De aia autorotatia trebuie invatata cat mai repede.Si un 550 chiar are energie in pale.
Trecerea la o clasa mai mare,550 sau 600 ?
#32
Postat 17 March 2015 - 11:10 AM
Daca-ti pica servo coada, ce autorotatie sa mai faci?
#34
Postat 17 March 2015 - 11:40 AM
Corect.In lipsa unui cuplu de la rotorul principal nu ai nevoie de rotorul anticuplu.Asta e in teorie,in practica tai motorul cat mai devreme si din platou incerci sa-l tii level.Evident ca daca iti pica intr-o manevra,sunt slabe sansele sa mai salvezi ceva.
La mine a picat la decolare pana sa ajung la 1m inaltime.
La mine a picat la decolare pana sa ajung la 1m inaltime.
Aceasta postare a fost editata de Ciprian97: 17 March 2015 - 11:40 AM
#35
Postat 17 March 2015 - 11:54 AM
eu m-am obisnuit sa mai fiu in timpul zborului atent la coada, asa am descoperit acum 2-3 saptamani rulment puscat adica fara bile ca au zburat :) am vazut un zvac in coada ne la locul lui in zbor evident manifestandu-se doar odata. Ciprian ai avut noroc ca numai ce l-ai facut ! si eu zbor pe partida cam 15 packuri tot pe la 5 packuri pana bag o tzigara inspectez coada restul in nome Domine :)