Modelism - RHC Forum: HK-450TT PRO V2 FBL Build - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 5 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

HK-450TT PRO V2 FBL Build Build log

#61 Useril este offline   sandu62 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2144
  • Inregistrat: 25-November 13
  • Gender:Male
  • Location:Pucioasa / DB
  • Interests:Aeromodele & Elicoptere

Postat 17 March 2015 - 08:42 PM

efort inutil are si la sierra la fel de bune la acelasi pretz!
scuze ca ma bag
stima
0

#62 Useril este offline   daniel_ionut 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 573
  • Inregistrat: 08-November 14
  • Gender:Male
  • Location:Bucharest
  • Interests:Helicopters

Postat 17 March 2015 - 09:05 PM

Carei efortu inutil? compari sierra cu hk?

P.S. coletu a avut si vreo 7 baterii :)

Vezi postareasandu62, la 17 March 2015 - 08:42 PM, a spus:

efort inutil are si la sierra la fel de bune la acelasi pretz!
scuze ca ma bag
stima

0

#63 Useril este offline   daniel_ionut 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 573
  • Inregistrat: 08-November 14
  • Gender:Male
  • Location:Bucharest
  • Interests:Helicopters

Postat 21 March 2015 - 09:08 PM

Am iesit la zbor astazi. Un pic de vant, dar am putut zbura ok.
Zborurile sunt destul de haotice, inca nu m-am acomodat complet cu modelul. Incep sa fac una cate una, toate figurile repetate pe simulator.
Cercurile ies perfect pe simulator...in realitate mai greu, vorba aia...practice, practice.

Ah, inca n-am schimbat palele stoc, nu simt inca nevoia :)

primul zbor cercuri si cateva flip-uri:





al 2-lea zbor si un pic de hover inverted



0

#64 Useril este offline   Alin32 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 410
  • Inregistrat: 26-February 14
  • Gender:Male
  • Location:Arad

Postat 22 March 2015 - 09:31 AM

Betoon! :) de acum incepe adevarata distractie ! bravo!
0

#65 Useril este offline   stiganas 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 8326
  • Inregistrat: 25-September 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 22 March 2015 - 11:08 AM

S-a vazut din primul clip ca stapanesti foarte bine heli, ti-ai facut bine mana pe alea mici. Cat mai multe zboruri fara incidente.

Sa te uiti pe logul de la kbar. Daca e pe verde inseamna ca nu ai vibratii (la figuri or sa apara vibratii marite dar asta e normal).

Intr-o seara cand nu e pic de vant (dar nici un pic) baga si un trim la kbar. Dupa o sa zboare si mai bine.
0

#66 Useril este offline   daniel_ionut 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 573
  • Inregistrat: 08-November 14
  • Gender:Male
  • Location:Bucharest
  • Interests:Helicopters

Postat 23 March 2015 - 02:08 PM

Am trimuit deja kbar-ul, ce-i drept cred ca trebuie sa-l trimmuiesc iar ca era un pic de vant atunci cand am facut-o.

Ma rog, pana una alta, pentru ca am dat cu coada in iarba de cateva ori (nu prea ai cum sa scapi cand zbori pe camp) se aude un zgomot dubios, ca un rontait asa.
M-am decis sa upgradez toate pinioanele gear-urile si pinionul cu Align.

Vreau totusi sa va cer sfat-ul pentru ca momentan main gear are 150T si pinionul 13T.
Eu vreau sa fac upgrade la main gear 121 T asta si la pinion 12T asta - ambele helical. Calculatorul de head speed imi arata mult mai multe rotatii decat cu cele stock. (stock in jur de 3200 iar cu astea ~ 4000)
A mai facut cineva upgrade-ul? pot aparea ceva probleme?
0

#67 Useril este offline   Alin32 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 410
  • Inregistrat: 26-February 14
  • Gender:Male
  • Location:Arad

Postat 23 March 2015 - 02:44 PM

intrebare, de ce ai nevoie de pinion si main gear helical? rulezi in super motor? :)
0

#68 Useril este offline   Mishu-Ptm 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 652
  • Inregistrat: 07-April 12
  • Gender:Male
  • Location:Dublin
  • Interests:Heli

Postat 23 March 2015 - 03:14 PM

Ce motor ai? Daca nu este align 450mx cel mai probabil are ax de 3.17 iar pinionul care vrei sa il iei este pentru ax de 3.5mm. Azi tre sa imi ajunga si mie helical gear si pinion pentru 450, aceleasi care vrei sa le iei si tu, insa eu mi le-am luat special pentru head speed marit. Momentan am maingear hk si merge perfect, nu suna deloc urat, iar la ture mici abia se aude.
Trex 600 Pro EFL | Trex 500 ESP FBL - Spektrum Dx6
Sprint 2 Sport | Tamco Raider | Speed Passion RS-2 | Turnigy SCT 1/16
My feedback
0

#69 Useril este offline   daniel_ionut 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 573
  • Inregistrat: 08-November 14
  • Gender:Male
  • Location:Bucharest
  • Interests:Helicopters

Postat 23 March 2015 - 04:36 PM

Motorul meu e asta - si da, are ax de 3.15 - mersi Mishu :)

Am zis sa iau helical pentru ca nu e diferenta mare de cost si sunt mai ok din ce am citit pana acum.
Dar de vreme ce nu sunt ok cu motoru meu, raman la pinionu stock si o sa schimb doar main gear-ul, autorotation gear-ul si gear drive-urile care trimit rotatie catre coada (de fapt sunetul naspa de la astea cred ca se aude).
0

#70 Useril este offline   daniel_ionut 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 573
  • Inregistrat: 08-November 14
  • Gender:Male
  • Location:Bucharest
  • Interests:Helicopters

Postat 31 March 2015 - 04:49 PM

Am primit azi gear-urile Align iar intre timp am primit si cablurile mai lungi pentru receptor iar cand schimb gear-urile am zis sa mut si pozitia receptorului

Din lateral exterior vreau sa-l pun in interiorul frame-ului sub main si autorotation gear, pe placa de jos a frame-ului.

Problema mea e ca una din antenutele receptorului e scurta si nu pot sa o scot afara din frame. Cealalta antena, e mai lunga si iese in lateral, pare sa fie ok.
Oare voi avea probleme cu semnalul?



0

#71 Useril este offline   stiganas 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 8326
  • Inregistrat: 25-September 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 31 March 2015 - 05:57 PM

Nope.

Vezi postareadaniel_ionut, la 31 March 2015 - 04:49 PM, a spus:

Oare voi avea probleme cu semnalul?

0

#72 Useril este offline   daniel_ionut 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 573
  • Inregistrat: 08-November 14
  • Gender:Male
  • Location:Bucharest
  • Interests:Helicopters

Postat 14 April 2015 - 03:44 PM

Am operat modificarile de care vorbeam mai sus, cu receptorul in interiorul frame-ului si cu noile gear-uri de la Align.

Apropo, gear-ul Align nu e nici el perfect. Nu e oval dar e un pic deformat in plan orizontal, cu o deviatie de maxim 1 mm.
In schimb plasticul pare mult mai solid, ramane de vazut.

Oricum ar fi, recomandarea mea pentru orice incepator: aveti grija cu coada, ca imediat dai cu ea de pamant/iarba si se duc gear drive-urile.

Imagine atasata: Optimized-hk450.jpg
0

#73 Useril este offline   Mishu-Ptm 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 652
  • Inregistrat: 07-April 12
  • Gender:Male
  • Location:Dublin
  • Interests:Heli

Postat 15 April 2015 - 05:40 PM

Cu gear-uri align pe coada, chiar si cele albe (nici nu stiu daca exista negre pentru 450) n-am avut niciodata probleme, si am mai aterizat in iarba inalta, sau mai atingeam cu coada usor la aterizare daca nimeream un damb ceva.
Am un prieten care in 2 ani de zile n-a schimbat un singur gear, si crash-uri a avut, unele chiar urate.
Trex 600 Pro EFL | Trex 500 ESP FBL - Spektrum Dx6
Sprint 2 Sport | Tamco Raider | Speed Passion RS-2 | Turnigy SCT 1/16
My feedback
0

#74 Useril este offline   Ciprian97 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3949
  • Inregistrat: 19-August 12
  • Gender:Male
  • Location:Third Rock From The Sun

Postat 15 April 2015 - 06:02 PM

Si pana la urma cu ce e in plus un TT,pe langa inca un ax care e drept si nu prea ?
0

#75 Useril este offline   Alin32 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 410
  • Inregistrat: 26-February 14
  • Gender:Male
  • Location:Arad

Postat 15 April 2015 - 08:52 PM

poate spunem prostii, da chiar cu ce e mai bun pe langa si faptul ca poate cauza vibratii and shitt, goblin este pe curea la fel si Mikado tot deauna m-am intrebat..:)
0

#76 Useril este offline   stiganas 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 8326
  • Inregistrat: 25-September 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 15 April 2015 - 09:19 PM

Curea vs TT se tot discuta si producatorii vin in valuri. A fost la moda TT, acum e la moda cureua, peste un timp o sa revina.

Foarte pe scurt:

curea:
- vibratii reduse
- usor de setat
- zgomot redus
dezavantaje
- risc de incarcare electrostatica
- variatii de tensiune vara/iarna
- uzura in timp

TT
- uzura redusa, insensibil la variatii de temperatura, incarcare electrostatica
dezavantaje
- zgomot mai mare
- vibratii mai greu de controlat

In final alegerea intre un heli bun pe curea si unul pe TT e mai mult chestie de gust.

Vezi postareaAlin32, la 15 April 2015 - 08:52 PM, a spus:

poate spunem prostii, da chiar cu ce e mai bun pe langa si faptul ca poate cauza vibratii and shitt, goblin este pe curea la fel si Mikado tot deauna m-am intrebat..:)

0

#77 Useril este offline   belloo 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 238
  • Inregistrat: 09-January 14
  • Gender:Male
  • Location:SIBIU
  • Interests:Tot ce zboara e frumos , chiar si porcul :)

Postat 15 April 2015 - 10:26 PM

Vezi postareaMishu-Ptm, la 15 April 2015 - 05:40 PM, a spus:

Cu gear-uri align pe coada, chiar si cele albe (nici nu stiu daca exista negre pentru 450) n-am avut niciodata probleme, si am mai aterizat in iarba inalta, sau mai atingeam cu coada usor la aterizare daca nimeream un damb ceva.
Am un prieten care in 2 ani de zile n-a schimbat un singur gear, si crash-uri a avut, unele chiar urate.


Am avut eu o data negre Align
ALIGN 450 SPORT
0

#78 Useril este offline   belloo 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 238
  • Inregistrat: 09-January 14
  • Gender:Male
  • Location:SIBIU
  • Interests:Tot ce zboara e frumos , chiar si porcul :)

Postat 15 April 2015 - 10:30 PM

Vezi postareadaniel_ionut, la 27 February 2015 - 10:37 PM, a spus:

holy shit! cu puls 200 am facut primul hover xD

https://www.youtube....h?v=JkdKQwdU3PI


BV.Eu din pacate am 1 an de cand am hely si nu stiu daca am 10 pakuri consumate.. din vara asta sper sa gat cu alte probleme si sa te urmez :) eu am un align 450 sport FB in proportie de 90% e ca cel din fabrica .spor si tine o tot asa
ALIGN 450 SPORT
0

#79 Useril este offline   daniel_ionut 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 573
  • Inregistrat: 08-November 14
  • Gender:Male
  • Location:Bucharest
  • Interests:Helicopters

Postat 15 April 2015 - 10:34 PM

Exista, de astea am montat eu acum, spate/fata.

Imagine atasata: h45g002_1.jpg


P.S. Set complet de gear-uri si un set de ball link-uri au costat aproape cat kit-u :)

Aceasta postare a fost editata de daniel_ionut: 15 April 2015 - 10:35 PM

0

#80 Useril este offline   daniel_ionut 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 573
  • Inregistrat: 08-November 14
  • Gender:Male
  • Location:Bucharest
  • Interests:Helicopters

Postat 20 April 2015 - 08:59 PM

Un zbor din seara asta, cu canopie si aripioare noi.


0

#81 Useril este offline   Alin32 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 410
  • Inregistrat: 26-February 14
  • Gender:Male
  • Location:Arad

Postat 21 April 2015 - 08:26 AM

bun bun, viteza in circuit exact cum imi place mie :) la coada pune ceva compensare sa stea un pic ma tzapana in pitch pumpuri ( doar o idee) si daca vrei pune viitoarele filmulete in sectiunea de 450 , astfel ramane topicul mai curat si cred ca ar fi constructiv pentru amandoi sa postam acolo filmule, competitia naste performanta :)!
0

#82 Useril este offline   daniel_ionut 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 573
  • Inregistrat: 08-November 14
  • Gender:Male
  • Location:Bucharest
  • Interests:Helicopters

Postat 21 April 2015 - 09:05 AM

O sa ma uit si la compensare, presupun ca in VStabi pentru ca n-am schimbat nimic pana acum. Momentan nu ma deranjeaza nimic la coada.
Ai dreptate cu filmuletele, o sa le postez acolo.
0

#83 Useril este offline   Alin32 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 410
  • Inregistrat: 26-February 14
  • Gender:Male
  • Location:Arad

Postat 21 April 2015 - 09:09 AM

dap in soft :)
0

#84 Useril este offline   daniel_ionut 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 573
  • Inregistrat: 08-November 14
  • Gender:Male
  • Location:Bucharest
  • Interests:Helicopters

Postat 27 April 2015 - 02:15 PM

Intre timp elicopteru a devenit foarte silentios (dupa aproximativ 15 zbor-uri de cand am schimbat gear-urile toate), mai mare placerea sa zbori cu el.

Swash-ul in schimb a prins un pic de joc, n-am idee daca e de la temperatura ridicata de afara sau daca e uzura. Mie nu-mi pare a fi periculoasa...inca. Vreau doar sa aflu daca e uzura normala sau ar trebui sa-mi fac griji in viitorul apropiat. Pana acum am in jur de 30 de zbor-uri cu el.
0

#85 Useril este offline   Alin32 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 410
  • Inregistrat: 26-February 14
  • Gender:Male
  • Location:Arad

Postat 27 April 2015 - 02:41 PM

salut, poti scoate jocul dand swashul jos il intorci invers si iti dai seama, partea de sus este prin presare pe rulment in capat boltuit ( la frastu greu de explicat) eu tot asa am scos jocul si merge super. Nu ai ce strica !
0

#86 Useril este offline   Alin32 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 410
  • Inregistrat: 26-February 14
  • Gender:Male
  • Location:Arad

Postat 27 April 2015 - 03:30 PM

ps la swash singurul lucru ce poate pica este rulmentul in rest se uzeaza destul de greu, jocul ce il ai este fie intre partea superioara si rulment fie intre rulment si baza.

Aceasta postare a fost editata de Alin32: 27 April 2015 - 03:31 PM

0

#87 Useril este offline   daniel_ionut 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 573
  • Inregistrat: 08-November 14
  • Gender:Male
  • Location:Bucharest
  • Interests:Helicopters

Postat 07 May 2015 - 12:31 AM

Ai avut dreptate, mersi! am strans cu un patent cu varf ascutit gulerul de tabla care prinde partea superioara a swash-ului de rulment si e ca nou :D
0

#88 Useril este offline   stiganas 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 8326
  • Inregistrat: 25-September 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 16 May 2015 - 08:15 PM

Un zbor excelent


0

#89 Useril este offline   adytac 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 86
  • Inregistrat: 30-October 14
  • Gender:Male
  • Location:Brasov
  • Interests:Elicoptere

Postat 19 May 2015 - 08:24 AM

Vezi postareadaniel_ionut, la 26 February 2015 - 10:11 AM, a spus:

Sunt nelamurit cu privire la coada, pasul palelor de coada adica.

Asa arata coada cu pas 0:
A se observa ca slider-ul e foarte aproape de tail boom
Atasament Optimized-2015-02-26 07.59.30.jpg


Asa arata coada cand trage spre dreapta:
all good, pasul palelor e decent
Atasament Optimized-2015-02-26 07.59.41.jpg


Asa arata coada cand trage spre stanga, directie spre care compenseaza si torque-ul de autorotatie.
Mie mi se pare cam prea putin pas
Atasament Optimized-2015-02-26 07.59.50.jpg


Nu prea stiu cum sa repar pas-ul asta mic spre stanga. Am o idee de fapt, dar presupune sa fac ceva modificari fata de setarile din fabrica si nu sunt sigur daca nu-mi scapa mie ceva.


Si eu am aceeasi problema la HK.
Mcpx BL /Speed v933
Hk 450 next step
Cel putin un T-rex 600
0

#90 Useril este offline   daniel_ionut 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 573
  • Inregistrat: 08-November 14
  • Gender:Male
  • Location:Bucharest
  • Interests:Helicopters

Postat 19 May 2015 - 12:05 PM

Se rezolva usor, mai usor decat ai crede si btw aceiasi problema o are si axul original Align. Cred ca am scris si mai devreme in topic dar mai povestesc odata cum am facut eu:
Am luat un set de pile, adica asta (il aveam prin casa de fapt), si am prelungit canelura de pe ax pana aproape de capatul axului, am mai lasat 0.8 mm sa zic. Astfel poti prinde montura care tine palele mult mai aproape de capatul axului.
Treaba care se face in mai putin de 5 minute si adauga suficient pas cat sa nu ai nici o problema cu coada.

Vezi postareaadytac, la 19 May 2015 - 08:24 AM, a spus:

Si eu am aceeasi problema la HK.

0

Arata acest topic


  • 5 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5


Raspuns rapid

  

3 useri citesc topicul
0 membri, 3 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro