre 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 41
  • Inregistrat: 06-December 09
  • Gender:Male
  • Location:bucuresti
  • Interests:aero modelism
    auto modelism
    airsoft

Postat 21 April 2010 - 11:44 PM

salutare tuturor

dupa iesirea mea cu eg unde va spuneam ca nu l-am putut zbura , am revenit in atelier unde l-am reparat, apoi cu modelul fixat bine am inceput sa ma joc cu comenzile , in 2 minute i-am ars motorul,. inca o invatatura pe bani .......nu e bine sa turezi motorul la maxim cu modelul fixat si pale supra dimensionate. cand am ars motorul eg era echipat asa :
    motor outrunner BL C2830B,
    FLY-25A BLMC HIMODEL,
    PALE GRAUPNER 11*6
, incerc sa pun un film
http://www.youtube.com/watch?v=V1ZQ-h-GLT0...player_embedded
pacat ca nu-mi vedeti fata :)

Aceasta postare a fost editata de luc_petre: 21 April 2010 - 11:58 PM

luc_petre
[url="http://www.youtube.com/watch?v=AnZ8OyGL-4E&feature=channel_page"]
0

#323 Useril este offline   Huffy 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 811
  • Inregistrat: 30-July 08
  • Gender:Male
  • Location:Sibiu
  • Interests:Aeromodelism si automodelism...mai rar

Postat 22 April 2010 - 08:27 AM

Vezi postarealuc_petre, la Apr 21 2010, 09:44 PM, a spus:

motor outrunner BL C2830B,
PALE GRAUPNER 11*6

Motor BL C2830B Motor BL Outrunner, KV1460
Curent maxim: 18 A/60s
Elice recomandata (fara reductor): 8x4 - 9x5 !!!
Aplicatii recomandate: modele cu greutate intre 300 - 800 grame

Din start ai sarit calul cu elicea aia,iar daca ai dat in el si cu 3S ma mir ca a tinut atit.De ce nu ai folosit palele originale de la EG de 9*5,macar la probele pe stand?Este de preferat sa folosesti elicile recomandate sau putin mai mici.De obicei caracteristicile date la motoare si regulatoare nu sint chiar reale si e bine sa-ti iei o marja de siguranta.Daca iti iei acelasi motor schimba palelele,daca pastrzi palele,orienteazate la alt motor.Incearca cu motorul de pe Intruder.
PS:
GLUMEAM.
Bondar cu 4 elici
Discus
Easy Star 2
HEPTAD 2200
Easy Glider
Diamond 2500-resuscitat si zburat
0722.464.922. - 0744.100.626.
http://www.youtube.com/my_videos
http://www.vimeo.com...r2400545/videos
Resoftari Logan 1.4-1.6 si Solenza 1.4
Programari chei Logan
- http://www.rhcforum....970#entry476970
Poze Rapa Rosie 2012 - https://picasaweb.go.../RapaRosie2012#
Poze Rapa Rosie 2013 : https://picasaweb.go...7/RapaRosie2013
Poze Rapa Rosie 2014 : https://picasaweb.go...7/RapaRosie2014
0

#324 Useril este offline   Airflow 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 173
  • Inregistrat: 05-December 08
  • Gender:Male
  • Location:Ploiesti, Bucuresti

Postat 22 April 2010 - 09:36 AM

Vezi postareahash84, la Apr 21 2010, 10:22 PM, a spus:

ai grija ca e foarte lat. nu iti intra in avion. il am personal. e cu 1 cm mai lat decat unul de 2200, dar e mai putin inalt. in orice caz, zippy 3s 2650 nu intra in easy gllider


Daca Lungimea L=135mm
Latimea l= 45mm
Inaltimea H=16 mm sunt respectate atunci nu are de ce sa nu intre. Eu am lungime 150mm, latime 50mm, inaltime 26mm (este EG Pro)
Don't drink and drive, smoke weed and FLY.

0

#325 Useril este offline   Airflow 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 173
  • Inregistrat: 05-December 08
  • Gender:Male
  • Location:Ploiesti, Bucuresti

Postat 15 May 2010 - 11:43 AM

Au venit o parte din piese, dar ceea ce m-a impresionat cu adevarat este statia si receptorul. Inca nu m-am apucat de "inchegat" EG-ul fiindca nu am servourile dar e doar o problema de timp. M-am gandit sa il echipez cu 2x HS-82MG (profundor si directie) si 2xHS 5055 MG (eleroane). Am ales angrenaje metalice pentru a folosi servourile si in alte proiecte poate mai pretentioase.

Fisiere atasate


Aceasta postare a fost editata de Airflow: 15 May 2010 - 11:45 AM

Don't drink and drive, smoke weed and FLY.

0

#326 Useril este offline   Airflow 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 173
  • Inregistrat: 05-December 08
  • Gender:Male
  • Location:Ploiesti, Bucuresti

Postat 15 May 2010 - 11:58 AM

Gaurile de pe "batiul" mototrului nu creeaza din punctul meu de vedere o fixare durabila (imaginea 2) ceea ce ma determina sa folosesc solutia din (imaginea 1). Mentionez ca cele doua poze sunt pur informative dar apropiate de situatia mea.

Fisiere atasate


Aceasta postare a fost editata de Airflow: 15 May 2010 - 11:59 AM

Don't drink and drive, smoke weed and FLY.

0

#327 Useril este offline   shogi 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 2753
  • Inregistrat: 08-March 06
  • Gender:Male
  • Location:Ploiest,Bucuresti
  • Interests:pussy

Postat 15 May 2010 - 12:28 PM

Foarte smechera statia ! Bravo ! N`o sa regreti niciodata ca ai bagat atatia bani in ea de la inceput.CEA MAI BUNA INVESTITIEEE !
0

#328 Useril este offline   Airflow 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 173
  • Inregistrat: 05-December 08
  • Gender:Male
  • Location:Ploiesti, Bucuresti

Postat 15 May 2010 - 01:56 PM

Vezi postareashogi, la May 15 2010, 01:28 PM, a spus:

Foarte smechera statia ! Bravo ! N`o sa regreti niciodata ca ai bagat atatia bani in ea de la inceput.CEA MAI BUNA INVESTITIEEE !


Multumesc pentru apreciere. Anul trecut vroiam sa iau FF-7 dar a aparut intre timp aceasta si cum toata lumea "Batman, batman!!" , " Cea mai buna statie pe care ti-o permiti bla bla!!" si binenteles dupa un drastic studiu de piata am ajuns la concluzia ca este cea mai buna alegere d.p.d.v al fiabilitatii subiectiv vorbind.
Din cate am inteles si tu ai o Futaba, poate ma ajunti in viitor sa invat mai bine meniul etc...

Aceasta postare a fost editata de Airflow: 15 May 2010 - 01:57 PM

Don't drink and drive, smoke weed and FLY.

0

#329 Useril este offline   Robbie09 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 164
  • Inregistrat: 01-April 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 16 May 2010 - 12:16 AM

Vezi postareahash84, la Apr 21 2010, 10:22 PM, a spus:

ai grija ca e foarte lat. nu iti intra in avion. il am personal. e cu 1 cm mai lat decat unul de 2200, dar e mai putin inalt. in orice caz, zippy 3s 2650 nu intra in easy gllider


Salut,

Intr-un EZ Glider Pro incape un Zippy 3S1P 2650mAh din acela plat si lat. Mi-am echipat aseara EZG pro-ul meu cu asa ceva si chiar mai ramane putin spatiu pe laturi. S-ar putea totusi ca acest accu sa fie cam greu pentru unele situatii.

Stima,
R.
0

#330 Useril este offline   Robbie09 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 164
  • Inregistrat: 01-April 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 16 May 2010 - 12:31 AM

Vezi postareaAirflow, la Apr 19 2010, 05:53 PM, a spus:

Ok am inteles nu am sa insist prea tare pe ranforsarea fuselajului.
A folosit cineva vre-unul din cele doua Packuri? Ma intereseaza datorita pretului accesibil.
3S1P 2650mAh (11.1 V) 20C Zippy LiPo
3S1P 2200mAh (11.1 V) 20C-30C Zippy Flightmax


Daca mai e de actualitate, pe EZG pro echipat cu motor Roxxy 2834/12 si elice de 12,5 x 6,5 am folosit 3s1p de 2100 mA, ceva mai usor decat Zippy-ul de 2200. Urcare aproape verticala, cu motorul utilizat doar in blana si doar pentru inaltarea planorului acumulatorul are curent cam pentru 12 minute, iar timpul total de zbor cam o ora (asta in parcul Izvor, iarna, cu ceva vant usor). Asa ca tre' sa fie ok si cu Zippy-ul de 2200.

Cu cel de 2650 nu am incercat inca sa zbor, dar e probabil mai potrivit pentru vant puternic.
0

Arata acest topic


  • 15 Pagini +
  • « Prima
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

5 useri citesc topicul
0 membri, 5 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro