Easy Glider Electric
#31
Postat 04 November 2005 - 09:37 AM
Io la ale mele celebre HLG-uri nu mai poci fara...
Si brachez flaps chiar si 15 grade (deja e aproape frana) iar spoiler cam 45. La flaps 15 inca nu se angajeaza si mai au si eleroanele oarece autoritate (atentie, acum e pericol de angajare pe aripa care mai bracheaza si eleronul in jos!).
Sunt constient insa, ca nu putem compara mere cu pere, dar putina experimentare nu strica! Trebe numai sa va hotarati pe ce mansa/buton puneti comanda de flaps/spoiler.
In cazul planorului, se pune pe mansa de "gaz" (stanga sus-jos daca vorbim de Mode 2), sau se poate asigna un swich cu trei pozitii, pe unghiuri predefinite: jos flaps 3 grade - mijloc "zero" - sus spoiler maxim.
In cazul EG electric, se complica un pic treaba cand pe "gaz" e chiar "gazul". Poanta e ca motorul se poate pune pe un canal On-Off, ca tot nu va trebe reglaj continuu de turatie.
Hai sictir!
#32
Postat 07 November 2005 - 05:50 PM
Valteras, la 4 Nov 2005, 10:37, a spus:
si am fost placut surprinsi !
s-a zburat ieri pe clinceni EG ,folosindu-se flaps scos si in aterizare si in termica.
cursa pe flaps a fost cam de 3-4 mm ,si a fost o adevarata placere la aterizare.
#33
Postat 07 November 2005 - 06:30 PM
Reduce oarecum viteza de aterizare si accentueaza muuult panta de venire la aterizare.
#34
Postat 07 November 2005 - 09:00 PM
Valteras, la 7 Nov 2005, 19:30, a spus:
spoileru era testat demult de bogdan pe ezglider,si bineinteles ca l-am folosit ieri.
ne speriasem un pic de ce zicea Big cu angajarea,de aceea am avut o jena la flaps.
#35
Postat 07 November 2005 - 09:42 PM
big
#36
Postat 08 November 2005 - 05:15 PM
Big, la 7 Nov 2005, 21:42, a spus:
Astea oricum e musai sa le faci pe la primele zboruri de test, ca sa vezi cum se comporta modelul...
#37
Postat 08 November 2005 - 05:31 PM
ma bate gandul sa tunez un pic planorul.....
m-a gandesc la
Brushless: AXI 2808/24 cu elice 9x6 ,9x5 pe aici prin zona asta
pe lipo 3 celule bineinteles
zice la motoru asta ca merge la modele intre 600-1400 g.
nu de alta da vreau sa-l iau pe zod cu omeiul lui la urcarea pe verticala :)
ia zii valterila ce parere ai ?
#38
Postat 08 November 2005 - 05:37 PM
SILVIU66, la 8 Nov 2005, 17:31, a spus:
ma bate gandul sa tunez un pic planorul.....
m-a gandesc la
Brushless: AXI 2808/24 cu elice 9x6 ,9x5 pe aici prin zona asta
pe lipo 3 celule bineinteles
zice la motoru asta ca merge la modele intre 600-1400 g.
nu de alta da vreau sa-l iau pe zod cu omeiul lui la urcarea pe verticala :)
ia zii valterila ce parere ai ?
elice 9x6 ,9x5 ... pana la 13x7 mai avem....
#39
Postat 08 November 2005 - 05:44 PM
ZOD, la 8 Nov 2005, 18:37, a spus:
e
acu esti pricinos.....
nu uita ca al meu e la jumatatea greutatii lu hotlineru tau de-i zice si Omei
#40
Postat 08 November 2005 - 05:45 PM
SILVIU66, la 8 Nov 2005, 17:44, a spus:
ZOD, la 8 Nov 2005, 18:37, a spus:
e
acu esti pricinos.....
nu uita ca al meu e la jumatatea greutatii lu hotlineru tau de-i zice si Omei
Deviem de la subiect dar...
La planor ii zice BOB G.. nu ii mai zice omei. Si al meu are alt profil la aripa asa ca o sa fie mai rapid daca nu pe urcare pe coborare.
#41
Postat 08 November 2005 - 06:33 PM
ZOD, la 8 Nov 2005, 18:45, a spus:
ultimul off-topic
o stii pe aia cu copii aia mici? : al meu e mai mare ,al meu e mai tare , tu n-ai !!
cam asa e si aici. :D
gata!
deci ce facem cu motorizarea?
#42
Postat 09 November 2005 - 12:32 PM
SILVIU66, la 8 Nov 2005, 17:31, a spus:
Brushless: AXI 2808/24 cu elice 9x6 ,9x5 pe aici prin zona asta
pe lipo 3 celule bineinteles
zice la motoru asta ca merge la modele intre 600-1400 g.
nu de alta da vreau sa-l iau pe zod cu omeiul lui la urcarea pe verticala :D
ia zii valterila ce parere ai ?
Nu stiu ce sa zic pe de rost, ca nu am experienta directa in compartimentul asta. Motorul insa pare potrivit. Tre vazut ce zice o simulare in Motocalc, pt. ca la 3 LiPo s-ar putea sa vrea elice mai mica. Adica nu mai mare de 9x5. Si aproape musai pliabila... Daca faceti teste initiale cu una fixa (pana ce stabiliti plaja...) si e de la APC, vedeti sa nu fie din seria Slow Fly ci mai degraba din seria Electro, sau chiar Termic, dar parca nu prea...
#43
Postat 09 November 2005 - 01:35 PM
Referitor la motor, sincer eu as recomanda un axi 2212/24.
Am un trainer mic (650g) pe care am montat un axi 2212/20 cu o elice 9x6 electric. Este mult mult prea puternic pentru avion. Urca imediat dupa decolare la 90 de grade si s-ar duce la nesfarsit. Il alimentez din 3 celule lipo.
#44
Postat 01 May 2006 - 07:14 PM
la intalnirea de la alba Warmk a tunat fro 3 ez-glidere.
pe al lui a facut scoala ,iar la al meu a reusit performanta sa schimbe motorul in approx 20 de min.
s-a schimbat pinionul de pe motorul original pe un speed400 la 7,2 v ,acelasi reductor si elice ,in schimb alimentat de la 3S1P lipo ,tractiunea creste cu 40%.
din pacate nu am facut poze la operatiune ,dar va povesteste el rapid cum se face.
#45
Postat 05 October 2006 - 06:07 PM
Exista o procedura? :rolleyes:
Alex
#46
Postat 08 October 2006 - 04:25 AM
http://www.gws.com.t...ct/other/gp.htm
Si de unde se poate cumpara:
http://www2.towerhobbies.com/cgi-bin/wti00...?&I=LXHHN3&P=ML
Aceasta postare a fost editata de Se poate si asa ?: 08 October 2006 - 04:28 AM
#47
Postat 08 October 2006 - 09:37 AM
Ma gandeam daca exista o metoda mai rapida si ieftina. (rapida - adica sa nu cumpar din afara ceva).
#48
Postat 08 October 2006 - 10:11 AM
il prinzi cu un cleste il incalzesti inca putin, il pui pe moul ax si il lasi la racit.
#49
Postat 08 October 2006 - 06:07 PM
Dexter_Jr, la 8 Oct 2006, 10:11, a spus:
il prinzi cu un cleste il incalzesti inca putin, il pui pe moul ax si il lasi la racit.
Excelent asa :lol: .
O sa incerc.
Multumesc.
#50
Postat 01 April 2007 - 07:30 PM
#51
Postat 02 April 2007 - 08:02 AM
Dragi bikeri, ingrijiti-va sanatatea! Cineva are nevoie de organele voastre.
#52
Postat 02 April 2007 - 11:16 AM
FEATURES: Easy to use proportional 3rd channel (upgradeable to 4 channel)
Servo reverse and trim on Channels 1 and 2
Internal mixing for elevon or V-tail (Channels 1 and 2)
Proportional 3rd channel slide switch
ma gandeam ca mixand cumva directia cu eleroanele...poate chiar cu ceva combinatii de cable...in Y...is cam incepator...da sap...
10q
Aceasta postare a fost editata de EZ*: 02 April 2007 - 11:18 AM
#53
Postat 02 April 2007 - 11:26 AM
Dragi bikeri, ingrijiti-va sanatatea! Cineva are nevoie de organele voastre.
#55
Postat 31 May 2007 - 11:48 AM
sunt si io beginer de beginer si am debuttat cu acest model de curand. L-am asamblat dupa instructiuni, totul bine si frumos. La proba de zbor insa esec total. Venea in bot dupa cativa metri parcursi. Pare o balena incercand sa sara un palmier de pe mal. Am centrat jucaria, am mutat accu in toate pozitiile si degeaba. Accu e 2LiPo de 2000ma. Poate cineva sa ma ghideze - cum sa fac lansarea, daca tb neaparat sa schimb motorul - care ar fi o alegere fericita - si alte info utile pt un incepator.
De asemenea unde gasesc modelul asta pt a-l folosi in FMS ?
multumesc anticipat,
Adrian
#56
Postat 31 May 2007 - 02:13 PM
forfun, la 31 May 2007, 11:48, a spus:
modelul pentru FMS il iei de aici.
Depanarea cea mai eficienta o facem la camp, altfel povestim si ne dam degeaba cu parerea.
Dragi bikeri, ingrijiti-va sanatatea! Cineva are nevoie de organele voastre.
#57
Postat 31 May 2007 - 02:54 PM
#58
Postat 31 May 2007 - 03:37 PM
Motorul se invarte in sensul care trebe?
Adica elicea sufla aer inspre spate sau inspre... fatza?
Nu radeti! E patzita.
Kerosen stie ca mi-a luat fo doua-trei incercari de a-i zbura o aripa (aia clasica, cu motor in cur) la care schimbasem motor+controler.
Chestia ca le dadusem jos de pe o aripa zburatoare cu motor in bot...
Fara sa inversez sensul...
Comportamentul la un EZ Glider ar fi cam ala pe care-l descrie Forfun...
#59
Postat 31 May 2007 - 03:54 PM
Cred ca am conectat corect motorul - sa verific cum ii sufla elicea. A m facut legaturile asa cum zicea la carte. MAi zicea acolo ca dc inversez se parleste motorul :D Deci pp ca e ok. Totusi - cat de puternic trebuie sa fie vantul ? Trebuie lansat doar in panta ? Cat de mare ? Il arunc pur si simplu in sus/drept ? Varianta "zmeu" nu ma incanta deloc :wub:
Legat de profundor - am verificat conexiunea inainte de lansare.
Multumesc inca o data de ajutor.
#60
Postat 31 May 2007 - 04:03 PM
Dragi bikeri, ingrijiti-va sanatatea! Cineva are nevoie de organele voastre.