Magnum .61 xls ajutor
#31
Postat 01 September 2015 - 01:34 PM
#33
Postat 14 September 2015 - 03:22 PM
PS: e rau daca dupa fiecare zbor inchid high-ul pentru a nu curge combustibil in motor inutil pe perioada transportului si depozitarii ? iar apoi cand doresc din nou sa zbor, iau totul de la inceput cu reglatul high-ul, lucru care imi ia sub 1 minut .
Aceasta postare a fost editata de Ovi: 14 September 2015 - 03:22 PM
#34
Postat 14 September 2015 - 06:49 PM
Teoretic, e OK, numai ca in timp o sa apara uzuri premature de la atata "frichineala".
Cand aveam grija "scurgerilor" (mi-a trecut), bagam botul avionului intr-o punga de plastic.
Aceasta postare a fost editata de Rower: 14 September 2015 - 06:50 PM
#35
Postat 15 September 2015 - 12:50 PM
#37
Postat 15 September 2015 - 01:13 PM
http://manuals.hobbi...65la-manual.pdf
Daca crezi ca motorul tau seamana mai mult cu altul, ai mai jos manualele lui OS:
http://www.osengines.com/manuals/
Multa, multa bafta.
Aceasta postare a fost editata de dan_mitea: 15 September 2015 - 01:14 PM
#38
Postat 15 September 2015 - 02:33 PM
Numai ca eu, din comoditate, am renuntat de mult la manevrele astea. Mi-a ramas metanol in rezervor de fiecare data, n-am mai golit complet. A stat si o iarna intreaga si n-am avut probleme. Asta nu inseamna ca e bine! Nu faceti ca mine!
P.S. Am avut eu noroc pana acum?
#39
Postat 15 September 2015 - 06:33 PM
Acum voi spune eu ceva din ciclul ''nu faceti ca mine''. Daca totul este curat, daca ai un filtru inainte de pompa de combustibil si bidonul este tot timpul inchis, atunci nu ai nevoie de filtru intre rezervor si motor. Fitrele mi-au facut pocinogul. Unele s-au desurubat in zbor. De cand am renuntat, bat in lemn, nu am mai avut probleme.
Multa, multa bafta.
#40
Postat 15 September 2015 - 07:52 PM
Treaba cu filtrele, perfect adevarata: filtru bun pe alimentare, inutil alt filtru "in sistem". Si scapi de alte batai de cap.
Stima si prietenia!
#41
Postat 15 September 2015 - 09:49 PM
#42
Postat 16 September 2015 - 09:21 PM
Ovi, la 15 September 2015 - 09:49 PM, a spus:
Servus
Dijaba pui filtru...... (bine nu chiar).... mizeriile pot veni prin furtunul de la toba cu residuuri din procesul de ardere sau alte ceshtii aspirate :clapping:
Numai bine
Aceasta postare a fost editata de Horja: 16 September 2015 - 09:22 PM
#43
Postat 17 September 2015 - 05:24 AM
Multa, multa bafta.
#44
Postat 17 September 2015 - 01:05 PM
Nu stiu altii cum fac, dar eu, cand alimentez, scot furtunul din toba si-l las liber. Scot furtunul din carburator si alimentez prin el pana curge combustibil prin furtunul de la toba. Deci, practic, curat acel furtun la fiecare zbor.
Multa, multa bafta.
#45
Postat 17 September 2015 - 01:15 PM
Alimentez la PECO ....
#46
Postat 17 September 2015 - 09:36 PM
dan_mitea, la 17 September 2015 - 05:24 AM, a spus:
Multa, multa bafta.
Dar cand combustibilul pleaca .......300ml, de exemplu, ghiciti, cine vine in locul lui??????? :pardon:
Numai bine
PS Filtru se pune intre rezervor si carburator. Cel din bidon este ok si el dar mai bine unul pe furtunul de umplere rezervor, chiar la intrarea in avion.
Aceasta postare a fost editata de Horja: 17 September 2015 - 09:38 PM
#47
Postat 20 September 2015 - 11:05 AM
#48
Postat 20 September 2015 - 10:01 PM
Am facut cateva fotografii la cateva din modelele mele. Cele care au fost mai accesibile. Dar, te rog sa ma crezi, ca toate sunt la fel.
Multa, multa bafta.
Fisiere atasate
-
IMG_8487.jpg (75.11K)
Number of downloads: 19 -
IMG_8488.jpg (69.17K)
Number of downloads: 18 -
IMG_8490.jpg (106.25K)
Number of downloads: 14 -
IMG_8493.jpg (85.63K)
Number of downloads: 18
Aceasta postare a fost editata de dan_mitea: 20 September 2015 - 10:02 PM
#49
Postat 21 September 2015 - 03:03 AM
Am zis sa NU faceti ca mine.
Aceasta postare a fost editata de dan_mitea: 21 September 2015 - 03:04 AM
#51
Postat 23 September 2015 - 02:46 PM
#52
Postat 23 September 2015 - 06:33 PM
Apropos, cat ulei are combustibilul pe care il folosesti?
Multa, multa bafta.
#53
Postat 23 September 2015 - 09:46 PM
Horja, la 22 September 2015 - 07:40 PM, a spus:
Numai bine
Corect .... da prea dăduse filosofia peste voi
Mergeați spre complexitatea unei intervenții
de Neurochirurgie cu furtunele voastre ...
#54
Postat 24 September 2015 - 12:14 AM
#55
Postat 24 September 2015 - 05:34 AM
afterbreak-in, 15 - 30% nitro with at least 18% lubricant content''. Iar in paranoia mea, ''at least 18%'', inseamna 20%.
http://www3.towerhob...0001p?&I=LXRLG7
Putin ulei, un pic sarac si iata explicatia pentru marmelada neagra. Te rog sa ma scuzi pentru ca sunt ca o soacra, dar ceea ce iese din toba trebuie sa fie lacrima. Ulei curat. Bujia trebuie sa fie ca atunci cand ai scos-o din ambalaj.
Multa, multa bafta.
Aceasta postare a fost editata de dan_mitea: 24 September 2015 - 05:39 AM