Modelism - RHC Forum: Magnum .61 xls - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 2 Pagini +
  • 1
  • 2
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Magnum .61 xls ajutor

#31 Useril este offline   fly 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3415
  • Inregistrat: 09-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Bran Brasov
  • Interests:Jeturi ,f3j ,f5j

Postat 01 September 2015 - 01:34 PM

Il poti desface de cate ori doresti 😊,functioneaza la fel de fiecare data !
0

#32 Useril este offline   Ovi 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 69
  • Inregistrat: 24-August 09
  • Gender:Male
  • Location:Tg. Mures

Postat 02 September 2015 - 08:29 AM

mersi !
0

#33 Useril este offline   Ovi 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 69
  • Inregistrat: 24-August 09
  • Gender:Male
  • Location:Tg. Mures

Postat 14 September 2015 - 03:22 PM

Se pare ca am rezolvat toate belele, am schimbat furtunasele de la alimentare si de la toba iar acum merge struna, am zburat un rezervor intreg fara sa opresc motorul. S-a imbunatatit inclusiv repriza, nu mai moare nici daca ma chinui :)) . Multam pentru sfaturi !!
PS: e rau daca dupa fiecare zbor inchid high-ul pentru a nu curge combustibil in motor inutil pe perioada transportului si depozitarii ? iar apoi cand doresc din nou sa zbor, iau totul de la inceput cu reglatul high-ul, lucru care imi ia sub 1 minut .

Aceasta postare a fost editata de Ovi: 14 September 2015 - 03:22 PM

0

#34 Useril este offline   Rower 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 394
  • Inregistrat: 13-February 11
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 14 September 2015 - 06:49 PM

Si da si nu...
Teoretic, e OK, numai ca in timp o sa apara uzuri premature de la atata "frichineala".
Cand aveam grija "scurgerilor" (mi-a trecut), bagam botul avionului intr-o punga de plastic.

Aceasta postare a fost editata de Rower: 14 September 2015 - 06:50 PM

MXS-R 1,92m AGM-30cc >>> CMPro Marathon 1,80m AGM-30cc >>> Pitts Special 1,45m NGH 35cc >>> Thunder Tigre Piper J3 Cub 2,10m OS Max 91 Fx >>> Canary 40 Phoenix Models 1,6m ASP .46 7,5cc >>> Pitts Special 1,40m OS 91 FX Max 15cc >>> Cessna 182 1,6m NITROPLANE FIBERGLASS ASP.52 8,5cc >>> Sbach 342 Phoenix Models 1,42m ASP.52 8,5cc >>> Great Planes Slinger Flying Wing 1,2m >>> Extra 260 EP Jamara 1,4m AXI 2826/12 >>> Sukhoi 26M EP Jamara 1,25m AXI 2826/10 >>> Robbe Cardinal 1,5m >>> Yak 54 Extreme Flight 1,2m >>> Robbe Arcus 1,8m >>> Sebart Pitts Challenger S >>> Parkzone Stinson Reliant SR-10 1,26m >>> Thunder Tiger Yak-54 1,15m, EP Kyosho >>> Nitroplanes P-47 Thunderbolt 1,40m, ASP .52, 8,5cc >>> Phoenix Models Edge 540 1,41m, Magnum .61, 10cc >>> Graupner Extra 300 1,50m OS 91 FX Max >>> Dululutu Sukhoi 26M EP 1000mm >>> Dululutu Yak 55 EP 1,15m >>> Hitec Aurora 9 2,4GHz >>> Spektrum DX6i 2.4GHz Mode 2
0

#35 Useril este offline   Ovi 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 69
  • Inregistrat: 24-August 09
  • Gender:Male
  • Location:Tg. Mures

Postat 15 September 2015 - 12:50 PM

inteleg .. mie nu de dat pe afara imi e grija ci faptul ca imi baga aiurea combustibil in motor . In rezervor se face o oarece presiune pozitiva din cauza combustibilului ramas si va impinge incet incet metanol in carburator iar cand voi vrea sa pornesc va trebui sa il curat de acel metanol pt ca nu va porni fiind innecat ..
0

#36 Useril este offline   fly 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3415
  • Inregistrat: 09-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Bran Brasov
  • Interests:Jeturi ,f3j ,f5j

Postat 15 September 2015 - 12:57 PM

Goleste rezervorul de fiecare data !
0

#37 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9330
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 15 September 2015 - 01:13 PM

In plus trebuie sa ''golesti'' si motorul. Vezi in manual, as zice unul asemanator, la pagina 28, punctul 3.
http://manuals.hobbi...65la-manual.pdf
Daca crezi ca motorul tau seamana mai mult cu altul, ai mai jos manualele lui OS:
http://www.osengines.com/manuals/
Multa, multa bafta.

Aceasta postare a fost editata de dan_mitea: 15 September 2015 - 01:14 PM

0

#38 Useril este offline   Rower 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 394
  • Inregistrat: 13-February 11
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 15 September 2015 - 02:33 PM

Observatii absolut corecte!
Numai ca eu, din comoditate, am renuntat de mult la manevrele astea. Mi-a ramas metanol in rezervor de fiecare data, n-am mai golit complet. A stat si o iarna intreaga si n-am avut probleme. Asta nu inseamna ca e bine! Nu faceti ca mine!

P.S. Am avut eu noroc pana acum?
MXS-R 1,92m AGM-30cc >>> CMPro Marathon 1,80m AGM-30cc >>> Pitts Special 1,45m NGH 35cc >>> Thunder Tigre Piper J3 Cub 2,10m OS Max 91 Fx >>> Canary 40 Phoenix Models 1,6m ASP .46 7,5cc >>> Pitts Special 1,40m OS 91 FX Max 15cc >>> Cessna 182 1,6m NITROPLANE FIBERGLASS ASP.52 8,5cc >>> Sbach 342 Phoenix Models 1,42m ASP.52 8,5cc >>> Great Planes Slinger Flying Wing 1,2m >>> Extra 260 EP Jamara 1,4m AXI 2826/12 >>> Sukhoi 26M EP Jamara 1,25m AXI 2826/10 >>> Robbe Cardinal 1,5m >>> Yak 54 Extreme Flight 1,2m >>> Robbe Arcus 1,8m >>> Sebart Pitts Challenger S >>> Parkzone Stinson Reliant SR-10 1,26m >>> Thunder Tiger Yak-54 1,15m, EP Kyosho >>> Nitroplanes P-47 Thunderbolt 1,40m, ASP .52, 8,5cc >>> Phoenix Models Edge 540 1,41m, Magnum .61, 10cc >>> Graupner Extra 300 1,50m OS 91 FX Max >>> Dululutu Sukhoi 26M EP 1000mm >>> Dululutu Yak 55 EP 1,15m >>> Hitec Aurora 9 2,4GHz >>> Spektrum DX6i 2.4GHz Mode 2
0

#39 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9330
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 15 September 2015 - 06:33 PM

Nu e bine. Furtunele de silicon imbatranesc in combustibil. Chiar si tuburile din alama se oxideaza. Oxid care poate sa ajunga in jigloare si sa te chinuie mult.
Acum voi spune eu ceva din ciclul ''nu faceti ca mine''. Daca totul este curat, daca ai un filtru inainte de pompa de combustibil si bidonul este tot timpul inchis, atunci nu ai nevoie de filtru intre rezervor si motor. Fitrele mi-au facut pocinogul. Unele s-au desurubat in zbor. De cand am renuntat, bat in lemn, nu am mai avut probleme.
Multa, multa bafta.
0

#40 Useril este offline   Rower 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 394
  • Inregistrat: 13-February 11
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 15 September 2015 - 07:52 PM

Stiu, Maestre, ca nu e bine, dar lenea e maxima la varsta mea...

Treaba cu filtrele, perfect adevarata: filtru bun pe alimentare, inutil alt filtru "in sistem". Si scapi de alte batai de cap.
Stima si prietenia!
MXS-R 1,92m AGM-30cc >>> CMPro Marathon 1,80m AGM-30cc >>> Pitts Special 1,45m NGH 35cc >>> Thunder Tigre Piper J3 Cub 2,10m OS Max 91 Fx >>> Canary 40 Phoenix Models 1,6m ASP .46 7,5cc >>> Pitts Special 1,40m OS 91 FX Max 15cc >>> Cessna 182 1,6m NITROPLANE FIBERGLASS ASP.52 8,5cc >>> Sbach 342 Phoenix Models 1,42m ASP.52 8,5cc >>> Great Planes Slinger Flying Wing 1,2m >>> Extra 260 EP Jamara 1,4m AXI 2826/12 >>> Sukhoi 26M EP Jamara 1,25m AXI 2826/10 >>> Robbe Cardinal 1,5m >>> Yak 54 Extreme Flight 1,2m >>> Robbe Arcus 1,8m >>> Sebart Pitts Challenger S >>> Parkzone Stinson Reliant SR-10 1,26m >>> Thunder Tiger Yak-54 1,15m, EP Kyosho >>> Nitroplanes P-47 Thunderbolt 1,40m, ASP .52, 8,5cc >>> Phoenix Models Edge 540 1,41m, Magnum .61, 10cc >>> Graupner Extra 300 1,50m OS 91 FX Max >>> Dululutu Sukhoi 26M EP 1000mm >>> Dululutu Yak 55 EP 1,15m >>> Hitec Aurora 9 2,4GHz >>> Spektrum DX6i 2.4GHz Mode 2
0

#41 Useril este offline   Ovi 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 69
  • Inregistrat: 24-August 09
  • Gender:Male
  • Location:Tg. Mures

Postat 15 September 2015 - 09:49 PM

Folosesc un filtru chiar la stutul ce intra in bidonul de combustibil deci teoretic cel putin ar trebui sa fie curat in instalatie :) . am sa golesc atunci rezervorul,nu e o corvoada insa asa cum zice lumea, lenea preia conducerea ..
0

#42 Useril este offline   Horja 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1881
  • Inregistrat: 10-January 08
  • Gender:Male
  • Location:Vaucluse

Postat 16 September 2015 - 09:21 PM

Vezi postareaOvi, la 15 September 2015 - 09:49 PM, a spus:

Folosesc un filtru chiar la stutul ce intra in bidonul de combustibil deci teoretic cel putin ar trebui sa fie curat in instalatie :) . am sa golesc atunci rezervorul,nu e o corvoada insa asa cum zice lumea, lenea preia conducerea ..

Servus
Dijaba pui filtru...... (bine nu chiar).... mizeriile pot veni prin furtunul de la toba cu residuuri din procesul de ardere sau alte ceshtii aspirate :clapping:
Numai bine

Aceasta postare a fost editata de Horja: 16 September 2015 - 09:22 PM

0

#43 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9330
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 17 September 2015 - 05:24 AM

Acum, daca vrem sa fim rigurosi, debitul de gaze pe acel furtun este zero. Deci nu antreneaza reziduri, zic si eu. Din experienta as zice ca acel furtun este curat. Poate un pic afumat 5mm langa toba, dar in rest este curat.
Multa, multa bafta.
0

#44 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9330
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 17 September 2015 - 01:05 PM

Aseara era tarziu. Continui acum.
Nu stiu altii cum fac, dar eu, cand alimentez, scot furtunul din toba si-l las liber. Scot furtunul din carburator si alimentez prin el pana curge combustibil prin furtunul de la toba. Deci, practic, curat acel furtun la fiecare zbor.
Multa, multa bafta.
0

#45 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 17 September 2015 - 01:15 PM

La mine este muuuult mai simplu ...
Alimentez la PECO ....
Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#46 Useril este offline   Horja 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1881
  • Inregistrat: 10-January 08
  • Gender:Male
  • Location:Vaucluse

Postat 17 September 2015 - 09:36 PM

Vezi postareadan_mitea, la 17 September 2015 - 05:24 AM, a spus:

Acum, daca vrem sa fim rigurosi, debitul de gaze pe acel furtun este zero. Deci nu antreneaza reziduri, zic si eu. Din experienta as zice ca acel furtun este curat. Poate un pic afumat 5mm langa toba, dar in rest este curat.
Multa, multa bafta.


Dar cand combustibilul pleaca .......300ml, de exemplu, ghiciti, cine vine in locul lui??????? :pardon:
Numai bine
PS Filtru se pune intre rezervor si carburator. Cel din bidon este ok si el dar mai bine unul pe furtunul de umplere rezervor, chiar la intrarea in avion.

Aceasta postare a fost editata de Horja: 17 September 2015 - 09:38 PM

0

#47 Useril este offline   Ovi 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 69
  • Inregistrat: 24-August 09
  • Gender:Male
  • Location:Tg. Mures

Postat 20 September 2015 - 11:05 AM

Domnule dan, asa fac si eu . Totusi am observat ca la aterizare se observa reziduu uscat maroniu pe peretii furtunului dinspre toba spre rezervor . oare acolo ce as putea sa fac ? ma gandesc ca daca pun un filtru pana la urma se va infunda si nu mai trece nici aerul ..
0

#48 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9330
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 20 September 2015 - 10:01 PM

Ce sa spun...Cred ca, totusi, este ceva in neregula la tine. Poate motorul merge prea fierbinte si arde uleiul, sau chiar uleiul nu-i prea bun. Horja are dreptate. Eu am vorbit din perspectiva mea. Am si zis sa faceti ca mine. Ceea ce iese pe esapament este ulei curat. Zici ca nu a trecut prin motor. Bujia trebuie sa fie ca noua.
Am facut cateva fotografii la cateva din modelele mele. Cele care au fost mai accesibile. Dar, te rog sa ma crezi, ca toate sunt la fel.
Multa, multa bafta.

Fisiere atasate


Aceasta postare a fost editata de dan_mitea: 20 September 2015 - 10:02 PM

0

#49 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9330
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 21 September 2015 - 03:03 AM

Scuze, editul.
Am zis sa NU faceti ca mine.

Aceasta postare a fost editata de dan_mitea: 21 September 2015 - 03:04 AM

0

#50 Useril este offline   Horja 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1881
  • Inregistrat: 10-January 08
  • Gender:Male
  • Location:Vaucluse

Postat 22 September 2015 - 07:40 PM

Vezi postareaREAL DESIGN, la 17 September 2015 - 01:15 PM, a spus:

La mine este muuuult mai simplu ...
Alimentez la PECO ....

Ca de obicei ....... shoparlos :clapping:
Numai bine
0

#51 Useril este offline   Ovi 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 69
  • Inregistrat: 24-August 09
  • Gender:Male
  • Location:Tg. Mures

Postat 23 September 2015 - 02:46 PM

mda, observ ca nu aveti filtru dinspre toba spre rezervor . Am sa il las si eu asa fara nimic acolo si am sa vad pe viitor , dupa inca vreo 3-4-5 zboruri am sa verific interiorul rezervorului sa vad daca nu exista depuneri sau mizerie pe furtune . De ce spuneti ca merge prea fierbinte ? combustibilul este tornado,10% , luat nou nout de la pasare . Merg cu el vreo 4-5 clickuri bune mai bogat de la turatia maxima, o temperatura exacta nu am insa daca pun putina apa pe motor dupa aterizare nu bolboroseste deloc deci ma gandesc ca are undeva la 70-80 de grade
0

#52 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9330
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 23 September 2015 - 06:33 PM

Spuneai mai sus: ''am observat ca la aterizare se observa reziduu uscat maroniu pe peretii furtunului dinspre toba spre rezervor''. Ceea ce am observat la mine este ca din toba iese ulei curat, roz-bombon. Zici ca nici nu a trecut prin motor. In acest moment am presupus ca, ori uleiul tau nu-i bun, ori este prea putin, ori amestecul prea sarac si in consecinta motorul este prea cald si arde uleiul. Zic si eu.
Apropos, cat ulei are combustibilul pe care il folosesti?
Multa, multa bafta.



0

#53 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 23 September 2015 - 09:46 PM

Vezi postareaHorja, la 22 September 2015 - 07:40 PM, a spus:

Ca de obicei ....... shoparlos :clapping:
Numai bine

Corect .... da prea dăduse filosofia peste voi
Mergeați spre complexitatea unei intervenții
de Neurochirurgie cu furtunele voastre ...
Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#54 Useril este offline   Ovi 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 69
  • Inregistrat: 24-August 09
  • Gender:Male
  • Location:Tg. Mures

Postat 24 September 2015 - 12:14 AM

aa, deci tot e o buba defapt ! Ulein sintetic special 16,5 % . O sa spal furtunul si cu el curat, sa vedem ce iese pe el, e posibil ca o perioada sa fi mers mai sarac, la un moment dat am simtit si eu ca e foarte incins motorul si am crescut imbogatirea high-ului de la 2-3 clicluri din punctul cu turatie maxima la 5 clickuri .
0

#55 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9330
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 24 September 2015 - 05:34 AM

De asta imi era frica. Uite ce scrie Tower despre combustibil:''Glow Fuel: break-in, 15% nitro with at least 18% lubricantcontent
afterbreak-in, 15 - 30% nitro with at least 18% lubricant content''. Iar in paranoia mea, ''
at least 18%'', inseamna 20%.
http://www3.towerhob...0001p?&I=LXRLG7
Putin ulei, un pic sarac si iata explicatia pentru marmelada neagra. Te rog sa ma scuzi pentru ca sunt ca o soacra, dar ceea ce iese din toba trebuie sa fie lacrima. Ulei curat. Bujia trebuie sa fie ca atunci cand ai scos-o din ambalaj.
Multa, multa bafta.

Aceasta postare a fost editata de dan_mitea: 24 September 2015 - 05:39 AM

0

Arata acest topic


  • 2 Pagini +
  • 1
  • 2
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro