Modelism - RHC Forum: Automobilul - home made? - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 2 Pagini +
  • 1
  • 2

Automobilul - home made?

#1 Useril este offline   Kinetix 

  • Nou venit
  • Pip
  • Grup: Members
  • Postari: 3
  • Inregistrat: 15-October 05
  • Gender:Male
  • Location:Iasi

  Postat 26 October 2005 - 09:32 PM

Daca aveti ceva experienta pe care s-o impartasiti cu ceilalti, dati-i drumul!
Ma refer la construirea artizanala a unui automobil rutier.
Stie cineva unde pot gasi ajutor si/sau resurse pt proiectarea si realizarea unui velomobil avand caroserie din fibra de sticla?

Motivul deschiderii unui astfel de subiect este foarte practic: pana la serviciu am de parcurs vreo 3.5 km si de urcat un deal respectabil asa ca varianta cu bicicleta nu este cea mai potrivita (ajung obosit si transpirat; iarna iti ingheata "planetarele", etc.). Va suna cunoscut acest scenariu?
Unii au gasit solutia: un vehicul rutier care sa poata fi propulsat cu ajutorul pedalelor (eventual asistat electric) si care sa aiba o caroserie usoara. Cred ca un model interesant ar fi Twike ( www.twike.com ) sau "Go-one".

Aceasta postare a fost editata de Kinetix: 26 October 2005 - 09:45 PM

0

#2 Useril este offline   olly 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 676
  • Inregistrat: 03-April 05

Postat 26 October 2005 - 10:21 PM

nu stiu sigur daca e asa, dar acel automobil trebuie inregistrat si trebuie sa treaca numite teste. si cred k o sa iesi mai ieftin cumparand un o masina de serie decat construind un artizanat "legal"
pararea mea
<<<ZA MOLDAVIAN BRAZARS>>>
Don't drink and drive, smoke and FLY!
Radiolink AT10, 2,4GHz
GRUNAU BABY 2.3M
ASW-28 2M
0

#3 Useril este offline   bitex 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 5662
  • Inregistrat: 02-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti, Sector 6

Postat 26 October 2005 - 10:37 PM

Cred ca poti aplica solutia de care amintesti: o simpla motoreta cu caroserie usoara. Vor apare si la noi, ca in fond unele modele arata chiar bine. Sau ceva cu 3 roti si tot cu caroserie usoara. Parca nu chiar ceva construit de la zero.
Mai degraba stai cu legea in mana si vezi ce e permis si ce nu. Sau ce e mai simplu legat de capacitate cilindrica, autorizatii, avize... Poti specula unele aspecte, ca legea nu-i clara. Dar ai de muncit serios. Era un tip care cu multi ani in urma tot facea mici autovehicule de toate tipurile dar nu stiu ce s-a ales de munca lui.
Spor la treaba!

Aceasta postare a fost editata de bitex: 26 October 2005 - 10:38 PM

Adresa email: bitex25@yahoo.com
Telefon: 0721 385365
0

#4 Useril este offline   SILVIU66 

  • Site Admin
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Admin
  • Postari: 6866
  • Inregistrat: 03-February 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Flying

Postat 27 October 2005 - 04:34 AM

bitex, la 26 Oct 2005, 23:37, a spus:

Era un tip care cu multi ani in urma tot facea mici autovehicule de toate tipurile dar nu stiu ce s-a ales de munca lui.

daca vorbesti de Iustin Capra ,munca lui se vede si azi circuland prin bucuresti.iar pe el il gasesti la o firma in otopeni care se ocupa de siguranta circulatiei.
flying is my life...
0

#5 Useril este offline   Kinetix 

  • Nou venit
  • Pip
  • Grup: Members
  • Postari: 3
  • Inregistrat: 15-October 05
  • Gender:Male
  • Location:Iasi

Postat 27 October 2005 - 10:10 AM

E adevarat ca nu am vazut prea multe masinute din alea prin Romania (din pacate), dar chiar credeti ca ar fi asa de greu de introdus in circulatie? Eu parca am dat odata de o lege cu privire la inmatricularea triciclurilor cu tractiune electrica si care nu depasesc 25km/h, dar nu mai stiu linkul.
Sunt convins ca se poate importa un "twike" insa atentie la pret: vreo 14000 de euro!
0

#6 Guest_esox_*

  • Grup: Guests

Postat 27 October 2005 - 10:22 AM

Ce zici de un Trabant? Gasesti aproape gratis: pret intre 1 si 5 milioane! Si cred ca il poti modifica, electro-motoriza etc, dupa dorinta. :lol:

Aceasta postare a fost editata de esox: 27 October 2005 - 10:24 AM

0

#7 Useril este offline   Skyspy 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1501
  • Inregistrat: 02-December 02

Postat 27 October 2005 - 05:36 PM

Parca a pus si holandezu niste poze cu un brushless de 15kw pentru aeromodele care duce trabantul sigur... :o :D
A dracului dom-le cum se extinde si poluarea asta.
Deunazi desfac o conserva de sardine inauntru plin de ulei si pesti morti.
0

#8 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9330
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 01 November 2005 - 05:38 AM

esox, la 27 Oct 2005, 10:22, a spus:

Ce zici de un Trabant? Gasesti aproape gratis: pret intre 1 si 5 milioane! Si cred ca il poti modifica, electro-motoriza etc, dupa dorinta. :)

Nu poti schimba nimic. Si daca schimbi un motor cu altul trebuie sa treci noua serie in talonul masinii...si daca schimbi culoarea...dar sa-i pui motor electric???????????
Parerea mea este sa te duci la politie si sa vorbesti cu cei de la evidenta circulatiei....dar sa vorbiti pe hartie ca vorba zboara.
0

#9 Useril este offline   Draku 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 100
  • Inregistrat: 07-April 03

Postat 01 November 2005 - 10:23 AM

pentru orice modificari majore, trebuie facuta omologarea individuala a vehiculului
inclusiv pt vehicule artizanale, bricolate
iar treaba cu omologarea tine de RAR, politia nu are nici o treaba, in cel mai bun caz te poate incurca....
cel mai bine e sa te interesezi la RAR.
din cate stiam eu, omologarea consta undeva in jurul a 2-3 mil., dar nu stiu ce conditii trebuie sa indeplineasca vehiculul...
www.bazar05.3x.ro
0

#10 Useril este offline   costobocus 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 64
  • Inregistrat: 02-December 02

Postat 02 November 2005 - 02:29 PM

Salut ! Si pe mine ma cam mananca treaba asta ...

Cel mai greu este sa aleg motorul si acumulatorii... Are cineva o idee ?

@Salutare Skyspy ! Nu te-am mai "vazut" de ceva vreme ..
@Skyspy .. intrebare ..daca ne hotaram la un motor ne ajuti ? As prefera sa fie adus in sacosa, sa nu platim vama...decat daca se poate omologa rezultatul ..daca nu, il tin pe balcon :)

Io ma gandisem la un motor de 5kW...15 e cam mult ..de fapt conteaza raportul calitate/pret ...

In ceea ce priveste acumulatorul..sunt total depasit (eu ma declar multumit cu autonomie de 10 km in oras) ...

In rest sa montezi motorul pe un cadru chiar nu e greu....

Ce spuneti ... Ne combinam ? Fiecare cu ce poate ?

io
0

#11 Useril este offline   Skyspy 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1501
  • Inregistrat: 02-December 02

Postat 02 November 2005 - 07:09 PM

Salut Costobucus
Ni s-au dus rachetele pe rapa :D dar lasa ca n-au intrat zilele in sac.Eu va pot ajuta daca intreprindeti ceva da nu numa pe forum :) .De obicei motoare din alea de
tractiune gasesti mai greu ca astea de modelism nu sint bune au viata scurta si alt scop.

Am gasit pe un site de internet din Austria un tip care vindea motoare in cc la 12-60V care aveau 1.500W si erau la un pret modic de 20-30€.
Ei ati putea incerca cam cu 4 bucati cite una pe fiecare roata.In rest motoarele speciale fabricate in vest costa 600-700€ bucata.
A dracului dom-le cum se extinde si poluarea asta.
Deunazi desfac o conserva de sardine inauntru plin de ulei si pesti morti.
0

#12 Useril este offline   olly 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 676
  • Inregistrat: 03-April 05

Postat 02 November 2005 - 08:25 PM

tineti numaidecat sa fie electric??
ceva gen MINI COOPER cu un motor de motocicleta nu ar merge?
<<<ZA MOLDAVIAN BRAZARS>>>
Don't drink and drive, smoke and FLY!
Radiolink AT10, 2,4GHz
GRUNAU BABY 2.3M
ASW-28 2M
0

#13 Useril este offline   SILVIU66 

  • Site Admin
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Admin
  • Postari: 6866
  • Inregistrat: 03-February 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Flying

Postat 03 November 2005 - 06:27 AM

costobocus, la 2 Nov 2005, 15:29, a spus:

Salut ! Si pe mine ma cam mananca treaba asta ...

In rest sa montezi motorul pe un cadru chiar nu e greu....

Ce spuneti ... Ne combinam ? Fiecare cu ce poate ?

io

cotobocuseeeee ,salut

elicopteru unde e? vrem sa-l vedem si noi....
ca daca vrei sa-ti faci masina presupun ca elicopterul birotor l-ai fumat demult.
flying is my life...
0

#14 Useril este offline   costobocus 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 64
  • Inregistrat: 02-December 02

Postat 03 November 2005 - 09:38 AM

Salutari !
@Silviu
Nu ma omorati ! Elicopteru sta in aceeasi ipostaza ca acu un an ... Ma rog..pseudo-elicopteru .... Si plus ca frate .. e frumoasa treaba asta cu aeromodelismu da' mult prea complicata...

Asa ca io zic sa-mi mai dai o a doua sansa, si daca nici acu nu-mi iese un produs finit k lumea, vin la o intalnirea de-a voastra, si va las sa-mi trageti cate un shut in cur :) ... (deal?)

@Skyspy ...
Pai io ma gandisem la un tricilu... deci, o sa am unu sau doua motoare in functie de cum o sa fie configurat ...
Lasa-ma uichendu asta sa-mi fac calculele si iti zic ...(imi ia ceva timp sa-mi fac calculele ca am tras chiulu la fizica de cand ma stiu )

Cu motor de pana in 49cc e destul de complicat, iti trebuie omologare de la RAR (banuiesc ca dai o spaga si se rezolva), dar pentru productie de "serie" -adica peste 10 bucati zic ei - ..e si mai nasol...

Silviule, imi pare rau ca te-am dezamagit, dar promit ca o sa te mandresti cu mine..(o sa te lauzi la nepoti ... lu' ala io i-am pus primu acumulator in mana... )

Spor
0

#15 Useril este offline   SILVIU66 

  • Site Admin
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Admin
  • Postari: 6866
  • Inregistrat: 03-February 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Flying

Postat 03 November 2005 - 12:27 PM

costobocus, la 3 Nov 2005, 10:38, a spus:

e frumoasa treaba asta cu aeromodelismu da' mult prea complicata...

asa ca ai trecut la treburi muuult mai simple cum ar fi sa construiesti un automobil home-made.
hai sa te vedem ! :D
flying is my life...
0

#16 Useril este offline   costobocus 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 64
  • Inregistrat: 02-December 02

Postat 03 November 2005 - 06:30 PM

Cam asta am gasit la Caranda...sunt curios cat costa ..

"
Elementele stationare de tip OpzS au tensiunea 2V, si sunt livrate in monoblocuri de 6V si 12V, in gama de capacitati cuprinsa intre 150 si 3.000 Ah,
Gratarele pozitive si negative sunt fabricate din aliaj de plumb special cu continut redus de stibiu si aditivi, care amelioreaza structura cristalina a placilor turnate.
Placile pozitive sunt de tip tubular (Panzer) si contin materia activa introdusa in tuburi de fibra de sticla, apretate cu rasini speciale.
Placile negative sunt de tip pastat si au in compozitie aditivi speciali, care asigura porozitatea masei active, ceea ce conduce la functionarea optima a acumulatorului.
Separatoiii sunt fabricati din polietilena, de tip “poseta”, avand rezistenta electrica mica.
Monoblocul in care sunt montate elementele este fabricat din masa plastica transparenta (SAN - styren acrilonitril).
Capacul este fixat pe monobloc printr-un procedeu special.
Bornele fiecarui element sunt prevazute cu garnituri din cauciuc antiacid, ceea ce asigura o etanseitate perfecta.
Dopul elementelor asigura o buna etanseitate si impiedica scaparea particulelor de acid sulfuric, lasand sa treaca hidrogenul si oxigenul.
Datorita transparentei monoblocului, electrolitul este usor vizibil. Nivelele, maxim si minim, sunt marcate printr-o etichete autoadezive rezistente la acid sulfuric.
Prin inserierea elementelor stationare, se formeaza acumulatoare stationare de 24 V, 48 V, 110 V , 220V sau orice configuratie dorita de client.
Bateriile stationare se livreaza in doua variante constructive :
a) uscat incarcate – ceea ce impune, inainte de punerea in functiune, umplerea cu electrolit si o incarcare minimala; depozitarea acestui tip de acumulatoare se face in conforrnitate cu instructiunile de exploatare.
:D incarcate cu electrolit – ceea ce permite exploatarea imediata a acumulatorului."

Deci, io cred ca la baterii nu-i bai.. motor am cautat in draci .. si am gasit ceva la o masina de tuns iarba .. dar nu cred ca au aia motoare la schimb ...


Ideea care o am io... e urmatoarea ... triciclu (cu doua roti pe fata sau pe spate, in functie de cat de puternice o sa fie motoarele)...transmisie prin lant..buton de on/off ..si decolez ... cred ca mai imi scapa unele mici lucruri ...

Apropo, stiti cat costa chestiile alea electrice din parcuri pe care se dau copiii ? 8 bulioane.. au motoare de 6V si duc max 20 de kile ..

Asa ca cei care aveti o foarte mare experienta -si sunt pe aici garla- va rog sa va dati cu parerea intr-un mod constructiv :D

skySpy te rog baga si un link, fix la motoarele alea ca germana mea e sublima si lipseste cu desavrsire... asa ca daca ma duci fix la ea poate deslusesc caracteristicile tehnico-tactice
Spor

Aceasta postare a fost editata de costobocus: 03 November 2005 - 06:37 PM

0

#17 Useril este offline   Skyspy 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1501
  • Inregistrat: 02-December 02

Postat 03 November 2005 - 07:34 PM

Pai acuma facem electric sau cu explozie? :D

Sau facem pe fata electric si spate cu explozie.
A dracului dom-le cum se extinde si poluarea asta.
Deunazi desfac o conserva de sardine inauntru plin de ulei si pesti morti.
0

#18 Useril este offline   costobocus 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 64
  • Inregistrat: 02-December 02

Postat 03 November 2005 - 07:40 PM

Nu m-am prins !
0

#19 Useril este offline   Skyspy 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1501
  • Inregistrat: 02-December 02

Postat 03 November 2005 - 07:47 PM

Astia e la noi de circula fara permis de conducere, ii zice "moped auto".Motor diesel 600cc si 6Cp.Viteza maxima 60km/h.Consum 2,5l/100

Aceasta postare a fost editata de Skyspy: 03 November 2005 - 07:48 PM

A dracului dom-le cum se extinde si poluarea asta.
Deunazi desfac o conserva de sardine inauntru plin de ulei si pesti morti.
0

#20 Useril este offline   Skyspy 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1501
  • Inregistrat: 02-December 02

Postat 03 November 2005 - 07:50 PM

Uppps am uitat poza

Imagini atasate

  • Imagine atasata: post-15-1131040210.jpg

A dracului dom-le cum se extinde si poluarea asta.
Deunazi desfac o conserva de sardine inauntru plin de ulei si pesti morti.
0

#21 Useril este offline   Skyspy 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1501
  • Inregistrat: 02-December 02

Postat 03 November 2005 - 07:51 PM

......

Imagini atasate

  • Imagine atasata: post-15-1131040263.jpg

A dracului dom-le cum se extinde si poluarea asta.
Deunazi desfac o conserva de sardine inauntru plin de ulei si pesti morti.
0

#22 Useril este offline   Skyspy 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1501
  • Inregistrat: 02-December 02

Postat 03 November 2005 - 07:52 PM

.....

Imagini atasate

  • Imagine atasata: post-15-1131040326.jpg

A dracului dom-le cum se extinde si poluarea asta.
Deunazi desfac o conserva de sardine inauntru plin de ulei si pesti morti.
0

#23 Useril este offline   costobocus 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 64
  • Inregistrat: 02-December 02

Postat 03 November 2005 - 08:02 PM

Pai am gasit si io masinute de astea ..

La noi moped se cheama o chestie cu 2 pedale, si doua roti, care poa' sa aiba si motor pana in 49cc. Se confunda si cu ciclomotor. Teoretic trebuie sa fie sinonime..Dar in legislatia noastra, doar la ciclomotoare (cu doua sau trei roti) nu iti trebuie carnet de conducere ..

Eu vreau sa incerc electric, pentru ca e mult mai usor d.p.d.v constructiv.. ieftin, si pentru ca nu tin sa merg cu el pe starda(nu as avea cum , ca doar nu sunt sinucigas), si daca ma plictisesc de el, imi raman piesele si imi fac elicopter ... - asta era gluma -

Deci, ce propunere de motor ai ? Pentru inceput, pana ma deprind si eu cu una alta, nu vreau de la acest experiment, decat sa duca 85 de kile, cu o anume viteza , pe o anumita distanta ..dup-aia in fucntie de ce mama dracu imi iese voi vedea ce si cum ..

ok?
0

#24 Useril este offline   costobocus 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 64
  • Inregistrat: 02-December 02

Postat 03 November 2005 - 08:05 PM

Un fel de tricileta cu motor electric !
0

#25 Useril este offline   Mr. F 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 582
  • Inregistrat: 17-December 03
  • Gender:Male
  • Location:BUCRESTI

Postat 03 November 2005 - 09:50 PM

era mai demult la discovery o emisiune in care un tip si-a construit tot felul de chestii din kituri cumparate. nu se gasesc si in romania astfel de kituri???
0

#26 Useril este offline   bogdanut 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1663
  • Inregistrat: 05-June 02

Postat 03 November 2005 - 09:56 PM

se gasesc dar foarte foarte scumpe......... :D
0

#27 Useril este offline   sebip 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 195
  • Inregistrat: 21-May 03

Postat 09 November 2005 - 10:26 AM

Daca gasesti motorase din acelelea de la carucioarele pentru invalizi ... se pot adapta la bicicleta, mai pui niste acumulatori cu gel si e OK :o .
Am mai vazut pe vremuri intr-o revista o chestie din asta adaptata la o bicicleta: 2 motorase de stergatoare de parbriz de la Wartburg (??? o fi corect scris ??) care merg la 6V si sunt legate in serie si cuplate pe acelasi ax si care invirteau ceva rola presoare de la ceva magnetofon care la rindul ei antrena prin frictiune roata biciletei. Se obtinea si demultiplicarea necesara. Autonomia era ceva de genul: cu acu 12V 12 A ??? (cred ca erau 2 acu de motocicleta) mergea cu 12KM/ora vreo 12 Km. Tot montajul era montat linga ghidon ... :D .. si greutatea acumulatorului contribuia la contactul cit mai bun al rotii de cauciuc de la magnetofon cu cauciucul bicicletei.
Cind o sa am putin timp liber o sa caut revista ( :o era "Start spre viitor" ... mai era si cite o idee buna acolo ... :D )
0

#28 Useril este offline   costobocus 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 64
  • Inregistrat: 02-December 02

Postat 09 November 2005 - 02:20 PM

pai la noi nu sunt prea multe carucioare de astea electrice.. si oricum .. asupra motorului o sa ma decid ultimul...oricum in uichend o sa ma intalnesc cu doi meseriasi..(unu inginer, unu mecanic) sa vedem ideea constructiva ..

pana la urma cred ca va ramana tricicleta cu motor, deci nu va fi chiar "automobil"..da asta e ..

ce vremuri, tata .. start spre viitor ... cutezatorii ... nu tu internet, nu tu tv .. doar biblioteca judeteana :D
0

#29 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9330
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 09 November 2005 - 05:10 PM

Electric ar fi mai simplu mecanic....si nu prea. Transmisie, frane...Si daca vrei sa pui motor pe fiecare roata cum faci cu rotile din fata? Cum rezolvi transmisia?
Dar la partea de comanda te-ai gandit? Variator samd...
La cele destepte cand franezi energia electrica produsa de motoare se foloseste pentru incarcat acumulatorii...
Nu are cum sa fie ieftin si sa primesti dreptul de a circula.
Despre kit-uri. Se foloseste la baza o masina care la noi ar fi mers muuuult si bine inca. Este partea cea mai ieftina a problemei. De la ea se foloseste transmisia..motorul sau nu...franele sau nu....Totul este variabil.
Si pe urma urmeaza omologarea care este extrem de dura.

Aceasta postare a fost editata de Se poate si asa ?: 09 November 2005 - 05:11 PM

0

#30 Useril este offline   costobocus 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 64
  • Inregistrat: 02-December 02

Postat 10 November 2005 - 02:13 PM

Intr-adevar ... dar avand in vedere ca planu de la care o sa plecam o sa fie un plan de tricicleta ..

(si printre putinele lucruri pe care le-am desfacut in viata mea si care dupa ce le-am remontat au si mers s-a numarat fosta mea bicicleta pegas)...

Din pct de vedere constructiv cel mai simplu ar fi cu doua roti pe spate, si una pentru directie. (mai futuristic ar fi cu doua pt directie fata, si una pt tractiune spate)..

Oricum, avand in vedere ca de unde se complica lucrurile nu ma mai pricep, si nici nu vreau sa ma incurc inutil, o sa incerc sa fie totul cat mai simplu, si cat mai ieftin ..

Dreptul e a circula..ieftin .. din ce am citit si la RAR pe site.. omologarea individuala..poate costa de la zeci de miloane la mopede-ciclomotoare -2,3, roti- pana la sute ..

Calculul e asa .. 10 milioane..merge .. 20 milioane maximum ca sa pot sa merg pe drumurile publice .. mai mult ..fuck them .. dau din pedale si ma plimb in casa ..

Eu ma gandesc la transmisie, frane de la biciclete ..deci foarte scump si complicat nu va fi ..
0

Arata acest topic


  • 2 Pagini +
  • 1
  • 2

12 useri citesc topicul
0 membri, 12 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro