P51D Mustand Kit TopFlite
#2
Postat 14 February 2015 - 09:15 AM
flaviu p, la 14 February 2015 - 09:06 AM, a spus:
Wingspan: 65 in (1651 mm)
Wing Area: 734 in² (47.4 dm²)
Weight: 8-10 lb (3629-4540 g)
Fuselage Length: 56.6 in (1438 mm)
Rog un moderator sa modifice o litera din titlu, nu am fost atent la tastare. Multumesc anticipat
#4
Postat 14 February 2015 - 10:24 AM
RedDevil, la 14 February 2015 - 10:00 AM, a spus:
Este achizitionat sub forma de kit, majoritatea pieselor sunt taiate.
http://www.top-flite...s/topa0110.html
#13
Postat 03 March 2015 - 08:57 PM
Poate pentru o macheta ca el un 15cc ar fi mai nimerit
GP este seria fara rulmenti a lui TT dar 65 nu excela in mai nimic sa zic asa , greutate/ putere destul de slabut, spre deosebire de mezinul GP42.
Sfat ...15cc (91) sau un 75 fasnet.
Bafta
Horia
PS ah da si un carburator air-bleed adica nu foarte performant mai ales la cilindree mai mari. :pardon:
#14
Postat 03 March 2015 - 11:18 PM
Horja, la 03 March 2015 - 08:57 PM, a spus:
Poate pentru o macheta ca el un 15cc ar fi mai nimerit
GP este seria fara rulmenti a lui TT dar 65 nu excela in mai nimic sa zic asa , greutate/ putere destul de slabut, spre deosebire de mezinul GP42.
Sfat ...15cc (91) sau un 75 fasnet.
Bafta
Horia
PS ah da si un carburator air-bleed adica nu foarte performant mai ales la cilindree mai mari. :pardon:
Multumesc pentru sfaturi, am sa tin cont de ele Horia
#15
Postat 06 March 2015 - 08:01 PM
L modele cu capote din alte materiale, e mai simplu, montezi capota după reglajele de poziţie ale motorului.
PS - 6mm la centraj e frecţie la picior de lemn. Atenţie însă, avioanele de vânătoare din vremea aia nu au fost proiectate să fie stabile, ci manevriere, iar modelele care le imită, tot instabile sunt...Am avut şi eu un Mustang, arăta superb, dar era extraordinar de instabil..
Baftă în continaure. Sper să-l vedem la RR!...
#16
Postat 06 March 2015 - 08:05 PM
#17
Postat 06 March 2015 - 08:22 PM
flaviu p, la 02 March 2015 - 06:24 PM, a spus:
un motor de 10cc pentru un warbird de 1,6m anvergură eu, sincer, cred că e prea puţin...
În specificaţii crie că o să ai cam 2 cai în blană dar mi-e greu să cred că ajungi la 15.000 rot/min pentru cei doi căluţi. Ştiu că e greu să te convingem, dar mnăcar tragem un semnal de alarmă..
motorul real al avionului, un Packard_V-1650, în varianta cea mai nervoasă, pe modelul era capabil să producă 1,270 cai(950 kW) (sursa Wkipedia) pentru o greutate de ...uf..fă tu calculele...găseşti aicidatele...
citesc şi-mi dau seama din ce în ce mai mult de scara celui de-al doi-lea război mondial...Avionul P51 a înregistrat 4950 avbioane distruse în zbor, 4131 lovite la sol şi 230 de rachete V-1 distruse...E drept că au fost multe tare produse aproape 15.000 bucăţi...
#18
Postat 07 March 2015 - 11:16 PM
#19
Postat 07 March 2015 - 11:21 PM
un motor de 10cc pentru un warbird de 1,6m anvergură eu, sincer, cred că e prea puţin...
În specificaţii crie că o să ai cam 2 cai în blană dar mi-e greu să cred că ajungi la 15.000 rot/min pentru cei doi căluţi.
Asiaticii, fiind mai scunzi, au uitat sa specifice ca de fapt caluti sunt ponei :))))
#20
Postat 07 March 2015 - 11:24 PM
#21
#23
Postat 08 March 2015 - 07:41 PM
pe langa cuplul mare care se va resimtii la decolare .. posibila inclinare violenta pe o parte ..
Sunt curios greutatea finala ... care va fi esentiala .. mai ales la Mustang .. asta se intoarce cu burta in sus cand nu te astepti ..
#25
Postat 11 March 2015 - 05:38 PM
#27
Postat 12 March 2015 - 07:20 AM
Horja, la 11 March 2015 - 11:42 PM, a spus:
Bafta
3Kg + motor, + toba, + Elice, + rezervor, + furtune , velcro, soricei etc , + pack receptie, + regulator , + intrerupator, + epoxy imbibat in
panoul de foc , capota si ce o mai fi pe acolo, + folie , + alte maruntisuri ....
Nu am adaugat caci nu stiu dacau nu sunt cumva deja montate servorile pentru directie, profundor, acceleratie ..
Nu as fi asa de optimist .. daca nu sare de 100 incarcarea alara si tot va fi rachetuta ..
Machetele sunt de preferat a fi la scara mai mare dar si costurile sunt mult mai mari ..
In rest este foarte ingrijit si frumos realizat pana in acest stadiu ..
#30
Postat 25 April 2015 - 10:19 PM
Modele FPV
Piper-Wot4
Modelare 3D
Modele pt.simulator - RealFlight :
LazyBee;SpeedyBee;Aurora Scimitar;Sbach 342;BV 141;Heptad