Modelism - RHC Forum: Easy Glider Electric - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 15 Pagini +
  • « Prima
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Easy Glider Electric

#331 Useril este offline   Robbie09 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 164
  • Inregistrat: 01-April 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 16 May 2010 - 01:07 AM

Salut, tot eu :)

In legatura cu ranforsarea fuselajului: daca se lipesc bine cele 3 bowden-e si jumatatile de fuselaj intre ele, acesta devine destul de rigid, si, din punct de vedere al rezistentei, cred ca nu e nevoie de mai mult.

Pe de alta parte, am avut si EZG Pro la care bowden-ele erau lipite de fuselaj doar in cateva puncte, cu UHU-por, sa nu "flambeze", iar la capatul dinspre echie asigurate cu o bucata de banda adeziva cu fibra. Cele 2 jumatati de fuselaj au fost lipite tot cu UHU-por, in cateva puncte, iar in rest cu banda adeziva, pe toate lungimea pe burta si din loc in loc pe partea superioara. A zburat fara nici un fel de probleme.

In cazul in care se fac lipiturile ca in manual, pe toate lungimea bowden-elor si utilizand adeziv cyano, mare atentie la cum se lipesc bowden-ele laterale, ele trebuie lipite astfel incat in urma lipirii fuselajul sa nu ramana deformat. Indraznesc sa dau o sugestie: se incepe cu jumatatea de fuselaj care se poate aseza pe o suprafata perfect plana (cred ca la ezg pro e cea stanga). Aceasta se aseaza pe o masa ori alta suprafata plana cu partea exterioara in sus, se lipeste bowden-ul, avand grija ca aceasta jumatate de fulelaj sa ramana lipita tot timpul de suport pe toata suprafata. In acest fel se poate corecta o jumatate de fuselaj care a venit deformata din fabrica.

Pentru ca cealalta jumatate de fuselaj nu se poate aseza astfel incat sa se potriveasca perfect pe o suprafata plana, ne folosim de prima ca suport, adica lipim temporar cu banda adeziva, etc, cele doua jumatati, ca sa putem lipi si cel de-al 2lea bowden lateral fara riscul de a rezulta deformari.

Dupa cum ziceam, e doar o sugestie, pe baza unei experiente proprii: pe langa ca fuselajul meu a venit gata deformat, intr-o prima faza l-am strambat eu si mai tare facand lipitura "din mana" fara sa asez totul pe ceva plan. Noroc ca am observat repede si am putut desface lipitura inainte sa se intareasca complet.

Spor la construit :blink:.
0

#332 Useril este offline   Ahernar 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 739
  • Inregistrat: 20-December 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 16 May 2010 - 06:33 AM

Vezi postareaRobbie09, la May 16 2010, 12:16 AM, a spus:

Salut,

Intr-un EZ Glider Pro incape un Zippy 3S1P 2650mAh din acela plat si lat. Mi-am echipat aseara EZG pro-ul meu cu asa ceva si chiar mai ramane putin spatiu pe laturi. S-ar putea totusi ca acest accu sa fie cam greu pentru unele situatii.

Stima,
R.


EG- pro are compartimentul de baterie diferit de cel de la EG-e . In fuselajul vechi de eg-pro intra usor acumulatorul de 4400mah , in electricul nou a trebuit sa practic sculpura ca sa-l fac sa intre . Folosesc 4400mah pt ca la 1600g cat are acum al meu nu mai e de mult planor .
HK500GT ,EZGlider twin ,Mini Tricopter
0

#333 Useril este offline   Airflow 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 173
  • Inregistrat: 05-December 08
  • Gender:Male
  • Location:Ploiesti, Bucuresti

Postat 16 May 2010 - 09:54 AM

Vezi postareaRobbie09, la May 16 2010, 01:31 AM, a spus:

Daca mai e de actualitate, pe EZG pro echipat cu motor Roxxy 2834/12 si elice de 12,5 x 6,5 am folosit 3s1p de 2100 mA, ceva mai usor decat Zippy-ul de 2200. Urcare aproape verticala, cu motorul utilizat doar in blana si doar pentru inaltarea planorului acumulatorul are curent cam pentru 12 minute, iar timpul total de zbor cam o ora (asta in parcul Izvor, iarna, cu ceva vant usor). Asa ca tre' sa fie ok si cu Zippy-ul de 2200.

Cu cel de 2650 nu am incercat inca sa zbor, dar e probabil mai potrivit pentru vant puternic.



Vezi postareaRobbie09, la May 16 2010, 02:07 AM, a spus:

Salut, tot eu :blink:

In legatura cu ranforsarea fuselajului: daca se lipesc bine cele 3 bowden-e si jumatatile de fuselaj intre ele, acesta devine destul de rigid, si, din punct de vedere al rezistentei, cred ca nu e nevoie de mai mult.

Pe de alta parte, am avut si EZG Pro la care bowden-ele erau lipite de fuselaj doar in cateva puncte, cu UHU-por, sa nu "flambeze", iar la capatul dinspre echie asigurate cu o bucata de banda adeziva cu fibra. Cele 2 jumatati de fuselaj au fost lipite tot cu UHU-por, in cateva puncte, iar in rest cu banda adeziva, pe toate lungimea pe burta si din loc in loc pe partea superioara. A zburat fara nici un fel de probleme.

In cazul in care se fac lipiturile ca in manual, pe toate lungimea bowden-elor si utilizand adeziv cyano, mare atentie la cum se lipesc bowden-ele laterale, ele trebuie lipite astfel incat in urma lipirii fuselajul sa nu ramana deformat. Indraznesc sa dau o sugestie: se incepe cu jumatatea de fuselaj care se poate aseza pe o suprafata perfect plana (cred ca la ezg pro e cea stanga). Aceasta se aseaza pe o masa ori alta suprafata plana cu partea exterioara in sus, se lipeste bowden-ul, avand grija ca aceasta jumatate de fulelaj sa ramana lipita tot timpul de suport pe toata suprafata. In acest fel se poate corecta o jumatate de fuselaj care a venit deformata din fabrica.
http://www.rhc.ro/forumrhc2/index.php?act=...f=56&t=6294
Pentru ca cealalta jumatate de fuselaj nu se poate aseza astfel incat sa se potriveasca perfect pe o suprafata plana, ne folosim de prima ca suport, adica lipim temporar cu banda adeziva, etc, cele doua jumatati, ca sa putem lipi si cel de-al 2lea bowden lateral fara riscul de a rezulta deformari.

Dupa cum ziceam, e doar o sugestie, pe baza unei experiente proprii: pe langa ca fuselajul meu a venit gata deformat, intr-o prima faza l-am strambat eu si mai tare facand lipitura "din mana" fara sa asez totul pe ceva plan. Noroc ca am observat repede si am putut desface lipitura inainte sa se intareasca complet.

Spor la construit :).


Si eu oscilam intre un motor Roxxy 2834/12 cu elice 12x6 si cel pe care l-am achizitionat 2830/12 cu elice 11x6. Am preferat sa incep cu cel mai slab dar mai economic sa vad cat de fiabil este si apoi daca nu sunt multumit sa urc putin puterea cumparand 2834/12.

M-am oprit la Pack-ul Zippy 3s 2200 (as fi preferat unul putin mai putin inalt) dar asta este, ma descurc si cu 24mm inaltime in spatiu de 27mm.

Cele doua jumatati fuselaj nu am sa le lipesc cu CA ci am sa folosesc solutia aceasta (intra pe tabul "asamblare" sectiunea "Adunare si inchidere fuselaj") pentru a putea in viitor desface cu usurinta jumatatile in vederea eventualelor modificari.

Lipirea bowden-elor am sa o fac exact cum m-ai invatat avand grija ca fuselajul sa nu prezinte deformari. Din cauza faptului ca jumatatile de fuselaj le lipesc cu banda adeziva am sa inlocuiesc bowden-ul de pe "burta" (cel desinat antenei) cu o tija de carbon de 3mm lipita pe toata lunginea ei de o jumtate de fuselaj si in 3 puncte de cealalata jumatate de fuselaj.
Deasemenea am sa folosesc o bucata de tija cam de 20 cm pentru a ranforsa profundorul, explicatia se gaseste in linkul de mai sus.

Multumesc pentru sugestii sper sa tinem legatura.

Aceasta postare a fost editata de Airflow: 16 May 2010 - 09:59 AM

Don't drink and drive, smoke weed and FLY.

0

#334 Useril este offline   Airflow 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 173
  • Inregistrat: 05-December 08
  • Gender:Male
  • Location:Ploiesti, Bucuresti

Postat 16 May 2010 - 10:13 AM

Vezi postareaAhernar, la May 16 2010, 07:33 AM, a spus:

EG- pro are compartimentul de baterie diferit de cel de la EG-e . In fuselajul vechi de eg-pro intra usor acumulatorul de 4400mah , in electricul nou a trebuit sa practic sculpura ca sa-l fac sa intre . Folosesc 4400mah pt ca la 1600g cat are acum al meu nu mai e de mult planor .


Pai are 1600g pentru ca ai si echipamenul FPV pe el deci este explicabil de ce folosesti un 4400 mah. Dar ce dimensiuni are acest Pack si ce greutate? Unde il pot vedea si eu?
Don't drink and drive, smoke weed and FLY.

0

#335 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19176
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 16 May 2010 - 11:35 AM

Vezi postareaAirflow, la May 16 2010, 10:54 AM, a spus:

...Cele doua jumatati fuselaj nu am sa le lipesc cu CA ci am sa folosesc solutia aceasta (intra pe tabul "asamblare" sectiunea "Adunare si inchidere fuselaj") pentru a putea in viitor desface cu usurinta jumatatile in vederea eventualelor modificari...


Si ai banda adeziva de genul descris acolo ? De unde, make, model ?
Eu la doua junioare am folosit banda dublu adeziv din cea subtire de 0.7mm folosita la geamurile termopan. Cea Bizon de 1mm este la fel de buna. Fiind nu foarte groasa, dar si pufoasa, prin compresarea ei preia toate neregularitatile de turnare ale fuselajului rezultand o imbinare impecabila. Ambele au un adexiv beton, tine excelent in zbor si ca sa le desfaci e suficient sa ai unde introduce o lama de cutter, pe urma se desfac usor. In zona terminala a cozii, si imediat dupa bordul de atac, am tras un inel de banda ca in articol, dar cu fibra longitudinala, ca asta aveam, de siguranta.
Nu am mai tras banda pe exterior pe imbinare, pentru ca am avut incredere in dublul adeziv, si cea cu fibra long nu ar fi ajutat prea mult oricum.

Aceasta postare a fost editata de renatoa: 16 May 2010 - 11:36 AM

... cu picioarele pe pamant ...
0

#336 Useril este offline   Airflow 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 173
  • Inregistrat: 05-December 08
  • Gender:Male
  • Location:Ploiesti, Bucuresti

Postat 16 May 2010 - 02:56 PM

Vezi postarearenatoa, la May 16 2010, 12:35 PM, a spus:

Si ai banda adeziva de genul descris acolo ? De unde, make, model ?
Eu la doua junioare am folosit banda dublu adeziv din cea subtire de 0.7mm folosita la geamurile termopan. Cea Bizon de 1mm este la fel de buna. Fiind nu foarte groasa, dar si pufoasa, prin compresarea ei preia toate neregularitatile de turnare ale fuselajului rezultand o imbinare impecabila. Ambele au un adexiv beton, tine excelent in zbor si ca sa le desfaci e suficient sa ai unde introduce o lama de cutter, pe urma se desfac usor. In zona terminala a cozii, si imediat dupa bordul de atac, am tras un inel de banda ca in articol, dar cu fibra longitudinala, ca asta aveam, de siguranta.
Nu am mai tras banda pe exterior pe imbinare, pentru ca am avut incredere in dublul adeziv, si cea cu fibra long nu ar fi ajutat prea mult oricum.


Sincer nu stiu inca de unde sa cumpar banda adeziva dar stiu ce calitati trebuie sa aiba. Vreau sa fie exact ca cea din poza adica transparenta cu fibre transversale, latime aproximativ 50 - 60 mm, sa "preia toate neregularitatile de turnare ale fuselajului rezultand o imbinare impecabila" asa cum este "duct tape" (numai ca aceasta varinata nu imi convinde din cauza culorii argintii) si nu in ultimul rand sa se lipeasca excelent. Mentionez ca varianta din poza de mai sus am mai vazut-o in Romania mai demult dar nu era de calitate. Deci inca testez piata sa vedem poate dau de ea pe undeva.....
Don't drink and drive, smoke weed and FLY.

0

#337 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19176
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 16 May 2010 - 05:35 PM

Vezi postareaAirflow, la May 16 2010, 03:56 PM, a spus:

Sincer nu stiu inca de unde sa cumpar banda adeziva dar stiu ce calitati trebuie sa aiba. Vreau sa fie exact ca cea din poza adica transparenta cu fibre transversale, latime aproximativ 50 - 60 mm, sa "preia toate neregularitatile de turnare ale fuselajului rezultand o imbinare impecabila" asa cum este "duct tape" (numai ca aceasta varinata nu imi convinde din cauza culorii argintii) si nu in ultimul rand sa se lipeasca excelent. Mentionez ca varianta din poza de mai sus am mai vazut-o in Romania mai demult dar nu era de calitate. Deci inca testez piata sa vedem poate dau de ea pe undeva.....


Poate nu am fost foarte clar... eu am folosit dublu adeziv ca acesta, cu care am lipit cele doua jumatati de fuselaj * pe interior *, nu pe exterior ca in articol !
Iar banda ca in articol eu caut de mult in Ro, si nu am gasit.
Se pare ca ar fi Scotch® Extreme Tape 8959-RD, poate gasesti un dealer Scotch in Bucuresti prima mana... :lol:
... cu picioarele pe pamant ...
0

#338 Useril este offline   Ahernar 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 739
  • Inregistrat: 20-December 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 16 May 2010 - 07:17 PM

Vezi postareaAirflow, la May 16 2010, 10:13 AM, a spus:

Pai are 1600g pentru ca ai si echipamenul FPV pe el deci este explicabil de ce folosesti un 4400 mah. Dar ce dimensiuni are acest Pack si ce greutate? Unde il pot vedea si eu?


http://www.hobbycity.com/hobbycity/store/u...400mAh_3S1P_15C

Asta este .
HK500GT ,EZGlider twin ,Mini Tricopter
0

#339 Useril este offline   Airflow 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 173
  • Inregistrat: 05-December 08
  • Gender:Male
  • Location:Ploiesti, Bucuresti

Postat 17 May 2010 - 03:00 PM

Vezi postarearenatoa, la May 16 2010, 06:35 PM, a spus:

Poate nu am fost foarte clar... eu am folosit dublu adeziv ca acesta, cu care am lipit cele doua jumatati de fuselaj * pe interior *, nu pe exterior ca in articol !
Iar banda ca in articol eu caut de mult in Ro, si nu am gasit.
Se pare ca ar fi Scotch® Extreme Tape 8959-RD, poate gasesti un dealer Scotch in Bucuresti prima mana... :blink:

Mda am cautat pe net dar degeaba, se pare ca nu exista .... Am sa incerc prin magazinele de profil poate gasesc ceva.
Don't drink and drive, smoke weed and FLY.

0

#340 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19176
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 17 May 2010 - 03:04 PM

Avand in vedere ca este singura banda de acest gen care se vinde la tower, cred ca asta este, intrebarea cum o procuram...

http://www3.towerhobbies.com/cgi-bin/wti00...;C=QJD&P=ML
... cu picioarele pe pamant ...
0

#341 Useril este offline   Zeus 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2455
  • Inregistrat: 15-January 09
  • Gender:Male
  • Location:iasi

Postat 20 May 2010 - 11:48 AM

Va salut, am o nelamurire, cine a mai facut acest kit, a pus doua feluri de servo? Si nano si micro? sau pot adapta doar nano? Si cum arata acest adeziv ciano...? Am vazut ca unii au lipit cu super glue, acest lipici nu topeste spuma?
Why Drink and Drive,When you can Smoke and Fly?
0

#342 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19176
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 20 May 2010 - 11:57 AM

Definitiile acestor denumiri nano, micro difera de la fabricant la fabricant.
Orienteaza-te mai curand dupa dimensiuni servo: grosime ( 11-12mm), greutate (9-12grame), forta de tractiune (1-2kg) In paranteza am pus valorile care sunt recomandabile la planoarele din clasa EG.
Ciano(acrilat) si CA sau superglue sunt acelasi lucru. Ataca doar spuma de tip EPS (polistiren expandat), aceasta de la EG nu este atacata.
... cu picioarele pe pamant ...
0

#343 Useril este offline   Zeus 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2455
  • Inregistrat: 15-January 09
  • Gender:Male
  • Location:iasi

Postat 20 May 2010 - 12:08 PM

Va salut dle Renatoa, ca deobicei cel mai treaba user,merci mult, faza care am vazut-o eu, este ca cei de la multiplex recomanda 2 feluri de servo si anume 2x nano si 2xmicro, si diferente intre ele sunt cam asa:
-micro - 30x13x31
-nano - 22x12x27
... Cu unele mici diferente in functie de producator 1mm max 2mm, nu ma refer si la cuplu, viteza si greutate, ci doar la dimensiuni, mai ales ca am cam depasit bugetul, si voiam sa ma rezum la 4 servo sg90, mai e si varianta de 2xsg90 si 2 micro de la art-tech, doar ca nu am incredere in art-tech si asta dupa ce am avut cateva servo de la ei si toate aveau joc din pinioane.
Pe mine ma intereseaza daca pot folosi 4 bucati de SG90

Aceasta postare a fost editata de Zeus: 20 May 2010 - 12:10 PM

Why Drink and Drive,When you can Smoke and Fly?
0

#344 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19176
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 20 May 2010 - 12:33 PM

Cele doua nano, eleroanele, sunt aproape identice cu SG90 ca marime. Ar trebui sa reziste, desi un coleg care zboara Junior foarte acrobatic a reusit sa "barbiereasca" un SG90 pe eleroane. I-am pus MG90 in loc.
Cu cele micro, profundor si directie, vei avea probleme de pozitionare, locasurile in spuma sunt pentru dimensiunile respective, va trebui sa completezi cu balsa. Plus ca profundorul este cel mai solicitat dintre toate, acolo eu am reusit sa rad un SG90 si mai sunt si altii de care am citit pe aici, ca la profundor ar trebui sa pui ceva mai solid.
... cu picioarele pe pamant ...
0

#345 Useril este offline   Airflow 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 173
  • Inregistrat: 05-December 08
  • Gender:Male
  • Location:Ploiesti, Bucuresti

Postat 20 May 2010 - 09:17 PM

Vezi postareaZeus, la May 20 2010, 12:48 PM, a spus:

Va salut, am o nelamurire, cine a mai facut acest kit, a pus doua feluri de servo? Si nano si micro? sau pot adapta doar nano? Si cum arata acest adeziv ciano...? Am vazut ca unii au lipit cu super glue, acest lipici nu topeste spuma?



Vezi postarearenatoa, la May 20 2010, 01:33 PM, a spus:

Cele doua nano, eleroanele, sunt aproape identice cu SG90 ca marime. Ar trebui sa reziste, desi un coleg care zboara Junior foarte acrobatic a reusit sa "barbiereasca" un SG90 pe eleroane. I-am pus MG90 in loc.
Cu cele micro, profundor si directie, vei avea probleme de pozitionare, locasurile in spuma sunt pentru dimensiunile respective, va trebui sa completezi cu balsa. Plus ca profundorul este cel mai solicitat dintre toate, acolo eu am reusit sa rad un SG90 si mai sunt si altii de care am citit pe aici, ca la profundor ar trebui sa pui ceva mai solid.


Astazi mi-au venit si servo-urile si anume 2xHS 82 MG (micro) , 2xHS 5055 MG(nano). Am ales angrenaje metalice pentru a elimita pe cat posibil eventualele probleme in momente critice. In spatiile special destinate ele ar trebui sa intre fest (inca nu am incercat) dar pentru o fixare mai buna ar trebui sa aplic si o picatura de CA?

Nu pot incepe constructia fiindca nu am inca pack-ul si incarcatorul dar urmeaza in viitorul apropiat. Am sa folosesc pentru servourile nano prelungitoare, dar practic o sa am 2 perechi mufe pe fiecare traseu servo-receptor folosind tehnica din imagine. Ma intreb daca nu cumva o sa am probleme de conexiune intre servo si receptor...

Fisiere atasate


Don't drink and drive, smoke weed and FLY.

0

#346 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19176
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 20 May 2010 - 10:02 PM

Vezi postareaAirflow, la May 20 2010, 10:17 PM, a spus:

...In spatiile special destinate ele ar trebui sa intre fest (inca nu am incercat) dar pentru o fixare mai buna ar trebui sa aplic si o picatura de CA?...


Sigur ca trebuie lipite, doar nu crezi ca servo-urile stau numai prin frecarea cu spuma ?! http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/ohmy.gif Ies la prima opinteala !!!

Modul cum lipesti este destul de important pentru a permite in viitor o extragere usoara a servo-urilor fara sa distrugi toata spuma in care sunt incastrate. Mai precis, eu nu aplic ciano decat pe cele 4 suprafete laterale ale servo, la care am acces cu un cutter, si cu servo-ul in pozitia finala. In nici un caz nu lipesc pe suprafata interioara a locasului, care va fi acoperita integral de servo si la care nu voi mai avea acces niciodata. Fireste, asta presupune si ca servo-ul intra perfect in locas. Daca pe una din laturi am spatiu de 1mm sa zicem, acela nu va putea fi completat cu ciano, ci va trebui decupata o bucatica de balsa sau alt material astfel incat sa umple spatiul complet. Sau, folosesc alt adeziv care expandeaza si umple spatiul, cum ar fi PU.
... cu picioarele pe pamant ...
0

#347 Useril este offline   Airflow 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 173
  • Inregistrat: 05-December 08
  • Gender:Male
  • Location:Ploiesti, Bucuresti

Postat 23 May 2010 - 07:31 PM

Vezi postarearenatoa, la May 17 2010, 04:04 PM, a spus:

Avand in vedere ca este singura banda de acest gen care se vinde la tower, cred ca asta este, intrebarea cum o procuram...

http://www3.towerhobbies.com/cgi-bin/wti00...;C=QJD&P=ML


Astazi plimbandu-ma prin magazinele de bricolaj am gasit la OBI aceasta banda (duct tape alba). Este o varianta pentru Romania a duct tape-ului american (ala argintiu). Nu este transparenta dar in schimb adera foarte bine si preia si neregularitatile suprafetei. Latimea benzii 50 mm, lungime 10 m iar textura este asemanatoare benzii din linkul de mai sus. Inca nu i-am facut testul practic pe EG dar sper sa nu am probleme cu ea.

Fisiere atasate


Aceasta postare a fost editata de Airflow: 23 May 2010 - 07:34 PM

Don't drink and drive, smoke weed and FLY.

0

#348 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19176
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 23 May 2010 - 08:10 PM

Pret ?
Daca si aderenta este ca aceluia gri eu nu m-as baza pe ea sa imi tina EG-ul impreuna cele doua jumatati. Parerea mea...
... cu picioarele pe pamant ...
0

#349 Useril este offline   Airflow 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 173
  • Inregistrat: 05-December 08
  • Gender:Male
  • Location:Ploiesti, Bucuresti

Postat 23 May 2010 - 08:35 PM

Vezi postarearenatoa, la May 23 2010, 09:10 PM, a spus:

Pret ?
Daca si aderenta este ca aceluia gri eu nu m-as baza pe ea sa imi tina EG-ul impreuna cele doua jumatati. Parerea mea...

Costa 15 lei. Deocamdata nu am cum sa imi dau seama cat de puternic lipeste, dar o sa lipesc jumatatile de fuselaj in 3 puncte cu CA pe burta pentru siguranta, apoi am sa folosesc duct tapeul acesta.
Intrebare: Pentru receptorul R6108SB trebuie sa scot antenele in exterior sau merg foarte bine pozitionate in interiorul fuselajului?

Aceasta postare a fost editata de Airflow: 23 May 2010 - 08:44 PM

Don't drink and drive, smoke weed and FLY.

0

#350 Useril este offline   Airflow 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 173
  • Inregistrat: 05-December 08
  • Gender:Male
  • Location:Ploiesti, Bucuresti

Postat 29 May 2010 - 08:36 PM

Am mai vazut la Botosani o banda promitatoare. Ce zici? 50mm Robbe
Don't drink and drive, smoke weed and FLY.

0

#351 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19176
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 30 May 2010 - 07:25 AM

Din poze seamana cu ce am eu de la Selgros, la 38mm (1.5inch) grosime, si la jumatate de pret.
Are fibrele in lung numai si o folosesc ca sa imbrac fuselajul cu fibra perpendiculara pe imbinarea celor doua jumatati, nu in lung ca la francezi. Cea de la Selgros lipeste foarte bine, dar se duce dupa aproximativ un an.
... cu picioarele pe pamant ...
0

#352 Useril este offline   Airflow 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 173
  • Inregistrat: 05-December 08
  • Gender:Male
  • Location:Ploiesti, Bucuresti

Postat 30 May 2010 - 08:24 AM

Luni am sa intreb aici daca pot aduce si Scotch® Extreme Tape 8959-RD.

Aceasta postare a fost editata de Airflow: 30 May 2010 - 08:25 AM

Don't drink and drive, smoke weed and FLY.

0

#353 Useril este offline   Airflow 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 173
  • Inregistrat: 05-December 08
  • Gender:Male
  • Location:Ploiesti, Bucuresti

Postat 01 June 2010 - 11:00 AM

Vezi postareaAirflow, la May 30 2010, 09:24 AM, a spus:

Luni am sa intreb aici daca pot aduce si Scotch� Extreme Tape 8959-RD.


Iata raspunsul imoprtatorului.

"Buna ziua,

Produsul pe care l-ati solicitat este disponibil la noi in varianta fara dispenser. Este la baza acelasi produs, banda cu filamente bi-directionale, doar ca difera ambalarea ("Extreme Tape" este intr-o gama dedicata pietei "Do It Yourself" si se vinde deocamdata doar in SUA) si lungimea benzii (8989 RD are doar 20 m).

Mai jos aveti detaliile de produs

8959 FILAMENT TAPE
Numar stoc: KT000000226
Dimensiuni produs: 50mm x 50m
MOQ = 18 buc
Termen de livrare: 3 saptamani (se aduce doar la comanda speciala)
Pret de lista: 49.95 lei / buc

Pretul nu include TVA.
"

Problema ar fi MOQ dar daca mai sunt doritori ne putem cupla la o comanda
Don't drink and drive, smoke weed and FLY.

0

#354 Useril este offline   Zeus 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2455
  • Inregistrat: 15-January 09
  • Gender:Male
  • Location:iasi

Postat 01 June 2010 - 11:12 AM

Daca ai cunostinte in italia, gasesti acolo banda de acest gen, eu am de la tesa, sigur gasesti si la noi si nu la acest pret, e prea mult 50 ron o banda, parerea mea.
Why Drink and Drive,When you can Smoke and Fly?
0

#355 Useril este offline   Airflow 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 173
  • Inregistrat: 05-December 08
  • Gender:Male
  • Location:Ploiesti, Bucuresti

Postat 01 June 2010 - 11:20 AM

@Zeus
Tesa am gasit in Romania (am cumparat, postul #347) dar nu este asa buna precum cea de la Scotch. Pretul variaza intre 15 - 20 USD pe siteurile din afara pentru 8959 FILAMENT TAPE.

Aceasta postare a fost editata de Airflow: 01 June 2010 - 11:25 AM

Don't drink and drive, smoke weed and FLY.

0

#356 Useril este offline   Zeus 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2455
  • Inregistrat: 15-January 09
  • Gender:Male
  • Location:iasi

Postat 01 June 2010 - 11:30 AM

De ce nu este buna? eu i-am pus o banda pe burta, nu am facut decat 3 aterizari cu pasaroiul, mometan nu are nici o problema, si nici nu se deslipeste prea usor, ba mai naspa m-am chinuit sa deslipesc o parte din banda dupa doua zile ce am lipit-o si mi-a ramas lipiciul pe spuma si asta dupa mare efort de deslipire, cred ca depinde si cine a facut-o nu doar cine a produs-o, eu o am din italia si e foarte veche si foarte buna.
Why Drink and Drive,When you can Smoke and Fly?
0

#357 Useril este offline   Airflow 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 173
  • Inregistrat: 05-December 08
  • Gender:Male
  • Location:Ploiesti, Bucuresti

Postat 01 June 2010 - 11:47 AM

Vezi postareaZeus, la Jun 1 2010, 12:30 PM, a spus:

De ce nu este buna? eu i-am pus o banda pe burta, nu am facut decat 3 aterizari cu pasaroiul, mometan nu are nici o problema, si nici nu se deslipeste prea usor, ba mai naspa m-am chinuit sa deslipesc o parte din banda dupa doua zile ce am lipit-o si mi-a ramas lipiciul pe spuma si asta dupa mare efort de deslipire, cred ca depinde si cine a facut-o nu doar cine a produs-o, eu o am din italia si e foarte veche si foarte buna.

Am sa folosesc Tesa fiindca asta am deocamdata. Sper sa tina in timp si sa nu se dezlipeasca fiindca asta spre deosebire de "Scotch" este mai cauciucata si la caldura cred ca devine moale si se deformeaza.
Don't drink and drive, smoke weed and FLY.

0

#358 Useril este offline   Zeus 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2455
  • Inregistrat: 15-January 09
  • Gender:Male
  • Location:iasi

Postat 07 June 2010 - 11:11 AM

Acum 3-4 zile m-am hotarat sa schimb motorul stock, o panarama de motor pe vant, daca t-il ia vantul cu greu il mai aduci, asa ca am inceput sa il desprind pana la coada, mai mult nu am avut nevoie fiind flexibila aceasta spuma, in primul rand m-am chinuit sa dau jos aceasta banda adeziva de la tesa, si sincer sa va spun am crezut ca se ia cu tot cu spuma, deci se lipeste frate nu gluma, la inceput nu spui ca e atat de adeziva dr dupa 2-3 zile parca se face una cu spuma, deci este foarte buna. Pentru motor am facut rost de un mic borcanel de plastic cu diametrul interior de 33mm si exterior de 35mm si o lungime de 50mm, asta nu conteaza atat de tare, am taiat foarte putin in bot dar numai in interior, deci nu am taiat deloc din lungimea botului, am taiat cat sa se plieze cele 2 parti de spuma pe borcanel, am lasat firele de la motor in partea de sus in caz ca e nevoie de o modificare sa pot scoate cu usurinta motorul si sa il inlocuiesc.
Momentan folosesc acelasi con si aceeasi elice, dar am nevoie de un con turbo ptr a intra aerul la motorul, motorul este BL Outrunner FC 2835/ 10 (front mount), este de 830kw, si trage pana in 1400g, asa ca va pot spune ca dupa ce l-am lansat din mana cu noul motorul, a luat-o in sus de am crezut ca nu s emai opreste :rolleyes: , foarte bun motorul, si cu un pack de 2200 3s zbori cel putin 30 min.
Am sa pun si cateva poze cu constructia la motor, nu i-am facut poze la final dar se poate vedea cam ce a iesit, inspiratia a fost luata de pe rcgroups.


altele

Fisiere atasate

  • Fisier atasat  1.JPG (126.32K)
    Number of downloads: 79
  • Fisier atasat  2.JPG (147.01K)
    Number of downloads: 82
  • Fisier atasat  3.JPG (116.64K)
    Number of downloads: 85
  • Fisier atasat  4.JPG (128.47K)
    Number of downloads: 92
  • Fisier atasat  5.JPG (134.18K)
    Number of downloads: 106
  • Fisier atasat  6.JPG (99.55K)
    Number of downloads: 108

Why Drink and Drive,When you can Smoke and Fly?
0

#359 Useril este offline   Zeus 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2455
  • Inregistrat: 15-January 09
  • Gender:Male
  • Location:iasi

Postat 07 June 2010 - 11:13 AM

am dublat postul, scuze, nu stiu cum sa sterg

Aceasta postare a fost editata de Zeus: 07 June 2010 - 11:15 AM

Why Drink and Drive,When you can Smoke and Fly?
0

#360 Useril este offline   ALEX2007_BZ 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 395
  • Inregistrat: 07-February 08
  • Gender:Male
  • Location:buzau

Postat 09 July 2010 - 08:11 PM

Buna seara. Am intrat de curand si eu in posesia unui easy glider pro si am si eu o intrebare:Ati folosit bilele de rulment ? Eu momentan n-am decat un fc 2830-12 pentru el si mi-e frica sa nu fie greu de coada.
Orice poate zbura..............DACA II PUI UN MOTOR DESTUL DE MARE
0

Arata acest topic


  • 15 Pagini +
  • « Prima
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

17 useri citesc topicul
0 membri, 17 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro