HK-450TT PRO V2 FBL Build Build log
#62
#63
Postat 21 March 2015 - 09:08 PM
Zborurile sunt destul de haotice, inca nu m-am acomodat complet cu modelul. Incep sa fac una cate una, toate figurile repetate pe simulator.
Cercurile ies perfect pe simulator...in realitate mai greu, vorba aia...practice, practice.
Ah, inca n-am schimbat palele stoc, nu simt inca nevoia :)
primul zbor cercuri si cateva flip-uri:
al 2-lea zbor si un pic de hover inverted
#65
Postat 22 March 2015 - 11:08 AM
Sa te uiti pe logul de la kbar. Daca e pe verde inseamna ca nu ai vibratii (la figuri or sa apara vibratii marite dar asta e normal).
Intr-o seara cand nu e pic de vant (dar nici un pic) baga si un trim la kbar. Dupa o sa zboare si mai bine.
elicopterele mele http://www.rhcforum....-mele-stiganas/
#66
Postat 23 March 2015 - 02:08 PM
Ma rog, pana una alta, pentru ca am dat cu coada in iarba de cateva ori (nu prea ai cum sa scapi cand zbori pe camp) se aude un zgomot dubios, ca un rontait asa.
M-am decis sa upgradez toate pinioanele gear-urile si pinionul cu Align.
Vreau totusi sa va cer sfat-ul pentru ca momentan main gear are 150T si pinionul 13T.
Eu vreau sa fac upgrade la main gear 121 T asta si la pinion 12T asta - ambele helical. Calculatorul de head speed imi arata mult mai multe rotatii decat cu cele stock. (stock in jur de 3200 iar cu astea ~ 4000)
A mai facut cineva upgrade-ul? pot aparea ceva probleme?
#68
Postat 23 March 2015 - 03:14 PM
Sprint 2 Sport | Tamco Raider | Speed Passion RS-2 | Turnigy SCT 1/16
My feedback
#69
Postat 23 March 2015 - 04:36 PM
Am zis sa iau helical pentru ca nu e diferenta mare de cost si sunt mai ok din ce am citit pana acum.
Dar de vreme ce nu sunt ok cu motoru meu, raman la pinionu stock si o sa schimb doar main gear-ul, autorotation gear-ul si gear drive-urile care trimit rotatie catre coada (de fapt sunetul naspa de la astea cred ca se aude).
#70
Postat 31 March 2015 - 04:49 PM
Din lateral exterior vreau sa-l pun in interiorul frame-ului sub main si autorotation gear, pe placa de jos a frame-ului.
Problema mea e ca una din antenutele receptorului e scurta si nu pot sa o scot afara din frame. Cealalta antena, e mai lunga si iese in lateral, pare sa fie ok.
Oare voi avea probleme cu semnalul?
#71
Postat 31 March 2015 - 05:57 PM
elicopterele mele http://www.rhcforum....-mele-stiganas/
#72
Postat 14 April 2015 - 03:44 PM
Apropo, gear-ul Align nu e nici el perfect. Nu e oval dar e un pic deformat in plan orizontal, cu o deviatie de maxim 1 mm.
In schimb plasticul pare mult mai solid, ramane de vazut.
Oricum ar fi, recomandarea mea pentru orice incepator: aveti grija cu coada, ca imediat dai cu ea de pamant/iarba si se duc gear drive-urile.
#73
Postat 15 April 2015 - 05:40 PM
Am un prieten care in 2 ani de zile n-a schimbat un singur gear, si crash-uri a avut, unele chiar urate.
Sprint 2 Sport | Tamco Raider | Speed Passion RS-2 | Turnigy SCT 1/16
My feedback
#76
Postat 15 April 2015 - 09:19 PM
Foarte pe scurt:
curea:
- vibratii reduse
- usor de setat
- zgomot redus
dezavantaje
- risc de incarcare electrostatica
- variatii de tensiune vara/iarna
- uzura in timp
TT
- uzura redusa, insensibil la variatii de temperatura, incarcare electrostatica
dezavantaje
- zgomot mai mare
- vibratii mai greu de controlat
In final alegerea intre un heli bun pe curea si unul pe TT e mai mult chestie de gust.
Alin32, la 15 April 2015 - 08:52 PM, a spus:
elicopterele mele http://www.rhcforum....-mele-stiganas/
#77
Postat 15 April 2015 - 10:26 PM
Mishu-Ptm, la 15 April 2015 - 05:40 PM, a spus:
Am un prieten care in 2 ani de zile n-a schimbat un singur gear, si crash-uri a avut, unele chiar urate.
Am avut eu o data negre Align
#78
Postat 15 April 2015 - 10:30 PM
daniel_ionut, la 27 February 2015 - 10:37 PM, a spus:
BV.Eu din pacate am 1 an de cand am hely si nu stiu daca am 10 pakuri consumate.. din vara asta sper sa gat cu alte probleme si sa te urmez :) eu am un align 450 sport FB in proportie de 90% e ca cel din fabrica .spor si tine o tot asa
#79
#80
Postat 20 April 2015 - 08:59 PM
#81
Postat 21 April 2015 - 08:26 AM
#82
Postat 21 April 2015 - 09:05 AM
Ai dreptate cu filmuletele, o sa le postez acolo.
#84
Postat 27 April 2015 - 02:15 PM
Swash-ul in schimb a prins un pic de joc, n-am idee daca e de la temperatura ridicata de afara sau daca e uzura. Mie nu-mi pare a fi periculoasa...inca. Vreau doar sa aflu daca e uzura normala sau ar trebui sa-mi fac griji in viitorul apropiat. Pana acum am in jur de 30 de zbor-uri cu el.
#87
Postat 07 May 2015 - 12:31 AM
#88
Postat 16 May 2015 - 08:15 PM
elicopterele mele http://www.rhcforum....-mele-stiganas/
#89
Postat 19 May 2015 - 08:24 AM
daniel_ionut, la 26 February 2015 - 10:11 AM, a spus:
Asa arata coada cu pas 0:
A se observa ca slider-ul e foarte aproape de tail boom
Optimized-2015-02-26 07.59.30.jpg
Asa arata coada cand trage spre dreapta:
all good, pasul palelor e decent
Optimized-2015-02-26 07.59.41.jpg
Asa arata coada cand trage spre stanga, directie spre care compenseaza si torque-ul de autorotatie.
Mie mi se pare cam prea putin pas
Optimized-2015-02-26 07.59.50.jpg
Nu prea stiu cum sa repar pas-ul asta mic spre stanga. Am o idee de fapt, dar presupune sa fac ceva modificari fata de setarile din fabrica si nu sunt sigur daca nu-mi scapa mie ceva.
Si eu am aceeasi problema la HK.
Hk 450 next step
Cel putin un T-rex 600
#90
Postat 19 May 2015 - 12:05 PM
Am luat un set de pile, adica asta (il aveam prin casa de fapt), si am prelungit canelura de pe ax pana aproape de capatul axului, am mai lasat 0.8 mm sa zic. Astfel poti prinde montura care tine palele mult mai aproape de capatul axului.
Treaba care se face in mai putin de 5 minute si adauga suficient pas cat sa nu ai nici o problema cu coada.
adytac, la 19 May 2015 - 08:24 AM, a spus: