HK-450TT PRO V2 FBL Build Build log
#91
Postat 04 June 2015 - 07:02 PM
Cam primu minut e verde, restu e galben pana la sfarsitul zborului. Am gasit unele zboruri si cu o inregistrare rosie (extreme).
Zborul din logul de mai sus este zbor cu cercuri intr-o oarecare viteza si ceva flip-uri deci nimic hard 3d.
Dubiul meu apare in contextul in care elicopteru zboara foarte ok, e stabil, raspunde corect, are coada tzapana etc. Oare e cazul sa ma apuc de cautat surse de vibratii?
#92
Postat 04 June 2015 - 07:44 PM
elicopterele mele http://www.rhcforum....-mele-stiganas/
#93
Postat 05 June 2015 - 06:45 AM
#94
Postat 05 June 2015 - 07:37 AM
Mai studiez si eu..
#95
Postat 05 June 2015 - 08:15 AM
Eu dupa ce am invatat sa zbor am trecut pe 550 si acum am si un protos 500. Ei, protosul asta e exact ce mi-am dorit de la clasa 450 si n-am avut: stabilitate si putere. Orice 450 am vazut live n-a avut vlaga cat are protozaurulhttp://www.rhcforum.ro/public/style_emoticons/default/biggrin.gif(protozoare=primele celule care au existat, ii zic protozaur ca-i un heli batranhttp://www.rhcforum.ro/public/style_emoticons/default/smile.gif).
450`ul asta zic eu ca si-a facut treaba. Te-a invatat sa zbori, acum rasfata-te cu ceva mai mare. Vibratii sau nu, un heli mai mare e mult mai usor de reglat. 550`ul meu spre exemplu zboara perfect cu setarile default de la unitatea tarot s2, pe 450 si acum mai bibilesc la ea sa tina capul perfect.
Aceasta postare a fost editata de Ciprian97: 05 June 2015 - 08:16 AM
#96
Postat 05 June 2015 - 11:59 AM
Modelul discutat in acest topic are potential urias (ca orice 450 de altfel), eu cred ca nu am ajuns nici la 50% din ce poate.
Putere are suficienta pentru orice figura, e stabil, raspunde bine la comenzi si ma bucur de fiecare minut pe care il zbor.
Mai sunt si avantaje din astea 'logistice' sa zic asa: imi permit sa il zbor pe un teren de fotbal, am deja o baza de acumulatori care imi permite sa zbor des si mult, incarcatorul pe care il detin nu e ok pentru baterii mai mari etc.
Pe langa asta mai este vorba si de obisnuinta. Eu cred ca abia dupa 50-100 de zboruri cu un model, ajungi sa scapi de emotii si sa ai randament maxim ca si pilot. Daca schimbi modele la 20-30 zboruri, nu progresezi.
Ar mai fi vorba si de intelegerea nevoilor mele...pana acum ceva timp eram convins ca urmatorul heli o sa fie un 700. Acuma ma gandesc serios ca mai bine imi iau un 550 pe 6s (spre deosebire de 600 si 700 care zboara cu 12s si e mai greu sa sustii o baza solida de acumulatori).
Toate astea se rezolva in timp si cu alte cuvinte: inca n-a venit timpu :)
#97
Postat 05 June 2015 - 01:30 PM
#98
Postat 05 June 2015 - 07:19 PM
Te lamuresti imediat daca e de la coada, head sau motor si poti o rezolvi foarte usor (sau niciodata).
daniel_ionut, la 05 June 2015 - 07:37 AM, a spus:
Mai studiez si eu..
elicopterele mele http://www.rhcforum....-mele-stiganas/
#99
Postat 09 July 2015 - 03:58 PM
Daunele sunt decente: main gear, main shaft, feathering shaft, pale, canopie, tail boom + torque tube, niste link-uri strambe.
Servourile cred ca sunt ok, urmeaza sa le verific.
Am iesit la zbor pe un vant mai mare si am pierdut coada intr-un piroflip mai agresiv.
De ce am pierdut coada? cred eu ca din cauza vantului puternic si a vibratiilor care apareau pe log-ul kbar-ului din ce in ce mai pronuntate + manevra agresiva.
Din pacate pana la aceasta manevra, n-a dat nici un semn ca are tendinte de genu asta si in concluzie nu ma apucasem inca sa caut vibratiile. Oricum eram destul de chitit sa-i fac o mentenanta generala cu schimbat rulmenti...dar lenea si comoditatea (las ca zboara bine, de ce sa il desfac) si-au spus cuvantul.
Ce va recomand? nu zburati cu vibratii mari in log, nu se simt in zbor normal si nici in figuri 3d soft....dar te lovesc atunci cand incepi sa tragi de elicopter si ghici ce? e greu sa recuperezi modelu daca ai pierdut coada cand iti fortezi limitele.
Acuma stau si calculez de unde sa cumpar piese de schimb, dar deja am facut cos la fast-lad; parca n-am chef sa stau dupa transportu din china.
#101
Postat 09 July 2015 - 05:52 PM
#102
Postat 09 July 2015 - 11:00 PM
Culmea, pentru ca eram constient de problema asta si ma ocupam des de curatarea axului.
#103
Postat 08 August 2015 - 07:49 PM
I-am pus pale Align - astea, torq tub Tarot - asta, landing gear Tarot si canopie noua - asta.
Am mai schimbat si vreo doi rulmenti, iar pentru ca am dat comanda la hk, i-am luat si swash tarot, cea originala se cam uzase.
Imi place cum a iesit, parca mai mult ca inainte:
Si un zbor de azi, chiar daca sunt un pic ruginit ca nu l-am mai zburat de 3 saptamani:
#104
Postat 13 September 2015 - 12:54 PM
In afara de rontaitul gear-urilor din interior care se aud mult mai tare si mai 'cheap' decat la es09md, n-am ce sa le reprosez...cel putin acum dupa primele zbor-uri pe care le-am dat cu ele.
Ramane de vazut in timp daca se vor dovedi de incredere.
Sincer vorbind, inca n-am avut curajul sa trag de ele prea tare, doar soft 3D.
Iar prea iubitele mele pale de carbon, le-am inlocuit cu o pereche de fibra, din alea de ieftinaciuni de HK, care vin in kit-ul de 450.
Dupa toate 'downgrade-urile' astea, ma asteptam sa vad ceva schimbari majore in comportamentul heliului, dar nu; heliu` e comparabil cu setup-ul precedent si fara sa vreau ma gandeam in mintea mea, oare merita ca noi muritorii de rand sa dam sute de coco pe servo-uri de top?
#105
Postat 30 January 2016 - 08:08 PM
Astazi am iesit prima data la zbor pe 2016 cu 450-u. A fost si printre primele zboruri de cand am activat governor-ul pe YEP40.
Governor-ul a dat un mic bump de performanta elicopterului, se simte foarte misto acum.
Intre timp am schimbat si seturile de baterii, am trecut pe Nanotech 40-90C. Foarte ok si ele, recomand.
Cu baterii noi + governor merge asa de bine incat mi-a trecut orice gand de a mai face upgrade la 6S.
#107
Postat 31 January 2016 - 10:57 AM
belloo, la 30 January 2016 - 09:17 PM, a spus:
Mersi!
Am avut si eu un head dfc de imprumut, vreo cateva zeci de azboruri. Mi-a placut cum se simte, pare ca e mai compact/inchegat elicopterul dar am ales sa raman tot pe head-ul standard. Pentru mine imbunatatirea n-a compensat pentru eventualele socuri transmise direct in servo la un crash.
#110
Postat 31 January 2016 - 05:19 PM
Astea.pe EU sunt 4.7$ acum recomandare nu am ce sa ii dau am 4-5 zboruri cu ele
Aceasta postare a fost editata de belloo: 31 January 2016 - 05:19 PM
#112
#113
Postat 10 February 2016 - 08:31 PM
#114
Postat 24 February 2016 - 05:51 PM
Principala cerinta e sa fie disponibile in Europa si sa fie cel putin la fel de bune ca ES09MD.
Principalele candidate sunt TGY-306G-HV, dar parca sunt un pic prea scumpe pentru ce-mi doresc eu acum.
Mai exista si alte optiuni in zona asta de pret?
#116
Postat 24 February 2016 - 07:18 PM
#117
Postat 24 February 2016 - 07:25 PM
#118
Postat 24 February 2016 - 09:19 PM
Dupa experienta mea ce merge la aero nu merge la heli. Ori au joc, ori sunt lente ori se blocheaza (de regula toate la un loc). Eu zic sa ramai la TGY-306G-HV chiar daca sunt scumpe. La cum zbori tu un servo slab o sa se vada imediat.
elicopterele mele http://www.rhcforum....-mele-stiganas/
#119
Postat 24 February 2016 - 09:23 PM
stiganas, la 24 February 2016 - 09:19 PM, a spus:
Dupa experienta mea ce merge la aero nu merge la heli. Ori au joc, ori sunt lente ori se blocheaza (de regula toate la un loc). Eu zic sa ramai la TGY-306G-HV chiar daca sunt scumpe. La cum zbori tu un servo slab o sa se vada imediat.
El zbura cu niste servourii de 8.99$ bucata si a avut peste 200 zboruri cu ele destul de bune daca au reziatat atat la cum zboara el
#120
Postat 25 February 2016 - 02:06 PM
http://www.ebay.com/...XEAAOSwL7VWjGKE
si sunt sub 100ron/ bucata.Eu zic ca si acestea si cele de la HK (306) si cele de la ServoKing -sunt copii dupa MKS DS92A+ - de care am avut.
Aceasta postare a fost editata de radulp: 25 February 2016 - 02:08 PM