Modelism - RHC Forum: Redcat Dunerunner 1/5 4x4 32cc fuelie - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 25 Pagini +
  • « Prima
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • Ultima »

Redcat Dunerunner 1/5 4x4 32cc fuelie Evaluare topic: -----

#211 Useril este offline   Ice_2k 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 639
  • Inregistrat: 19-January 15

Postat 28 April 2015 - 04:46 PM

Thanks!
1/5 Redcat Rampage DuneRunner v3 32cc 4x4
:JetPro rear mount exhaust: :8000rpm clutch: :Walbro WT-1107 performance carb: :ADA Billet RC intake manifold: :HPI Baja dual-stage air filter on ShreadIndustries inclined stack: :FlySky FS-IT4 telemetry radio:
:Killer RC Super Bee kill switch: :Flywheel, air filter, pull start outerwears: :Shock covers: :5Ah DDM battery: :Voltwatch: :Custom in-the-box charger: :Tarmac busters on HPI rims: :HPI axle boots:
0

#212 Useril este offline   sandrei 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 1510
  • Inregistrat: 16-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Cluj

Postat 28 April 2015 - 05:00 PM

Vezi postareaIce_2k, la 28 April 2015 - 04:27 PM, a spus:

Aveti idee unde gasesc o scula pt reglarea distantei bujiei? Am luat niste NGK CMR7H si ma asteptam sa fie reglate din fabrica dar aparent nu....


CMR7H sunt reglate de fabrica ( DUPA SPECIFICATIILE STANDARD), insa la tine pe masina, tinand cont ca standard e dotata cu CMR5H, trebuie sa le montezi, dupa ce reglezi distanta cu o LERA (conform recomandarilor )
TEAM DURANGO DESC210 2WD
TEAM DURANGO DNX408
TEAM DURANGO DEST210
TEAM C TR02 / Absima JEKYLL
Hpi Sprint 2 DRIFT
HPI E10 DRIFT
Hot Bodies TC-FD DRIFT PRO KIT
HPI BAJA 5T

Proud member of HPI RACING ROMANIA TEAM

0

#213 Useril este offline   revolt 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 590
  • Inregistrat: 25-February 15
  • Gender:Male

Postat 28 April 2015 - 06:00 PM

Vezi postareasandrei, la 28 April 2015 - 05:00 PM, a spus:

CMR7H sunt reglate de fabrica ( DUPA SPECIFICATIILE STANDARD), insa la tine pe masina, tinand cont ca standard e dotata cu CMR5H, trebuie sa le montezi, dupa ce reglezi distanta cu o LERA (conform recomandarilor )


sunt sau nu reglate, habar nu am.. dar stiu ca reglam distanta la bujii cu LERA..
Hpi Savage Flux XL 3 diffs
Hpi Savage Flux XL
Hpi Savage Flux

0

#214 Useril este offline   soarece 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2860
  • Inregistrat: 03-January 13
  • Gender:Male

Postat 28 April 2015 - 10:45 PM

cmr7h vine din fabrica cu 0.75....diferente mari intre cmr7h si cmr5h nu sunt,a doua e mai "calda" ,e buna iarna,vara n-ar fi prea ok,"induce" regimuri termice mai ridicate.... pentru vara-iarna(ceva mai all season) recomand un cmr6h reglat la 0.6 - 0.7 !
BTW: o lera n-ar trebui sa lipsesca din "recuzita" unui benzinar niciodata !

Aceasta postare a fost editata de soarece: 28 April 2015 - 10:46 PM

Ma-ncalt cu tenesii pe dos,am un tricou nike patat de gaura,in cap palarie de paie si pe ochi rayban replica iar pe cheia de la logan scrie renault!
citat : "nu te pune cu prostul...te va trage la nivelul lui si te va bate cu experienta !"
alta culeasa din popor :
"I: De ce-si linge cainele plwa?
R: Pen`ca poate."
0

#215 Useril este offline   Ice_2k 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 639
  • Inregistrat: 19-January 15

Postat 28 April 2015 - 10:48 PM

am comandat cmr7h de la hpi romania si mi-au trimis cmr7h-10, care aparent vine cu 1mm din fabrica, deci posibil sa fie reglata ok pan' la urma... eu stiam ca trebuie sa aiba 0.7mm cum are cmr7h in specs si se vedea destul de clar ca e mai mult de-atat. Vedem, o sa incerc asa cu ea la 1mm cum vine stock si vedem cum merge. In alta ordine de idei, mi-a venit azi si un tahometru care ma va ajuta la reglarea carburatorului, sa fie mai usor de gasit top rev.
1/5 Redcat Rampage DuneRunner v3 32cc 4x4
:JetPro rear mount exhaust: :8000rpm clutch: :Walbro WT-1107 performance carb: :ADA Billet RC intake manifold: :HPI Baja dual-stage air filter on ShreadIndustries inclined stack: :FlySky FS-IT4 telemetry radio:
:Killer RC Super Bee kill switch: :Flywheel, air filter, pull start outerwears: :Shock covers: :5Ah DDM battery: :Voltwatch: :Custom in-the-box charger: :Tarmac busters on HPI rims: :HPI axle boots:
0

#216 Useril este offline   Ice_2k 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 639
  • Inregistrat: 19-January 15

Postat 30 April 2015 - 09:04 AM

New stuff:
  • Carburator WT-1107
  • Filtru diafragma
  • Intake manifold cu distantiere de teflon
  • Tahometru (probabil il voi folosi doar pt reglajul carburatorului)


https://www.dropbox.com/s/szguqyz3pia2c6j/photo%2030.04.2015%2C%2002%2053%2032.jpg?dl=1

https://www.dropbox.com/s/b5alnf5fwq1njwf/photo%2030.04.2015%2C%2002%2054%2005.jpg?dl=1

https://www.dropbox.com/s/8bmr4vkkq9ar2qr/photo%2030.04.2015%2C%2002%2054%2019.jpg?dl=1

https://www.dropbox.com/s/k96tumb41ivavz8/photo%2030.04.2015%2C%2002%2054%2036.jpg?dl=1

https://www.dropbox.com/s/nnc4xvrxj4liegz/photo%2030.04.2015%2C%2002%2054%2050.jpg?dl=1

https://www.dropbox.com/s/jz2goytybyb70fb/photo%2030.04.2015%2C%2002%2055%2006.jpg?dl=1

https://www.dropbox.com/s/05zrzxxy4a5vda9/photo%2030.04.2015%2C%2002%2055%2041.jpg?dl=1

https://www.dropbox.com/s/i0mvbqahx4nnbwt/photo%2030.04.2015%2C%2002%2056%2027.jpg?dl=1

https://www.dropbox.com/s/4kwrei1y2ey4jny/photo%2030.04.2015%2C%2002%2057%2039.jpg?dl=1

Aceasta postare a fost editata de Ice_2k: 30 April 2015 - 09:05 AM

1/5 Redcat Rampage DuneRunner v3 32cc 4x4
:JetPro rear mount exhaust: :8000rpm clutch: :Walbro WT-1107 performance carb: :ADA Billet RC intake manifold: :HPI Baja dual-stage air filter on ShreadIndustries inclined stack: :FlySky FS-IT4 telemetry radio:
:Killer RC Super Bee kill switch: :Flywheel, air filter, pull start outerwears: :Shock covers: :5Ah DDM battery: :Voltwatch: :Custom in-the-box charger: :Tarmac busters on HPI rims: :HPI axle boots:
0

#217 Useril este offline   Ice_2k 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 639
  • Inregistrat: 19-January 15

Postat 30 April 2015 - 09:05 AM

https://www.dropbox.com/s/99di2znt563n19a/photo%2030.04.2015%2C%2002%2056%2044.jpg?dl=1

https://www.dropbox.com/s/9uscikd2yqx77cx/photo%2030.04.2015%2C%2002%2058%2016.jpg?dl=1

Si o smecherie pe care-am prins-o de pe net, vaselina pe capatul filtrului ca sa se lipeasca bine de carcasa

https://www.dropbox.com/s/wp2ho0ey5ia16av/photo%2030.04.2015%2C%2002%2055%2027.jpg?dl=1
1/5 Redcat Rampage DuneRunner v3 32cc 4x4
:JetPro rear mount exhaust: :8000rpm clutch: :Walbro WT-1107 performance carb: :ADA Billet RC intake manifold: :HPI Baja dual-stage air filter on ShreadIndustries inclined stack: :FlySky FS-IT4 telemetry radio:
:Killer RC Super Bee kill switch: :Flywheel, air filter, pull start outerwears: :Shock covers: :5Ah DDM battery: :Voltwatch: :Custom in-the-box charger: :Tarmac busters on HPI rims: :HPI axle boots:
0

#218 Useril este offline   Ice_2k 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 639
  • Inregistrat: 19-January 15

Postat 30 April 2015 - 08:59 PM

https://www.dropbox.com/s/w10nmj3s814iil3/photo%2030.04.2015%2C%2021%2055%2054.jpg?dl=1
1/5 Redcat Rampage DuneRunner v3 32cc 4x4
:JetPro rear mount exhaust: :8000rpm clutch: :Walbro WT-1107 performance carb: :ADA Billet RC intake manifold: :HPI Baja dual-stage air filter on ShreadIndustries inclined stack: :FlySky FS-IT4 telemetry radio:
:Killer RC Super Bee kill switch: :Flywheel, air filter, pull start outerwears: :Shock covers: :5Ah DDM battery: :Voltwatch: :Custom in-the-box charger: :Tarmac busters on HPI rims: :HPI axle boots:
0

#219 Useril este offline   soarece 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2860
  • Inregistrat: 03-January 13
  • Gender:Male

Postat 30 April 2015 - 11:23 PM

Ai sa spui ca-s omu' cu critica dar.....muma masii,vad ca bani erau,de ce oare nu ti-ai luat o baja ? :huh: la asta punctul slab e transmisia....dar asta s-o vedea in timp daca e sau nu pan' la urma....
In rest,upgrade-ul cu filtrul ala mic la carburator e bestial.iti protejeaza la greu membrana de spritz a carburatorului ,toba e super-misto,pe parte de racire ambreiaj ai dat-o bine de tot iar ..... tine-o tot asa ! :good:
La filtrul de aer e o buba dar nu e aia cu vaselina...partea nasoala e intre flansa care tine filtrul de aer si corpul carburatorului,am mai spus-o parca,pe acolo trage aer nefiltrat,un filtru de aer de FG e construit mult mai ok si pare mai trainic,nu e dual-stage dar merita daca nu ai alternativa buna de la UBER(au niste filtre sport interesante,vazui la DDM pe site parca).....la filtrul tau ,daca poti,fa o garnitura din piele,da-o cu vaselina ,punea unde am spus si strange bine tot si amin :good:

Aceasta postare a fost editata de soarece: 30 April 2015 - 11:28 PM

Ma-ncalt cu tenesii pe dos,am un tricou nike patat de gaura,in cap palarie de paie si pe ochi rayban replica iar pe cheia de la logan scrie renault!
citat : "nu te pune cu prostul...te va trage la nivelul lui si te va bate cu experienta !"
alta culeasa din popor :
"I: De ce-si linge cainele plwa?
R: Pen`ca poate."
0

#220 Useril este offline   Ice_2k 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 639
  • Inregistrat: 19-January 15

Postat 01 May 2015 - 12:41 AM

Referitor la baja, am mai zis, prima cerinta a fost 4x4 ceea ce baja n-are :) Cu filtrul de aer, nu mi-e f clar pe unde zici ca trage aer... pe la garnitura dintre carburator si filtru?
1/5 Redcat Rampage DuneRunner v3 32cc 4x4
:JetPro rear mount exhaust: :8000rpm clutch: :Walbro WT-1107 performance carb: :ADA Billet RC intake manifold: :HPI Baja dual-stage air filter on ShreadIndustries inclined stack: :FlySky FS-IT4 telemetry radio:
:Killer RC Super Bee kill switch: :Flywheel, air filter, pull start outerwears: :Shock covers: :5Ah DDM battery: :Voltwatch: :Custom in-the-box charger: :Tarmac busters on HPI rims: :HPI axle boots:
0

#221 Useril este offline   soarece 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2860
  • Inregistrat: 03-January 13
  • Gender:Male

Postat 01 May 2015 - 09:13 AM

Vezi postareaIce_2k, la 01 May 2015 - 12:41 AM, a spus:

Cu filtrul de aer, nu mi-e f clar pe unde zici ca trage aer... pe la garnitura dintre carburator si filtru?


Da,din cauza ca flansa aia de plastic de la filtru nu e perfect planata si nu cade ok pe carbelitor !

BTW: eu-s satul de 4x4 si cand trecui pe baja si vazui ce misto face drifturi si donuts am ramas uimit :good: ,poate ca de aia tot spun de Baja.Mie mi-a placut si partea de transmisie,totul e "izolat " bine fata de "intemperii" ,pare rock-solid pe transmisie + ca ai optiuni multiple pentru upgrade-uri pe oriunde si la orice !

Aceasta postare a fost editata de soarece: 01 May 2015 - 09:18 AM

Ma-ncalt cu tenesii pe dos,am un tricou nike patat de gaura,in cap palarie de paie si pe ochi rayban replica iar pe cheia de la logan scrie renault!
citat : "nu te pune cu prostul...te va trage la nivelul lui si te va bate cu experienta !"
alta culeasa din popor :
"I: De ce-si linge cainele plwa?
R: Pen`ca poate."
0

#222 Useril este offline   Ice_2k 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 639
  • Inregistrat: 19-January 15

Postat 01 May 2015 - 01:37 PM

Stiu ca exista oameni care prefera RWD dar eu sunt fan inrait 4WD :) Nu doar la RC, ci si in viata de zi cu zi. Am avut ocazia acu' ceva luni sa ma joc vreo 15 minute cu o Baja (de-acolo am prins microbul pt 1/5) care avea ceva mici upgrade-uri de performanta si intr-adevar facea donuts si drift-uri ca nebuna. Cand voiai insa sa mergi drept, mai complicat :) Fiecare iesire din curba era cu mega drift, fie ca voiai, fie ca nu. Si asta pe asfalt, pe iarba/pamant era practic imposibil sa folosesti toata puterea. La 4wd ma incanta ca daca ai suficienta putere (ceea ce am acum), poti face si donuts/drift-uri cand vrei dar poti sa mergi si rapid si sa iesiri tare din curbe fara sa pierzi traiectoria. Dar probabil ca pan' la urma e chestie de preferinta personala, cum ii place fiecaruia sa se comporte masina :)
1/5 Redcat Rampage DuneRunner v3 32cc 4x4
:JetPro rear mount exhaust: :8000rpm clutch: :Walbro WT-1107 performance carb: :ADA Billet RC intake manifold: :HPI Baja dual-stage air filter on ShreadIndustries inclined stack: :FlySky FS-IT4 telemetry radio:
:Killer RC Super Bee kill switch: :Flywheel, air filter, pull start outerwears: :Shock covers: :5Ah DDM battery: :Voltwatch: :Custom in-the-box charger: :Tarmac busters on HPI rims: :HPI axle boots:
0

#223 Useril este offline   soarece 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2860
  • Inregistrat: 03-January 13
  • Gender:Male

Postat 01 May 2015 - 05:39 PM

mergea un D-box pe baja aia ^_^ ...si da,tine si de preferinte !
Ma-ncalt cu tenesii pe dos,am un tricou nike patat de gaura,in cap palarie de paie si pe ochi rayban replica iar pe cheia de la logan scrie renault!
citat : "nu te pune cu prostul...te va trage la nivelul lui si te va bate cu experienta !"
alta culeasa din popor :
"I: De ce-si linge cainele plwa?
R: Pen`ca poate."
0

#224 Useril este offline   Ice_2k 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 639
  • Inregistrat: 19-January 15

Postat 01 May 2015 - 08:06 PM

Da, probabil ca un sistem AVC ar fi imbunatatit situatia.
1/5 Redcat Rampage DuneRunner v3 32cc 4x4
:JetPro rear mount exhaust: :8000rpm clutch: :Walbro WT-1107 performance carb: :ADA Billet RC intake manifold: :HPI Baja dual-stage air filter on ShreadIndustries inclined stack: :FlySky FS-IT4 telemetry radio:
:Killer RC Super Bee kill switch: :Flywheel, air filter, pull start outerwears: :Shock covers: :5Ah DDM battery: :Voltwatch: :Custom in-the-box charger: :Tarmac busters on HPI rims: :HPI axle boots:
0

#225 Useril este offline   Ice_2k 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 639
  • Inregistrat: 19-January 15

Postat 03 May 2015 - 12:40 PM

Am o bujie NGK Iridium pe care am luat-o dar aparent nu se potriveste pe masina mea. Daca e cineva interesat, let me know.
1/5 Redcat Rampage DuneRunner v3 32cc 4x4
:JetPro rear mount exhaust: :8000rpm clutch: :Walbro WT-1107 performance carb: :ADA Billet RC intake manifold: :HPI Baja dual-stage air filter on ShreadIndustries inclined stack: :FlySky FS-IT4 telemetry radio:
:Killer RC Super Bee kill switch: :Flywheel, air filter, pull start outerwears: :Shock covers: :5Ah DDM battery: :Voltwatch: :Custom in-the-box charger: :Tarmac busters on HPI rims: :HPI axle boots:
0

#226 Useril este offline   Superman 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1274
  • Inregistrat: 16-January 11
  • Gender:Male
  • Location:Giurgiu-Poiana Tapului-Brasov
  • Interests:Berea,femeile si masinile ;)

Postat 03 May 2015 - 02:09 PM

Ce e chestia aia cu display din spate de arata rpm si la ce e bun?
0

#227 Useril este offline   Ice_2k 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 639
  • Inregistrat: 19-January 15

Postat 03 May 2015 - 05:45 PM

Pai... imi pare ca ti-ai dat singur raspunsul :) E bun ca sa-mi arate turatia motorului.
1/5 Redcat Rampage DuneRunner v3 32cc 4x4
:JetPro rear mount exhaust: :8000rpm clutch: :Walbro WT-1107 performance carb: :ADA Billet RC intake manifold: :HPI Baja dual-stage air filter on ShreadIndustries inclined stack: :FlySky FS-IT4 telemetry radio:
:Killer RC Super Bee kill switch: :Flywheel, air filter, pull start outerwears: :Shock covers: :5Ah DDM battery: :Voltwatch: :Custom in-the-box charger: :Tarmac busters on HPI rims: :HPI axle boots:
0

#228 Useril este offline   Superman 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1274
  • Inregistrat: 16-January 11
  • Gender:Male
  • Location:Giurgiu-Poiana Tapului-Brasov
  • Interests:Berea,femeile si masinile ;)

Postat 04 May 2015 - 12:19 AM

La mine imi dau seama de turatie dupa ureche:))
0

#229 Useril este offline   Ice_2k 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 639
  • Inregistrat: 19-January 15

Postat 06 May 2015 - 12:01 PM

Il incep de mic :D

https://www.dropbox.com/s/94zcb63uhzsdwq9/paty.jpg?dl=1
1/5 Redcat Rampage DuneRunner v3 32cc 4x4
:JetPro rear mount exhaust: :8000rpm clutch: :Walbro WT-1107 performance carb: :ADA Billet RC intake manifold: :HPI Baja dual-stage air filter on ShreadIndustries inclined stack: :FlySky FS-IT4 telemetry radio:
:Killer RC Super Bee kill switch: :Flywheel, air filter, pull start outerwears: :Shock covers: :5Ah DDM battery: :Voltwatch: :Custom in-the-box charger: :Tarmac busters on HPI rims: :HPI axle boots:
0

#230 Useril este offline   Superman 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1274
  • Inregistrat: 16-January 11
  • Gender:Male
  • Location:Giurgiu-Poiana Tapului-Brasov
  • Interests:Berea,femeile si masinile ;)

Postat 06 May 2015 - 12:04 PM

Foarte bine asa trebuie :clapping: doar sa aibe grija sa mai puna si frana nu ca mine cu savage de am spart bara la un ford ca nu mai aveam frana :)))
0

#231 Useril este offline   Ice_2k 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 639
  • Inregistrat: 19-January 15

Postat 06 May 2015 - 12:12 PM

N-am incredere nici in mine s-o conduc in jurul altor masini, d-apai in el :p
1/5 Redcat Rampage DuneRunner v3 32cc 4x4
:JetPro rear mount exhaust: :8000rpm clutch: :Walbro WT-1107 performance carb: :ADA Billet RC intake manifold: :HPI Baja dual-stage air filter on ShreadIndustries inclined stack: :FlySky FS-IT4 telemetry radio:
:Killer RC Super Bee kill switch: :Flywheel, air filter, pull start outerwears: :Shock covers: :5Ah DDM battery: :Voltwatch: :Custom in-the-box charger: :Tarmac busters on HPI rims: :HPI axle boots:
0

#232 Useril este offline   Ice_2k 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 639
  • Inregistrat: 19-January 15

Postat 06 May 2015 - 03:41 PM

Am facut azi un test cu masina in aer si tahometrul a ajuns la o turatie maxima de 17.600rpm. E o turatie normala pentru genul asta de motor? Stiam ca genul asta de motoare nu se tureaza atat de mult. Si mai interesant este ca setarile carburatorului sunt facute in continuare pentru evacuarea stock, probabil dupa ce apuc sa ies si sa le mai saracesc un pic pt noua evacuare ar putea urca si mai sus...

Aceasta postare a fost editata de Ice_2k: 06 May 2015 - 03:41 PM

1/5 Redcat Rampage DuneRunner v3 32cc 4x4
:JetPro rear mount exhaust: :8000rpm clutch: :Walbro WT-1107 performance carb: :ADA Billet RC intake manifold: :HPI Baja dual-stage air filter on ShreadIndustries inclined stack: :FlySky FS-IT4 telemetry radio:
:Killer RC Super Bee kill switch: :Flywheel, air filter, pull start outerwears: :Shock covers: :5Ah DDM battery: :Voltwatch: :Custom in-the-box charger: :Tarmac busters on HPI rims: :HPI axle boots:
0

#233 Useril este offline   Tzicul 

  • Free your mind
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2110
  • Inregistrat: 31-May 12
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 06 May 2015 - 06:07 PM

Niciodata, da' NICIODATA, sa nu o mai duci in turatie maxima cu rotile in aer. Este reteta sigura sa ii spargi motorul!!
Axial Yeti XL

Losi LST XXL

Kyosho Mad Force Xtra long and Xtra wide
Imagine postata
0

#234 Useril este offline   Ice_2k 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 639
  • Inregistrat: 19-January 15

Postat 06 May 2015 - 06:56 PM

Serios?! Știu că nu e recomandat să faci asta frecvent dar chiar așa o mare problemă e și o singură dată? Mai toți cei cu care am vorbit pe forumul dedicat mărcii recomandau metoda asta pentru reglarea HSN prin găsirea turației maxime :|

Aceasta postare a fost editata de Ice_2k: 06 May 2015 - 06:57 PM

1/5 Redcat Rampage DuneRunner v3 32cc 4x4
:JetPro rear mount exhaust: :8000rpm clutch: :Walbro WT-1107 performance carb: :ADA Billet RC intake manifold: :HPI Baja dual-stage air filter on ShreadIndustries inclined stack: :FlySky FS-IT4 telemetry radio:
:Killer RC Super Bee kill switch: :Flywheel, air filter, pull start outerwears: :Shock covers: :5Ah DDM battery: :Voltwatch: :Custom in-the-box charger: :Tarmac busters on HPI rims: :HPI axle boots:
0

#235 Useril este offline   Tzicul 

  • Free your mind
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2110
  • Inregistrat: 31-May 12
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 06 May 2015 - 08:54 PM

Eu am facut-o o data si am s-a rupt biela dupa cateva "sprituri" la maxim. La nitro, ce-i drept. Poate la gaz e altfel, avand in vedere ca turatia e mai mica. Dar, pe de alta parte, masele in miscare sunt mai mari. Ce sa zic, daca oamenii aia asa recomanda... faci si tu cum crezi
Axial Yeti XL

Losi LST XXL

Kyosho Mad Force Xtra long and Xtra wide
Imagine postata
0

#236 Useril este offline   soarece 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2860
  • Inregistrat: 03-January 13
  • Gender:Male

Postat 06 May 2015 - 11:54 PM

daca motorul e cald la 85-95C nu pateste nimic la turatiile astea tinut doar 5-10 secunde.....si DA,tine 18000rpm teoretic....

Aceasta postare a fost editata de soarece: 06 May 2015 - 11:57 PM

Ma-ncalt cu tenesii pe dos,am un tricou nike patat de gaura,in cap palarie de paie si pe ochi rayban replica iar pe cheia de la logan scrie renault!
citat : "nu te pune cu prostul...te va trage la nivelul lui si te va bate cu experienta !"
alta culeasa din popor :
"I: De ce-si linge cainele plwa?
R: Pen`ca poate."
0

#237 Useril este offline   Ice_2k 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 639
  • Inregistrat: 19-January 15

Postat 07 May 2015 - 12:50 AM

Nu l-am tinut mai mult de 2-3 secunde... oricum, o sa evit pe viitor daca ziceti ca nu-i face tocma' bine.
1/5 Redcat Rampage DuneRunner v3 32cc 4x4
:JetPro rear mount exhaust: :8000rpm clutch: :Walbro WT-1107 performance carb: :ADA Billet RC intake manifold: :HPI Baja dual-stage air filter on ShreadIndustries inclined stack: :FlySky FS-IT4 telemetry radio:
:Killer RC Super Bee kill switch: :Flywheel, air filter, pull start outerwears: :Shock covers: :5Ah DDM battery: :Voltwatch: :Custom in-the-box charger: :Tarmac busters on HPI rims: :HPI axle boots:
0

#238 Useril este offline   soarece 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2860
  • Inregistrat: 03-January 13
  • Gender:Male

Postat 07 May 2015 - 02:07 PM

eu nu am zis ca nu-i bine dar nici nu vad ce ai obtine la turatiile alea inafara de sunet agresiv si uzura mai accentuata pentru ca punctul de cuplu maxim nu se afla la turatii maxime niciodata la un motor termic !

BTW : Daca motorul e Zenoah sau macar CY n-ar fi mare branza la turatiile alea pe intervale scurte.....daca motorul e Rovan sau KM abtine-te pe viitor ca sa-l mai ambalezi asa,Rovan e renumit in chiuloase sparte,in general, fara motiv,biela e prea solida sa cedeze asa repede(am desfacut cateva motoare de 26cc si stiu ce zic).

Aceasta postare a fost editata de soarece: 07 May 2015 - 02:07 PM

Ma-ncalt cu tenesii pe dos,am un tricou nike patat de gaura,in cap palarie de paie si pe ochi rayban replica iar pe cheia de la logan scrie renault!
citat : "nu te pune cu prostul...te va trage la nivelul lui si te va bate cu experienta !"
alta culeasa din popor :
"I: De ce-si linge cainele plwa?
R: Pen`ca poate."
0

#239 Useril este offline   Ice_2k 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 639
  • Inregistrat: 19-January 15

Postat 07 May 2015 - 02:41 PM

Pai tinand cont ca (cel putin momentan) cutia de viteza are o singura treapta, altfel nu ai cum sa obtii viteza maxima decat din turatii mari :) Motorul este HY, pe forumul dedicat n-am vazut cazuri de motoare sparte, acum am mai zis, dac-o fi sa ma loveasca pe mine ghinionul ghinionurilor aia e, luam un Zenoah ported de OBR si aia e.
Pe de-o parte ma bate gandul sa schimb putin rotile dintate din cutie (mai pot jongla, pot lungi sau mari raportul final cu ~8%) pentru mai multa viteza maxima pentru ca deja la plecare de pe loc e mult prea nervoasa, derapeaza intr-o veselie cand pleaca (cu roti de asfalt si 4x4) dar pe de alta parte nici cu viteza maxima mai mare nu cred ca am ce face ca doar nu merg la curse cu ea, so.... ma batea tare de tot gandul la o cutie de viteze in 2 trepte dar de cand i-am pus evacuarea si ambreiajul e dementa, e un adevarat challenge sa o tin dreapta.

In alta ordine de idei, diferenta de zgomot la relanti... :)

https://www.dropbox.com/s/0s3s83u1cf1v502/idle_noise_difference.png?dl=1
1/5 Redcat Rampage DuneRunner v3 32cc 4x4
:JetPro rear mount exhaust: :8000rpm clutch: :Walbro WT-1107 performance carb: :ADA Billet RC intake manifold: :HPI Baja dual-stage air filter on ShreadIndustries inclined stack: :FlySky FS-IT4 telemetry radio:
:Killer RC Super Bee kill switch: :Flywheel, air filter, pull start outerwears: :Shock covers: :5Ah DDM battery: :Voltwatch: :Custom in-the-box charger: :Tarmac busters on HPI rims: :HPI axle boots:
0

#240 Useril este offline   Ice_2k 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 639
  • Inregistrat: 19-January 15

Postat 13 May 2015 - 11:10 AM

Am mai facut o comanda in US si am luat si un kill-switch in plus, parca era cineva pe-aici care zicea ca-l vrea?
1/5 Redcat Rampage DuneRunner v3 32cc 4x4
:JetPro rear mount exhaust: :8000rpm clutch: :Walbro WT-1107 performance carb: :ADA Billet RC intake manifold: :HPI Baja dual-stage air filter on ShreadIndustries inclined stack: :FlySky FS-IT4 telemetry radio:
:Killer RC Super Bee kill switch: :Flywheel, air filter, pull start outerwears: :Shock covers: :5Ah DDM battery: :Voltwatch: :Custom in-the-box charger: :Tarmac busters on HPI rims: :HPI axle boots:
0

Arata acest topic


  • 25 Pagini +
  • « Prima
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • Ultima »


Raspuns rapid

  

37 useri citesc topicul
0 membri, 37 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro