cate ceva si despre constructie.
servourile comenzilor (asa zis) principale se vor monta cu tot cu bowdenurile aferente INAINTE de lipirea celor 2 parti ale fuselajului.
NU folositi scoci dublu adeziv!!! eu asa am facut si m-am trezit la montajul final al celor doua semifuselaje ca in zona servourilor nu se imbina.....asa ca m-am chinuit sa scot scociul dubluadeziv dintre servo si fuselaj fara sa misc de servo sau de fuselaj...
a fost crima...dupa ce am reusit sa dau afara ce era in plus fuselajul s-a imbinat perfect si nu au mai fost probleme.totusi ,dupa ce imbinati fuselajul bagati cate 2 picaturi de superglue pe langa fiecare servo ca e posibil sa aibe un joc minim.la servourile de eleroane se poate folosi cu succes dubluadeziv si un scoci simplu deasupra intucat locasurile sunt taiate exact pentru hitec hs55 care intra usor fortat acolo.
motorul sta prins in fuselaj prin intermediul reductorului care are un locas perfect in fuselaj....locasul chiar are inclinarea de cateva grade in jos....
nici motorul(reductorul ) nu necesita lipire...sta in locasul lui destul de "fest" are un joc minim fata-spate.(sub 1 mm)
cand dai motor full acest joc nu mai conteaza intrucat elicea trage....si pana sa traga de aeromodel trage de motor catre fata....
o alta parere sincera ...nu folositi bila de rulment furnizata de producator pentru centarea modelului....si mai ales nu acolo unde spun planurile de asamblare.
eu NU am folosit-o si totusi se vede ceva plumb in bot.....
spatiile pentru electronica sunt destul de "zgarcite" asa ca folositi pe cat posibil receptoare micro si serourile recomandate de producator.
a si inca ceva apropos de ce zicea Big cu mixurile....
eu am pe ez
glider un amarat de receptor cu 4 canale.....deci spoiler/flaps canci....
zboara minunat si fara nu trebuie sa va stresati....doar ca in functie de vant nu-l mai aduci chiar la picior la aterizare....ca uneori pluteste al dracului de mult.....dar cu profundorul usor "piscat" pe picat se rezolva orice problema..... :(
problema cea mai nasoala a kitului o reprezinta "asa zisa elice"
este ceva de groaza.....nu se pliaza bine pe fuselaj....este foarte moale....deci presupun ca la turatii mari nu mai are eficienta care ar trebuii sa o aibe....in loc sa bata aerul ...aerul o bate pe ea (ca sa ma exprim plastic).
Mai ales ca motorul este de 6 v ,asa ca daca pui 3 celule lipo il parlesti in maxim 30 de sec ,iar cu 2 celule lipo merge ce merge ,dar cred ca elicea nu-si face treaba.....dupa ceva chinuri am ajuns la concluzia ca elicea are urmatoarele dimensiuni:
9,63x 5,34 (inchi) adicatelea cam 2450 mm diametru cu 1356 mm pas
destul de UNIC as putea spune ,si mai ales destul de greu de inlocuit cu o elice mai "de firma",nu mai spun ca eliciile de firma nu se potrivesc la cuplaj ai nevoie de un strungar.....
in rest o placere sa-l zbori,evident un mare pas inainte fata de EZ*!
flying is my life...